Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Če me spomin ne vara moraš na izpitu pri brzini 50 km/h ustavit med dvema kegljema ki sta narazen 10m, jaz sem to spet probal in tudi drugim priporočam da probajo pa se naj potem javijo, ker je kar kriza.

Tip na motorju je umru zaradi deda ki je obračal sred ceste čez neprekinjeno črto in pika.

Nevem če je lih pika. Nebom niti ničesar pisal, ker se mi ne zdi da nimam te pravice saj ne poznam okoliščin.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če me spomin ne vara moraš na izpitu pri brzini 50 km/h ustavit med dvema kegljema ki sta narazen 10m, jaz sem to spet probal in tudi drugim priporočam da probajo pa se naj potem javijo, ker je kar kriza.

Tip na motorju je umru zaradi deda ki je obračal sred ceste čez neprekinjeno črto in pika.

joj če se od 50km/h ne moreš ustavit v 10m je to res kriza ja, ali vrni vozniško ali pa kupi moped z ABS-om, če smo nazadnje v prečni na letališču probavali, pri 50km/h se ustaviš praktično takoj, prej kot v 5m.......ni mi jasno kje dobijo tisti kalkulator zavorne poti, ker je čisto faljen, pri 50km/h se ustavljaš dobrih 14m :slap: (reakcijski čas spustimo ker vemo kdaj moramo začet zavirat), čisto za primerjavo sem vpisal še 200km/h, kjer znaša pot ustavljanja 280m :lol1: , na letališču sem probaval, štartal na začetku (0km/h), imel na števcu dobrih 240km/h in nato zaviral na polno ter se ustavil....zanimivo pa je da tisti asfaltiran dovoz ni niti pod razno dolg 330m, kolikor znaša pot zaviranja, kje je šele tisto da sem jaz v tej razdalji moral dobit 240 noter

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, v 330m sigurno nisi dobil 240not.. Podatek za Hyosung Gt 650 je, da dobi 200km/h v 990m. Ajde, ninja gre bolj, ampak toliko pa spet ne, je samo 40KM razlike. 500-600m do 200km/h 100% rabiš, za 240 pa konkretno več, ker z večjo hitrostjo tudi razdalja občutno bolj leti mimo..

Se pa strinjam drugače, da so izračunane poti po tisti formuli pretirane :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zato pa sem jaz goreč zagovornik track dayov, tudi kar se tiče povečevanja varnosti v prometu.

Jaz na progi ali v predvidljivih okoliščinah brez problema zaviram na polno, tik pred zdrsom. Ampak na cesti v sili pa nikakor ne upam, vedno imam nekaj rezerve, predvsem zaradi spreminjajoče podlage.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

joj če se od 50km/h ne moreš ustavit v 10m je to res kriza ja, ali vrni vozniško ali pa kupi moped z ABS-om, če smo nazadnje v prečni na letališču probavali, pri 50km/h se ustaviš praktično takoj, prej kot v 5m.......ni mi jasno kje dobijo tisti kalkulator zavorne poti, ker je čisto faljen, pri 50km/h se ustavljaš dobrih 14m :slap: (reakcijski čas spustimo ker vemo kdaj moramo začet zavirat), čisto za primerjavo sem vpisal še 200km/h, kjer znaša pot ustavljanja 280m :lol1: , na letališču sem probaval, štartal na začetku (0km/h), imel na števcu dobrih 240km/h in nato zaviral na polno ter se ustavil....zanimivo pa je da tisti asfaltiran dovoz ni niti pod razno dolg 330m, kolikor znaša pot zaviranja, kje je šele tisto da sem jaz v tej razdalji moral dobit 240 noter

Mojster, da se ne bojo tebi smejali, tako kot se ti tule, si malo poglej tele slikce in zavorne poti nekaterih motorjev pri 60 in 100 km/h . Teste najdeš v celoti na temle linku

post-5391-1238430746_thumb.pngpost-5391-1238430755_thumb.png

post-5391-1238430763_thumb.pngpost-5391-1238430770_thumb.png

post-5391-1238430778_thumb.pngpost-5391-1238430787_thumb.png

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No potem si imel pa ogromno srečo..

Če pri 50km/h priletiš v nepremično oviro z motorjem in da še zapneš z glavo ob rob strehe ali stebriček, siskoraj 100% fertik. Malo si poglej teste, ali si pa enostavno preračunaj sile, ki delujejo pri tej hitrosti..

js sm mel kar veliko srečo (25.8.2006).. me je nek dedek izsilil.. prletu sm v direkt v njegov bok.. passat karavan. s čelado sem prbu direkt v A stebriček.. nisem nič poletel čez avto, samo prlimal sem se kot muha. šu sm pa kr dost več kot 50km/h :whistle: hud pretres ter nekaj polomljenih kosti.

imel sem to srečo, da sem potem ponovno zadihal in znova pogledal v svet v rešilcu. reševalcem sem še danes hvaležen :) dobro so opravili svoje delo ^^

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@bmwslo

Kaj pa povejo tetle testi? Noben ni narejen pr 50km/h za suho podlago. Mislm da se za mokro in suho podlago zavorna pot že kr dost razlikuje, pa 10 km/h je tut kr neki. Sicer pa mislm da tm okol 10m je kr solidno. Pa odvisn od motorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vam poskušam prikazat nekaj argumentov, vi pa kot mala deca terate svoje s takimi kot je Sicer pa mislm da tm okol 10m je kr solidno :headbang: . . Saj meni je vseeno, problem je v tem, da tole prebira širša populacija, predvsem mladi vozniki, im marsikateri od njih bo po branju tega prepričan, da bo svoj motor pri 50 km/h ustavil v 3 metrih.

Dajte se malo zbudit no. Tile predstavljeni testi so narejeni v kontroliranih razmerah, testirali pa so najverjetneje dobri testni vozniki in ne neke stare mame. Vi prepotentneži pa s svojimi superstroji ustavljate na polovični razdalji al kaj :headbang:

Je res postal tale forum že bolj otroško igrišče kot kaj drugega in kar nekaj jih poznam, ki so ga vsaj začasno zapustili zaradi takih pametnjakovičev. Tema dobiva podobne razsežnosti kot pred časom tista o ABS-u.

Škoda da nihče od vas "tahitrih" pri ustavljanju nima kakega protiargumenta temle "neumnim" testom.

Res škoda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej kandidat za A kategorijo je (vsaj dve leti nazaj ko je moja najdražja delala izpit) moral ustavit z navadnim zjahanim Kawasakijem KLE 500 s hitrosti 50 km/h na nulo v 12. metrih. Vajo je seveda prestal samo ob brezhibnem zaviranju, kar je pomenilo, da zadnje kolo ni smelo blokirati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tile testi nisso neumn in tut ni noben reku. Nimajo pa nobene zveze s problemom na katerga se navajajo ostali posti ker so izveden v mokrem. Vsaj tist za 60kmh. Če pa ne zastopš nemšk pa ne limaj nekih linkov gor. Gre se za to da nekdo trdi da se da ustavt prej kot v 5m metrih. Kar se mi zdi nemogoče. Je pa mogoče v cirka 7-10m, ampak to v tapravih okoliščinah. V nepredvidljivi situaciji na cesti sigurno ne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se tu meša jabolka in hruške.. Bistveno je krajša zavorna pot, ko veš da boš zaviral, oziroma meriš zavorno pot od določene točke, ker tu ni nobenega reakcijskega časa. Enostavno stisneš zavoro na označem mestu in to je to..

Če se pa gleda dejansko zavorno pot v prometu ob nepredvideni situaciji, se pa le ta kar podaljša, ker je potrebno upoštevat še reakcijski čas.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zavorna pot za različne hitrosti

No vidiš. Rezultati tukaj, sploh niso daleč od tistih v testu, ki sem ga predstavil jaz. Zdaj se pa že z argumenti pogovarjamo. Saj se da a ne.

Torej pri 50 km/h je pot zaviranja 10 m in ne 3 m . Malo dalje smo že prišli. :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz na progi ali v predvidljivih okoliščinah brez problema zaviram na polno, tik pred zdrsom. Ampak na cesti v sili pa nikakor ne upam, vedno imam nekaj rezerve, predvsem zaradi spreminjajoče podlage.

Sicer se načeloma strinjam s tabo, da je na pisti lažje na polno zavirat, ampak predvsem zato ker zaviranje planiraš, na cesti te lahko pa zjebe ravno reakcijski čas, tako da je vsekakor fajn kdaj potrenirat na kakšnem parkingu tisti izogib oviri z zaviranjem, ko nekdo stoji in ti zadnji trenutek dvigne eno ali drugo roko, da začneš zavirat in odpelješ v pravo stran.. Da še malo tele reakcije v nepredvideni situaciji potreniraš..

Kar se pa tiče strahu pred samim zaviranjem na polno na cesti, pa jaz zaenkrat teh problemov nimam, oziroma straha pred zdrsom nimam. Upam, da me ne bo to kdaj teplo.. Ampak jaz se kar velikokrat, ko je prazna cesta lotim malo igrat s prvo zavoro in malo potreniram zaviranje in zaenkrat pri ogretih gumah na nobeni suhi podlagi na navadni cesti (izjema kakšno gladko parkirišče) nisem doživel, da bi mi kolo zdrsnilo. Kombinacija geometrije mojega motorja in gum, ki jih vozim se vedno prej rezultira v dvignjenem zadnjem kolesu pri zaviranju, kakor kakršnem koli zdrsovanju prednje gume..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predvsem pa bi morali v avtošolah učiti ustavljanje pri višjih hitrostih npr. pri 90km/h in več.

In na koncu smo prišli v te temi, da se vse začne pri izobraževanju, torej teorija in praksa. Po moje pa

ne moreš na internetu računat pot ustavljanja ker je res butasto, predvsem zaradi vseh dejavnikom ki

so v realnosti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev sploh ni pomembno, kaj in kako... Morda je motorist peljal prehitro, dejstvo je da je mrtev, njemu ne bo nič pomagalo. Dejstvo je, da je penzionist živ in tudi, da je obračal sredi ceste. Če bo spet vozil, lahko to ponovi. Že res, da bi moral motorist poiskusit predvidevat, a pravilo zaupanja tudi velja, torej bi penzionist moral nakazat ostalim udeležencem v prometu namen spremembe smeri. Več kot očitno pa je, da so dohtarji spet ubili mladega človeka, ker so nekomu, ki nima več nobenih ne fizičnih očitno pa ne tudi umskih sposobnosti, da bi svojo vožnjo prilagodil današnji hitrosti prometa podarili pravico okoli hodit z repetirano puško - nesposobnemu starcu vozit. Je kriva hitrost? Ali zakon morda govori o tem, da morajo ostali udeleženci imeti nadnaravne sposobnosti vedeževalcev, da bodo vedeli, kdaj se bo nekomu zazdelo kršit predpise na tak način, da se bo požvižgal na ostale udeležence v prometu?

Podeljevanje pravice vozit starim ljudem je zame enako, kot dovolit neprištevnemu vožnjo na polnem avtobusu z ročno bombo v rokah.

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev sploh ni pomembno, kaj in kako... Morda je motorist peljal prehitro, dejstvo je da je mrtev, njemu ne bo nič pomagalo. Dejstvo je, da je penzionist živ in tudi, da je obračal sredi ceste. Če bo spet vozil, lahko to ponovi. Že res, da bi moral motorist poiskusit predvidevat, a pravilo zaupanja tudi velja, torej bi penzionist moral nakazat ostalim udeležencem v prometu namen spremembe smeri. Več kot očitno pa je, da so dohtarji spet ubili mladega človeka, ker so nekomu, ki nima več nobenih ne fizičnih očitno pa ne tudi umskih sposobnosti, da bi svojo vožnjo prilagodil današnji hitrosti prometa podarili pravico okoli hodit z repetirano puško - nesposobnemu starcu vozit. Je kriva hitrost? Ali zakon morda govori o tem, da morajo ostali udeleženci imeti nadnaravne sposobnosti vedeževalcev, da bodo vedeli, kdaj se bo nekomu zazdelo kršit predpise na tak način, da se bo požvižgal na ostale udeležence v prometu?

Podeljevanje pravice vozit starim ljudem je zame enako, kot dovolit neprištevnemu vožnjo na polnem avtobusu z ročno bombo v rokah.

:slap:

OK, saj bom nehal. Samo to mi povej, koliko let imaš ?? Jaz jih imam 52 in sem po tvoje najbrž že nesposoben vozi, saj sem samo par let mlajši od možakarja, ki je zagrešil tole nesrečo. Če bi jih imel mož 80, potem bi se lahko še strinjal s teboj, tako pa ...

Pri takih nesrečah, gre večinoma za trenutek nepazljivosti tistega, ki je povzročitelj in za nesrečen splet okoliščin, saj se tudi dogodek imenuje "nesreča" in ne umor. Žal je tako, da zaradi nepremišljenosti in ponavadi "odločitve v zadnjem trenutku" pride do takih situacij. Seveda sploh ne zagovarjam povzročitelja, želim le povdariti, da sztarost 60 še ne pomeni, da si za v "jamo"

Pozdrav od "starca"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer se načeloma strinjam s tabo, da je na pisti lažje na polno zavirat, ampak predvsem zato ker zaviranje planiraš, na cesti te lahko pa zjebe ravno reakcijski čas, tako da je vsekakor fajn kdaj potrenirat na kakšnem parkingu tisti izogib oviri z zaviranjem, ko nekdo stoji in ti zadnji trenutek dvigne eno ali drugo roko, da začneš zavirat in odpelješ v pravo stran.. Da še malo tele reakcije v nepredvideni situaciji potreniraš..

Kar se pa tiče strahu pred samim zaviranjem na polno na cesti, pa jaz zaenkrat teh problemov nimam, oziroma straha pred zdrsom nimam. Upam, da me ne bo to kdaj teplo.. Ampak jaz se kar velikokrat, ko je prazna cesta lotim malo igrat s prvo zavoro in malo potreniram zaviranje in zaenkrat pri ogretih gumah na nobeni suhi podlagi na navadni cesti (izjema kakšno gladko parkirišče) nisem doživel, da bi mi kolo zdrsnilo. Kombinacija geometrije mojega motorja in gum, ki jih vozim se vedno prej rezultira v dvignjenem zadnjem kolesu pri zaviranju, kakor kakršnem koli zdrsovanju prednje gume..

reakcijski čas ni problem, problem je v zaviranju na polno. Doslej sem imel take motorje, da prej kolo zablokira preden bi se postavil na prednjega, pa naj bo še tako dober asfalt.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Matr me pa to razkuri da imajo nekateri v vsaki nesreči toliko povedat, da jih itak zmeraj povzročijo stari ati ali mame

v nedeljskem avtomobilu in da policaji nimajo pojma ker napišejo da je do nesreče prišlo zaradi neprilagojene hitrosti.

Kot da bi bili motoristi kralji cest in da nam je vse dovoljeno. Mislm podn od podna tako razmišljanje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glej BMW men je čist vseeno, če je obračal sredi glavne ceste očitno človek ni poznal predpisov, je bil zmeden al pa objesten. Mene so učili, da če naprimer zgrešim izvoz z avtoceste, peljem do naslednjega... Dnevno videvam nedeljske voznike, ki vozijo vzvratno po avtocesti, prestrašene pičke pri petinštiridesetih, ki se pred mano ustavijo na začetku pospeševalnega pasu na avtocesti in gledajo nazaj če bo prosto, prepotentne stare hropce, ljubitelje Škode Oktavije in Golfa, ki s 50 km/h takoj ko se uključijo na avtocesto zapeljejo na prehitevalni pas in ga potem zasedejo za naslednjih 50 kilometrov... Tudi mi bomo enkrat stari, zato nam bo NUJNO POTREBNO PREPREČIT VOŽNJO, še preden bomo začeli z neumnostmi, ki kažejo na pootročenje...

Popravljeno . Popravil SF
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Js tut mislm da 60 še ni starost čeprav jih še pol tulk nimam. Poznam pa človeka ki se bliža osemdesetim in full v redu vozi, pa tut enga ki je že odkar je dobil izpit totaln netalent za avto. Tko da mislm da leta niso pokazatelj kako voziš, tko kot ne spol. Problem je ker ko enkrat dobiš izpit ga maš za zmeri, vsaj dokler ne zajebeš. Bi mogl še vmes kake teste delat, sam pol bi blo pa spet vse v luftu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Simonsi

Kaj naj rečem, potem sranje to da blokira.. :)

Mene je že Huso postavljal na prvo, sam tam si si itak prste skoraj potrgal, da je bremza dovolj prijela.. Pri gixxerju pa sploh ni problema, grip prve gume pa res odličen, tudi v hladnejših dneh. Sem precej probaval letos že, ker mi je malo tresla bremza in sem na vse možne načine in povsod zaviral, od rahlega do vožnje po prvi gumi. Tudi na enem delu pri nas, ki velja za "gladkega" nobenega problema.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Klinc fantje treba ej mal zakurit debato, da se bo kdo od nas tudi samoiniciativno odločil da ne bo več vozil, ko bo videl da, počenja neumnosti... Človek ki že samo pomisli, da bi obrnil sredi glavne ceste ne sodi v promet. Žal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!