Skoči na vsebino

Cestna črno siva kronika


miran10

Priporočene objave

Kombinacija geometrije mojega motorja in gum, ki jih vozim se vedno prej rezultira v dvignjenem zadnjem kolesu pri zaviranju, kakor kakršnem koli zdrsovanju prednje gume..

hudič je, če nisi čist poravnan, in pol usekneš. . . .

Matr me pa to razkuri da imajo nekateri v vsaki nesreči toliko povedat, da jih itak zmeraj povzročijo stari ati ali mame

v nedeljskem avtomobilu in da policaji nimajo pojma ker napišejo da je do nesreče prišlo zaradi neprilagojene hitrosti.

Kot da bi bili motoristi kralji cest in da nam je vse dovoljeno. Mislm podn od podna tako razmišljanje.

teorije se pač razvijajo kot snežna kepa, ampak, na koncu, je motorist mrtev. neglede na to kdo je kriv. biker77 je par strani nazaj lepo napisal. da je škoda vsakega. Priznajmo, da včasih tudi umre kdo, ki mu ni bilo treba. za to nesrečo nevem, vem pa, kako folk po SLO vozi, in mislim, da se precej motoristov ne zaveda, da ti prednostna cesta ne pomaga, ko te nekdo spregleda. Vedet moramo,. da napake plačujemo mi, na motorjih. neglede na to kdo jih dela. . . .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hudič je, če nisi čist poravnan, in pol usekneš. . . .

Ja, to z na bit sranje, ampak hotel sem samo povedat, da jaz konkretno nimam strahu, da bi mi prva guma zdrsnila, ker začne prej dvigovat. To pa itak takoj čutiš in malo popustiš zavoro, da se ne pelješ po prvem.. Ker če te pa preveč dvigne, oziroma si predolgo v luftu te pa res zna postavit postrani.. To se pa lahko grdo konča :xx:

Ampak zato pa gremo kdaj na pisto, da natreniramo te zadeve in znamo zavirat čimbližje tiste meje, tako da je še varno. No, poleg tega, da je tiščanje enostavno zabavno :D

teorije se pač razvijajo kot snežna kepa, ampak, na koncu, je motorist mrtev. neglede na to kdo je kriv. biker77 je par strani nazaj lepo napisal. da je škoda vsakega. Priznajmo, da včasih tudi umre kdo, ki mu ni bilo treba. za to nesrečo nevem, vem pa, kako folk po SLO vozi, in mislim, da se precej motoristov ne zaveda, da ti prednostna cesta ne pomaga, ko te nekdo spregleda. Vedet moramo,. da napake plačujemo mi, na motorjih. neglede na to kdo jih dela. . . .

Podpis.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Podeljevanje pravice vozit starim ljudem je zame enako, kot dovolit neprištevnemu vožnjo na polnem avtobusu z ročno bombo v rokah.

Pri šestdesetih vsem izpite pobrat, se strinjam!

Prevečkrat vidm kako vozjo starčki, pa pr ns so ponavad v kšnm novejšem avtu ala Opel Corsa, lepo po sred ceste 30km/h pol pa kr na 1x zavijejo brez žmigovca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri šestdesetih vsem izpite pobrat, se strinjam!

Prevečkrat vidm kako vozjo starčki, pa pr ns so ponavad v kšnm novejšem avtu ala Opel Corsa, lepo po sred ceste 30km/h pol pa kr na 1x zavijejo brez žmigovca.

Ni problem samo v starosti, problem je koliko še voziš pri teh letih. Obstaja mnogo voznikov krepko mlajših kot 60, pa jih vidiš v avtu samo ob nedeljah, ko nimajo pojma o vožnji in so totalno zgubljeni. Poznal sem odlično inštruktorico vožnje in njenega moža pravtako inštruktorja pa sta pri svojih 70 letih še vedno opravljala svoje delo z odliko. Poznam gospo, ki je že tudi čez 60, pa se še vedno vsede v kamion, avtovleko in gre naložit avto in to izvede bistveno hitreje kot kaki "mladec", tako, da je posploševanje nevmesno.

Popravljeno . Popravil MARE 65
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo se tu meša jabolka in hruške.. Bistveno je krajša zavorna pot, ko veš da boš zaviral, oziroma meriš zavorno pot od določene točke, ker tu ni nobenega reakcijskega časa. Enostavno stisneš zavoro na označem mestu in to je to..

Če se pa gleda dejansko zavorno pot v prometu ob nepredvideni situaciji, se pa le ta kar podaljša, ker je potrebno upoštevat še reakcijski čas.

drži, reakcijski čas bistveno podaljša zavorno pot.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Konec koncev sploh ni pomembno, kaj in kako... Morda je motorist peljal prehitro, dejstvo je da je mrtev, njemu ne bo nič pomagalo. Dejstvo je, da je penzionist živ in tudi, da je obračal sredi ceste. Če bo spet vozil, lahko to ponovi. Že res, da bi moral motorist poiskusit predvidevat, a pravilo zaupanja tudi velja, torej bi penzionist moral nakazat ostalim udeležencem v prometu namen spremembe smeri. Več kot očitno pa je, da so dohtarji spet ubili mladega človeka, ker so nekomu, ki nima več nobenih ne fizičnih očitno pa ne tudi umskih sposobnosti, da bi svojo vožnjo prilagodil današnji hitrosti prometa podarili pravico okoli hodit z repetirano puško - nesposobnemu starcu vozit. Je kriva hitrost? Ali zakon morda govori o tem, da morajo ostali udeleženci imeti nadnaravne sposobnosti vedeževalcev, da bodo vedeli, kdaj se bo nekomu zazdelo kršit predpise na tak način, da se bo požvižgal na ostale udeležence v prometu?

Podeljevanje pravice vozit starim ljudem je zame enako, kot dovolit neprištevnemu vožnjo na polnem avtobusu z ročno bombo v rokah.

OK, saj bom nehal. Samo to mi povej, koliko let imaš ?? Jaz jih imam 52 in sem po tvoje najbrž že nesposoben vozi, saj sem samo par let mlajši od možakarja, ki je zagrešil tole nesrečo. Če bi jih imel mož 80, potem bi se lahko še strinjal s teboj, tako pa ...

Pri takih nesrečah, gre večinoma za trenutek nepazljivosti tistega, ki je povzročitelj in za nesrečen splet okoliščin, saj se tudi dogodek imenuje "nesreča" in ne umor. Žal je tako, da zaradi nepremišljenosti in ponavadi "odločitve v zadnjem trenutku" pride do takih situacij. Seveda sploh ne zagovarjam povzročitelja, želim le povdariti, da sztarost 60 še ne pomeni, da si za v "jamo"

Glej BMW men je čist vseeno, če je obračal sredi glavne ceste očitno človek ni poznal predpisov, je bil zmeden al pa objesten. Mene so učili, da če naprimer zgrešim izvoz z avtoceste, peljem do naslednjega... Dnevno videvam nedeljske voznike, ki vozijo vzvratno po avtocesti, prestrašene pičke pri petinštiridesetih, ki se pred mano ustavijo na začetku pospeševalnega pasu na avtocesti in gledajo nazaj če bo prosto, prepotentne stare hropce, ljubitelje Škode Oktavije in Golfa, ki s 50 km/h takoj ko se uključijo na avtocesto zapeljejo na prehitevalni pas in ga potem zasedejo za naslednjih 50 kilometrov... Tudi mi bomo enkrat stari, zato nam bo NUJNO POTREBNO PREPREČIT VOŽNJO, še preden bomo začeli z neumnostmi, ki kažejo na pootročenje...

Niti slučajno ne zagovarjam teze, da bi bilo potrebno vsem nad šestdeset ali tam okoli vzeti izpit. Starost sploh ni problem! Problem so vozniki, ki so izpit pridobili na nek, očitno, poseben način, saj si ne predstavljam, da nekdo ki je pred kratkim naredil izpit ali pa če vozi že štirideset let, nima veze, ne pozna predpisov in se mu zdi popolnoma neproblematično če zapelje napačno v enosmerno ulico, ne uporablja smernikov, obrača sredi avtoceste in se ustavi sredi krožnega, ker je falil svoj izvoz. Potem imamo tu še vožjo čez železniško progo kljub utripajočim lučem ali pa celo spuščenim zapornicam, vožnja po prehitevalne pasu, kot da si ga kupil, od Kopra do Maribora, vožja v rdečo luč,....

Torej objestnost in popolna brezbrižnost do predpisov in lastne varnosti. Kje je potem šele previsoka hitrost in alkohol. Če nekdo ne vidi problema v tem, da se na cesti recimo ne obrača, vozi v napačno smer ali pa ustavlja, ker si se pač izgubil, mislite, da se bo sekiral če bo peljal malo prehitro in pod vplivom alkohola??

Vsi tisti, ki se jim takšno ravnanje ne zdi sporno naj naredijo vsem ostalim uslugo, se jutri usedejo na avtobus in vrnejo svoje vozniško dovoljenje na najbližjo policijsko postajo.

Predpisi niso zato, da bi koga policija "jebala v glavo", temveč za našo lastno varnost in dokler se takšno razmišljanje ne spremeni in si bo vsak predpise razlagal po svoje in si jih prilagajal kakor mu bo pač pasalo, bo mrtvih še veliko, zelo veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tri strani nabijanja o času in poti zaviranja. :headbang: Koga zanima pot zaviranja naj pride do mene imam dvorišče asfaltirano dolžine preko 200. metrov širine 4metre in več pa lahko probavamo brez bojazni da bi kdo nasproti pripeljal ali pa se postavil počez. :headbang: Nič pa ni govora o tem da bi možakar zapeljal 3. metre naprej in brez nevarnosti in ogrožanja drugih zapeljal LEVO V ULICO IN TAM VARNO OBRNIL SVOJ AVTO. IN SEDAJ JE MORAL MLAD FANT UMRETI ZARADI TAKE POVRŠNOSTI. Ga ne poznam ampak mi je zelo hudo za njega in njegove svojce.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni problem samo v starosti, problem je koliko še voziš pri teh letih. Obstaja mnogo voznikov krepko mlajših kot 60, pa jih vidiš v avtu samo ob nedeljah, ko nimajo pojma o vožnji in so totalno zgubljeni. Poznal sem odlično inštruktorico vožnje in njenega moža pravtako inštruktorja pa sta pri svojih 70 letih še vedno opravljala svoje delo z odliko. Poznam gospo, ki je že tudi čez 60, pa se še vedno vsede v kamion, avtovleko in gre naložit avto in to izvede bistveno hitreje kot kaki "mladec", tako, da je posploševanje nevmesno.

Sej vem da se najdejo izjeme, sam še vseen bolš usm pobrt kt pa nobenmu, al pa da se ti pr 60-ih izteče pol morš pa opravlat še 1x.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tri strani nabijanja o času in poti zaviranja. :headbang: Koga zanima pot zaviranja naj pride do mene imam dvorišče asfaltirano dolžine preko 200. metrov širine 4metre in več pa lahko probavamo brez bojazni da bi kdo nasproti pripeljal ali pa se postavil počez. :headbang: Nič pa ni govora o tem da bi možakar zapeljal 3. metre naprej in brez nevarnosti in ogrožanja drugih zapeljal LEVO V ULICO IN TAM VARNO OBRNIL SVOJ AVTO. IN SEDAJ JE MORAL MLAD FANT UMRETI ZARADI TAKE POVRŠNOSTI. Ga ne poznam ampak mi je zelo hudo za njega in njegove svojce.

Podpis...

P.S: Se je treba kej najavt za testiranje zavor? :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... Tudi mi bomo enkrat stari, zato nam bo NUJNO POTREBNO PREPREČIT VOŽNJO, še preden bomo začeli z neumnostmi, ki kažejo na pootročenje...

Daj vzgled! Bodi prvi in prostovoljno vrni vozniško!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri šestdesetih vsem izpite pobrat, se strinjam!

Prevečkrat vidm kako vozjo starčki, pa pr ns so ponavad v kšnm novejšem avtu ala Opel Corsa, lepo po sred ceste 30km/h pol pa kr na 1x zavijejo brez žmigovca.

rad bi vas videl, tebe pa SFja, pa vse tiste , ki pravite da je treba vsem starcem pobrat izpite, ko boste vi dopolnili 60+ let, ali boste kar sami oddali izpite, me prav zanima :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dečki, lahko vam povem, da se se pred dvemi leti pogovarjal z možakarjem, ki je pri 70 ih in vozi BMW R 1150 RT. Tisto leto je bil v ukrajini in je v 1 tednu nardil 8000 km. Mislim da nese marsikaterega junca . Je pa to mister Komljanec (naj mi ne zamerijo, če sem leta preveč falil) :worship: :worship:

pa še članek o njem in njegovi zbirki starodobnikov :worship:

Še na mnoga leta G. Jože

:beer2: :beer2: :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da je malo OFF-a dovoljeno:

Pri šestdesetih vsem izpite pobrat, se strinjam!

Takole ti bom povedal, šmrkavi mulc: to so ravno leta, ko ti tvoja mularija odraste in se odkotali od doma, ti pa še kako potrebuješ mobilnost (če si fit in zdrav, nevem komu na ljubo bi oddal vozniški izpit); nevem kako bi ti bilo, če bi parlament sprejel zakon o omejitvi moči motorjev za mladince in zelence: pa rečmo recimo 5 let po opravljenem izpitu do 50KM, pa nato še pet let do 100KM in potem neomejeno ... in ko bi dopolnil 55 let bi vrnil A kategorijo ... :naughty:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi pa na 5 let uvedel obvezno obnavljanje in preizkus znanja. Za vse! Pa starostno mejo za obvezne zdravniške preglede bi znižal in poostril kriterije..

Gledam mojega dedka, 83 pa ima še izpit.. Sicer nimam nič proti temu, da tako stari vozijo, če so vitalni. Imam soseda, ki je skozi veliko na cesti in se pri teh letih pelje bolje in bolj varno kot marsihkdo od nas. Ampak naš ata, pa ne sliši, vid ga že daje, ker je precej močen (beri 130kg pri 168cm) ga trebuh tako ovira pri manevriranju z volanom, da sploh ne more obrnit volana, ampak ga poprijema po 5cm. Ajde, pri obračanju pred hišo, ko gre počasi in si lahko vzame čas gre, ampak če bi se bilo pa na cesti potrebno nekomu izognit ali pa samo malo bolj zavit pa 100% ne bi šlo. Poleg tega pa ima zaradi take prekomerne teže 200 pritiska in ga lahko vsak trenutek kap. In ja, takemu so podaljšali vozniško dovoljenje. Tistega zdravnika bi bilo potrebno prebičat, kot da bi dal norcu nabito pištolo v roke, mogoče kruto slišat, ampak tako je.

Torej na 5 let obnavljanje znanja in praksa, ter strožji, oziroma niti ne strožji, korektni, zdravniški pregledi.

Popravljeno . Popravil Jure
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

moj oče je pri 78 letih sam nesel vozniško na mačkovo, pa bi lahko še vozil, ampak je ugotovu, da ma dost :worship: :worship: , vzroki: augenmas, refleksi, slab vid..........

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsa čast mu, da je lahko tako objektiven do sebe :worship: :worship: Marsikdo ni.

No, naš je vsaj toliko, da se izogiba daljših poti in vožnje po večjih mestih :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

rad bi vas videl, tebe pa SFja, pa vse tiste , ki pravite da je treba vsem starcem pobrat izpite, ko boste vi dopolnili 60+ let, ali boste kar sami oddali izpite, me prav zanima :whistle:

Tudi mene?! Ampak za velesposobne :worship: ki nikdar ne naredijo nič narobe, bodo verjetno veljala drugačna pravila :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dajte razmišljati bolj realno (resno) pri 60+ letih bomo še "veselo" hodili v službo in če se bo nadaljevalo v tej smeri, tudi pri 70+. Po vaši (ne od vseh) logiki bomo torej sposobni za delo, rabili pa bomo šoferja, da nas bo spravil do službe (za na avtobus, da se drenjamo z dijaki in pododobnimi, bomo še manj sposobni kot za za volan).

lp

Franc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nevem ali je prava tema za to vendar me nekaj zanima.

Pred 4-imi leti smo imeli prometno nesrečo v Lokovici na ovinku pri betonjskih izdelkih kjer je avtobusna postaja. Motorist se je pripeljal iz smeri Velenje-Mozirje. Mi smo iz križišča zavili levo proti velenju ko je pripeljal motorist in trčil v levi zadnji del avtomobila. Vozili smo zeleno fiat bravo. Ne spomnim se kakšen motor je vozil vem pa da je doma iz plešivca ali pa nekje v okolici plešivca. Bilo je več motoristov.

Zanima me če je voznik motorja, ki je trčil v nas uporabnik tega foruma..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi pa na 5 let uvedel obvezno obnavljanje in preizkus znanja. Za vse! Pa starostno mejo za obvezne zdravniške preglede bi znižal in poostril kriterije..

Torej na 5 let obnavljanje znanja in praksa, ter strožji, oziroma niti ne strožji, korektni, zdravniški pregledi.

Men velja vozniško do leta 2070. Do mojega 80-tega leta.Vsi kolegi imajo pa do 2011 leta.Pa smo vsi dobil izpite skor istočasno.Stric ki je pa poklicni voznik pa ima zdravniške preglede na 5 let.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni tudi velja do 80 leta, torej do 2065. Bog ve kaj se bo vse do takrat zgodilo z mojim zdravjem in koliko bom sposoben vozit. To je največja bedarija kar jih je blo, da so dali izpite do 80 leta, brez obveznih zdravniških pregledov vmes..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men velja vozniško do leta 2070. Do mojega 80-tega leta.Vsi kolegi imajo pa do 2011 leta.Pa smo vsi dobil izpite skor istočasno.Stric ki je pa poklicni voznik pa ima zdravniške preglede na 5 let.

To pomeni.......da so jih že na upravni enoti prebrali......kot potencionalno nore.....in občestvu nevarne tujke na cesti!!!!! :evilgrin: :evilgrin:

P.S....pazi s kakšnimi kolegi okol laziš :evilgrin:

Popravljeno . Popravil klimbra
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Izgleda, da je malo OFF-a dovoljeno:

Takole ti bom povedal, šmrkavi mulc: to so ravno leta, ko ti tvoja mularija odraste in se odkotali od doma, ti pa še kako potrebuješ mobilnost (če si fit in zdrav, nevem komu na ljubo bi oddal vozniški izpit); nevem kako bi ti bilo, če bi parlament sprejel zakon o omejitvi moči motorjev za mladince in zelence: pa rečmo recimo 5 let po opravljenem izpitu do 50KM, pa nato še pet let do 100KM in potem neomejeno ... in ko bi dopolnil 55 let bi vrnil A kategorijo ... :naughty:

LP

Redko kdo bi to upoštevov, glih tko kt blokado 25kW.

Pa ne vem kva se zdej "izkušeni" neki bunite sej sm napisu da bi lohka izpit spet opravlal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest bi pa na 5 let uvedel obvezno obnavljanje in preizkus znanja. Za vse! Pa starostno mejo za obvezne zdravniške preglede bi znižal in poostril kriterije..

Gledam mojega dedka, 83 pa ima še izpit.. Sicer nimam nič proti temu, da tako stari vozijo, če so vitalni. Imam soseda, ki je skozi veliko na cesti in se pri teh letih pelje bolje in bolj varno kot marsihkdo od nas. Ampak naš ata, pa ne sliši, vid ga že daje, ker je precej močen (beri 130kg pri 168cm) ga trebuh tako ovira pri manevriranju z volanom, da sploh ne more obrnit volana, ampak ga poprijema po 5cm. Ajde, pri obračanju pred hišo, ko gre počasi in si lahko vzame čas gre, ampak če bi se bilo pa na cesti potrebno nekomu izognit ali pa samo malo bolj zavit pa 100% ne bi šlo. Poleg tega pa ima zaradi take prekomerne teže 200 pritiska in ga lahko vsak trenutek kap. In ja, takemu so podaljšali vozniško dovoljenje. Tistega zdravnika bi bilo potrebno prebičat, kot da bi dal norcu nabito pištolo v roke, mogoče kruto slišat, ampak tako je.

Torej na 5 let obnavljanje znanja in praksa, ter strožji, oziroma niti ne strožji, korektni, zdravniški pregledi.

To zagovarjam tudi jaz. Ali pa kar na 3 leta ... Cesta ni več hec in odgovornost voznika na cesti je velika. Nekateri se je niti ne zavedajo (premnogi).

Tvojga "ata" pa - hehe, a maš kako sliko? Da um končno lahk reku "to pa je debeluh" :-) K drgač to sam pred špeglom ... :D

Popravljeno . Popravil mashina
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!