Skoči na vsebino

BMW F 650 GS proti Pegasu


Priporočene objave

Objavljeno

Drugo leto bom (ce bo sprejet nov zakon, ki bo odpravil to nesrecno omejitev 350ccm – drug izpit ne nameravam delat) kupil nov motor in v ožjem izboru je BMW F 650 GS ali pa njegov klon Aprilia Pegaso lahko je tudi obratno pa je BMW Aprilin klon, da ne bo kakšen lastnik Pegasa užaljen.

Kako se odlociti med tema dvema. Kdo to ve ?

Ali je razlika samo v ceni ali še cem.

Ali je opcija pri BMW da si lahko prigradiš še ABS odlocujoca ?

Kaj je z gretjem rocic a je to nepotreben luksus ?

lp RAN

Objavljeno

quote:

Kaj je z gretjem rocic a je to nepotreben luksus ?

Moje zimske izkušnje pravijo da ne. Tudi zgodnjepomladanske in poznojesenske izkušnje nakazujejo smiselnost tega doplacljivega ugodja.

Brrrm

Objavljeno

BMW je drazji in ima tudi vecjo prodajno vrednost kot rabljeni motor.gretje rocic je smiseln dodatek,ABS je pa zmeraj v redu.vsaj ce normalno vozis,za hooliganiziranje pa ni primeren. BMW ima samo eno leto garancije,masina je pa v bistvu enaka (rotax).

-----

clean and sober

Objavljeno

Moje osebno mnenje je bolj naklonjeno BMW-ju, ker je pac prijatelju razneslo motor Aprilije Pegaso pri 8000KM. JE pa res, da tudi BMW-ji crkujejo zaradi elektrike. Sicer pa sta oba zelo solidna in enostavna za vozit.

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

BMW je klon Aprilie, prejšnji model so celo v Apriliji proizvajal.

Po testih sodec je nov BMW res odlicen, vendar je cena prevec prevec previsoka.

Gretje za pozimi doboro, ABS super le da je vse skupaj potem že toliko denarja...

No ce ga imaš dovolj ti kar BMW ABS,gretje,...

Ce pa nisi poln cvenka in bi rad dober motor je pa Pegaso cisto dober - ima vsaj ceno še v mejah normale.

Objavljeno

Mislim, da ima Pegaso drugacno glavo motorja (5 ventilov).

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

quote:

Moje osebno mnenje je bolj naklonjeno BMW-ju, ker je pac prijatelju razneslo motor Aprilije Pegaso pri 8000KM.

je samo sranje,da je to enaka masina kot v F650.

-----

clean and sober

Objavljeno

BMW 4 ventile, Pegaso 5 ventilov

badfreek

rock till you drop

Edited by - gregs on 08/07/2001 02:43:37

Objavljeno

Je pa res, da sta obe masini Rotaxovi..

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

Cist moje subjektivno mnenje lastnika Pegasa.

BMW je precej grš kot Pegaso, ima boljše vzmetenje, je nižji za sedet (780 prot 840), za BMW-je dobiš kup dodatkov (ABS, gretje rock, ...), rezervni deli za BMW so precej dražji ceprav so pogosto identicni delom za Pegasota.

Glede tega, da je enemu razneslo bat Pegasota pri 8000km in, da je bilo receno da je to pogosto pa lahko recem tole: Sem clan nekaj mailing list za pegasota in F650 pa ni še nobeden omenil kaj takega je pa res, da imajo Pegasoti tovarniško nastavljeno zelo revno mešanico bencina in zraka kar lahko v ekstremnih primerih povzroci ravno to.

LP, FalcoR

Edited by - FalcoR on 06/07/2001 12:29:39

Objavljeno

quote:

Glede tega, da je enemu razneslo bat Pegasota pri 8000km in, da je bilo receno da je to pogosto pa lahko recem tole: Sem clan nekaj mailing list za pegasota in F650 pa ni še nobeden omenil kaj takega je pa res, da imajo Pegasoti tovarniško nastavljeno zelo revno mešanico bencina in zraka kar lahko v ekstremnih primerih povzroci ravno to.

LP, FalcoR

Edited by - FalcoR on 06/07/2001 12:29:39

Prijatelj, ki mu je razneslo masino, si je pred tem dal odstranit neko blokado (zamenjan cip ali nekaj takega - vec moci) vendar je bilo s strani pooblascenega serviserja zagotovljeno, da to ne vpliva na trajnost masine.

Je pa drugemu prijatelju na Pegasotu poknil hladilnik.

O tem kar se je dogajalo drugim pisem zato, ker mislim, da je prav, ce se nekdo odloca za nakup motorja, izve cim vec o njegovih napakah...

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

glede na to da sem oba vozil bi rekel to:

motorja sploh nista ista!!!!!

pegaso je klasika, malo premehko vzmetenje in malo prevelik kot sprednjih vilc. bmw ima tank za bencin pod sedezem in ima zato zelo nizko tezisce. za vozit sta oba nezahtevna, pegaso je visji, GS nizji (zato je popularem med zenskami). GS ima dobre zavore, pegasotove so absolutno preslabe ce imas sopotnika.

pegasotov motor je neprimerno bolj svoh (ne vlece enakomerno ampak samo v polju cca.2500 obratov)kot tisti od BMW ker BMW od modela 2000 naprej dela svoj motor in ne vec rotax.

vse to velja za navadnega pegasota in ne novega 2001 i.e. ki ima elektronski vbrizg goriva in izboljsane zavore. novi je ze zelo blizu GS-u po zmogljivostih razen zavor se vedno.

vglavnem: bmw GS je dosti boljsi od navadnega pegasota ampak tudi dosti drazji. bmw bolj drzi ceno kot pegaso. novi pegaso je se vedno malo slabsi od GS ampak stane skoraj isto kot GS. za tiste ki hocejo visji BMW obstaja razlicica dakar ki pa je se drazja.

za nezahtevnega voznika je najboljsi navadni pegaso ki je tudi dobrih 200 jurjev cenejsi od obeh ostalih. ampak samo za nezahtevnega, kar pomeni potovalna hitrost 120 max (naprej trese in "pije"), vmax ima 140-145 km/h. z dvema ima zavorno pot kot vlah (ali kak coper). v dolgih zavojih zacne nihati, vglavnem vozi se ko coper.

ce hoces kaj vec pa mores zbrati med pegaso i.e. ali bmw, kjer bi se zaradi male razlike v ceni jaz odlocil za BMW. to zato ker je BMW (drzi ceno) in ker imam vec zaupanja v to znamko kot v aprilio, ki ji sicer zaupam ampak pri mille agregatu in ne pri pegasotu.

odlocitev pa je vedno tvoja.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Objavljeno

quote:

tisti od BMW ker BMW od modela 2000 naprej dela svoj motor in ne vec rotax.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

Se pa nebi s tabo povsem strinjal. Osnova je se vedno Rotaxov motor.

badfreek

rock till you drop

Objavljeno

Motor Rotax, glava motorja razvita v avtomobilskem M oddelku BMW-ja sem prebral.

Objavljeno

Tudi sam imam Pegasa in pred nakupom sem enako tehtal: BMW ali Aprilia. Predvsem cena je bila tista, katera je odlocila. No glede na to, da je BMW obnovil model F 650 (sedaj ima še koncnico GS), pa se bi sedaj odlocil enako. In to predvsem zato, ker mi podoba novega F-a ni niti slucajo všec. No, res pa je, da to nima dosti s funkcionalnostjo.

Vozil sem oba (tako F 650 Gs kakor tudi Pegaso 650 i.e.). In ce priznam mi je BMW bolj prijeten za vožnjo. Je pa vetrna zašcita nekoliko slaša. Ce se boš z motorjem prevažal po mestu si kupi BMW-ja, ce pa misliš še malce potovati (pa ne mislim do Pirana in nazaj) pa kupi Pegasa.

Sicer boš pa tako ali tako kamlu ugotovil, da sta oba prešibka in boš kamlu zacel ogledovati po BMW 1150 GS, Aprili Caponord, Hondi Varadeo....)

Abs in gretje rocic si bi vsekakor privošcil.

Kot opcijo pa si pri obeh omisli centralno stojalo (cca. 45.000 sit)

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

quote:

Ce se boš z motorjem prevažal po mestu si kupi BMW-ja, ce pa misliš še malce potovati (pa ne mislim do Pirana in nazaj) pa kupi Pegasa.

Abs in gretje rocic si bi vsekakor privošcil.

Kot opcijo pa si pri obeh omisli centralno stojalo (cca. 45.000 sit)

Pegaso - ture, BMW - mesto????

ok vsak ma svoje mnenje ampak ce je bmw zaradi MALO slabse zascite pred vetrom slabsi za potovanja, to noter spravi z dosti bolj mirnim motorjem, pri pegasotu sem mel po 150 km (z 120-130 km/h) take mravljince v rokah in podplatih(????) da je blo vse prej kot prijetno. z bmw-jem tega na isti poti ni bilo.

SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!

  • 5 tedne pozneje...
Objavljeno

Sam namen in funkcionalnost motocokla je najbrž odlicna,

toda tako spako ne bi mel ravno v garaži.

V nasprotju s F650GS so tokrat z dizajnom totalno mimo vsekal.

(morda se pa le navadimo nove oblike)

Objavljeno

Jaz pa sem slišou pri Pegasu tudi za dokaj pogoste okvare prednjih vilic (olje) in probleme s pregrevanjem (zaradi termostata). Ne bom trdil, da ni zadeva rekla kazala (konec koncev vas dosti vozi omenjen motor), ampak za preverit je tudi to. Izbira bo pa seveda tvoja, mislim, da si dobil dovolj uporabnih navetov, sploh je pa zdej vse odvisno od parlamenta, a ne?

Objavljeno

kar se tice slikce bmw-ja lahko samo recem : hudoooo dobro (pa ne zato ker sam vozim bmw-ja).

drugace so pa pri bmw-ju hudo mešani obcutki.

pri mojem se je po 4.letih "olupil" krom na rockah in auspuhu, nakar sem na bmw-ju "popizdil".priznali so mi takoimenovano kulanco (neke vrste podaljšana garancija), tako da so mi zadeve zamenjali, placal sem "samo" 20% vrednosti materiala, delo je bilo pa zastonj.pa vseeno je bil racun 50 000,00 SIT.drugace zadeva dela bp.le servisi so baje svinjsko dragi.

lp.,

bmw

Objavljeno

Prebral sem, da ima Pegaso hudo veliko porabo. Baje je skoraj nemogoce priti pod 6 litrov???

lp, Pjotr.

Objavljeno

poglej poste od noise data-e glede pegasa.on ga vozi ze dalj casa.

-----------

at 200 mph you have no friends

Objavljeno

S temi trditvami se ne strinjam, ker moj normalno pije 5.5, ce pa ga priganjaš 140 in navzgor

potem pa lahko tudi do 6.8, minimalno pa rabi 5l za voznjo okoli 100km/h.

Zanima me koliko krat ste dali nastavit dovod

zraka in kako so vam naredili kontrolo.

Nastavitev je potrebna na cca 10k in pa obvezno elektronsko s sondo v izpuhu.

Že ce vam motor seka morate vedet da ni pravilno nastavljen in pri tem motorju je to

izredno pomembno in natancno. Ce je to tako kot mora biti potem ni nobenih problemov.

LP pegaso

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

V tem topicu smo tudi nov BMW 650 CS svojčas obirali. Enim je bil všeč, še več pa je bilo takih, katerim se je vsaj čuden zdel.

Kot zanimivost :

V Parizu se je na Mondial du Deux Roues de Paris, zbralo 70 vodilnih svetovnih dizajnerjev motorjev. Ocenjevali so prispele novitete.

Drugo mesto je zasedel BMW F650 CS.

lp RAN

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!