lojzi Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 JA, včeraj sem ga tud jaz videl na DSF-ju, pa se nikakor ne morem odločiti, al mi je všeč, al ne. Nekatere linije so lepe, druge mogoče mal nesorazmerne, ampak vsekakor dizajnersko in tehnično zelo zanimiv motor ! Lojzi ma vas rad
andrej Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 jaz sem CSa videl na MO - motorcycle.com že pred kakim mesecem. Na tisti strani so njegov design spljuvali, češ da bmw prav tekmuje, kdo bo naredil grši motor. Meni je design kar všeč, tudi tehnično zanimive rešitve (pogonski jermen)... Andrej
lojzi Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 Ja, tisti jermen sicer tko izpostavljen in nežen izgleda, samo je pa pomojem zato motor kar precej tišji, vsaj v nekih normalnih vrtljajih. Pa vzdrževanje zato precej cenejše ! Lojzi ma vas rad
Speedo Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 Se eno vprasanje z moje strani, ki morda ne pase cisto v tale topic, pa vendar: Ali je mozno z obema omenjenima motocikloma primerjati Kawasaki KLE 500 (tudi enduro, malo nizji cenovni razred, 2 cilindra, po moci podoben omenjenima?). LP Speedo
Ice Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 quote: Ali je mozno z obema omenjenima motocikloma primerjati Kawasaki KLE 500 (tudi enduro, malo nizji cenovni razred, 2 cilindra, po moci podoben omenjenima?). IMHO da.KLE je tudi enduro srednjega razreda. ------- What part of NO don´t You understand?
Jason Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 quote: Zanima me koliko krat ste dali nastavit dovod zraka in kako so vam naredili kontrolo. Nastavitev je potrebna na cca 10k in pa obvezno elektronsko s sondo v izpuhu. Že ce vam motor seka morate vedet da ni pravilno nastavljen in pri tem motorju je to izredno pomembno in natancno. Ce je to tako kot mora biti potem ni nobenih problemov. Ali kdo ve kako je s tem pri Pegasu i.e.? Ali je tudi toliko nastavljanja? Ali je poraba kaj nizja pri i.e.?
dare Objavljeno Oktober 24, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 24, 2001 Tudi sam sem se odločal med BMW-jem in Pegasom, zamagal Pegaso! Se strinjam, da BMW bolje drži ceno, lažje ga je prodati naprej in menda so zanj deli CENEJŠI in ne dražji, vsaj za motor(serviserji si dostikrat spomagajo na tak način)!!! Več ima tudi opcijske opreme. Ko pa pridemo do izgleda pa se ve! Okrog pregrevanja pa toliko. Cevki, ki sta speljani do hladilnika naj bi šli skozi okvir do hladilnika, kar pa jih je zelo težko spraviti skozi, ker je tam zelo malo prostora in če kdo tam okoli kaj šari jih največkrat spelje po zunanji strani (ŠLAMPARIJA)!!, tam pa se ob neprevidnosti rado zgodi, da jih stisne in tako tekočina ne kroži normalno. Zato, če gre kazalec za temperaturo čez 80 st. je z motorjem nekaj hudo narobe! Ali je prišlo do zgoraj opisanega problema, kar hitro ugotoviš če pošlataš hladilnik - zgornji del je hladnejši, ali pa prihaja do preobremenitve motorja, to pa je največkrat posledica neustrezno nastavljene mešanice goriva in zraka (motor tudi seka nazaj),kar pa je po mojem čisti feler serviserja, ker je znano, da še posebej na začetku Pegaso potrebuje revnejšo mešanico in redne kontrole nastavitev na vsakem servisu!!! MENDA ??? so to pri i.e.-ju rešili! Še to centralno stojalo za Pegaso je nekaj čez 20k SIT! Če se kdo odloča za novega Pegasa mu naj ne bo žal dodatnega denarja za i.e. - ja! Okus pa ima tako vsak sam zase! Nekaj okrog Pegasa pa je bilo že napisano se mi zdi v topicu Najboljši in Najslabši serviserji! Be & on the road!
Speedo Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: quote: Ali je mozno z obema omenjenima motocikloma primerjati Kawasaki KLE 500 (tudi enduro, malo nizji cenovni razred, 2 cilindra, po moci podoben omenjenima?). IMHO da.KLE je tudi enduro srednjega razreda. ------- What part of NO don´t You understand? Ali je zelo slabsi?????? LP Speedo
Ice Objavljeno Oktober 25, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 25, 2001 quote: Ali je zelo slabsi?????? 50 KM serijsko,z vgraditvijo odmicnih gredi in fergazerjev od GPZ 500 60 KM. ------- What part of NO don´t You understand?
BRANE Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 KLE sem vozil,nima navora, vrti se kot mlinček za kavo-visoko.Drugače še kar.
brko Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 Mislim da v ta razred spada še CAGIVA CANYON 500ccm. Ali ima mogoče kdo izkušnje s Canyonom?? Načelno pa en cilinder bolj trese kot pa dva(KLE) kar se pozna na daljši relaciji
strom Objavljeno Oktober 26, 2001 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2001 KLE 500... hja.. ima svoje prednosti. Pod 500ccm je, nižja registracija, motor je v rabi že od nekajinosemdesetega leta -> ogromno poceni rezervnih delov... ne da bi jih rabil, ker je mašina preizkušena. Sem slišal enega pri Panigasu z MF power al kaj so že ti naši izpuhi za mopede... no ja, ta je bil za večje motorje. Moram pohvalit izpuh, ker res lepo izgleda, zvok je imel pa fenomenalen. Pegaso... ne vem.. ne poznam dosti, le vizuelno mi je bolj všeč kot BMW, vsaj tastar model. F650: No ja... F650CS izgleda OK, vendar sem peljal 97 letnik in moram reči da nima moči, o navoru ne duha ne sluha, lastnik tega motocikla pa pravi da bi imel kakšen motor in da je mopeda že naveličan. ABS... ne rečem da je slaba zadeva, vendar ne verjamem da bi kdorkoli kupil ta motor za več kot par let, pa se ne splača doplačevati teh dodatkov ker ko se bo prodajal ne bodo kaj dosti pomagali pri ceni. Z ogrevanimi ročkami pa nimam izkušenj. Kaj pa Transalp? Sicer ne vem koliko so novi, vendar skoraj sigurno cenejši od BMW-ja z ABSom... Pa menda ima zadeva celo nek navor. Kvaliteta in zanesljivost se sigurno kosa z BMW motorji, nedvomno je pa "boljši" od aprilie ali kawasakija. Le deli znajo biti dražji od slednjih dveh. Sam imam GPZ600R in moram reči, da je v pospeških transalp boljši. Sicer pa ne vem kako je na papirju. GPZ600R ima 55kW (75KM) in okoli 50NM navora...
Brrrm Objavljeno Januar 22, 2002 Opozori Objavljeno Januar 22, 2002 Deux ex machina, je starogrški prijem, ko se je igra zapeljala v tri krasne in jo je bilo treba rešiti. Rudolfo, RAN bi te rad vprašal, zakaj hočeš menjati BMWja za Triumpha? Brrrm
Rudolfo Objavljeno Januar 22, 2002 Opozori Objavljeno Januar 22, 2002 quote: quote: Vse skupaj pa ne bo nič pomagalo, če Rodolfo ne bo napisal, zakaj se hoče rešiti bmwjca. Brrrm Pa tudi ne vemo katerega BMW-ja ima, zato sem pa vprašal. V osebnih podatkih nima ažurirane rubrike. Če ima slučajno BMW 650 GS me pa zelo, zelo zanima, zakaj bi se ga rad rešil. Is that clear ? lp RAN No, chili out :) . Zakaj se ga hocem resiti... Ne iz krivdnih razlogov, ampak malce prešvoh mi je postal za mene+bejbo+full prtljage. Drugače pa morem reči, da sem kar zadovoljen z njim. Posebej lego na ovinkih, sedežem,... Moti me pa nekaj stvari: "težko užiganje" rad kar tako kdaj ugasne, OKej, pač en cilinder POSEBEJ me moti cenena plastika zadaj Občasno meče ven iz prve prestave na tački za parking sem moral po 14 dneh že švasat novo palčko za dat dol zajla za kuplongo se je kar nekajkrat utrgala Oljni rezervoar je kar mal blesav za kontrolo olja, lahko bi mal drugače naredili, ali pa vsaj palčko dali.. Problemi z Tehnounionom To so izkušnje po cca. 20.000+ km narejenih v 2 letih z njim. Če bi obstajala verzija F 650 dakar-ja z večjo močjo, bi ga takoj kupil. BMW GS 1150 mi pa ni čisto nič všeč. Tako pač pride na vrsto Triumph :) Lp Rudolfo
Rudolfo Objavljeno Januar 22, 2002 Opozori Objavljeno Januar 22, 2002 Ja, se opravicujem, res sem malce na brzino izpolnil profile, je pa sedaj popolen, tud z slikco :) . Lp Rudolfo Uredil - Ice on 23/01/2002 13:01:01
RAN Objavljeno Januar 23, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Januar 23, 2002 No pa se je dalo vse zvedet, za kar me je firbec matral. Rudolfo hvala za poročilo. lp RAN
Rudolfo Objavljeno Januar 25, 2002 Opozori Objavljeno Januar 25, 2002 Bral test, v katerem so na motokros progi in drugače testirali orig. kovčke za BMW F650 GS Dakar in jih niso mogli prehvalit. Sam cena za vse tri skupej z nosilci je okrog 250.000 SITov, DAM IT. Lp Rudolfo
Mitja Objavljeno Januar 25, 2002 Opozori Objavljeno Januar 25, 2002 A mi lahko kdo pošlje slikco teh BMW originalnih kovčkov za 250.000 SIT, ker v Gorici dobiš stranska kovčka z nosilcem in ključavnicama za cca 90.000 SIT ( BMW Vario končka, max. 30 litrska ) lp Mitja
Hanzi Objavljeno Januar 26, 2002 Opozori Objavljeno Januar 26, 2002 Malo gledam tudi po novem CS. Sam ga moram prej obvezbo sprobat. KOMAJ ČAKAM NASLEDNJE FS
Pervy Objavljeno Januar 27, 2002 Opozori Objavljeno Januar 27, 2002 quote: A ima kdo izkušnje z stranskimi kovčki za F650GS, katere priporočate, originalne, Touratech, ali ... Mitja na testnem dakarju sem mel originalne kovcke (ampak ne vem katere) in so bli ful dobri. dobro je tudi da imajo nastavljivo sirino (dve poziciji). tako da ce mas malo prtljage jih zozas ker so drugace ful siroki. podobni (ali isti) kovcki so tudi na 1150 GS in so res dobri ampak verjamem da so dragi. dober je tudi sistem snemanja ker mas v 20 sec kovcke dol in gor. preveri koliko stanejo podobni od drugih firm drugace pa kupi original ker majo prirejen sistem za zahaklat ki ga nisem videl pri npr. givi in podobno. ce hoces ti lahko posljem kako sliko od dakarja kjer se lepo vidijo. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
AREA Objavljeno Junij 1, 2002 Opozori Objavljeno Junij 1, 2002 hm...http://www.firstmoto.ch/glynnkerr/ApriliaPegasoMille.html
Noise Objavljeno Junij 1, 2002 Opozori Objavljeno Junij 1, 2002 quote: Malo gledam tudi po novem CS. Sam ga moram prej obvezbo sprobat. Po moje ti bo premajhen... Vsaj meni je bil... N0iSe DaTa -=> Motosvet.com <=-
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se