sandokan6 Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 ja, sej je res nima šu gledat ...
halls Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 se jaz motim ali je to ta VOR ko se je na avto netu prodajal.. pri tistem je pisalo da nima niti homologacije :rolleyes: ja, sej je res nima šu gledat ... Nista pa prebrala,da jo lahko lastnik zrihta za resnega kupca! Ne vem zakaj vas tolk srbi ta VOR! Fant ga je kupo in jaz mu želim čim več lepo prevoženih kmjev! Ne pa da pametujete,da bo crknu,pam da ne bo dobo delov,pa ne vem kaj še!!! Če se je napizdu,se je tak sam!!!!! Howg!
ČrniVran Objavljeno Februar 10, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Ja, če bi menjal še felne. a taj gor na te felne ne morem dat cros gum in morem menjat z platišči?
sandokan6 Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 a taj gor na te felne ne morem dat cros gum in morem menjat z platišči? pa, še fedr pa, vilco, lahk - zamenjaš
simonsi Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Nista pa prebrala,da jo lahko lastnik zrihta za resnega kupca! Ne vem zakaj vas tolk srbi ta VOR! Fant ga je kupo in jaz mu želim čim več lepo prevoženih kmjev! Ne pa da pametujete,da bo crknu,pam da ne bo dobo delov,pa ne vem kaj še!!! Če se je napizdu,se je tak sam!!!!! Howg! Točno tako! a taj gor na te felne ne morem dat cros gum in morem menjat z platišči? Na obstoječe feltne daš lahko Bridgestone tkc80 ali pa Metzeler Karoo. Čeprav omenjene gume so mišljene za potovalne endure, ki hočejo offroad vozit pa malo bo smešno zgledalo. Ampak je pa najcenejša in najbolj enostavna varijanta.
frankie Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Oj Vran, gume se dajo, daj kar najsirse 17 colske mitas, ne rabis nic dragih continentalk in metzelerk. Sicer pa res ne smes vse verjet kar je prodajalec rekel. Motor nima nic posebnih komponent in ga ni delal bivsi ktm folk, ampak italijanski entuzijasti. Sicer je pa lep in pomoje odlicen sm, ce nisi profi:) Aja ne pustit olja do maja noter, moras menjat kar pogosto, ce se nisi pogledal u knizco z navodili, racunaj na intervale podobne hard enduram/sm ala smr KTM. Srecno!
Butnglavc Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 (popravljeno) Oj Frankie, a to si svojga slikal? A majo pr nas te gume? Popravljeno Februar 10, 2008. Popravil Butnglavc
biker77 Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 čist mimgrede..tele gume 17 col..frankie..kje se jih dobi? lahko pm?
ČrniVran Objavljeno Februar 10, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Ja tudi mene zanima kje se da dobit te gume ker bi potem prav take montiral na motor? Olje pa bom zamenjal da bo ziher. No pa še eno vprašanje na kolk časa pa naj mu menjam olje? Nisem vedo da je tk zajebano mat tako le zadevo:) zdaj vidim da je cestaš čisto nasprotje. Poleti nazaj na cestaša :naughty:
biker77 Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Ja tudi mene zanima kje se da dobit te gume ker bi potem prav take montiral na motor?Olje pa bom zamenjal da bo ziher. No pa še eno vprašanje na kolk časa pa naj mu menjam olje? Nisem vedo da je tk zajebano mat tako le zadevo:) zdaj vidim da je cestaš čisto nasprotje. Poleti nazaj na cestaša :naughty: hudo zajeban..tut jest mam husqvarno..predelano..to je skos nekej.. še dobr da so tut drugi motorji doma drgač bi res popizdu, zažgal vse skupi pa še kej zraven
frankie Objavljeno Februar 10, 2008 Opozori Objavljeno Februar 10, 2008 Oj ne ne fantje, to ni moje :rolleyes: Gume so standardne mitas, mislim da so 17 colske zadnja e09 sirine 140, sprednja pa ista sam 130, 130/80 je tudi c02. Sprednje kolo je itak 3,5 cole, se pravi isto/podobno kot enduro zadnje (se pravi da pride normalna oblika gume). Zadnje kolo na sliki ima 4,5 ali manj col in se guma raztegne - nizji profil. Za spredaj vzet cimbolj kros gumo z cimvec stoflni, ker keep in mind da je to zadnja guma na sprednji feltni, ergo narejena za pospesevanje in ne zavijanje. Mitaske prodaja bartog. NAJ OMENIM da mitas dela gume "lepe" gume za sm 21 in 19 col!!!! Videl sele zdaj ko brskam malo...Ce bi blo amatersko SM prvenstvo letos res AMATERSKO bi pomoje prisel kaksen tudi s krosom in temi gumami!!!
ČrniVran Objavljeno Februar 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Ja jest mam zdaj gor gume 150/60/17 zadaj in pa 120/70/17 spredaj pa me zanima a zdaj montiram iste cross al lahko dam malo manjše recimo zadaj 140? Pa nisem dobro razumel a spredaj se montira guma ki je drugače za zadaj al kako? Mislim da drugače sprednje nebom dobil tako široke.
Jure Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Zakaj bi pa hotel spred široko??? Še bolje za po terenu, če ni tako široka..
frankie Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Terenskih gum ne delajo v taksnih dimenzijah. Vzames najširšo mitas e09 140/80 17 za zadej in spredaj c02 130/80 17. Gum sirine 120 in 17 col ne delajo kolikor sem videl. Gume sirine 150/70 17 pa delajo, samo so drage, namenjene velikim enduram (gs, adventure). NE falis ce das 140 mitas! Prav si ugotovil, spredaj bo guma namenjena za zadaj po terenu. Saj se vidi na slikah da je sprednja na KTM zadnja za teren (po stoflcih se vidi da je narejena za pogon in ne zavijanje). Felgo zadnjo imas verjetno 4,25 ali pa 4,5 sirine. Ne bo panike, raztegnjena bo tko kot na KTM. Pa ne tako skakat kot na sliki:) Kolk pa to pumpat pa ne vem, zaradi nizkega profila nebi dal manj kot 1,9-2.0 zadaj(da ne fentas felge). Spredaj pa 1.9,1.8. Testiraj bos najbol vidu. Pa da se ne bos premislu! Zdej ko sem tolko napisal ma da das to gor in slikas da vidmo cudo številka 2 :) Olje in filtre menjaj na 2500km. Vor sta mela clana foruma kycysymet in jure 007.
biker77 Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 odlično..tole bom pa tut jest najbrž naredu.. sam olje bl na 20 delovnih ur menjat..
ČrniVran Objavljeno Februar 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Pravkar nazaj iz pohoda naj povem prelavfu celo koroško za te kurčave guma in ugotovitve so naslednje: Za zadaj 130/80/17 večje širine ni! Spredaj pa ali ista guma kot zadaj samo me je strah ker je 130 da bo čohalo po vilcah ali pa 110 gumo mitas ki je namenjena za enduro pa se dobi v 17col. Ka zdaj narest??? Večina svetuje naj dam spredaj to enduro ožjo gumo zaradi vodlivosti???
frankie Objavljeno Februar 11, 2008 Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Zadaj OBSTAJA MITAS e09 140!!!!! Za cohanje po vilcah pa UPS, nisem niti pomislu, na KTM je ful lufta...Zna bit problem. 110 guma je kar ozka, mozno da jo bo raztegnilo prevec, bo pravokotna. To so sicer predvidevanja. Recimo cestna 110 na 3.5 felgi zgleda dokaj normalno, voznja ni bistveno drugacna, imel jaz. Ah probej kar 110, sploh ce je kak grob profil! Je pa res, cim ozja guma spredaj je bolj. Za zadaj ce je sila daj 130, ce ne dobis 140. Poglej kaj ti pise na felgi! 4.25 ali 4.5 x 17! Guma bo itak hitro sla:) bos dal pa potem sirso. Ce imas priliko izmeri kaksno zadnjo gumo na krosu ali enduri(sproti se poglej sirino felge) in poglej kolk imas ti lufta med teleskopi... Me veseli da si se tko zagrel, se mene je zacelo zanimat...:)
ČrniVran Objavljeno Februar 11, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 11, 2008 Je pa spet tak tista enduro guma nima recimo tako grob profil kot za cross guma.Js bom pač reko naj proba dat gor mitas 130 in če bo šobalo po vilicah bom dal gor ožjo če pa ne pol ostane tista. Ko bo to pošlihtano vam pa ponudim slikce da boste videli kako zgleda :)
ČrniVran Objavljeno Februar 12, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Evo danes sem peljal motor do vulkanizerja pa da boma jutri poskusla dat gor gume, ker jih je treba naročit in sicer zadaj mitas C-02 130/80/17 Spredaj pa enduro plašč in sicer mitas e-09 120/90/70 Kaj mislite bo to dobra guma za spredaj, da bo dost vodljiva in da bo grabla in mi nebo tišalo motorja po svoje???
frankie Objavljeno Februar 12, 2008 Opozori Objavljeno Februar 12, 2008 Glej ne gledat, da bo sirina enaka kot na cestni gumi, stevilke so podobne ampak so gume drugacne. Tudi vsaka cestna guma 120/70 ni sirine 12 cm, se posebej so velike razlike na zadnjih gumah. E09 na sprednji...raje c02, po videzu ma boljsi profil (manjsi stoflci) za spredaj, zadaj pa e9, ki je bolj "traktorska"(vecji stoflci). Sicer pa zadaj probaj dat vsaj 140, 130 bo zelo raztegnjena. Saj vidis na slikah kako je ze 140 kvadratna...No ce vulko pravi da nima 140, pac das 130. Ce bo vulkanizer pri volji probaj c2 dat na sprednjo.
ČrniVran Objavljeno Februar 13, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 13, 2008 C-02 ne gre na sprednjo smo že gledali je preširoka oz.mam premalo prostora med vilicami, dobi se pa ne v manjši širini od 130 pa da je 17 col. Zadaj pa pravi da bo šla 130 samo bo raztegnjena ni pa širše 17 col za cross!!! Spredaj mi ne preostane drugega kot da dam to edino varianto ki je za enduro(e-09) ampak ni tako groba kot za cross ma manjše štoflne :)
ČrniVran Objavljeno Februar 14, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Evo danes pripeljal motor domov mu zamenjo olje in je pripravljen za dr-mr :) Slike pridejo jutri, da bote videli kako zgleda, ker je danes že temno pa niti se mi ne lubi slikat dans. Morem rečt da me vse boli ko sem se pol urce vozo :)
NejcZ Objavljeno Februar 14, 2008 Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Olje menjaj na vsaj 10 ur :rolleyes:
ČrniVran Objavljeno Februar 14, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Februar 14, 2008 Aja kr na vsake 10ur? Ko en je napiso na dvajset ur zgoraj? Mislim na deset ur to je potem kr vsak mesec :) al kako ???
tasel Objavljeno Februar 15, 2008 Opozori Objavljeno Februar 15, 2008 10 ur ni vsak mesec ampak na 10 ur. stvar je koliko se boš vozil. na 800-1000km menjuje večina v 4t mašinah, sprehodi se na kakšen tuj SM/Vor forum. ne šparat na vzdrževanju, ne pa niti pretiravat, nima smisla.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se