Gregs Objavljeno Julij 8, 2001 Opozori Objavljeno Julij 8, 2001 Lepo pozdravljeni! V tem topicu zapisite kaksen navet, za katerega menite, da bi bil koristen tudi drugim. Ideja pa se mi je porodila vceraj, ko sem se vracal iz Nerezin (najlepsa hvala Ice-u, ki mi je povedal mozne resitve - se enkrat se je izkazalo, kako koristna je uproraba foruma in spoznavanja ljudi). Problem: motor mi ni hotel po pristanku trajekta vzgati. Vcasih so se lucke prizgale, vcasih ne in naredil je samo en kratek "tlk". Vzrok: premalo zatisnjeni kontakti na bateriji. Poprava: privitje kontaktov.
mopedfan Objavljeno Julij 8, 2001 Opozori Objavljeno Julij 8, 2001 Se zgodi, da motor ne vžge (pa ne zaradi akumolatorja). Poizkušal sem ga vžgati tako, da sem "zamašil" dotok zraka v zracni filter (s cunjo), pocakal sekundo, dve, medtem vžigal in spustil cunjo s filtra. Vžgalo.
hotschko Objavljeno Julij 8, 2001 Opozori Objavljeno Julij 8, 2001 quote: Se zgodi, da motor ne vžge. Ce se štarter ne obrne, lucke pa normalno svetjo, preveri stikalo za vžig. Spregledaš po naporni noci. Se zgodi tudi najboljšim. Sem že rinu pa akumulator preverjal in .... po pol ure matranja ugotovil, da je samo stikalo na off (in civava na straži). hotschko
stenere Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 quote: Ce se štarter ne obrne, lucke pa normalno svetjo, preveri stikalo za vžig. ©e hujje je pri nekaterih italjanih (konkretno gilera RX, tastar Pegaso), kjer atarter dela tud, ce maa aalter na off. Samo vlge ne. To smo tiaali...
vrho1679 Objavljeno Julij 9, 2001 Opozori Objavljeno Julij 9, 2001 Pri speljevanju vedno preveri stransko stojalo, ce se ti ne zapre samodejno. Ali ne boš speljal(elektronika) ali boš pa kje na ovinku podrsal. Ce se ti pa sama zapira pa pazi pri parkiranju.
A_je_to Objavljeno Julij 10, 2001 Opozori Objavljeno Julij 10, 2001 Hehe tko kot jaz na izpitni voznji :) Tacka spuscena jaz pa nisem vedel za to foro da ne mores presravit v prestavo... hehe Uzgem motor v leru dam v prvo crkne .. ponovim ... spet :) men nic jasno Uh sem ze hotel prepricat oba instruktorja in komisijo da je bencina premal hehe :) _________________________ Quemadmodum desiderat cervus at fontes aquarium item desiderat anima mea at te DUCATI
easyrider Objavljeno Julij 10, 2001 Opozori Objavljeno Julij 10, 2001 Še boljša stvar: vžigaš motor, pa noce vžgati. Pregledaš svecke, ki so OK in celo dajejo iskro. Preveriš ventil za gorivo - OK. Bencina tudi dosti. Kaj narediš? Odviješ svecke, natociš v vsakega od valjev ca 2 ccm bencina, priviješ svecke, ponovno vžgeš. Malo poci, igle v vplinjacu se vrnejo v prvotni položaj in mašinca z veseljem dela. P.s.: to se ti zgodi, ce voziš "do podna kesla", pa posrka še malo usedline. lp Easyrider
hotschko Objavljeno Julij 10, 2001 Opozori Objavljeno Julij 10, 2001 quote: pri vsakem nalivanju benca na bencinski poglejte na kateri poziciji je ventil za benc (on,rezerva,off ?!?!).se splaca! Ducati nima ventila za bencin. Sicer me pa zanima zakaj se splaca zgoraj omenjen manever. hotschko
Gregs Objavljeno Julij 10, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Julij 10, 2001 Hotscho, vprasaj Climberja, kaksne tezave je imel v Grciji, ker je imel na rezervi....
Pervy Objavljeno Julij 16, 2001 Opozori Objavljeno Julij 16, 2001 aja se en nasvet: ce vam gorivo iz tanka "skra" na podtlak se lahko zgodi sledece. motor vzge (samo z zaugom), takoj ko das gas crkne, zgleda kot da bi fergazer zalivalo. resitev: cevka za podtlak se je zmehcala in "prepognila" zato ne vlece. cevko snamite in skrajsajte (ponavadi je 2xpredolga in zavita). ce ne morete takrat prestavite pipo v polozaj PRIM (primarno - na gravitacijo) in se odpeljite, ampak na primarno ni dobro dolgo vozit zato cim prej krajsaj ali menjaj cevko. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Gregs Objavljeno Avgust 1, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 1, 2001 Ce boste kdaj na prvi gumi zaslisali kaksen tk tk tk tk tk in se frekvenca povecuje, ko vozite hitreje, se zna zgoditi, da so bremz-ploscice zlizane in jih je potrebno zamenjati. Vsaj pri meni je bilo tako, ko so se ogulile do zeleza.
Pervy Objavljeno Avgust 1, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2001 banalno ampak vseeno: preden gres kam dalj kot cca 200 km preveri olje, zavorne ploscice, pritisk in obrabo gum. da se vam ne bo zgodilo kot meni ko sem sredi spanije pred odhodom domov moral gumo menjat ker je platno ven pogledalo (seveda nisem imel vec toliko denarja ampak kolega na sreco kartico). SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Pervy Objavljeno Avgust 1, 2001 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2001 kopiram iz topica o klucavnicah: ce mate probleme da pozabite disk klucavnico pa si namontirajte gor plasticno zavito verigo (tiste male iz obeskov za kluce)m ki jo potem na bilanco ali gas zahaklas - poceni in deluje. SUPPORT YOUR LOCAL PERVERT!!!
Gregs Objavljeno Avgust 8, 2001 Avtor Opozori Objavljeno Avgust 8, 2001 Pametno je, ce na svojih motorjih preverite naslednje: dajte motor na tacko, potem ga vzgite in speljite. Ce vam to uspe, potem nimate varovanja in lahko grdo odletite v kaksnem ovinku. Ce pa ne morete speljati, imate vgrajeno varovalo in vam motor takoj crkne.
Brrrm Objavljeno November 11, 2001 Opozori Objavljeno November 11, 2001 Ker je Noise zaklenil "Prezimitev", bom izkoristil pač to poglavje. V Prezimitvi smo ugotovili, da motorističnega akumulatorja ni primerno polniti (občasno prekozimsko dopolnjevanje) z avtomobilskim polnilcem, ker ta akumulator napade s prevelikim električnim tokom. Jaz sem danes to težavo rešil tako, da sem med pol + polnilca in pol + akumulatorja namestil žarnico (12V 5W), ki naj bi po izračunu spustila dovoljeni tok v akumulator 5VA/12V=0,4 A. Žarnica med polnjenjem ni svetila s polno jakostjo, njena nitka je le rahlo žarela. Če že imaš avtomobilski polnilec, nima smisla kupovati še motorističnega, že tako je preveč šare v garaži in kurilnici. Brrrm
strom Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 Sicer tole glede prevelikega toka se mi zdi malo za lase privlečeno ampak OK. Škodit ne more. Pervy, tole s podtlakom moram sprobat. Ko sem sestavil motor, mi zadeva vžge pod zaugom, ko dam gas ga zamori. Če dam pa gas z občutkom, se pa zadeva zavrti v obrate, vendar ne tako veselo kot bi se morala. Pa tudi na štantgasu mi ogret ni delal več. Sem moral malo z gasom pomagat. No ja, bom sprobal tvojo varianto še ko dobim oljno pumpo. Malo bolj delujočo. Hja, nasveti... Med vožnjo roke iz žepov? Kar se tiče stikal, kontaktov, ključavnic, štarterjev. Moja malenkost ima vedno v kufru... KONTAKTSPREJ! Če ne dela, pač pošpricam vse kontakte kar jih vidim. V 90% primerov dela. V preostalih 10% uporabim kladivo... Kar se tiče tk tk tk tk tk in se frekvenca povecuje, ko vozite hitreje bi rekel da se raje ustavite in pogledate, da ni slučajno disk počil. Se mi je že zgodilo. Sicer pri avtu, ampak avto diski so neprimerno debelejši. Ni pa fletno če bicikel kar naenkrat zablokira... Če pa dela tok-tok-tok iz mašine je pa verjetno kakšen ležaj na ojnici. Na žalost govorim iz lastnih izkušenj. Ampak ko se že zasliši tok tok, je že prepozno. Npr. seznam delov ki sem jih moral zamenjati: Glavna gred - cca 1000 DEM Ležaj - 60 DEM Ojnica - 150-200 DEM Če so drsni ležaji in se ne ujemajo z glavno gredjo, pa še naslednje 2 - 5 ležajev. No ja, nasveti. Na petrolu na celovški sem natočil v 18 literski tank 19,4 litra. Pa še noter je bilo nekaj goriva. Če bi se pa potrudil, bi pa še šel noter kakšen slab liter. Pa še par vprašanj: Če kdo ve, zakaj npr. KLR ne potegne čez 150 po klancu navzdol, naj pove. Pa zakaj moj GPZ600 ni hotel čez 180km/h, ko naj bi imel končno nekje med 210 in 230. Kompresija je OK, frgazerji spucani,... LP
MARJA Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 STROM, glede prevelikega toka polnjenja je res. Preizkušeno na mojem akumulatorju ( zajebal pa še štromr sem . Kovačeva kobla je zmeraj bosa.). Za moto akumulatorje naj bi bil tok polnjenja največ 1A, saj ni čisto prazen, ampak ga vzdržuješ na kondiciji. Poteza BRRRM-a je pametna.
easyrider Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 Jaz sem pa naredil naslednje: 1. prepisal podatke z akumulatorja 2. prebral navodilo za vzdrževanje motorja 3. napisal izvlečke iz navodila na papir 4. dal vse skupaj strokovnjaku 5. dobil polnilec, ki je bil narejen "po meri" P.s.: 3 zime polnim z njim vsakih 14 dni in do sedaj ni bilo še nobeno pomlad problemov. lp Easyrider
Ice Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 quote: Koliko pa ima življensko dobo akumulator od motorja? Seveda pri normalnem vzdrževanju. ker se nisem imel en motor dovolj dolgo,lahko samo tole povem: na VF 750 C je akumulator zdrzal vseh 91k km (4 leta) in kolikor vem,ga ima sedanji lastnik se zdaj.akumulator je bil cez zimo samo lepo na toplem,brez polnjenja. ------- Injection is nice but I´d rather be blown.
BRANE Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 Sam imam "suh" akumulator že 6 let. Nikoli ga nisem doma filal. Vedno vžge bp.Sicer se furam celo leto in motor dela vsaj 1x/teden. Pazim samo, da ko prižigam motor nikoli ne kurblam dolgo cajta. Največ 2 sek. potem spustim. nato spet..dokler ne prižge.Sem slišal, da suhi akumulatorji ful vzdržijo, vendar nikoli jih ne smeš prazniti do komca. Še nekaj: Če rabiš kkšne standardne dele za motor (puše, ležaje, semeringe...)vedno povprašaj v trgovini z ležaji. Cene so tudi 20% cene originalnega dela. Včasih pa je tudi proizvajalec isti (preverjeno na Yamahi).
strom Objavljeno November 12, 2001 Opozori Objavljeno November 12, 2001 Glede zimitve akumulatorjev. Če je zadeva kolikor toliko na toplem (vsaj par stopinj nad ničlo) pomoje ni treba preveč polniti zadeve. Če se popolnoma izprazni vsekakor ni dobro, sicer bi pa samo odšraufal povezavi z akumulatorja in vsak mesec pogledal stanje zadeve. Glede ležajev in semeringov ima brane zelo prav. Če se da, se odnese original s seboj ko se kupuje novega in se lahko na licu mesta preverja, če paše. LP
RAN Objavljeno November 15, 2001 Opozori Objavljeno November 15, 2001 Včeraj sprobal kombinacijo : motoristične kavbojke - ki jih sicer uporabljam za vožnjo z motorjem. (na ustrezbih mestih podložene z vložki iz kevlarja) čezenj pa goretex hlače nepodložene. Majka vam pravim. Nič zebl, nič prepihal. Bilo pa je ene 5 st.C. Tako da bom sedaj uporabljal za seboj tudi v poletnem času za primer dežja nepodložene goretex hlače in imam tako rešitev za celo sezono. lp RAN
miki Objavljeno November 16, 2001 Opozori Objavljeno November 16, 2001 quote: ČIŠČENJE IN PREZIMITEV SEDEŽA!!!!!!!!!!!!!!!!! Uporabi navadno NIVEA kremo...tanko namaži...počakaj dan ali dva,da se zadevalepo vpije....pošpricaj s sprejem SONAX za čelade...obriši do suhega.....GARANTIRANO KOT NOV!!!!!!!!!!!!!!!!! Klimbra....DAZED AND CONFUSED mam sam eno vprasanje glede sedeza a ni slucajno potem ta sedez prevec "drsec". Meni se je lani zgodilo, da sem ga namazal z nekim sredstvom za impregnacijo (imena ne vem) in posledica je bila, da nisem imel nobenega "gripa" na zicu. Enostavno se nism mogu pelat vredu, ker mi je drselo!
Roman Objavljeno December 13, 2001 Opozori Objavljeno December 13, 2001 Za vse ,ki radi gledate v drob motorjev - mikrofilmi večine bikov.www.motofiches.com
nono Objavljeno Julij 22, 2007 Opozori Objavljeno Julij 22, 2007 se opravičujem, če nisem prav začel, sem namreč forumski začetnik z motorjem, ki ne vžge vedno. k dejstvom torej novembra 06 sem kupil suzuki bandita 600 s k4, 10300km, akomulatorja sicer nisem snel sem pa zadevo vozil 1x mesečno in zadeva je vžigala brez težav, marca poskusim in akomulator je bil prazen, napolnim se peljem nato pa čez par dni spet prazen, to se je ponovilo 3-4x zato si mislim, da je akomulator pač fuč in kupim novega. nekaj dni po vrgaditvi spet prazen, ponovi se dvakrat, serviser preverja polnjenje in akomulator in pravi da ni videti napake. Nato sam preverjam napetost akomulatorja po vožnji in nato še večkrat dnevno, da bi morda ugotovil ali se prazni vendar je opazel le manjši padec napetosti kmalu po zaključku vožnje nato pa zadeva drži. zadeva deluje in vžiga vse do par dni nazaj ko spet zataji, napolnim in zaključim furo, BP vžiga do danes ko se zadeva ponovi. akomulator ima ob meritvi 12,23V in ga brez težav napolnim na 13,60V tudi danes. glede na vse menim da ni težava v akumulatorju pač pa nekje drugje, le da se ne pojavlja vedno in gre morda za nekega porabnika. prosim za vaše mnenje, izkušnje ali nasvet, morda tudi za naslov nekoga,ki se na te zadeve resnično spozna hudo je ko si pripravljen pa ne moreš nikamor, lep pozdrav vsem
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se