Skoči na vsebino

Prakticni nasveti


Priporočene objave

Objavljeno

Možno, da ti nekje štrom papa. Med mirovanjem oz. ko je vse ugasnjeno med akku - pol in maso priklopi ampermeter in boš videl, če je kaj porabe.

  • 1 leto pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

bom kar tule vprašu....sem nekak začetnik med težjimi motorji, prej sm zlo doug časa vozu mopede....zanima me pa, pa prosim ne se smejat vprašanju :rolleyes: kdaj in kako veš da imaš dovolj ogrete gume na motorju, da lahk mal bolj zalagaš? kako to občutiš? al je kr tko recimo par kilometrov pa je to to? drugač pa mam na motorju zadno gumo michelin pilot power, spredno pa zaenkrat še dunlop qualifier če kdo točn za te gume ve, kolk doug rabjo?

hvala za odgovor že vnaprej!

Lp!

Popravljeno . Popravil Cestakar
Objavljeno
bom kar tule vprašu....sem nekak začetnik med težjimi motorji, prej sm zlo doug časa vozu mopede....zanima me pa, pa prosim ne se smejat vprašanju :rolleyes: kdaj in kako veš da imaš dovolj ogrete gume na motorju, da lahk mal bolj zalagaš? kako to občutiš? al je kr tko recimo par kilometrov pa je to to? drugač pa mam na motorju zadno gumo michelin pilot power, spredno pa zaenkrat še dunlop qualifier če kdo točn za te gume ve, kolk doug rabjo?

hvala za odgovor že vnaprej!

Lp!

evo da te še samo malo zmedem. odvisno je od gume, strukture asfalta, zunanje temperature in temperature asfalta. se pravi da boš lahko enkrat imel že hladno gumo (100 metrov vožnje) dovolj za vredu polaganje, drugič pa se boš tudi po 100 km ulegel na asfalt! :whistle:

najlažje rešiš ta problem če ovinke začneš polagat postopoma in vidiš če ti guma javlja kaj zdrsavanja, torej ne že v prvem na koleno ampak stopnjuj. lahko pa si kupiš termometer in izmeriš temperaturo gume ali kupiš grelce in si pred vsako vožnjo zagreješ gume :naughty:

Objavljeno

obstaja pa en čist simpl preizkus ko ZAGOTOVO veš da so dovolj ogrete in lahko po mili volji zalagaš..

ampak ne izdam :whistle:

Objavljeno
obstaja pa en čist simpl preizkus ko ZAGOTOVO veš da so dovolj ogrete in lahko po mili volji zalagaš..

ampak ne izdam :whistle:

povej mi prosim :naughty: a je mogoč to, da ustaviš pa greš z roko gumo potipat če je kej lepljiva? :rolleyes:

Objavljeno
evo da te še samo malo zmedem. odvisno je od gume, strukture asfalta, zunanje temperature in temperature asfalta. se pravi da boš lahko enkrat imel že hladno gumo (100 metrov vožnje) dovolj za vredu polaganje, drugič pa se boš tudi po 100 km ulegel na asfalt! :whistle:

najlažje rešiš ta problem če ovinke začneš polagat postopoma in vidiš če ti guma javlja kaj zdrsavanja, torej ne že v prvem na koleno ampak stopnjuj. lahko pa si kupiš termometer in izmeriš temperaturo gume ali kupiš grelce in si pred vsako vožnjo zagreješ gume :naughty:

hja....res si me mal zmedu, čeprau neki pa le vem več...sam a ni to ko občutiš da je guma še prehladna da oddrsava že ponavad prepozn, razn če si kak uber mojster da se ti da rešit?!

Objavljeno
hja....res si me mal zmedu, čeprau neki pa le vem več...sam a ni to ko občutiš da je guma še prehladna da oddrsava že ponavad prepozn, razn če si kak uber mojster da se ti da rešit?!

odvisn od dneva..če se ti ne da pač fukneš..

Objavljeno
hja....res si me mal zmedu, čeprau neki pa le vem več...sam a ni to ko občutiš da je guma še prehladna da oddrsava že ponavad prepozn, razn če si kak uber mojster da se ti da rešit?!

hja sprednja je ponavadi jeba, če maš srečo ti zadnja javi :whistle:

pa glej, samo se ti vozi brez panike, nevem kaj je za tebe ful polaganje ampak konkretno ga lahko založiš tudi po kilometru ali dveh če ni ravno marec ali april (oz. mrzel oktober ali november) po 5 km bi pa že vse moglo bit ogreto če je zunaj več kot 20 stopinj.

v ovinku ne boš čutil verjetno da guma oddrsava, boš čutil na pospeševanju ven iz ovinka prej ko bo rit zaplesala. ampak to pa spet ne pomeni da guma ni ogreta, lahko da preveč gas daješ! :evilgrin:

ma kak je zajeban ta hobij, ne? :whistle:

Objavljeno
hja sprednja je ponavadi jeba, če maš srečo ti zadnja javi :whistle:

pa glej, samo se ti vozi brez panike, nevem kaj je za tebe ful polaganje ampak konkretno ga lahko založiš tudi po kilometru ali dveh če ni ravno marec ali april (oz. mrzel oktober ali november) po 5 km bi pa že vse moglo bit ogreto če je zunaj več kot 20 stopinj.

v ovinku ne boš čutil verjetno da guma oddrsava, boš čutil na pospeševanju ven iz ovinka prej ko bo rit zaplesala. ampak to pa spet ne pomeni da guma ni ogreta, lahko da preveč gas daješ! :evilgrin:

ma kak je zajeban ta hobij, ne? :whistle:

hehe...je zajeban hobi ja, ampak carski hobi vseen :naughty: ....no hvala zdej vem dost za moj kot zalaganja, tak da sm zvedu približn kok doug približn to traja...100x ti hvala, sam če me pa bo 20 km julija fukne boš pa ti kriv ker si reku da je guma ogreta hahahaha..joke

Lp!

Objavljeno

Ravnini sledi kratek desni ovinek, ki mu takoj sledi levi ovinek. Kako naj to speljem. Če se v desno prav nagnem zmanjka časa za levega in zletim iz ceste, če desnega ignoriram sem na nasprotnem pasu. :whistle:

Objavljeno
odvisn od dneva..če se ti ne da pač fukneš..

walda, nekak je treba pridelat brazgotine za pičke pecat ... :)

Objavljeno (popravljeno)

Mogoče se bo zdelo mal nesramno :D

Ampak sta 2 varijanti:

1. Nauč se vozet :)

2. Bol primerna, spelji počasi, pa te nima kam odnest :D, predvidevam da ni to na pisti

PS, da ne boš mislu da se zajebavam, včasih je počasnej hitrej ;)

Popravljeno . Popravil Dolenc™
Objavljeno
Ravnini sledi kratek desni ovinek, ki mu takoj sledi levi ovinek. Kako naj to speljem. Če se v desno prav nagnem zmanjka časa za levega in zletim iz ceste, če desnega ignoriram sem na nasprotnem pasu. :whistle:

Sprašuješ za dirkališče ali javno cesto? Za kak tip motorja - čoper, sportak, supermoto?

Dirkališče - brez diagrama piste in podatka o hitrosti ti bo težko kdo kaj svetoval.

Cesta - simpl: prilagodiš hitrost omejitvi in si skor zihr 'zmagu' ... Če ne, pa jo še mal zmanjšaš, pa bo šlo ...

Objavljeno

Drugače imaš en lep članek nekje na motosvetu kako se lotevat ovinkov, ampak če greš počasi jih boš sigurno spelal :)

Objavljeno
Ravnini sledi kratek desni ovinek, ki mu takoj sledi levi ovinek. Kako naj to speljem. Če se v desno prav nagnem zmanjka časa za levega in zletim iz ceste, če desnega ignoriram sem na nasprotnem pasu. :whistle:

V bistvu mi to deluje podobno kot kombinacija pred spustom v luknjo na Grobniku. Moraš se pripeljat po levem (nasprotnem) pasu pred vstopom v desni ovinek, desnega zvoziš (ni nujno po kolenu) potem pa hiter premet na levo stran in po nasroptnem pasu po kolenu na polno.

To moraš vaditi večkrat, vsaj 3 dni na teden vsak dan po 30 krat. V bistvu je to še boljš kot Grobnik. Če tam fukneš boš imel razbit motor pa še bolelo bo, če pa na tej cesti pa vsaj bolelo ne bo, pa še zastonj je (pa ne za vse). Sploh če ti nasproti pripelje kakšen tovornjak.

Dober nasvet?

Objavljeno

Od vsega kar ste napisal sem videl le: bla bla bla...

Objavljeno
Od vsega kar ste napisal sem videl le: bla bla bla...

Sej se je tudi tvoje vprašanje glasilo "blablablablablah?" ...

Kaj naj ti druzga rečemo, če budalaštine sprašuješ ...

Objavljeno
Sej se je tudi tvoje vprašanje glasilo "blablablablablah?" ...

Kaj naj ti druzga rečemo, če budalaštine sprašuješ ...

Meh, pol pa nič

Objavljeno
Meh, pol pa nič

Daj ful gas pa založi v desno do maksimuma ... pa javi potem, v kteri sobi boš, ti prnesem podpisano fotko od kakega previdnega voznika.

Objavljeno
Daj ful gas pa založi v desno do maksimuma ... pa javi potem, v kteri sobi boš, ti prnesem podpisano fotko od kakega previdnega voznika.

Sej sm iz bla bla bla poštuderu, da se mal bl počas spele pa je.

Objavljeno
Ravnini sledi kratek desni ovinek, ki mu takoj sledi levi ovinek. Kako naj to speljem. Če se v desno prav nagnem zmanjka časa za levega in zletim iz ceste, če desnega ignoriram sem na nasprotnem pasu. :whistle:

:slap:

Objavljeno
Sej sm iz bla bla bla poštuderu, da se mal bl počas spele pa je.

:grrr

Treba vedno na polno. Na pisti mal bolj previdno, na cesti pa na polno. :grupni:

Objavljeno

Hec bi bil, če bi blo vprašanje sam mal drugače zastavljeno, recimo, kako se to pravilno spelje, bi dobil celo kak pameten odgovor :D

Ker je tak tipičen primer zajebenega zaporedja ovinkov, ki je kar dostikrat opisan v člankih.

Objavljeno
Hec bi bil, če bi blo vprašanje sam mal drugače zastavljeno, recimo, kako se to pravilno spelje, bi dobil celo kak pameten odgovor :D

Ker je tak tipičen primer zajebenega zaporedja ovinkov, ki je kar dostikrat opisan v člankih.

Se pravi tako nekako kot S ovinek, ko se že v koncu 1. ovinka na drugo stran vržeš, samo da se tukaj manj vržeš v 1. ovinek ker je lahek.

:winkiss:

Objavljeno

Sej pravem poišči članek na motosvetu, mislem da je bil naslov neki v smislu Pravilno nizanje ovinkov... Take stvari se ti splača prebrat, ker če se pravilno lotevaš ovinkov boš bolj varen voznik. Hec je sam v hitrosti, to kako se prematavaš boš pa s prakso dobil, dok ne znaš je pač motor težek za prekladanje.

Sam problem je da teb se gre da ga hitro odpelješ, tle je pa že v štartu faljena zadeva :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!