Skoči na vsebino

Nastop predsednika ZMKS na TV Trenjih 21.2.


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)

To satelitsko cestninjenje mi čisto nič ne diši.

- Kdo bo plačal zadevščino nameščeno v avtu, ki vrjetno ne bo poceni?

- Koliko je ustavno da te na takšen način uradno "sledijo"? (pustimo sedaj

GSMje in podobno navlako, ki oddaja signal in omogoča sledenje)

- Plačilo po prevoženem kmju...hmm...tukaj te lahko lepo guljofajo. V tem primeru, cena enako dolgega odseka ne bo za vsa vozila enaka.

Kaj, če grem na počivališče, prehitevam itd. To so lahko vse dodatni kilometri.

Torej se mi takšno cestninjenje ne zdi pravično.

- in še in še in še...

Mislim, da se je o tem že nekje debatiralo :hmm:

PS.: Lahko pa da me samo paranoja daje :whistle:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Hvala vsem, ki ste povedali svoje mnenje, izkušnje, probleme,...

Do začetka oddaje je še dobre štiri ure.

Predsednik ZMKS se bo odrezal po svojih najboljših močeh in povedal mnenja motoristov, kolikor se jih bo pač dalo v taki oddaji, ki je mal narejena na način, da se prisotni pokregajo med seboj, gledalci pa to gledajo v stilu dajte nam kruha in iger. Mogoče je namen nocojšnje oddaje ravno v tem, da se bodo med seboj "sfajtali" tisi, ki so za uvedbo vinjet in tisti, ki so proti :naughty:

Objavljeno (popravljeno)

Ma vsi skupaj so eni veliki lopovi :P

A ni nekaj na tem, da EU ne dovoli vinjet?

Aja, pa naj še vpraša, če ne bo kdo drug, kdo bo plačal tisto napravco za satelitsko :whistle:

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Zdajle sem šele opazil to temo-verjetno bo že prepozno.Mislim,da največji problem je v ceni naše AC namreč npr.v Švici stane celoletna vinjeta 50 Sfr (31 EU)to je dvourni zaslužek kvalificiranega delavca zdaj pa naj vsak zase izračuna koliko ga stane naša AC.

Objavljeno (popravljeno)
Zdajle sem šele opazil to temo-verjetno bo že prepozno.Mislim,da največji problem je v ceni naše AC namreč npr.v Švici stane celoletna vinjeta 50 Sfr (31 EU)to je dvourni zaslužek kvalificiranega delavca zdaj pa naj vsak zase izračuna koliko ga stane naša AC.

Sami so si krivi, Švicarji! Kaj pa tako hitro delajo! :whistle:

Da ne bo pomote - potej ceni bi še jaz celoletno vinjeto. Da bo jo le v dveh urah naredil! Ah pa ne - jaz bom to bolj na počasi.

rrrr

Popravljeno . Popravil rrrr
Objavljeno

Motoristov sploh ne omenjajo, debata je o kamijonih in o osebnih vozilih.

Predsednik ZMKS je dvakrat omeno motoriste pa se jim sploh ne zdi vredno debatirat :(

Lopovi :angry:

Objavljeno

... najboljše, da nam vgradijo "čip" in da bodo vsi vedeli, kdaj gremo na WC ...

Objavljeno

A kdo gleda?

Našo populacijo namerno ignorirajo ali gospod predstavnik ne upa udarit po mizi oz. skočit v besedo? :hmm:

Objavljeno

Se je na začetku oddaje probal nekaj vključit in izpostavit problematiko.. Pa so ga preslišali. Brezveze, da se vsiljuje, ker drugim očitno ni pomembno to.

Objavljeno

Se sprašujem zakaj so ga sploh povabli :hmm:

PS:samo stroške so mu naredli :evilgrin:

Lp

Objavljeno
kaj se tok vozite po AC :unsure:

sam skoraj nikoli

Če se vozim za užitek se jim raje izognem.

Če pa morem prit od točke A do točke B (čim prej) pa se kar poslužim AC (beri z muko).

Lp

Objavljeno
kaj se tok vozite po AC :unsure:

sam skoraj nikoli

Gre za principe.

Objavljeno
Gre za principe.

:grim , tudi to!

Tam se kregajo kaka je razlika med osebnim avtom in tovornjakom,....češ koliko več škode naredi tovornjak, da bi se pa vprašali koliko "škode" naredi motorno kolo v primerjavi z ostalimi pa rajši :whistle:

Objavljeno
Upam si trditi, da je mogoče le 20% motoristov v Sloveniji, ki jih ta tema zanima ...

Očitno večini tu na forumu ni jasno, da smo motoristi v naši družbi pač brez "teže" in kakršnega koli ugleda (za kar smo si pač krivi sami :whistle: ) in da smo marginalna skupina tako v prometu kot raznih debatnih omizjih.

Objavljeno
Našo populacijo namerno ignorirajo ali gospod predstavnik ne upa udarit po mizi oz. skočit v besedo? :hmm:

Za "kreganje" z živinami se moraš spustiti na njihov nivo in bit agresiven kot so oni. Težko, posebaj, če nisi vajen medijskega nastopa.

Pri Trenjih je pač tako, kdor je najglasnejši, ta postavi smernice v katero stran se bo debata razvijala. Pač je tukaj bila zelo močna stran avtoprevoznikov in se je večino vrtelo okoli njih.

Zamerim pa voditelju, da ni dal več priložnosti predsedniku ZKMS, če ga je že povabil. Če ne drugega, da bi vsaj "izzval" (po njegovem) nasprotno stran, da poda odgovor.

Je pa tudi nekaj v namernem ignoriranju naše populacije. Gospodje so kar nekako preslišali postavljeno vprašanje.

Sicer po eni strani razumljivo, saj motoristi predstavljamo promil promila vsega prometa, ki se odvija po avtocesti, a nepošteno.

Pač tako je življenje....

Objavljeno

Jest sm pa za podražitev cestnin ker to se laži doseže :yea2: :yea2: :yea2: :yea2: autoban ruls

Objavljeno (popravljeno)

Prišli srečno domov.

Nad tematiko oddaje smo malce razočarani, ker se je vse vrtelo okoli denarja in še enkrat denarja. Nihče bi omenjal varnosti, prometnih nesreč,....

Iz tribun zgleda oddaja bistveno drugače kakor po TV. Predsednik je res samo dvakrat prišel do besede. Prvič na začetku oddaje in enkrat vmes.

Povem vam, da je težko priti do besede v oddaji, kjer imaš same agresivne sogovornike, ki si kar sami vzamejo besedo. In ker so tudi najbolj glasni, jih televizijske kamere tudi največ snemajo. Škoda, ker na TV ni pokazalo koliko časa je predsednik ZMKS prosil in čakal, da je še drugič dobil besedo. Ko je še tretjič prosil za besedo je bilo prej konec oddaje.

Že na začetku oddaje je predsednik ZMKS dobro povedal to, česar večina ljudi sploh ne ve, da motoriste in avtomobiliste tlačijo skupaj v isti cestninski razred za vožnjo po avtocestah in tako oboji plačujemo enako. Povedal je tudi, da ZMKS ni ne za uvedbo vinjete, ne za kakršnokoli drugo obliko plačevanja cestnin za vožnjo po avtocestah, dokler se zadeve ne uredijo tako, da bodo motoristi ločeni od avtomobilistov. Če smo s pomočjo te izjave preko TV to nepravično združevanje motorjev in avtomobilov pojasnili veliko ljudem smo naredili veliko.

Ko se je predsednik drugič oglasil, je pomembnim gospodom za mizo postavil javno vprašanje, če v bodoče pri uvedbi vinjet ali elektronskega cestninjenja kaj mislijo na motoriste in posebnem cestninskem razredu za njih. Nihče od prisotnih ni niti odgovoril. Zakaj? Zato, ker na to niso imeli pripravljenega odgovora, ker v bistvu pred oddajo niti pomislili niso na motoriste. No, danes naprej bodo verjetno kdaj spomnili tudi na motoriste, ko bodo določali cene vinjet in elektronskega cestninjenja.

Glede vinjet pa:

DARS mora na leto za najete kredite odplačati 126.000.000 (126 milijonov) EUR. Te kredite je potrebno odplačati in pika. Od tega se ne bo odstopalo! Zato tudi cena vinjete ne bo podobna ceni vinjete v Avstriji ali pa Švici, kjer vinjeta za avtomobil ali motor stane 28 EUR.

Finančni strokovnjak iz DARSA je pojasnil, da če bi vinjeto kupilo 60 % vsej registriranih vozil, bi ta morala stati minimalno 150 EUR/leto ali 15 EUR/10 dni. Za osebni avto, za motor niso govorili, ker pred oddajo ni nihče niti pomislil na motoriste.

Kaj če bo tudi vinjeta za motoriste stala 150 EUR/leto? Kdo jo bo sploh kupil? Kateri motorist se bo sploh še vozil po slovenskih avtocestah ?

Leta 2010 naj bi v SLO prešli na elektronski sistem cestninjenja. Ali se do takrat sploh splača uvesti vinjeta ali naj dela DARS še po starem ?

Verjetno se tistim, ki se vsak dan vozijo v službo po avtocestah uvedba 150 EUR drage vinjeta zelo splača saj jo imajo v treh tednih odplačano. Kaj pa motoristom? Kaj narediti, če te na morju ujame tema in bi rad prišel hitro in varno ponoči domov nekje v Sloveniji. Bo motorist samo za to vožnjo kupil 15 EUR ali pa 150 EUR drago vinjeto?

Sicer je za uvedbo vinjete glasovalo 66 % gledalcev, proti uvedbi vinjete pa 34 %. Vsega skupaj pa je glasovalo le 1422 oseb. Od tega verjetno velika večina avtomobilistov.

Je imela pa ta oddaja eno zelo dobro plat. Kar ni mogel predsednik ZMKS pojasniti pomembnim gospodom pred TV kamero, je lahko vse nadoknadil po oddaji v gostilni, kamor se je preselila celotna zasedba pomembnih gospodov. Med te gospode so se v gostilni pomešali še podpredsednik, tajnik, blagajnik, predstavnik za medije, predsednik komisije za šport ZMKS in predstavnik Ljubljanske regije ZMKS. Potem je stekla debata za mizo. Izkazalo se je, da so pomembni gospodje čisto normalni ljudje, ki so se z nami spustili v debate, v katerim smo jim pojasnili naše "motoristične" težave in možne rešitve. To je bilo sploh prvo tako sicer neuradno srečanje predstavnikov ZMKS s tako pomembno oz. visoko gospodo.

Popravljeno . Popravil ZMKS
Objavljeno (popravljeno)

Kakršna koli bo rešitev za plačilo avtocest, bo iz enega vidika po moje slabša kot je zdaj. Gre za to, da se pri vožnji "mimo" Ljubljane, vedno prestavim na AC v domžalah in grem dol v Brezovici in obratno za nazaj in se tako izognem mestu. če uvedejo vinjete, bo sigurno, tudi za tadel AC vinjeta obvezna in seveda enako bo v primeru elektronskega cestninjenja :headbang: :headbang:

Zadnje čase tudi z avtom vozim manj po AC, vsaj kadar se mi ne mudi in podnevi. Ponoči raje zlezem na AC, ker se mi zdi kljub vsemu bolj varna. Vsaj pijanih pešcev je manj gor kot na drugih cestah.

Popravljeno . Popravil bmwslo
Objavljeno

Sem za brezplačne cestnine in tropasovnice kot v Nemčiji :)

Objavljeno
Sem za brezplačne cestnine in tropasovnice kot v Nemčiji :)

Jaz tudi! Takoj dam svoj glas... "Cestni in ekološki euro" naj se jemljeta iz cene goriva in bo sistem absolutno pravičen.

Objavljeno

Kakorkoli že, sam sem takoj pripravljen plačati 150€ za letno nalepko, za uporabo AC (za osebni avtomobil, seveda).

V kolikor ne bodo iznašli poštene rešitve za motocikliste se bo nalepka , vsaj pri meni, sprehajala z avta na motor in obratno. Pri tem bo največ izgubil DARS saj bo s tem iztržil še manj, kot bi, če bi uvedli posebno kategorijo za motocikliste.

Raznih bolj agresivnih zadevšin v stilu šviganja skozi ABC se ne mislim iti.

P.S.

Naj debata ne gre v smer ali se to z nalepko da ali ne. Da se in tehnika je znana.

Objavljeno
DARS mora na leto za najete kredite odplačati 126.000.000 (126 milijonov) EUR. Te kredite je potrebno odplačati in pika. Od tega se ne bo odstopalo! Zato tudi cena vinjete ne bo podobna ceni vinjete v Avstriji ali pa Švici, kjer vinjeta za avtomobil ali motor stane 28 EUR.

Glede odplačevanja kredita - DARS sedaj plačuje tudi plačo X zaposlenim pobiralcem cestnine. Verjetno jih potem ne bi več rabili?

Finančni strokovnjak iz DARSA je pojasnil, da če bi vinjeto kupilo 60 % vsej registriranih vozil, bi ta morala stati minimalno 150 EUR/leto ali 15 EUR/10 dni. Za osebni avto, za motor niso govorili, ker pred oddajo ni nihče niti pomislil na motoriste.

Kaj če bo tudi vinjeta za motoriste stala 150 EUR/leto? Kdo jo bo sploh kupil? Kateri motorist se bo sploh še vozil po slovenskih avtocestah ?

Finančni strokovnjak iz DARSa je verjetno 'prikladno' pozabil na kar precej tranzitnega prometa, ki se vali čez Slovenijo. Kolikor vidim v Avstriji, velika večina tujcev pridno kupuje vinjete (tudi sam sem med temi) in ne vem, zakaj bi v Sloveniji bilo drugače. Aja, seveda - tam dejansko nadzirajo vinjete. :slap:

Če bi vinjete stale toliko kot v Avstriji (mimogrede, v Avstriji je 1696 km dokončanih avtocest in 260 km 4-pasovnih hitrih cest; v Sloveniji je dokončanih avtocest in 4-pasovnih hitrih cest 405 km :hmm: - ko bodo končane vse načrtovane AC, jih bo 660km), bi jo zanesljivo kupil tako za avto kot za motor. Še bolje bi bilo, če bi se 'regija' nekoliko združila in bi (dražje) 'regijske' vinjete pokrivale tako Slovenijo, Avstrijo in Madžarsko (in če bi bog dal, še Italijo).

Če bi vinjeta stala 150€, bi to 'pokrilo' 14x pot iz MB v LJ in nazaj oz. 8x iz MB v Koper in nazaj. V bistvu sploh ne bi bila tako draga (za avto). Seveda pa je za motor ne bi kupil, saj se po avtocesti peljem morda 2x na leto.

Leta 2010 naj bi v SLO prešli na elektronski sistem cestninjenja. Ali se do takrat sploh splača uvesti vinjeta ali naj dela DARS še po starem ?

Na elektronski sistem cestninjena naj kar lepo pozabijo in uvedejo vinjete. Jaz se elektronskega plačevanja ne bom šel, saj bo verjetno nemogoče zagotoviti ustrezen nivo anonimnosti (veliki brat pa le ne rabi vedeti, kje se jaz potikam).

Kaj narediti, če te na morju ujame tema in bi rad prišel hitro in varno ponoči domov nekje v Sloveniji. Bo motorist samo za to vožnjo kupil 15 EUR ali pa 150 EUR drago vinjeto?

Če te ujame samo tema, še ni kriza - tudi po temi se raje vozim po 'navadnih' cestah.

Če pa te ujame tema+dež, pa itak živ bog ne bo preverjal vinjet. Na lenobo se lahko zaneseš. ;)

Je imela pa ta oddaja eno zelo dobro plat. Kar ni mogel predsednik ZMKS pojasniti pomembnim gospodom pred TV kamero, je lahko vse nadoknadil po oddaji v gostilni, kamor se je preselila celotna zasedba pomembnih gospodov. Med te gospode so se v gostilni pomešali še podpredsednik, tajnik, blagajnik, predstavnik za medije, predsednik komisije za šport ZMKS in predstavnik Ljubljanske regije ZMKS. Potem je stekla debata za mizo. Izkazalo se je, da so pomembni gospodje čisto normalni ljudje, ki so se z nami spustili v debate, v katerim smo jim pojasnili naše "motoristične" težave in možne rešitve. To je bilo sploh prvo tako sicer neuradno srečanje predstavnikov ZMKS s tako pomembno oz. visoko gospodo.

Upam, da ste jih v pravem 'moto-zborovskem' duhu napili v nulo in da ste jih dobro poslikali... :naughty:

Kakršna koli bo rešitev za plačilo avtocest, bo iz enega vidika po moje slabša kot je zdaj. Gre za to, da se pri vožnji "mimo" Ljubljane, vedno prestavim na AC v domžalah in grem dol v Brezovici in obratno za nazaj in se tako izognem mestu. če uvedejo vinjete, bo sigurno, tudi za tadel AC vinjeta obvezna in seveda enako bo v primeru elektronskega cestninjenja :headbang: :headbang:

Zadnje čase tudi z avtom vozim manj po AC, vsaj kadar se mi ne mudi in podnevi. Ponoči raje zlezem na AC, ker se mi zdi kljub vsemu bolj varna. Vsaj pijanih pešcev je manj gor kot na drugih cestah.

Kolikor vem, vsaj del LJ obvoznice ni 'avtocesta'. In gospoda (ob-)ljubljanska si bo že uredila (tako kot zdaj), da na njihovem delu AC ne bo potrebna vinjeta... :rolleyes:

D.

Objavljeno

elektronsko cestninjenje do 2010 je iluzija. sicer bo nekdo mastno pokasiral za pripravljanje projekta in strokovne študije ampak delovalo pa ne bo. nemci so nevemkoliko let uvajali elekt. cest. za tovorni promet in je bil cel škandal ko zadeva ni in ni delala, požrl pa je projekt (nevemkolikokrat več od načrtovanega zneska) za par let cestnin denarja.

meni v avto že ne bodo dali nobene škatle za sledenje :alien1:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!