Skoči na vsebino

vprašanje za električarje


maggio

Priporočene objave

imam problem ki si ga ne znam razložit zadnja žarnica za luč mi je pregorela že več krat v parih dneh ??

original je notri tamala 12v 4w (slika 1)potem sem pa mislil da bo bolje če predelam fasungo za enako ampak debelejšo žarnico 12v 5w (slika2)

tamala original:

post-18702-1204743375.jpg

močnejša:

post-18702-1204743084.jpg

ali če sedaj probam dati not 12v 10w se bo povečala samo svetilnost ali bo tudi bolj odporna???

kaj če je pa kakšna fora okoli vibracij ?

ali ima še kdo takšne izkušnje in kako jih rešiti

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

heh nima veze, pa če daš noter žarnico ki ima 200W, pregori zaradi previsoke napetosti, verjetno imaš uničen regler (regulator napetosti), sploh pa lahko z močnejšo žarnico ne boš naredil nič, če jo pa že moraš dat, potem pa zamenjaj kabel ki jo napaja za debelejšega, pa tudi malo močnejšo varovalko bo treba potem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

sem tudi že na to pomislil (na uničen regler)ampak, zakaj pa potem druge ne pregorijo :naughty: ??

mogoče vibracije ?

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na tvojem mestu bi jaz vzel voltmeter v roke pa premeril napetosti na žarnicah, skoraj nemogoče je da par žarnic pregori v nekaj dneh zaradi vibracij, saj so narejene za v avto/motor

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

točno to bom jutri naredil voltmeter :OK:

če bo pa še tam vse ok bom pa celo luč malo podložil z kakšno gumo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nabavi si visokosvetilne led diode, vsaki zaporedno veži upor, leidice z uporom (če jih boš imel več) pa veži vzporedno (vsako direktno na plus in na minus) na žice ki pridejo v zadnjo luč. Pazi, da bodo led diode pravilno priključene glede na + in - !

Preden nabaviš led diode se pozanimaj kakšen max. tok prenesejo in si izračunaj kakšen upor rabiš.

Izračun ustreznega upora: upor = 14 V (malo rezerve zaradi... ) / max. tokom

Ta zadeva je odporna na tresljaje in ima skoraj neomejeno življensko dobo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hehe...enak problem sem imel jaz lansko al predlansko leto.

no...pregorele so mi 4ri žarnice v enem tednu.

In veš v čem je bil problem...vedno sem kupil novo pri istem trgovcu 5to pa sem kupil v drugi trgovini in je držala nato dokler nisem prodal motorja.

Mislim da je bila serijska napaka in sem dobil žarnico vedno iz istega paketa... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam problem ki si ga ne znam razložit zadnja žarnica za luč mi je pregorela že več krat v parih dneh ??

original je notri tamala 12v 4w (slika 1)potem sem pa mislil da bo bolje če predelam fasungo za enako ampak debelejšo žarnico 12v 5w (slika2)

tamala original:

post-18702-1204743375.jpg

močnejša:

post-18702-1204743084.jpg

ali če sedaj probam dati not 12v 10w se bo povečala samo svetilnost ali bo tudi bolj odporna???

kaj če je pa kakšna fora okoli vibracij ?

ali ima še kdo takšne izkušnje in kako jih rešiti

lp

Močnejša žarnica odaja tudi več toplote. Pazi da ti plastike ne skur. Sem že vidu tak primer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Objavljeno (popravljeno)

Problem rešen

najprej sem izmeril koliko štroma pri prižganem motorju daje na zadnjo luč in tudi pri nabijanju gasa niha med 12,10 - 12,45v

tako da je elektrika pri različnih obratih zelo stabilna in tako sem izločil možnost uničenega reglerja in prenapetostnih sunkov :OK:

potem sem odrezal kos zračnice od mopeda, snel luč in kljub temu, da so pod lučjo že bile ene bolj švohcane gumice podložil še kos zračnice, lepo privil nazaj malce sem spet predelal pri fasungi za žarnico, in notri dal fasungo za avtomobilske parkirne luči, tiste brez grla , ki se samo nataknejo not, 5w žarnico in šel kljub mrazu narediti okol 30km, in ker luč še kar gori je problem rešen.

vse skup je bilo zaradi vibracij.

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdaj to berem,namreč bil sem tri dni v Genovi na avtomobilskem sejmu.Žarnica je lahko crkovala zaradi vibracij samo lahko ti je pa tudi preveč polnilo.In zdaj je regler(usmernik) dokonca crknil.Namreč kot pišeš imaš samo ca 12,4V napetosti na zadnji žarnici kar pa je premalo,moralo bi biti vsaj ca 13-14 V.Izmeri napetost na akumulatorju in mora biti vsaj 14V pri ca 2k o/min.sicer ti zdaj premalo polne.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdaj to berem,namreč bil sem tri dni v Genovi na avtomobilskem sejmu.Žarnica je lahko crkovala zaradi vibracij samo lahko ti je pa tudi preveč polnilo.In zdaj je regler(usmernik) dokonca crknil.Namreč kot pišeš imaš samo ca 12,4V napetosti na zadnji žarnici kar pa je premalo,moralo bi biti vsaj ca 13-14 V.Izmeri napetost na akumulatorju in mora biti vsaj 14V pri ca 2k o/min.sicer ti zdaj premalo polne.

ja 12,4 v pri prižganem motorju in prižganih lučeh

bom pa še na akumulatorju izmeril kakor si rekel,

ampak luč in vse ostale zadeve še vedno delujejo, in po tem sem naredil že preko 60 km in vse normalno deluje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Šele zdaj to berem,namreč bil sem tri dni v Genovi na avtomobilskem sejmu.Žarnica je lahko crkovala zaradi vibracij samo lahko ti je pa tudi preveč polnilo.In zdaj je regler(usmernik) dokonca crknil.Namreč kot pišeš imaš samo ca 12,4V napetosti na zadnji žarnici kar pa je premalo,moralo bi biti vsaj ca 13-14 V.Izmeri napetost na akumulatorju in mora biti vsaj 14V pri ca 2k o/min.sicer ti zdaj premalo polne.

Pri 125kah začne na polno filati šele pri okoli 4k o/min, vsaj pri Cagivi je tako...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vibracije+slabe žarnice, na motorju sicer nimam težav, mi pa avtu konstatno crkujeta obe nad tablico, ker je tablica na zadnji haubi in stalno treskamo z njo..., pa za hec še poglej kako se uleže v grlo, ker niso vse žarnice dovolj natančno izdelane... šele potem pride na vrsto "regler" itd...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In veš v čem je bil problem...vedno sem kupil novo pri istem trgovcu 5to pa sem kupil v drugi trgovini in je držala nato dokler nisem prodal motorja.

točno tako.

če bi bil problem v elektriki, potem bi crkovale vse žarnice po vrsti, ne pa samo ena.

matematično gledano, bi skoraj rekel, da bo zaradi previsoko napetosti prej crkovala tista z največjo porabo in ne tista z najmanjšo.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

saj pravim, da je bil pri meni problem v vibracijah

rešil sem pa tako, da sem potem za vsak slučaj še dodatno z gumo podložil celo zadnjo luč, zamenjal fasungo ki je prilagojena za natično žarnico, ki se na avtomobilih uporablja za parkirno luč na sliki:

post-18702-1205272167_thumb.jpg

zdaj pa ne crkuje več :lol1:

Popravljeno . Popravil maggio
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!