Skoči na vsebino

krom izpuh -- problem


matjaz8

Priporočene objave

Pozdravljeni! Jaz sem čistil motor, pa sem na zelo vroč izpuh potegnil krpo,pa so se mi zdaj prijela gor, in se zelo vidi!

S čim bi lahko to očisto in spravo dol?? :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Poskusi z kakšno ZELO nežno polirno pasto ter mehko bombažno krpico ali pa z čistilom za suho čiščenje, ki se dobi v Motoshopu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hmm nisem še uporabljal te paste glede na to da pa je baje za krom na motociklih bo pomoje vredu. Poskusi najprej na kakšnem bolj skritem delčku-če ne pušča ris in ne kvari leska je OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je izpuh sploh kromiran, ali je inox? Če je inox je vse skupaj manj občutjivo, lahko najprej tudi s šmerglom podrgneš in nato spoliraš :) Pride kot novo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je izpuh sploh kromiran, ali je inox? Če je inox je vse skupaj manj občutjivo, lahko najprej tudi s šmerglom podrgneš in nato spoliraš :) Pride kot novo.

pa pazi na granulacijo...vsaj 60 :evilgrin: :whistle:

Če je original ror, bo najverjetneje inox....pomoje bi blo zadost poliranje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Postopka se loti tako kakor prismojene posode. Namesto čistila uporabi magar bencin in z frotirko zribaj dol.

Če pa ne gre nič dol pa vzemi mizarsko dleto, čimbolj nabrušeno, da ne dela risov.

Z občutkom odstrani zapečeno BREZ vpadnega kota dleta; dleto naj drsi z steblom.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Enkrat se mi je pvc vrečka "nalepla" na krivino. Uf kak je to smrdel. Aceton, lesen ročaj od sladoleda (neostri robovi), bombažna krpa in na koncu ustrezna polirna pasta. Pazi na vse pobarvane in plastične dele, da ne pridejo v stik z acetonom, še bolje, da izpuh daš dol, ga oviješ z krpo namočeno v aceton ali kakšno drugo topilo in počakaš, da kemija naredi svoje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej krom ne spraskaš kar tko...kar vzemi v roke šmirgl (najgrobji) :yea1: Pomoje bi šlo če na krpo kaneš mal nitrota pa zdrgneš?

Popravljeno . Popravil _luke_
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pozdravček

Iz kroma moraš odstraniti tujke zelo previdno, ker se na kromu hitro tudi če uporabljaš nežno polir pasto majhne rise, ki pa na kromu povzročijo obledelo fleho ki ne bo nikoli več enaka okliškemu kromu.

Naredi takole:

- BOMBAŽ prismojen na avspuh.

Vžgi motor in počakaj nekaj sekund, da se segreje izpušna cev. Ne preveč. Ugasni motor. Bombažno čistilno krpico (če ne veš kakšen je bombaž, potem vzemi ene stare spodnje gate) namoči v trikloretilen, če ga nimaš na packo špricni WD40 in TAKOJ podrgni z krpo, v katero lahko daš košček mehkega lesa (smreka, lipa, breza...). Večkrat ponovi. :naughty:

- SINTETIKA prismojena na avspuh. Ta naredi večjo packarijo in jo je težje odstraniti.

Vžgi motor, počakaj nekaj sekund, da se segreje izpušna cev. Ne preveč. Ugasni motor.

Čistilno krpico iz bombaža namoči v nitro in očisti. Če ne gre kombiniraj z temperaturo in še za nekaj sekund vžgi motor. :naughty:

- Nikakor za krom ne uporabljaj šmirgla. Ne razumem teh brihtnih buč ki so ti to "svetovali" :headbang:

- Ne uporabljaj polir past v tubi kot je purol ali podobne, ker so za krom vse pregrobe. Uporabiš lahko le polir+vosek recimo Sonax za zaščito obledelega-starejšega avtomobilskega laka. Obstaja za nov in obledel lak dobiš pa ga skoraj na vsaki črpalki.

Sporoči kako ti je šlo in kakšen rezultat si dosegel.

LP

Nikola Tesla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je krom ne uporabljaj šmergla :)

Moj nasvet je bil za inox. Tam komot brusiš in drgneš in počneš kar ti srce poželi.. Ker se da nakoncu vedno spolirat na sijaj, ker je sama kovina (inox) taka in ne samo gornji sloj (krom), kot pri kromiranih delih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če je krom ne uporabljaj šmergla :)

Moj nasvet je bil za inox. Tam komot brusiš in drgneš in počneš kar ti srce poželi.. Ker se da nakoncu vedno spolirat na sijaj, ker je sama kovina (inox) taka in ne samo gornji sloj (krom), kot pri kromiranih delih :D

De facto ali De credo?

Speskat! :evilgrin:

rrrr

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 leto pozneje...

Mene zanima ,če se da in seveda s čim spolirat koleno ,ki gre iz cilindra do zadnjega lonca? Ko sem kupil motor , rabljen , se je svetilo kot novo, sedaj čez čas od vročine spet postalo oranžkasto-rdeče.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz jo najprej pobrusim z vodobrusnem

šmirklom granulacija 1000 potem pa spoliram z krompasto in so krivine kot nove

Popravljeno . Popravil bna
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler nisem naredil ploščadi za noge, mi je ženka pri vsaki vožnji pustila na izpuhu ''podpis'' s škornjem... Polir pasta za krom S-100, vedno je šlo dol brez problema. Šmirkl papirja pa na kromu le ne uporabljaj. Kakšen aceton ali kaj takega, samo nikar na lak kanit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dokler nisem naredil ploščadi za noge, mi je ženka pri vsaki vožnji pustila na izpuhu ''podpis'' s škornjem... Polir pasta za krom S-100, vedno je šlo dol brez problema. Šmirkl papirja pa na kromu le ne uporabljaj. Kakšen aceton ali kaj takega, samo nikar na lak kanit.

Bodi dober pa napiši kje si to kupil in ceno?

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bodi dober pa napiši kje si to kupil in ceno?

Hvala

Forstinger, Avstrija. Tuba velikosti zobne paste 9 Evrov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!