Skoči na vsebino

Negativno vplivanje dodatne opreme na življensko dobo, delovanje in ge


vrho1679

Priporočene objave

Ena za večno debatiranje:

Zanima me kaj menite ( še bolj če veste iz izkušenj ) kako lahko "DODATNA" oprema vpliva na življensko dobo, delovanje in geometrijo motocikla. Dodatna oprema kot recimo komplet športni izpuhi, zr.filtri, PC, belanca, nosilci kovčkov in kovčki...

Seveda tudi ZAKAJ.

Mišljeno je npr.

- Zaradi komplet izpuhov brez dodatnih posegov na elektroniki motor izgubi na gladkosti in ne vleče pod nižjimi obrati...

- Za tisti masivni GIVIjev nosilec kovčkov: nosilec kvari geometrijo motocikla, v ovinkih prednji kraj sili bolj ven kot brez...

- Zaradi športega zračnega filtra pride v mašino več prašnih delcev, kar precej skrajša življensko dobo agregata...

ipd

Eno konkretno vprašanje za začetek:

" Ali lahko komplet odprti izpuh dolgoročno kvarno vpliva na samo življensko dobo agregata ?"

LP

Popravljeno . Popravil Rok1679
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eno konkretno vprašanje za začetek:

" Ali lahko komplet odprti izpuh dolgoročno kvarno vpliva na samo življensko dobo agregata ?"

LP

da, ce periferija (sesalni in izpusni del) ni skladna. zakaj ? iskalnik. ze premleto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da, ce periferija (sesalni in izpusni del) ni skladna. zakaj ? iskalnik. ze premleto.

Mogoče kak namig kaj naj v iskalnik vpišemo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je iz tovarne optimiziran tako, da deluje dovolj dolgo, ker če bi se pokvaril predčasno bi bla to slaba reklama... Ko ti menjaš nekaj seveda to razmerje podreš. Če menjaš komplet ror, boš valda pljunil še 100€ za ustrezen zračni filter in nove igle ali karkoli že potrebuješ.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče: IZPUH, Akrapovič izpušni sistemi, ....... ali "ata na mamo"

In si vzamem dopust, da preberem vse objave kajneda.

Smisel odprtja te teme naj bi bil, da bi bila tovrstna vprašanja in odgovori zbrani na kupu. Če pa to že obstaja pa bodite tako dobri in dodajte link do tja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor je iz tovarne optimiziran tako, da deluje dovolj dolgo, ker če bi se pokvaril predčasno bi bla to slaba reklama... Ko ti menjaš nekaj seveda to razmerje podreš. Če menjaš komplet ror, boš valda pljunil še 100€ za ustrezen zračni filter in nove igle ali karkoli že potrebuješ.

Motorji so v tovarni nastavljeni tako, da ustrezajo ekološkim normam->ni nujno, da so optimalno nastavljeni

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ali povedano drugače: so nastavljeni nekje vmes med optimalnim delovanjem in ekološko sprejemljivimi normami. Ali pa se motim...? :whistle:

Samo pri MZ-ju pa karkoli si dal namesto onega raufank izpuha, si poslabšal delovanje motorja. Ampak to je 2T mašina.

Classicu sem pobral komplet vsebino iz izpuhov, pa je pri nižjih obratih bolje vlekel, pa manj pil. :naughty:

Popravljeno . Popravil motofrik
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motorji so v tovarni nastavljeni tako, da ustrezajo ekološkim normam->ni nujno, da so optimalno nastavljeni

Jep, danes so edini optimalno nastavljeni oz. popolnoma odprti kros motorji. Kar je registriranega je pa sigurno nekje omejeno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

...ali povedano drugače: so nastavljeni nekje vmes med optimalnim delovanjem in ekološko sprejemljivimi normami. Ali pa se motim...? :whistle:

Samo pri MZ-ju pa karkoli si dal namesto onega raufank izpuha, si poslabšal delovanje motorja. Ampak to je 2T mašina.

Classicu sem pobral komplet vsebino iz izpuhov, pa je pri nižjih obratih bolje vlekel, pa manj pil. :naughty:

seveda, saj 2T rabi pravilno izračunano in narejeno resonančno telo......2T lahko dela dobro samo na nizkih, visokih ali srednjih obratih (če nimaš ventila), če pa imaš izpušni ventil pa je resonanca izračunana da se motor z njo najbolj razume pri visokih obratih, za nizke obrate pa skrbi ventil

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima. A če recimo zabijem en žebelj v sopotnikov sedež, bo potem na gps-u boljši signal ali ne. Saj ne, da bi kdaj bil slab, ampak ziher je vseeno ziher....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa nekaj zanima. A če recimo zabijem en žebelj v sopotnikov sedež, bo potem na gps-u boljši signal ali ne. Saj ne, da bi kdaj bil slab, ampak ziher je vseeno ziher....

Mene je tudi včasih skrbel, če si dam predi dvojno luč gor, če se pol zadnje bočne plastike na zadku bolj znucajo od zračnega toka, ker ni več tak zlo optimaln?

Samo zaj se neja sekiram več.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene je tudi včasih skrbel, če si dam predi dvojno luč gor, če se pol zadnje bočne plastike na zadku bolj znucajo od zračnega toka, ker ni več tak zlo optimaln?

Samo zaj se neja sekiram več.

Stari, nikoli ne delaj tega!!! :nono:

Zadnje plastike niti niso tak zlo kritične. Bolj je pizdarija pri akumulatorju!!! Saj veš, 2 luči, dupla poraba, potem pa Elektro kasira ko nor...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po logiki bi moral ravno motor ki dosega višje eko norme bit najbolj optimalno nastavljen, ker je emisija škodljivih snovi najnižja ob popolnem izgorevanju ali se motim? Je pa drugo vprašanje kaj je za vas optimalno? Če za vas pomeni optimalno to, da gre motor najboljše je pa že druga debata... Zame je optimalno to, da iz motorja povlečeš največjo moč pri čimmanjši porabi, da motor vleče čimbolj enakomerno čez celo območje vrtljajev ne pa to, da postane motor neuporabno brutalen... :trance_33_sleep:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

4T motorji najbolje delujejo pri nekoliko bogatejši mešanici, se pravi s presežkom bencina. Ker pa to posledično pomeni višjo porabo in večje onesnaževanje, se zaradi zadovoljevanja teh norm omeji agregat.

Stari ameriški big block avti so lep tak primer. Vplinjači, ogromna kubatura in še večja poraba.

Če bi pa v motorju potekalo idealno, popolno gorenje bi pa nastajalo minimalno strupenih plinov. Ampak še celo današnji agregati bi se dobesedno stopili zaradi previsokih temperatur, zato morajo delovati s presežkom bencina.

Zame optimalno pomeni to, da motor deluje brez omejitev na hrup, emisije, porabo... in z lepim grafom moči in navora. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni res. Največ strupenih plinov nastaja pri idealni zmesi (14,5kg zraka / 1kg goriva) oz. pri rahlo osiromašeni zmesi. Zaradi visokih temperatur se N (dušik) v zraku začne vezati z O (kisik) in tvorijo NOx. Zato avtomobili laufajo z rahlo obogateno zmesjo, ker več goriva pomeni nižje temp. zgorevanja, hkrati pa manj prostega kisika, ki bi se vezal z dušikom.

Pa še problem CO in CnHm se v kat. pretvorniku rešuje veliko lažje kot NOx. Mora pa biti pravo razmerje vseh plinov v katalizatorju, saj NOx razpade na N in O, O pa se naprej z CO veže v CO2, CnHm pa v CO2 in v H2O...

Popravljeno . Popravil no_name
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po logiki bi moral ravno motor ki dosega višje eko norme bit najbolj optimalno nastavljen, ker je emisija škodljivih snovi najn

Stari, odvisno, ZA KAJ JE OPTIMIZIRAN.

Stvar se vedno optimizira po parametrih.

:slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Butli. Vsi po vrst. Z menoj v red, ker sploh poskušam iz tega motoskreta izvleči ali podati kako koristno informacijo. :doze:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni res. Največ strupenih plinov nastaja pri idealni zmesi (14,5kg zraka / 1kg goriva) oz. pri rahlo osiromašeni zmesi. Zaradi visokih temperatur se N (dušik) v zraku začne vezati z O (kisik) in tvorijo NOx. Zato avtomobili laufajo z rahlo obogateno zmesjo, ker več goriva pomeni nižje temp. zgorevanja, hkrati pa manj prostega kisika, ki bi se vezal z dušikom.

Pa še problem CO in CnHm se v kat. pretvorniku rešuje veliko lažje kot NOx. Mora pa biti pravo razmerje vseh plinov v katalizatorju, saj NOx razpade na N in O, O pa se naprej z CO veže v CO2, CnHm pa v CO2 in v H2O...

Zanimivo :hmm: Pa sem spet nekaj novega zvedel. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Butli. Vsi po vrst. Z menoj v red, ker sploh poskušam iz tega motoskreta izvleči ali podati kako koristno informacijo. :doze:

mogoce glede na zajeb.... bi moral prej posnofati z iskalnikom namesto da odpiras n-to novo temo o ze premletem. samo razmisljam na glas.......

yep, razmisljati lahko tudi boli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!