Skoči na vsebino

A lahko disk umre????


Priporočene objave

Objavljeno

A mi lahko kdo pomaga. Pred casom smo nekaj mrdali okoli hidravlicnega cilindra pri stopalki za zadnjo bremzo. Pa mi je potem zadnja bremza zapikala med voznjo in mi je pregrela disk - zazarel disk. Od takrat zadnja bremza nic vec ne prime? (Saj je nerabim ampak vcasih pa prav pride.) A je mozno da je disk umrl od vrocine, ker ploscice sem kupil nove pa nic. Pa sem malo disk posmirglal pa je malo primlo pol pa spet nic.

HELP I NEED SOMEBODY HELP!!!!! :cry: :cry: :cry:

Objavljeno

no ne vem ce ti bom z mojmu odgovorom kej pomagal sam ti povem moj primer kaj se je zgodil. sm se vozil in sem nekoliko vec pritiskal na zadnjo bremzo in naenkrat mi je stopalka za zadnjo bremzo padla dol (kot da ne bi bilo nobenega pritiska v ceveh). No cez nekaj casa je blo spet normaln in to se je zacelo ponavljati. Ko sem peljal na servis so mi rekl da je olje zavrelo in so mi dali bolj odpornega notr. Od takrat naprej je vse ok. Sam pa nisem sigurn da je pri teb ta problem... :?

Objavljeno

Mogoče si pa tudi nove ploščoce preveč drgnil? Dvomim, da lahko disk pregreješ tako, da se ne da zavirati. Poglej zavorni mehanizem če deluje o.k.

Objavljeno

poglej in preberi si tole:

http://www.xs11.com/tips/maintenance/maint28.shtml

Princip je isti... pa zamenjaj tekočino noter, (upam da veš kako se to naredi, sicer vprašaj, bomo poizkusili opisati postopek) malce pošmerglej pakne, operi disk s triklorom ali kakšnim drugim sredstvom za razmaščevanje...

LP

Objavljeno

Ponavadi je tako, da ce disk pregrejes se skrivi in potlej trese ko zaviras, prime pa se zmerom, je pa verjetnost da si pregrel zavorno olje in je z pregretjem izgubilo svojo "nestisljivost".Poizkusi z novim oljem, itak se ta zadeva letno menja(vsaj po knjizici), skodovat ne more.

Si opazil da ti kje pusca olje?

Jaz sem imel zadaj vijolicasto moder disk, pa je se vedno v redu prijelo.Je pa na tako pregretje po moje bolj obcutljiv avtomobil, ker ima dva diska in ko kakega pregrejes , ne primeta vec enakomerno (se mi je zgodilo da je pregret disk na avtu bolj prijel kot drugi ki ni bil pregret).

Vso sreco pri bremzanju :D :D

Objavljeno

Če diske zažgeš (da žarijo)lahko začneš šparat za nove.

Objavljeno

Ej fanteje, super ste. Diske sem ze cistil, pakne posmirglal ola pa se res nisem zamenjal. nisem vedel, da ce se pregreje izgubi na viskoznosti. takoj naredim pa vam javim rezultate. :P :P :P

Objavljeno
Če diske zažgeš (da žarijo)lahko začneš šparat za nove.

To je edini pravi odgovor.

Objavljeno

Če hočeš, da bo motor zaviral tako kot mora, moraš OBVEZNO zamenjat disk. Zamenjaj tudi zavorno olje. Kot izgleda je prišlo do pregretja zavornega diska zaradi ˝zaštekanega˝ zavornega batiča, zavornega valja. Vzrok je lahko staro zavorno olje, ki nase veže vlago, ki potem postopoma preide v zavorne valje in ob redkem delovanju zadnje zavore batiči zaštekajo. Sam zavorni cilinder pa rad postane porozen. V takem primeru je najbolje zamenjati tudi zavorne cilindre.

Sam disk pa obvezno zamenjaj, ker je lahko deformiran in ima lahko tudi ˝ohter˝, ki je zelo nevaren pri zaviranju. Znanec je zaradi samoblokade zadnje zavore (brez pritiska na zavoro!) končal za mesec dni v bolnišnici. (Suzuki 1000 GSX).

Lep pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno
Če hočeš, da bo motor zaviral tako kot mora, moraš OBVEZNO zamenjat disk. Zamenjaj tudi zavorno olje.

:!: OBVEZNO TUDI PLOŠČICE :!:

V nasprotnem primeru lahko spet začneš šparat za nove diske...

Objavljeno
Če hočeš, da bo motor zaviral tako kot mora, moraš OBVEZNO zamenjat disk. Zamenjaj tudi zavorno olje.

:!: OBVEZNO TUDI PLOŠČICE :!:

V nasprotnem primeru lahko spet začneš šparat za nove diske...

Blade 100% se strinjam s teboj. Upam, da je vsakemu samo po sebi umevno, da pri zamenjavi diska zamenjaš tudi ploščice.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Objavljeno
Če hočeš, da bo motor zaviral tako kot mora, moraš OBVEZNO zamenjat disk. Zamenjaj tudi zavorno olje.

:!: OBVEZNO TUDI PLOŠČICE :!:

V nasprotnem primeru lahko spet začneš šparat za nove diske...

Blade 100% se strinjam s teboj. Upam, da je vsakemu samo po sebi umevno, da pri zamenjavi diska zamenjaš tudi ploščice.

Pozdrav izpod vinogradov! ROCKY

Nisem povsem prepričan, da je tako :!: :twisted:

(govorimosamoumenostipress)

Objavljeno

Kupi si keramične :twisted: pol jih pa lahko zažigaš po želji (glej F1) :wink: :D

Objavljeno

Formula 1 ima karbonske ne keramične diske

Objavljeno

a, dejte no, nej si model še kupi nov motor, pa bo čist ziher....

ker kup sranja... sej že če ga malo potisneš naprej, vidiš a je disk kriv, al ni... lahko dvigneš motor spredej pa zavrtiš bicikel pa vidiš, če je kriv... če se ne opazi na uč, ni panike.... še pomnite, tovariši plavajočih diskov in čeljusti?

Pakne so itak narejene da se segrevajo, zakaj pa bolš primejo bremze, če so ogrete?

Zamenjat zavorno tekočino, še prej pa podret čeljust, spucat, pregledat gumice in semeringe, sestavt, podret zgorej pa spucat vse pri/na/v ročki, pol pa gasa...

LP

Objavljeno
Formula 1 ima karbonske ne keramične diske

No tole tud ne bo čist držal!!! Če smo natančni nima ne karbonskih ne keramičnih ampak jih izdelujejo iz čisto posebne zmesi kar pa je že čist druga tema tko da nebi zdej o tem !!!!!!!

Objavljeno

povej kakšni imaš zavorni ploščici- podrgni po zavorni oblogi z šraufncigrjem in če je je trdo krušljiva ju menjaj

v vsakem primeru menjaj zavorno olje, če znaš; pazi da ne dobiš zraka noter

če je disk zažgan samo slabo prime in ne čisto crkne, včasih pomaga brušenje, pa ne z šmerglom, če ti je celo zažarel, ga raje menjaj, samo ta zadeva ni poceni, obstajajo firme, ki izdelujejo diske ki so ponavadi boljši in celo cenejši od originalnih

prelaufaj zavorni bat noter in ven, noter ga pritisni z večjim šraufencigerjem:

to narediš tako da odmakneš čeljust iz diska, vstaviš zavorne ploščice in vmes porineš :P šraufn..., ki ga potem zavrtiš in ploščice potisneš narazen,

ven pa bat pritisneš z stopalko nožne bremze

ta postopek ponoviš parX, lahko bat tudi namažeš z navadnim oljem (ne jedilnim), da bolje teče

Objavljeno

kar se tiče keramičnih in podobnih eksotičnih diskov, si mal poglejte kakšne morajo biti delovne temperature pa kok kej delajo, če so mokri... sam za navadno uporabo se ne obnesejo preveč.

S šraufncigrjom bo težko not pritisnit pa še batek lahko zjebe... zame so najboljš delale cvinge (une dve štangci za gume snemat z obročev, na koncu malo zakrivljeni, ne ostri. Uporabi kot vzvod, pa naj nalegajo na batek s čim večjo površino. Lahko tud podložiš kakšno dilco tanko.

pa povej če se bo kej obneslo... diske menjej nazadnje, če ne bo nič drugega pomagalo.

Če boš menjal pakne, se zavedej da se morjo še mal uležt po disku, tko da prvih 100km še ne vrzi proč diskov. Probej prej pač izključit vse ostale možnosti... glede na to, da so diski še nejdražji.

LP

Objavljeno

S šraufncigrjom bo težko not pritisnit pa še batek lahko zjebe...

to narediš tako da odmakneš čeljust iz diska, vstaviš zavorne ploščice in vmes porineš :P šraufn..., ki ga potem zavrtiš in ploščice potisneš narazen,

postopek sem izvedel velikokrat in čeprav je preprosto, deluje brez kakršnihkoli poškodb na kateremkoli materialu

Objavljeno

Drugič pa pejt na servis in ti naj vse zrihtajo kot je treba. Če se ne spoznaš najbolj na bremze je servis najboljša rešitev.

Objavljeno
prelaufaj zavorni bat noter in ven, noter ga pritisni z večjim šraufencigerjem:

to narediš tako da odmakneš čeljust iz diska, vstaviš zavorne ploščice in vmes porineš :P šraufn..., ki ga potem zavrtiš in ploščice potisneš narazen,

Za to uporabi stare zavorne ploščice, ne novih, ki jih boš vgradil. Je pa to res najbolj enostaven in "varen" način.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!