Skoči na vsebino

Okvara obratomerja


hirabbit

Priporočene objave

Živjo.

Zanima me, če se je komu že kdaj podobnega zgodilo, da mi lahko pomaga.

Namreč pokvaril sem obratomer. Ko sem enkrat razstavljal armaturno ploščo, sem odstranil kazalec od obratomerja. Odkar pa sem ga nazaj vstavil, obratomer ni več poskočen, temveč deluje leno, z zamudo. Kazalec precej zaostaja za dejanskimi vrtljaji motorja, tako pri naraščanju vrtljajev kot pri padanju.

Ker nimam pojma, kako obratomer sploh deluje, me zanima, kaj bi bilo lahko narobe. Originalnega novega ne mislim kupovat, ker pride nekaj čez 600 eur, kar je preveč.

Hvala

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo.

Zanima me, če se je komu že kdaj podobnega zgodilo, da mi lahko pomaga.

Namreč pokvaril sem obratomer. Ko sem enkrat razstavljal armaturno ploščo, sem odstranil kazalec od obratomerja. Odkar pa sem ga nazaj vstavil, obratomer ni več poskočen, temveč deluje leno, z zamudo. Kazalec precej zaostaja za dejanskimi vrtljaji motorja, tako pri naraščanju vrtljajev kot pri padanju.

Ker nimam pojma, kako obratomer sploh deluje, me zanima, kaj bi bilo lahko narobe. Originalnega novega ne mislim kupovat, ker pride nekaj čez 600 eur, kar je preveč.

Hvala

Kaj pa je to 600 EU vsaka šola pač stane.Učil sem se tri leta imel sem vajeniško plačo prvo leto mesečno 2500 din,2-leto 3K din in 3 leto 3.5K din.Samo za primerjavo mesečna plača mehanika je bila 55K din,1/4 kg kruha +10 dkg šunke pa 200 din,če bi vsak dan zmazal tak senvič bi mi po 13-tih dneh zmanjkalo denarja.No jaz sem se pač tako izučil,danes pa se učite sami in to pač stane!!!! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaj pa je to 600 EU vsaka šola pač stane.Učil sem se tri leta imel sem vajeniško plačo prvo leto mesečno 2500 din,2-leto 3K din in 3 leto 3.5K din.Samo za primerjavo mesečna plača mehanika je bila 55K din,1/4 kg kruha +10 dkg šunke pa 200 din,če bi vsak dan zmazal tak senvič bi mi po 13-tih dneh zmanjkalo denarja.No jaz sem se pač tako izučil,danes pa se učite sami in to pač stane!!!! :headbang:

Zanimivo obujanje spominov :blink:

Nimaš kaj, sem si pač sam kriv. Zdej kar je je. Bi pa vsekakor rad stvar popravil, če se da, ker plačat brez potrebe 600 eur je še bolj neumno kot to, kar sem že naredu.

Motor pa je BMW R1100S, če je to pomembno. Se opravičujem, da nisem prej napisal.

Brumer, ti si električar, če se ne motim. Kaj bi se pri ponovni vstavitvi igle s kazalcem lahko pokvarilo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo obujanje spominov :blink:

Nimaš kaj, sem si pač sam kriv. Zdej kar je je. Bi pa vsekakor rad stvar popravil, če se da, ker plačat brez potrebe 600 eur je še bolj neumno kot to, kar sem že naredu.

Motor pa je BMW R1100S, če je to pomembno. Se opravičujem, da nisem prej napisal.

Brumer, ti si električar, če se ne motim. Kaj bi se pri ponovni vstavitvi igle s kazalcem lahko pokvarilo ?

Glej verjetno si iglo malo preveč pritisnil.Nebom razlagal kaj naj bi bilo in princip delovanja,ampak zdaj ponovno razstavi in probaj iglo malo potegnit navzgor samo pazi,da ne preveč,da še kaj nepoškoduješ in nato spet pazlivo natakni kazalec.To je vse kar ti lahko takole svetujem mislim pa,da če nisi predaleč se pripelji enkrat popoldne,ko bo lepše vreme in pogledava,če se da kaj postoriti OK.

Ps:pogledal sem v tvoj profil in vidim,da si iz Kopra malo daleč,pa vseno mogoče prideš kdaj na naš konec pa mi prej javi na GSM imaš ga v mojem profilu!

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja a se sploh kej čudiš kolega,BMW pa to :evilgrin: mal te hecam

drugač pa res ne vem kaj si razkopaval če je zadeva delala,upam da te ta šola ne bo koštala preveč

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam podoben problem na R1100GS, obratomer dela samo do 2500 obratov, potem obstoji. A nimajo ti novejši bemflni že elektronski obratomer? Iščem po netu kaj rabljenega ampak je težko kaj najdit? Ve kdo za kak obratorem oziroma nasvet? Hvala.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam podoben problem na R1100GS, obratomer dela samo do 2500 obratov, potem obstoji. A nimajo ti novejši bemflni že elektronski obratomer? Iščem po netu kaj rabljenega ampak je težko kaj najdit? Ve kdo za kak obratorem oziroma nasvet? Hvala.

Obratomer je elektronski ja.

Brumer: hvala za ponudbo, ampak s tem vremenom bo težko, da pridem do tam :glare: Mogoče, ko se vreme kaj izboljša. Ampak kaj, ko je treba vse sprednje plastike odstranit, za razmontirat števce...bi imel preveč dela, če bi res prišel do tebe. Najboljše bo, ta sam poskusim razstavit, ko bom imel čas.

Drugače pa tudi mene nekaj zanima. Če recimo kupiš univerzalne merilnike, ki naj bi imeli konektorje zraven za vse vrste motorjev (?!), ki imajo elektronske merilnike, zadeva deluje? Ker kolikor sem jaz razumel ne gre vsak obratomer na vsak motor (sem slišal, da morajo biti obratomerji za določen motor posebej kalibrirani, čeprav ne vem, kaj to pomeni). Druga stvar pa je, da sploh ne dobim univerzalnega merilnika, ki bi bil primeren, saj je na vseh skala do 16+ tisoč vrtljajev, kar meni ne pride v poštev. Poleg tega pa bi bile ostale zadeve (kot je kazalec nivoja goriva ter temperatura motorja) neaktivni, kar bi izpadlo malo čudno.

Tukaj bi pa res prosil Brumerja ali pa kakšnega drugega gospoda, ki se spozna na elektriko, za pomoč, kako je z montažo teh "univerzalnih" merilnikov oziroma, če je to res tako enostavno, kot proizvajalci obljubljajo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dodatni obratomir res nebi bilo problem montirat saj bi tvojo armaturo pustil tako kot je tako,da bi ti ostalo vse delovalo za dodatni obratomer pa bi lahko uporabil obstoječo napeljavo.Namreč rabiš samo:+tok št 15,-minus,+tok 58 (osvetlitev) in impulz od vžigalne tuljave. Samo pri tem impulzu nastane problem in tu je potrebno vedeti za pravilno nastavitev obratomerja ni pa važno do koliko obratov kaže važno ja samo,da čim nižje začna npr pri 500 o/v min konča pa se pač tam do katerih obratov tvoja mašina vrti.Pri impulzih pa je takole npr: če bi bil en cilinder 4-taktni rabi motor 1 impulz na 2-obrata pri 2-taktnem na vsak obrat 1-inpulz .Npr.pri 2-cilindrih in 4-taktni motor pa lahko deluje z enim ali dvema impulzoma na 2-obrata.Namreč lahko so dve vžigalni tuljavi ena za en in druga za drugi cilinder ni pa nujno ker je lahko samo ena vžigalna tuljava z dvema izhodoma in na obe svečki vrže iztočasno iskro samo en cilinder je v delavnem taktu drugi cilinder pa ja takrat na izpušnem taktu in iskra skoči v prazno,zato postojijo te možnosti preklopov na dodatnem obratomerju.Mogoče ti je malo bolj jasno.

Sicer pa spet vprašaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je na GS-ju 1150 tudi zgodilo da se obratomer spomladi ni zbudil, čez kakšen dan pa je delal samo do 2500 obratov. Sem ga snel in ker je v enem kosu sem zarezal 3x5 cm luknjo in v njem našel pajka, ki si je našel miren prostor za zimski počitek. Ko sem ga izselil in počistil za njim, je obratomer spet veselo skakal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se je na GS-ju 1150 tudi zgodilo da se obratomer spomladi ni zbudil, čez kakšen dan pa je delal samo do 2500 obratov. Sem ga snel in ker je v enem kosu sem zarezal 3x5 cm luknjo in v njem našel pajka, ki si je našel miren prostor za zimski počitek. Ko sem ga izselil in počistil za njim, je obratomer spet veselo skakal.

No vidiš kaj se vse zgodi :eek: pol naj vam nekdo natančno diagnozo po meilu pošlje. :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!