Skoči na vsebino

Luft na glavni gredi not-ven??


Priporočene objave

Objavljeno

Prvič imam dvotaktni malo močnejši motor 200ccm in opažam, da ko je motor segret je malo glasnejši in zdaj ne vem ali je to tako. ali je kaj v zvezi z oljem (preredko 10-40)

danes sem pa podrl pokrov kjer je magnet, ker sem pomislil da je odšravfan (kar se je že zgodilo) in potem opazim da ko primem za magnet in porinem not in ven ima okoli 3-4mm lufta ali je to v redu ali moram na drugi strani podložit z kako podložko al kaj?

gor in dol pa ni nobenega lufta - se pravi ležaji so ok.

kje bi dobil kak načrt na netu za mojo mašino , da se lažje lotim podiranja če bo potrebno.

lp

Objavljeno (popravljeno)

kaj a se nobenmu nič ne sanja?? :hmm:

to govorimo o glavni gredi -blajerci

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno
kaj a se nobenmu nič ne sanja?? :hmm:

to govorimo o glavni gredi -blajerci

Precej trapasto vprašanje: namreč,aksialne zračnosti sploh nesme imeti,potrebno bo razdreti in ugotoviti zakaj je do te zračnosti prišlo,po vsej verjetnosti so šli ležaji.Tudi pri olju mi ni vse jasno namreč omenjaš olje 10-40 saj to je oznaka za 4-taktne motorje,za dvotaktne motorje,pa moraš uporabljati drugačna olja 2-T.Namreč,če si uporabljal 4-T olje so ti zaradi tega šli ležaji,ker 4-T olje se preveč topi v benzinu in slabo maže zato so za dvotaktne motorje 2-T olja,ki se v bencinu slabo topijo in bolje mažejo.

Objavljeno

10-40 je verjetno mislo na olje za menjalnik, ki pa pri dvotaknem zaradi kompresiske komore nima veze z mešanco, razen če je to olje uporabljal za mešanco, pol se strinjam z Brumerjem.

LP

Objavljeno (popravljeno)

no da bolje razložim situacijo

za mešanico uporabljam -agip speed:

http://www.agip-q5.com/katalog-izdelkov/iz...peed-2t-sae-50/

- ki je prav za to namenjeno 1% dam v tank ostalo zmeša pumpa sama.

za menjalnik pa uporabljam ulje valvoline durablendpost-18702-1206138551.jpgpost-18702-1206138530_thumb.jpg

ki so mi ga priporočali mehaniki ker ima dodatek za mokro sklopko.

kar se tiče pa tga lufta ga pa ni gor in dol, ampak samo ko primem za magnet lahko potegnem celo blajerico za 3-4 mm not in ven

spomnem se pa da je pri starih tomosih bil itak vedno luft tam - samo ojnica ga ni smela imet zato me zanima če je tudi tukaj tako.

ker motor čisto normalno deluje samo zdi se mi da ko je segret je malo glasnejši.

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno

Če ga nima gor pa dol (pa oreng porukat), bo še nekaj časa laufalo.

Objavljeno

ne gor pa dol lufta ni samo blajerca ma luft levo in desno in glih iščem na netu kaj več o tem.

Objavljeno (popravljeno)

ravno sem študiral a naj jutri vse skup podrem in kupim nove ležaje in z podložkami zrihtam na minimalno zračnost (levo in desno) in potem sem nekje prebral (na netu) da je tako velika zračnost narejena zanalašč zaradi tega ker se ta motor vrti v hude obrate 10.000 in več in se potem kao manj grejejo in istrošujejo ležaji

pri motorjih ki se vrtijo nižjih obratih pa da mora ta zračnost biti čimmanjša

nč več mi ni jasno tuki.

v lj pa nevem sploh kateri mehanik je najbolj mirodajen za to da ga vprašam.

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno

Ni mi dalo miru in sem šel z šublerjem zmeriti tale luft in prej sem ga ornk preteral ko sem napisal 3-4mm.

Lufta je točno 1mm (tko na roko se pa res občuti kot da je veliko več).

gor pa dol ga ni pa čisto nič pa sem probal ornk premikat pa še tko rahlo sem z šraufcigerjem zapel in nič.

dejte če ma kdo kakšen razdrt 2T motor kje in, če se mu da naj preveri ta luft tko da lahko primerjam.

samo na roko za magnet oz vztrajnik potegneš k sebi in takoj vidiš.

LP

Objavljeno

maggio-olje ki ga uporabljaš za sklopko ni striktno olje za sklopko ampak je olje za motor(pogonski agregat)z dodatkom za sklopko.če se ti sklopka ne pregreva in ne postaja trda potem v redu če pa se to dogaja zamenjaj olje.

kar se tiče zračnosti-ta mora biti že zaradi samega vrtenja.če je ta do nekje 1mm je ok če zadeva odpeketa na več kot 1mm je nekaj narobe.najbolje pa je da odideš do servisa in povprašaš.in ne primerjaj tega motorčka z tomosi saj so slednji(vsaj starejši)boljši.

to je moje mnenje in se ni treba strinjati z njim!

Objavljeno

se čisto strinjam s teboj, ampak tole olje za menjalnik sta mi priporočila in prodala mehanika. iz servisa ki je na strelišču.in res piše gor 4T.(ki naj maže cel motor)

glede sklopke je pa tako je zelo občutljiva samo dotaknem se ročke in že grabi. mogoče res olje v menjalniku ni ustrezno,ker moj motor je letnik 87 in takrat kokr se spomnem smo takrat v menjalnike nalivali "hipedol" ali nekaj takega bilo je pa precej gosto olje.

grem malo v btc pogledat če imajo kakšno olje za 2T ki ima dodatek za mokro sklopko in da je malo gostejše kot 10-40

za luft pa mislim da ga mora malo bit. 1mm je po moje ok.

Objavljeno

maggio, za sklopke in menjalnik dvotaktnikov se uporablja motul transoil, ki je namenjen mazanju samo menjalnika in sklopke

Objavljeno

@koci sem si zapisal in grem iskat.

ja sej pol ni čudno da ko je mrzel je kokr tolk tih ko se pa segreje pa motor ropota ker je olje že tako redko in sintetično 10w-40

lp

Objavljeno

Ne zganjaj panike, ti povem da se nimaš kaj sekirat. :P

Čeprav taki motorji naj ne bi smeli imeti lufta noter ven, ker je verjetno že nekoliko obrabljeno ležišče ležaja na gredi ali pa celo v bloku.

Ampak dokler nima lufta gor pa dol tudi ni sile. Če pa greš podirat pa z novim ležajem ne boš veliko naredil in je treba še malo improvizirat, da lepo tesno sede.

Glede olja pa niti ni važno kaj imaš noter, dokler sklopka ne drsi.

ATF je odlično olje za sklopke in menjalnike, ga tudi sam uporabljam v 2T, nalij pa kar hočeš. ;)

Objavljeno
maggio, za sklopke in menjalnik dvotaktnikov se uporablja motul transoil, ki je namenjen mazanju samo menjalnika in sklopke

našel sem 2 motul transoil olja samo še povej kateri bi bil boljši.

motul transoil 10w30

motul transoil expert 10w40

http://www.courtneyconcepts.com/motul_gearbox_oil.html

@simonsi

z luftom sem se sprijaznil po moje ni nič narobe in moram rešiti stvar z primernim oljem, ker najbolj od vsega je zanimivo to da motor, ko je mrzel prvih cca. 20 minut laufa čist normalno (če bi bilo to zaradi lufta bi ropotalo vedno)potem pa postopoma postaja glasnejši in jaz mislim da je to fora v olju.

zadnjič ko sem snel auspuh sem tako čez luknjo in z svetilko pogledal bat in obroček in cilinder (kokr se je dalo videt) notri zgleda vse kot novo brez kakršnihkoli vidnih poškodb.

razmišljal sem pa tudi že o ATF ampak so imeli 3 različne v trgovini in prodajalec ni imel kaj dosti pojma o tem .

mislim pa da bi za moj motor moralo biti olje čim gostejše in samo za menjalnike - seveda z dodatkom za sklopko.

lp

Objavljeno

kolikor se je dalo prebrat na linku, je 10W30 za navadne motorje, 10W40 pa za gokarte in predvsem visoko vrteče se 2T motorje........mislim da bo tudi za tvojo gilero 10W30 dober, če je meni na mitu z slednjim dobro delovala sklopka in menjalnik, bo tudi tebi

Objavljeno

10W30 daj noter.

pa če nočeš da ti zjebe gred poleg gredi še celinder in bat menjaj lagere. ker totih 30-40 eurov kolko boš dal zdaj mogoče za čist bvz. ti lahko prihranijo 500+ eurov.

moje mnenje nebi smelo bit lufta. lahko je gred na tistem delu obrabljena ko so lageri. lahko so lageri obrabljeni.

Objavljeno (popravljeno)

a je komu kaj jasno kje naj dobim načrt od tega motorja?

že lep čas iščem po netu pa nič ne najdem

gilera arizona rx 200

letnik 87 18KW-25KM

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno (popravljeno)

Če ima še vedno luft in ga meniš sam popraviti, zarini zraven podložko. Če imaš živce, pa ga pelji k Živcu.

Ali pa v Italijo.

Matr sem pameten.

Lahko pa se sprijazniš s pomanjkljivostmi in uživaš.

Pa Brumerja ubogaj.

Popravljeno . Popravil lasagna
Objavljeno

sej to meni ne dela problemov lahko razstavim in zrihtam vse v nulo (ker sem včasih tudi sam ornk prešravfal vse živo)

najbolj se pa bojim, da potem ko bi imel že vse razdrto da nebi nikjer dobil ležajev za ta motor, ker kokr gledam na netu ni nikjer nobenih koristnih podatkov o tem motorju.

ko bi vsaj kje dobil načrt da bi imel mere za ležaje semeringe ipd.. da vse skup že prej nabavim in malo vse skup mal preštudiram pol pa akcija.

samo še vedno se mi ne zdi sporen ta 1 mm lufta, kaj pa vem :hmm:

Objavljeno

Kaj naj ti rečem : to je spinoff iz 80-tih. Pelji k mehaniku in vprašaj za predračun.

Saj 2taktarji so kul, vendar tudi moj mehanik vedno pravi (vsako leto ) :"pa dej kupi si že en motor enkrat"

Objavljeno
a je komu kaj jasno kje naj dobim načrt od tega motorja?

že lep čas iščem po netu pa nič ne najdem

gilera arizona rx 200

letnik 87 18KW-25KM

Sem se imel priložnost neprostovoljno intimno spoznat s takim agregatom. :rolleyes:

Če imaš še kakšno konkretno vprašanje pa vprašaj.

Ležaje in semeringe dobiš v vsaki štarcuni s tovrstno robo. Samo semeringe moraš vzeti temperaturne, vsaj pri magnetu.

Pa tole, da je bolj glasen nič ne pomeni. Moraš definirat kakšen zvok je, najbolje je pa če v živo slišiš, ostalo je bolj ugibanje.

Objavljeno

@simonsi

vidim da si iz kamnika, saj če bi imel čas kakšen dan, ko bo sonce bi se lahko pripeljal nekam v kamnik (na kakšno kavico)pa da to osebno slišiš, saj ni zdaj tako strašno ampak je pa občutno glasnejši .ko je topel.

zadnjič (v četrek) sem naredil z njim 130km z enim 15 minutnim odmorom pa še to po ornk hribovitih cestah in motor deluje normalno vleče ko hudič tudi čez 120 sem šel (za probo) pa dva sva bila gor jaz 100kg in moja punca 55kg samo na štandgasu (pri visokih obratih ni nobenega čudnega zvoka)se sliši malo čudnega kovinskega zvoka v predelu vodne pumpe ko je vroč čim se ohladi je vse spet ok.

tko da sem res skeptičen okoli tega lufta saj potem bi se to slišalo tudi ko bi bil motor hladen ??

pa še to tale moj motor ima 18kw se pravi 25km in ne tako kot druge rx200 ki imajo 12.4kW- 17km

in še vrti se čez 10.000 rpm

kaj pa vibracije teh je tudi kar precej a je to normalno za ta motor??

mogoče moram pa res samo olje zamenjati pa bo vse ok.

Objavljeno

Ni problema za pogledat, samo da se vreme malo otopli. :wacko:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!