Skoči na vsebino

Luft na glavni gredi not-ven??


Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Ni problema za pogledat, samo da se vreme malo otopli. :wacko:

hvala

se bova zmenla :OK:

do takrat bom pa še olje zamenjal not bom dal tisti Motul transoil 10w30 pa da ga vidmo pol :eek:

mogoče je bla vsa panika odveč

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno (popravljeno)
hvala

se bova zmenla :OK:

do takrat bom pa še olje zamenjal not bom dal tisti Motul transoil 10w30 pa da ga vidmo pol :eek:

mogoče je bla vsa panika odveč

lp

Nedelaj panike daj notri to olje ali pa ATF je sigurno boljše ker je rastlinsko ne menja viskoznosti in ni agresivno na oljna tesnila (gumo),za sklopko pa je boljše kot vsako drugo olje saj se že odnekdaj uporablja pri vseh avtomatskih menjalnikih,servo volanih in razni hidravliki.

Če boš pa šel kdaj pozneje v menjanje ležajev in tesnil(semeringov) pa moraš OBVEZNO nabavit originalne in to predvsem ležaje kajti to niso navadni(kakršne dobiš v trgovini) namreč ležaj za gl.gred na 2-taktnem motorju mora imeti kranc,ki povezujev kuglice iz bronze in ta kranc skrbi,da se kuglice vedno mažejo.Namreč navadni ležaj pa ima ta kranc iz navadne pločevine. :whistle:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

originalne :hmm: ..........ležaji SKF, serija C4 naj bi bili najboljši in najbolj vzdržljivi ležaji za glavne gredi dvotaktnikov, če so pa že original vgrajeni pa ne vem

Objavljeno
originalne :hmm: ..........ležaji SKF, serija C4 naj bi bili najboljši in najbolj vzdržljivi ležaji za glavne gredi dvotaktnikov, če so pa že original vgrajeni pa ne vem

Šenkrat preberi kaj sem napisal:vsi so dobri ni važno sploh ali so SKF,FAG itd.važno je da ima ležaj kranc,ki razporeja kuglice bronzo sicer je NEUPORABEN navaden ležaj z plehnatim krancon pa noben nezdrži eno sezono zato potem vedno šraufate.pa sploh nevesta zakaj tako hitro ležaji crkujejo. :hmm:

Objavljeno

evo to je ležaj serije C4, in res piše nekaj o neki bronzi (predvidevam da je to bron :? ), in te se največkrat uporablja za glavno gred

description.gif

Objavljeno (popravljeno)

Jaz vedno uporabljam c3 ležaje z običajno jekleno kletko. :hmm:

Edino enkrat sem neke specialne kupil za gred s kletko iz neke plastike, za bivših 5 jurjev komad pa nisem nobene razlike opazil, razen luknje v denarnici.

Popravljeno . Popravil simonsi
Objavljeno

@brumer

hvala za nasvet, če bom moral menjati ležaje in zraven semeringe bom res vzel take da bodo pravi in bodo imeli tisti kranc iz bronze-pri takih stvareh ne šparam.

včeraj sem z šublerjem izmeril ta luft in je točno 1mm in mislim da ne bo potrebno, ker jutri bom šel k živcu (z šublerjem) in še kam in bom na vseh podrtih 2T motorjih izmeril ta luft in me prav zanima kateri motor ga ima manj kot moj :rolleyes: .

olje je pa prva stvar ki jo bom menjal.

pa še nekaj mi povejte, a je možno da kupiš škart svečko(original po knjigi BR9EG NGK) ki je delala samo za en krog, pa še to samo do 7000rpm - potem sem pa moral rint motor par km domov :slap: , in sem spet moral dati not tisto prejšnjo , ki sploh ni prave oznake ampak vsaj dela.

lp

Objavljeno (popravljeno)

spomnil sem se pa še eno zadevo, ki bi lahko bila vzrok za kakšno glasnejše delovanje

prejšnji mesec se je motor med delovanjem kar naenkrat ugasnil in potem, ko sem ga hotel vžgat se je slišal čuden zvok tam pri magnetu in ko sem podrl pokrov sem videl da je matica ki drži magnet bila odšravfana tako da sem jo z roko odvil in magnet sem snel kar tako na izi , ker se je magnet obrnil se je kajla seveda zlomila , potem sem stvar uredil zamenjal kajlo in močno privil magnet, tako da je sedaj vse ok.

in po tej izkušnji me bega da bi lahko bilo tudi na drugi strani motorja kaj slabo privito in bi bilo dobro preverit. :hmm:

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno

sem bil pri živcu in pravi, da je luft levo in desno pri temu motorju normaln samo gor pa dol ga ne sme bit.

zdaj grem pa olje zamenjat in probat.

lp

Objavljeno

šele sedaj opazil to temo.

a no, si ugotovil....

ja osni pomik ni nič nenavadnega pri nekaterih motorjih. marsikateri del je tako vpet. očitno je to tako zaradi diletacij materialov in obremenitev. so že inženirji naredili po potrebi.

če bi bili ležaji slabi bi se pomikalo tudi v prečni smeri. ;) "ropotajo" pa vsi 2t., ko bojo slabi ležaji na sorniku ali ojnici se sliši kr močan ropot še posebej ko pospešuješ.

olje pa daješ lahko navadno menjalniško, je čisto vredu. ne poslušaj tu Motulovcev, ki zapravljajo po nepotrebnem samo za embalažo.

ti govorim iz izkušenj. moja 2Tyamaha je naredila 60.000 pa še naprej pri naslednjemu lastniku.

Brumer, megaGalaksični strojnik in doktor mehanike; včasih je boljše zamoučat kakšno stvar, kot pa z neumnostmi poskušat bit strokovnjak ;) mnogi ti še vrjamejo !!

Objavljeno

sem zamenjal olje in se peljal ene par km

in moram priznat da se "zdi" precej boljš in sem ziher da ni to samo "lažni občutek" tisto olje mu pač ni odgovarjalo prej ,Valvoline durablend 4T zdaj motul transoil.

opažene razlike:

-veliko lažje se najde ler

-ko speljujem sklopka nič več ne "zdrsuje in jamra" celo več- ratalo se mi je celo na tazadnjega dvignt.

-kar se pa ropotanja tiče se pa sliši samo na štandgasu -to se mi zdi pa da zato ker silikon na prirobnici izpuha popušča ali se je pa krivina od izpuha že delno zamašila od neizgorenega olja (ki postane gost kot katran)

preden sem zasilikoniral prirobnico ga je pa zraven ven zmetalo

olje za mešanico moram pa definitivno zamenjat, ker mu očitno ne odgovarja ali pa dela prehudo mešanco.(agip-speed)

mogoče bi ga moral pa dat na stroboskop in mu v nulo naštelat predvžig.

drugače pospeški in obrati BP

lp

Objavljeno

rebel, a je tako težko dat tistih 10 ali 12€ al kolko že je za liter tega motula, če ga menjaš enkrat letno, pa vsaj veš kaj imaš.....no evo je že opisal zgoraj da se motor pelje precej bolje

Objavljeno
rebel, a je tako težko dat tistih 10 ali 12€ al kolko že je za liter tega motula, če ga menjaš enkrat letno, pa vsaj veš kaj imaš.....no evo je že opisal zgoraj da se motor pelje precej bolje

bolj od tistega olja ki sem ga imel prej je res stane pa 10.5 eur

Objavljeno (popravljeno)

zdej sem pa že tolk zmešan z luftom ker eni pravijo da mora bit drugi da ga nesme bit. (tukaj se vidi da imam preveč časa :whistle: )

sem vprašal enega strojnika ing. ki mi je rekel da nekaj lufta mora biti, ker če bi blajerco vpel skupaj med dva kroglična lažaja brez lufta bi ga blajerca z lavfanjem in visokimu obrati sama naredila in to na škodo ležajev ker bi jih zaradi velikih obratov stolkla levo in desno, takrat bi bila šele kriza, ker bi potem ležaj dobil še luft gor in dol, zato pa naj bi takoj pri montaži pustili ta aksialen luft.

post-18702-1206606459_thumb.jpg

in še mehanik za motorje Živec mi je rekel da je ta luft normaln samo gor in dol ga ne sme biti.

kaj vi mislite o tem?

lp

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno

ja če tko gledaš je itak vseeno, ker levo/desno ima tudi bat luft gor na sorniku oz. igličnem ležaju (lahko ga premikaš vzdolž osi sornika za par mm) tko da če imaš ti mal lufta na sami gredi bo bat še vedno tam kjer mora biti oz. ne bo naredil škode na cilindru

Objavljeno
kaj vi mislite o tem?

lp

Preveč se sekiraš. ;)

Sem ti enkrat že na kratko napisal, pa bom še enkrat:

Lufta noter pa ven praviloma ne sme bit. To pomeni, da je nekoliko prevelika zračnost obeh strani med ležajem in gredjo ali pa ležajem in blokom motorja (redko in slab scenarij).

Idealno je, da je ležaj fiksen na magnetni strani. Na strani sklopke pa se tesno prilega gredi ampak ne preveč, da se lažje sestavi bloke, predvsem pa zato, da se ležaji prosto vrtijo, brez aksialne obremenitve.

Obstaja možnost, da ko se motor dobro segreje, da se zračnost še poveča in povzroči vibracije in/ali večjo glasnost agregata.

Upam, da ti je sedaj jasno.

Objavljeno (popravljeno)

@simonsi

haha, :lol1: vse mi je jasno samo preveč razmišljam o neumnostih ker ni vremena da bi se lahko malo fural z njim. tako da mi ostane samo še razmišljanje o tem luftu

ampak zdej mam dost .

LP

Popravljeno . Popravil maggio
Objavljeno (popravljeno)

Danes sem končno sem prišel zadevi do dna.

peljem se po cesti in kar naenkrat malo zaropota v motorju in zadnje kolo v presledkih blokira Kot abs. ko drži in spušča

na koncu zaruži in se vse ustavi.

Fak sem pomislil pa ja ni hudič zaribal - stopim na kurbl , se ne premakne -je kot zašvasan

Komaj sem ga dobil v ler.

pririnem do doma in se takoj lotim podiranja motorja, najprej snamem pokrov magneta in probam če se vrti in se :worship: vrti se malo šteka ampak ok.

potem podrem še komplet desno stran motorja. (to bi moral narediti že pred mesecem dni ko se mi je odšravfal magnet in ko sem pomislil da bi na tem motorju bilo lahko ša kaj slabo privito)

in počasi potegnem stranico dol da se mi nebi kaj vsipalo ven, in ugotovim sledeče:

-aksialni luft levo in desno je bil zaradi totalno odvitega vijaka na drugi strani ojnice. vijak je na sliki označen z št 1

post-18702-1207315110_thumb.jpg

da je pa vse zablokiralo je bila pa kriva čisto sneta matica ki drži kompletno košaro za sklopko in je padla z ležišča.

na sliki se ne vidi, prav ta vijak, ker sem šel po fotoaparat šele ko sem že sestavil skup ampak je označeno kje pribljižno naj bi to bilo ampak spodaj ko vsameš kompletno sklopko oz. pokrov ornk spodaj pod označenim z št 2

post-18702-1207315871_thumb.jpg

zadevo sem sestavil in zdaj tistega aksialnega lufta ni čisto nič več.(ki smo študirali ali je prav da je, ali ga ne sme biti)

motorček pa laufa zelo tišje :worship:

sreča je bila pa da ni nič fizično uničilo

zdaj je pa res vse BP

lp

Popravljeno . Popravil maggio

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!