Balistični Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Glede izbire gum bo podobno kot v wsbk, kjer imajo tudi mono gumo. Na vsaki dirki bo možnost izbirati več različnih trdot, koliko točno pa bomo vidli drugo leto.
LK64 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Čudno, da se nobeden vas bolj lenih ne spomni na koga, da bi prilepil komentar Rising Suna, jaz jih vedno težko čakam. In zato grem seveda na powerslide. Zadnja, post-Motegi objava je bila odlična v dveh točkah (ne, saj je cela odlična). V točki 2 piše, da je bil Stoner rahlo razočaran, ker na majici ni našel sebe. Ker toliko prostora, da bi Rossi svojim sestavinam za župco dodal "3 rolling Stoners", je pa še imel na njej. In prva, kjer pravi, da Rossijeva filozofija, da se je v sezonah 2-6 in 2-7 naučil izgubljati, nikakor ne drži. Ne, Rossi, nisi se naučil izgubljati. Ti si IZGUBIL. :D Enkratni komentarji. Tudi glede gum. Tako, zdaj pa čakam petek, če mu bo uspelo že sestaviti Top Ten Guide to PI. KennyJR, kje si? A si prebral te komentarje?
LK64 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Ne morem, da ne bi še eno misel objavil. Logično sklepanje: če se kakovost dirkalnika kaže po tem, kako dober je drugi dirkač, a se potem razlika v kakovosti dirkača na enakem motorju kaže na enak način? Ker Stoner je s PP pripeljal do zmage, Melandri pa je imel srečo, da je Suzuki najel Akijošija (or whatever), tako da se je vsaj nekaj ovinkov odpeljal ne kot zadnji...
brubi46 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 (popravljeno) Popravljeno Oktober 8, 2008. Popravil brubi46
LK64 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Thanx, brubi46. Na ta drugi link prej še nisem šel, ampak verjetno ne bom še tja hodil brat. Ne dosega nivoja Rising Suna, on se res potrudi. Čeprav je nekaj dobrih, ampak če hočeš pa res vse prebrati, pa ne sfolgaš. BTW (to vem), kaj pa pomeni IMHO? Pač uporabljam mobilca za pogovore, ne poznam vsega besednjaka.
brubi46 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Thanx, brubi46.Na ta drugi link prej še nisem šel, ampak verjetno ne bom še tja hodil brat. Ne dosega nivoja Rising Suna, on se res potrudi. Čeprav je nekaj dobrih, ampak če hočeš pa res vse prebrati, pa ne sfolgaš. BTW (to vem), kaj pa pomeni IMHO? Pač uporabljam mobilca za pogovore, ne poznam vsega besednjaka. IMHO=In My Humble Opinion
ImenitnaPriložnost Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 BTW (to vem), kaj pa pomeni IMHO? Pač uporabljam mobilca za pogovore, ne poznam vsega besednjaka. In my Hayden opinion*? ;)
Port Folio Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 Upam, da me ne linčate, ker sem poizkusno naštelal prevajalnik, pa niti ne vem, če je @brubijev komentar prevedel za kej :? ???? PRVI DEL: A Top Ten Guide to Motegi, Japonska, 2008 10. Konzumno de Game. de scala igra je bolj všeč ta čas okrogel. Moje telo ne more sprejeti več rum, tekila ali po nastopu paralitičnega med Indianapolis GP, tako da je nazaj na pivo za izdaja Motegi. Toda za druge neverjetno! Dirko v zaporedju obe de de ni uspela v celoti idioti de Crash. 5-6 krogov v Imel sem lepo brneti dogaja, ampak po polovični razdalji sem bil "odvajanje Zmaj 's depresivno rednost (na srečo je napet odprtju krogov na dirki je petered navedeno v tipičnem 800cc dremež-fest do takrat). Na eni točki, de Rainbow teče dol skladbo mi je dal kratek Svjetlucanje upanja, vendar mu je uspelo, da ga hranite v pokončnem položaju, in po tekmi tudi zmogljivejši sem enkrat porabil veliko preveč časa v najmanjšem prostoru v hiši na raso - dan popoldne (čeprav nekoliko drugačne razloge za to čas). 9. Andrea Dovizioso. Sveže iz njegovega podpisa nov voziti v tovarni Honda ekipo za naslednje leto, Andrea "Rocky Balboa" Dovizioso (Stallone ne vedo, da ste nicked kape njegovo?) Zagotovo impresioniran HRC šef na njihovi domači vodovno s svojim 9. mesto, zaključna dela v ozadju takšne SVETILA kot Shinya "Grid polnilo" Nakano, Colin "Set-up je, oprosti mi," Edwards in Loris "Vohuni so me stari, počasen in neumen zadnjem času ven" Capirossi. Po dirki Dovi bilo odločeno v zgodnjih krogov (naj ne bi, da bi Pedrosa ali Stoner je zmagovalec, nato pa?) In po tem je dobil "utrujen." Utrujen? Utrujen? Ti si prekleti hecaš. Kako lahko nekaj, kar je soooo enostavno ne (jahanje je 800cc tiddler), da ste utrujeni? Na tej stopnji, ki ste ga bo malo več kot Pedrosa je izsekavanje vreči v letu 2009, Dovi ... kar je žalostno, da na mnogih ravneh. 8. Kosuke Akiyoshi. 2,9 sekunde za hitrost v praksi, in 3,1 sekunde navzdol na palico v času kvalificirani, je Suzuki preskus jahača-S-MotoGP-znak (kaj je test za Suzuki, skuterji?) Kljub temu uspelo Preseči svojo prakso Nedolžnost s časovno razporeditvijo kapital v tekmi same. Ne samo ti je ne konča prvi krog, mu ni celo, da je do konca prvega dne krvava sektorja, je dejal prvi krog, so udarci v zadnji kraj povsem po lastni presoji. Brez dvoma je bil Melandri Presretan da gre v prvi obratov za enkrat ni mrtev, kakor je bila nazadnje, da vsaj nekdo dobil nekaj od Akiyoshi je udeležba na takem dogodku. Toda vprašanje, predvsem na ustnice ogorčeni Američani (ne pridejo v kateri koli drugi okus?), Ki je gledalo to Poraz je treba: zakaj ne ta plakat za otroka (tako imenovano) žeton japonski kolesarji-trenutno v obravnavi močan 3. mesto v SNO 1000-serije imajo tovarni režo položaju za leto 2009? 7. Pnevmatike. Let's talk about pnevmatike. Pnevmatike se ohladi. Oni so črne in okrogle, nekako bleščečo prihodnost, in lepljivo na dotik. Oni se topiti, ko dobim vroče, vroče, vroče. Mmmmm ... pnevmatike so seksi. Pnevmatike so prav tako sestavni del Svetovno prvenstvo v motociklizmu. Tisti, super-lepljivo kvalifikatorjev so edini razlog krog evidenco pasti. Na kolesu lahko proizvajalci Tepanje na vse, kar radi o konkurenci in inovacij med seboj, ampak vse svoje domišljijsko elektronike in izpopolnitve so namenjeni samo da bi dobili najboljše iz pnevmatik. To je vse o pnevmatikah, baby, in je bila za dolgo, dolgo časa. Pnevmatike se, kaj so naredile Velika nagrada dirke, kar je danes. Carmelo in hoče, da sprejmejo vse ta način, v imenu "Varnost in stroškov." 6. Pnevmatike. Naj govori več o pnevmatikah. Kakšna je vaša priljubljena znamka pnevmatike? Si vznemirjenje na novice o Dunlop je najhitrejši na dan eno od prakse na 2007 GP Brno? Katerih avtogram bi počakate v skladu več priti ... Jean-Philippe Weber ali Hiroshi Yamada? Ali ni to vaš toplo srce, da veš, da ex-kolesarji radi Masao Azuma še vedno plačane zaposlitve, in dobim za potovanje v vsaki Velika nagrada? Ste ljubitelj Michelin človek? Seveda, ti si ... Kaj ni ljubezen do približno a velik, bele barve, maščobe Neumna? Ali ni to veliko zgodbo, ki Michelin, podjetje, katerega duplicitous pnevmatike dodelitve, posebna obravnava, da morajo vozniki z omejenimi možnostmi, in vseh okroglih splošno Frenchness, potem ko je bil prevladujoči za toliko let, ki so bili nizki, ki jih je "mali" japonsko podjetje, ki bi lahko? Ali se vam na noč se sprašujete, zakaj Bridgestone nima maskota, ko je v normalnem območju, za vse stvari, japonski, da imamo eno? Ali vidiš sedaj, kaj je na kocki, in kaj bo izgubil, če Carmelo ni ustavil? 5. Pnevmatike. Let's talk nekaj več o pnevmatikah. Do sedaj, mislim, da imam tvojo pozornost ... Saj veš, kako pomembno in pnevmatik so čudovite. Ampak, samo v primeru, obstaja še vedno nekaj tam zunaj, ki me je dvom, da je veter uro nazaj dvanajst mesecev. V tistem času, določenem jahač je bila domnevno grozi, da bo odšel od športa, razen če lahko spremembe njegovega znamko pnevmatike. To je, kako pomembna sta! Ta Svetem duša, ki je poštena mislečimi posameznika, samo hotel enake konkurenčne pogoje (seveda, vsi vemo, kako pomembno je, da hočejo enake konkurenčne pogoje, kdaj si stal na strmin, ko ste stalnega na gor-nagib (kot to jahač je bil za 95% v njegovi karieri) ... ne toliko). Torej, zdaj, da vsi na krovu s pomembnostjo pnevmatik, da je govoril o pomembnosti 3%. Sestanki o pnevmatikah vedno zdi, da potekajo na Motegi ... ker je to daleč od Franciji? Ker Bridgestone vodstvo niso všeč, da bi letel? Kdo ve? Anyway, domnevno prihodnost tega športa je hammered na dirki vikenda, in šla skozi nekaj nepričakovanega pletenine. Očitno je / je bil / a še lahko "prijateljskem dogovoru" * med Michelin in Bridgestone ... nekakšen bollocks o 60/40 delitev omrežja. Na začetku leta je bilo Bridgestone 61% in 39% Michelin, tako se zdi 1% ni potem zadevo. Seveda, vojna-Pedrosa skoki potopitvi ladje po Brno pomeni, da je zdaj 66% do 33%. Vidiš, kaj mislim o "prijateljski dogovor", pri čemer je obremenitev jajca? [spomnim se te tako imenovane "prijateljskem dogovoru" je prej temeljilo na Bridgestone oskrbo s kakršnimi koli ekip jih želel, vendar roke tovarne Yamahas in Hondas ali Michelin bi nehal, vsi vemo kako to obrnjen jasno.] Toda počakaj, to še ni vse. Ezpeleta odločila, da vstavite sebe (spet) v tej "prijateljskega dogovora" (prevod: ga uporabite, da boste dobili tisto, kar hoče), ki ga je zahtevala "prijateljskem dogovoru" treba strogo uveljavljati z logaritmičnim. Toda preden lahko rečeš "nadzor pnevmatika, 'Ducati in Kawasaki odločila, da stvari morda bi bilo bolje z Michelin (Livio Suppo ni bedak; govorjenje med dirko v Katarju 2007, je omenil veliko misli, da je ekipa mora imeti odšla z Michelin, ki sezono, ampak je hotel nekaj ločenih Ducati od konkurence (tj. Rossi) in ve, da gre za igro Krila (iz različnih razlogov) poskušal premagati rekel konkurenco, na isti opremi). Vendar pa je s 4 Ducati, Kawasaki 2 in ekstra Duke za leto 2009, ki je: Bridgestone 63% (ne stenami garaže za Prima Donnas v letu 2009, in ob predpostavki, da vsi drugi očitno gre s Ekipa B preveč?!?) In Michelin 37 %. Oh, za zanič 3%! Videz tretje Kawasaki (ki je pogosto zdelo, toliko o Fatamorgana kot tretje Suzuki) na 2009 omrežja, da bi vse razlike, ampak Aspar ni mogel najti španska jahač dovolj neumen, da bi ubil svojo kariero, da je vožnja. ** Torej, na karticah je en sam proizvajalec pnevmatik za leto 2009 (ki niso nadzorni pnevmatike, ki je pomembna razlika, in en teoretike zarote, da bo imela področju dan z naslednjo sezono, če gre za prehod). Dejstvo, da proizvajalci pnevmatik je manj kot teden dni, da predloži predlog (in bi bilo potrebno, da sprednjo s pnevmatikami za post-Valenica testiranje) je bil jasno oblikovan, da se odpravi možnost Dunlop ali Pirelli ali kdorkoli drug, ki sodelujejo v razpisnem postopku . In s težo od številke na strani Bridgestone, Michelin je manj kot Zvezdno finančno trdnost, o vseh srečanjih, ki se odvijajo na Japonskem, vse ceste do točke Bridgestone, kakor je verjetno zmagovalec Carmelo's gume žig natečaja. Vsepovsod 'hoping jih bomo imeli maskoto v času za naslednje leto. 4. Jorge Lorenzo. Kaj je storiti Fiat Yamaha s "Poln zavoj? Tipa jahanja # 48 je očitno imposter, in je bila kar nekaj časa. Ni bilo nobenega ego, ne tantrums, ne whining v tisku pa ne ob Bridgestones. Namesto tega govori skromne, s humorjem in spoštovanja drugih kolesarji (seveda je pogovor nikoli ne dotakne na Pedrosa). On ni poskušal osvojiti dirko na prvem kotu prvi krog saj Katarju, niti na prvi krog, saj Laguna Seca. On ni niti kdor trka ne sveže drugi jahač tej sezoni-stara J-Lo bi imela slammed v Pedrosa na zadnji krog, pri čemer jim verjetno oba ven, v smrt-ali-tretje mesto manever, namesto da preverijo dovoljenja, in prečkalo razmejitveno črto zadovoljna z 4th. Bil je tudi prizadevanje, da bi šel skozi park do Ferme po dirki (park Ferme na Motegi ni hiter Skitnja določitvi koncu pit pasu; svoj 'a malo ne sveže otok, ki ga sama, s svojimi post-koda), da je toplo čestital Rossi na zmago v prvenstvu. Mislim, da je Yamaha (brez dvoma o pozval, ki jih Uccio), ki vzbuja cementa na Lorenzo's poškodovane noge po Laguna Seca, in poslan mu plavanje z ribami. Nad poletnimi počitnicami Odraščal so veljavne-a Rossi klon, udaril nekaj ličila in J-Lo masko na njem, in ga poslal na Brno. Očitno je klon je vse na morju za prvo dirko, vendar je njegovo bilo na Rossi (ca. 2000) tear od takrat, vključno z "Lorenzo je" prva mokro dirko podij v svoji karieri na prejšnji dirki. Očitno brez J-Lo v masko, samo Uccio lahko povem dva izmed njih narazen. 3. Dani Pedrosa. Si videl mali kreten stal na podij, Grubijanski, ki se nosi rdečo kapo Bridgestone, ki je bil nekaj velikih formatov, ki za njim? Si ga videl prejemali njegove torta za rojstni dan po tekmi, pa tudi? Govoriti o tem, da lahko poveš svoje pogače in jesti ... Still, Američani (in druga neproizvedena Pedrosa ventilatorjev) lahko konzolo sami s to dejstvo, je bil njegov prvi podij po petih rase / trimesečno sušo, ter prvič za njega, da bo privedel dirko, saj je poskušal seks z zračno ograje v Nemčiji; ugibam y'all uživala 12 tednov Pedrosa neuspeh. 2. Casey Stoner. Bilo je zanimivo dirko za zdaj bivši svetovni šampion. Skočil je na zgodnji voditi, kot je njegov Navada, vendar Pedrosa nekako uspelo priti mimo njega in potem gremo počasnejši, kar omogoča Rossi, da dohitijo bogatejše. Torej, ko Stoner končno "Ups, oprosti zaradi tega, Dani ... da je dirke, heh heh "ponovno prenesti Pedrosa ni imel kakršne koli vrzeli v Rossi. Čeprav, vse to je pomenilo, na koncu je bil Rossi, ki ga opravili na približno polovici razdalje, namesto na dve tretjini razdalje. Potem, Stoner zdeti se neradi omenja "m" besedo (da je zapestje, btw, ne wanking; ker vemo, da je za njim ne dogaja več po "prijazni neznanec" Nezgoda na Misano), namesto da govoriš " njeno fizično stanje. "nenavadna izbira, vendar si ga lahko le za razširitev svojega besedišča in se začnejo uporabljati več Višesložan besede. Bil je zelo milostiv k Rossi, s pristnimi zveni pohvale za čas 8 prvak, čeprav sem si ogledate kratek Mrk pogled na njegovem obrazu, kot je skenirano zadnji Rossi je prvenstvo zmago t-shirt in jim ni uspelo najti njegovo ime. Pošteno, preveč, ni mogel Rossi in chums najti prostor na hrbtni strani, če želite dodati to, da seznam sestavin: 3 voznega Stoners? 1. Valentino Rossi. Glavno dva kompleta za, nobenim gor 5 - 0, in ki služijo pri 40 ljubezni, Valentino okrepiti na Motegi in osvoji prvenstvo z ace. Čestitam, Vale, na briljantno sezono! No, briljantno v tem smislu, da ste jahali všeč Hayden (2006 model) za prvih nekaj dirkah, kasneje na zmagovalni uporabo Stoner / Pedrosa formulo (vrzel na področju čim prej), hm, zelo veliko; občasno poravnave za Hayden 2006-tip pozicije, ko to ni bilo na karticah. Vaš Capirossi (vs Harada) Lažno na Laguna Seca je bil gotovo epa, čeprav. Medtem vaši tekmeci načeloma padel z naprave na progi, ki trpijo zaradi občasnega mehanske težave, poškodbe zapestja, pnevmatik in / ali nastavitvena težave in čudno zruši pod pritiskom, er, Mislim, čudno ne zruši pod pritiskom. Ali kateri koli od tega dobrega poznati? Ravno večdimenzionalnem posameznik Valentino, ki je verjetno tisto, kar mu tako fascinantno. Njegov poklon Norifumi Abe (eno leto od njegove šok mimo), je bila premišljeno gesto, dobro cenijo domačini, ki mu je uspelo tudi združiti s svojimi vizumska nalepka fetiš in pozornost do detajlov (nalepke pokazala, Abe je svetlo zelena znak Honda iz te nepozabne 1994 dirka na Suzuka). In potem pride do izjav, kot je ta: "Vendar v letih 2006 in 2007 sem se naučila izgubiti in to je bilo zelo pomembno." Kaj si?!? Ste se naučili, da izgubiš? Uh, ne, Vale, niste "učiti se izgubijo." Izgubil si! Trenutno je to zvok všeč biti v sezonah 2006 in 2007 je bilo potovanje do samoodločbe in odkritje, da je potovanje z zdaj popolno, da je čas za zbiranje tega naziva še drug naziv v letu 2008. Na ego je padel ... To nas pripelje, končno, na svoje delovno mesto dirko prvenstvo zmaga slavje. T-shirt (smisel za upravičenost in vse) je bilo zelo pametno narediti, spredaj in zadaj. Medtem ko se je sestanek "z" odvetnik ", imenovane" Ottavio Ottaviani ", kot je uspelo le, gledališča absurda, lahko, ni bilo ravno v smeh-out-glasen TV. Vendar pa AGV verjetno uživali (zastonj?) Javnosti, kot je natančno Rossi podpisal čelado s kamero, pero in potem ga je žigosal s svojim # 46. In zdaj, da Valentino je zgrabil prvenstvo skodelico trdno z obema rokama objel, da bi prsni koš (po tem, da daje velik poljub površno), in sprejeti nazaj v svojo motornih domov za nekaj časa sama kakovosti, bomo lahko (upamo) poglej posreduje na tri velike dirke, da krog iz sezone zaradi točk ne zadeva več, samo zmage ... * The Top Ten Konzumno igre: vzeti strel vsakič, ko si prebral besedo "prijateljskem dogovoru". Glej, pnevmatike lahko res zabavno! ** Ugotovljeno je bilo napovedano v soboto, 4. oktober Kawasaki, ki bo potekal v 3. kolo leta 2009 (čeprav ne omenja, da Aspar je vključen). Vse kar lahko rečem je: gledal ta prostor! DRUGI DEL: MotoGP dirko pregled, Phillip Island Casey tajnih zmagati (07/10/2008) Včasih ste se počutili žal Casey Stoner je sreča. Ne pogosto, vendar včasih. Prvič je bil rojen v Avstraliji - ampak to ni slabo srečo, kjer se konča. Bodite ta vikend je prevladujoč zastavo za zastavo zmagati z sulking ex-ex-crasher. Na katero koli drugo 08 'MotoGP ne bi bilo nič na pravi poti bi gledal smislu dirko direktor lahko so nazaj z nekaj ohlajeno tinnies in sledila Casey napredka. To bi zagotovilo Stoner je prepotrebno javno v njegovi jalov poskus, da se je všeč. Žal to ni bil navaden in ne, teče proti squarely zrna, Nedolično smo bili izpostavljeni nekateri veliko bolj zanimiva realna dirke za njim. Kaj bi se verjetnost za to? Daljša od tiste na zmagovalni Colin dirko? Verjetno ne. Stvari je začel slabo za Stoner. Po predvidljivo od vodilnih za ribolov z ribiško palico je Aussie je neverjetno sklop odprtju vogali so bolj ali manj prezrta, kot smo si ogledali, namesto Pedrosa drugi krivine antiki. Naš smeh je postal širše, medtem ko je potrt Španec je frown frowned še bolj, kot je ugotovil, na težji način, da je Bridgestone prednjo zračnico, slovi po ohranjanju Randy de Puniet v bolnišnici v lanskem letu, ni dosegel zadetek za Michelin na hladno travo. Ob trajalo več off-seveda od Gobert kariere in ne da bi kdaj testiran za terenske zmogljivosti svojih pnevmatik Palčica poskušala, Euro-style, potisnite na sprednji Avstralija trave. Kmalu hed 'biti potiskanje njegove Šopanje novih in uničil Honda nazaj v garažo. Če je oblika depresije se je nalezljivo nato Philip Island 08 bi novi Jonestown. Kot Pedrosa flopped na tla kot vrečo neželenih osla meso ostalo pakiranja ostali profesionalni in osredotočena ... razen za revne Chris "dežja, ki kraljuje" Vermeulen, ki v primernem za smeh zaseženega največ težje kot LC350 in tekel naravnost. Njegova je bila več dirka, ampak ni bilo veliko izgubo za škodljivce. Njegov Suzuki, tako kot vsako MotoGP bike Suzuki je zgrajen, je občutljivo umetniško delo - in zato nima mesta v Avstraliji in zavrača vse, ki opravljajo tam. Ok Casey ... tukaj je vaša petnajst minut ... ali tri vseeno ... Odlično. Torej smo slišali ... Po naših reber je ustavil Boleč in naše solze posušeno poudarek na tekmi, ko je bil bolj osredotočen na dirko. Spredaj Stoner je bil predvidljiv, vendar vodijo naslednje, bližje kot njegov družinske vezi, je bil sorodne Poljedelstvo Nicky Hayden. Honda je hating Ameriška legenda je bila vsem všeč Stoner bratranca na skednju ples še nekako sva vedela, da je Stoner, za razliko od prej omenjenega relativnega, v roke je dovolj, da Braniti izklopljen pospeševanja Nicky. Torej poudarek preklopili na novo svetovni prvak Valentino Rossi ... Ko se zmotijo pri čemer izpolnjujejo pogoje, ki jih Rossi verjel, kaj je "manjkajoča povezava" (vendar je kasneje izkazalo, da je redno Avstralije človek odprtju kositra z pospešuje z Šiljast palico hed 'najti) se'08 šampion je strmoglavil njegov Jam in poškodoval njegov vratu. To je neznana, če so poškodbe vratu, ki jih povzroča dvojna sprejmejo ali nesreči, vendar nert rezultat bi bil isti - a skromne dvanajst kraj kvalificiranega položaja. Tako kot Stoner pripeljala dirko opazi, zdaj smo vsi uživajo gledal Valentino Rossi rezina skozi področju kot Mesarski nož skozi Sete je lasulja. Krog po krog Italijansko 46 bi napora izkaznica drugi voznik ali dve tricking nas v Budalasto sanjam o morebitnem koncu o tekmi boj za vodstvo. Potem je prišel vse do konca, ko Rossi, ujetih v glasbeno James Toseland v tretje ... James Toseland začel svojo kariero MotoGP v Katarju v spektakularni stil. Kvalificirani na prednji vrsti in dirkalnih trda do konca James uporablja ta krasen odprtju rase kot trdno podlago za njegovo osnovo za počasno in postopno izginjanje od. Z Donington Park, sredi sezone, in potem, ko teče čez njegovo glavo v kotu na prvi dirki, je Brit uradno zdelo, da so dosegle najnižjo možno njegovo Oseka. Ker je, da Oseka JT potem še naprej Odvrgel približno v morje odpoved skupaj z Hodgson, dokler Nenavadno je bil Upropašćen uspešno na Phillip Island obale. Ob prisilili Dnevi v svojo zabavno, zabavno razlitja o odprtju Toseland naročja je bil boj, in še bolje, s loonbag Lorenzo. Zaračunavanje Rossi pa JT prenašajo paro, in v tretje kot če njegov testenine obrokov je odvisna od. Je bilo 20 krogov in preostale sedaj vsak posamezni gledalec začel čudno, če in kako dolgo naj bi imela kosmate rumene prvak ujeti voditelje. Kot smo ukvarjalo in naredil duševnega izračunov na naši prsti smo opazili, Toseland je bil nato nazaj na prednji Rossi. Zdaj pa vsi vemo, da ko Rossi je na dajatev kolesarji dobil nikoli ne prenese in obratno. Neke vrste "časovni mehurček" je vse preveč očiten odgovor ... ampak to ni res. Tam je bila Rasporiti ni v tkanina časa, niti datkah. James Toseland, nepopolnost, ki mu je bilo uspešno, je bil tako na ogenj, da bi ponovno Rossi za tretje - to je bil njegov koncert in ga ni bilo načrtovanje na igranje drugega dren. Te čudne dogajanjem levo nekatere od Samozadovoljan rumeno-platirane Rossi feni zmeden in prestrašen (kolikor slabši od trenutka, ko bi mislili, da bi moral imeti e-poštni naslov, ki ni imel številko 46 * v njej), medtem ko druge preprost kričal Toseland za nepravično postaja na poti Rossi. Zakaj je Afrika v takih težavah? Obstaja ena temeljna razloga, da se dosledno prezrte: ni zanesljiv prevoz. Združeno kraljestvo je čakala dolgo, dolgo časa za MotoGP jahača, da ni čisto sranje. Naenkrat James Toseland je pihala vseh teh viharni sanje iz vode, ki jih upping igre in iskal "pristojni". Njegova pristojnost je pomenilo, da Rossi preprosto ne bi bilo najti način, preteklost. In o enotnem priložnost, da si dolgočasna Brit je lahko ponovno mu na naslednjo kotu. Končno, čeprav Rossi, ki uporabljajo taktika močno in neprekinjeno polizdelkov parazitizma-strupene nosni bombardiranja, našel način preteklosti Toseland in scampered stran v daljavo, kot so čas, je zagledal mlado žensko že Neodjeven. Ampak JT's bitk ni bilo več. Njegova bitk so bile približno za Mahler's Symphony No 3 izgledam kot pop jingle. V času, ko je bilo izrabljeno Rossi poskušal prenesti JT vlaka z dne Lorenzo, Dovizioso in Shinners "Jaz sem prost" Nakano je potrpežljivo ustanovljene za italijansko. Zdaj je na vrsti za njihov boj James ... in eden od njih je bilo namenjenih za izgubiti. Jasno Ladyboy Shinners bi bilo mogoče prešteti iz te ostanki, kot je, ko gre za na dobri poti bori, da je drugje spogleduje z bogato poslovneži v ogradi. To se jo potem pusti, samo staro 250 tekmecev Lorenza in Dozi, da začnejo z dvema težiščema napad ** o Junaški, v uravnavati Brit. Publika je razburjenje doseglo utabori zvišana telesna temperatura, ko je šla na prodajo piva na pol cene - ampak na progi je zgodilo, ko se bori z naslovom Trije v prvih treh Znižali kotu. 16 krogov smo čakali na to. Končni krog nikoli ni bila nastavljena, da se lepo ... vendar je bila približno JT, da bo "Kurtis zal '. Ob koncu izgubila na položaj na sledi, da tako Slabouman in Dozi je Tech 3 jahač rammed nazaj pod Dovizioso na lasnice z vsemi milosti in eleganci, ki jo je pijani Avstralije Morilec (glej: avstralskih), v baletom obleko. Obe kolesarji bili prisiljeni širok, da omogoča Nakano Šunjati preteklosti. Ampak ne panike ljudje - ni bilo pravega prehitevalnega manevra, ki ga Nakano - samo 'oni' oh poglejte pustila skozi, da bom lahko prehiteli v varnem načinu "vrsta izkaznice. Potem Dozi je besno Toseland označevanje z njim "idiot" in "nevarno s pametnimi odbitek". Izgleda, da bomo še cmera Repsol Honda v naslednjem letu. Vnaprej Casey je zmagal v dirki neopaženo ... vendar Hayden je bil bojevati. In je bila pnevmatika težave. Zdaj je Hayden družine niso všeč, da preizkusite nove stvari - zato je njihova "zapreti", družini. In kljub temu, da svetuje, kako naj tečejo težje zadnje pnevmatike, Nicky odločila, da uporabi enega srednje hed 'že uporabljate vse vikend. Kot zadnje faze pristopiti, in spojene z American's dodatne prtljage, njegovo zadnje pnevmatike je padel na koščke, kot ****. Dolgčas za družino Hayden, Rossi to dovoljeno, bi prehitela Nicky na zadnji krog, da trditev drugega. Dolgčas za Stoner je bil, da skoraj vse rase je bil prezrt. Ugotovljeno je bilo, dokler se ne podij praznovanje, da se ljudje začeli dvomiti v Casey, zakaj je bil tam gor, da twigged. Kaj je nesrečni Človek je. * Npr. areswipe46@hotmail.com * Ni na de Angelis smislu hvaležen. P.S. ne me :chase:
Schmid87 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 ZANIMIV INTERVJU :rolleyes: mah, vse se vrti pač okol Danija zaradi Puiga.. on je tm taglavn, pa tko bo, kot on reče. pa čeprav on take stvari zanika. me zanima kolk je tist res da Hayden krade nastavitve od Pedrose.. nevem no.. vse skupaj je že bolno. Upam, da me ne linčate, ker sem poizkusno naštelal prevajalnik, pa niti ne vem, če je @brubijev komentar prevedel za kej :? ???? "Vendar v letih 2006 in 2007 sem se naučila izgubiti in to je bilo zelo pomembno." Kaj si?!? Ste se naučili, da izgubiš? Uh, ne, Vale, niste "učiti se izgubijo." Izgubil si! Trenutno je to zvok všeč biti v sezonah 2006 in 2007 je bilo potovanje do samoodločbe in odkritje, da je potovanje z zdaj popolno, da je čas za zbiranje tega naziva še drug naziv v letu 2008. Na ego je padel ... hahaha kot da bi poslušal kakšnega šiptarrja ki se muči govoriti slovensko.. menja spole, sklanjatve.. itd. :D
brubi46 Objavljeno Oktober 8, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 8, 2008 @Port Folio: to je blo pa še bolj smešn kot izvirnik! :lol1: :lol1:
LK64 Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 ZANIMIV INTERVJU :rolleyes: Zanimivo, kajne? Odkar imata pa ločeni garaži, pa Nicky kar naenkrat razturava. Debel, len američan, ki samo kopira nastavitve, he, he, sam pa nima pojma o nastavitvi (prosto po Puigu). In to je manager od Perdoskota. Ja kaj je pa on naredil v MotoGP (takrat 500), ima en kup zmag? Nee, samo en "nasty", "huge", smrtno-nevaren "crash". Jah, če že peljati ne zna, zna pa zato uporabljati jezik. Kot še marsikateri komentator. Ne vem no, po takelih izjavah se mi ne zdi več tako kredibilen. Aja, Dani pa ni naredil nič drugega, kot eno majhno napakco v Estorilu 06...
P182 Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 Zanimivo, kajne? Odkar imata pa ločeni garaži, pa Nicky kar naenkrat razturava. Debel, len američan, ki samo kopira nastavitve, he, he, sam pa nima pojma o nastavitvi (prosto po Puigu). In to je manager od Perdoskota. Ja kaj je pa on naredil v MotoGP (takrat 500), ima en kup zmag? Nee, samo en "nasty", "huge", smrtno-nevaren "crash". Jah, če že peljati ne zna, zna pa zato uporabljati jezik. Kot še marsikateri komentator.Ne vem no, po takelih izjavah se mi ne zdi več tako kredibilen. Aja, Dani pa ni naredil nič drugega, kot eno majhno napakco v Estorilu 06... tale PUIG je pa res en kmet :grim
fp4492 Objavljeno Oktober 9, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 9, 2008 tale PUIG je pa res en kmet :grim tudi jaz imam podobno mnenje o njem. Včasih se mi zdi, kot da poskuša prek Danija postati nekaj, kar sam ni zmogel. Podobno kot foter-sin, ko očka na vsak način želi narediti šampiona iz sina, ker nejmu nikoli ni ratalo.
Balistični Objavljeno Oktober 10, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 10, 2008 tudi jaz imam podobno mnenje o njem. Včasih se mi zdi, kot da poskuša prek Danija postati nekaj, kar sam ni zmogel. Podobno kot foter-sin, ko očka na vsak način želi narediti šampiona iz sina, ker nejmu nikoli ni ratalo. Saj bo prišel čas, ko bosta oba s Pedrotom pakirala kovčke od Honde. upam da čimprej :evilgrin:
P182 Objavljeno Oktober 13, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 13, 2008 (popravljeno) poginil je Rossijev pes Guido KLIK Popravljeno Oktober 13, 2008. Popravil P182
brembo Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 mislte da ma edo končno kej šans za zmago? mu jo pa že prow prvoščm .)
ZOX Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 GSV-R 2009.. keri rori :rolleyes:
Cartman Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 mislte da ma edo končno kej šans za zmago? mu jo pa že prow prvoščm .) ne. nima šans. zdej greš lahk stavt nanjga, ker sm definitivno najslabši napovedovalec rezultatov ever.
P182 Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 zgleda da naslednje leto ne bo 3. kawasakija, posel z Asparjem je splavala po vodi :trance_33_sleep: klik
bostrom155 Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Res škoda,če bo tako...pa še West je sigurno ostal brez sedeža!
Jure Objavljeno Oktober 17, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 17, 2008 Bo drugo leto Nicky pokazal kako se Ducatija pelje :rolleyes:
XXXL Objavljeno Oktober 18, 2008 Opozori Objavljeno Oktober 18, 2008 Bo drugo leto Nicky pokazal kako se Ducatija pelje :rolleyes: Nekam znani stavek se mi tole zdi... samo da je bil lansko leto en italijan namesto Nickyja... :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se