Skoči na vsebino

MotoGP 2008


salo

Priporočene objave

Še en dokaz, da je bla dirka dolgočasna... Ravnokar sem se prebudil iz spanca, kateri me je zajel 5 krogov pred koncem dirke...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dejansko so se vsi trije legendarni komentatorji poslovili, nič "see you in spring 2009" ali kaj podobnega. :cry: :cry: :cry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner je meu srečo...da ni padel :whistle:

ne, tokrat je imel to srečo Rossi ... ko mu je vzelo prednjo na enem ostrem levem ...

Eurosport R. I. P.

Je bilo prav zamorjeno komentiranje ,se mi zdi ... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grupni: :grupni: :grupni:

Desmo.jpg

:worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej bojo manesto moto GP prenašali hrkljuš, če bo več interesa tudi varpo... :whistle:

u katerem jeziku je to napisano? :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No nemormo rečt da je bila najbolj zanimiva dirka, so se pa kr potrudl da so kazal najbolj zanimive dvoboje.

Škoda za eurosport, jih bom pogrešu, vsekakor bomo pa spremljal še ponedeljova in torkova testiranja in se vidmo drug let

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sej vrjetno je že kje pisalo..pa nisem zaslediu..kaj je vzrok, da ne bo meu eurosport motogp ? :)

Pravijo ,da hočejo več delat z nacionalnimi (brezplačnimi) televizijami. Očitno jih je lobi nacionalnih televizij prepričal - zakaj? Zato, ker je bil eurosport tak dober ,da so ga vsi gledali ... žalostno ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravijo ,da hočejo več delat z nacionalnimi (brezplačnimi) televizijami. Očitno jih je lobi nacionalnih televizij prepričal - zakaj? Zato, ker je bil eurosport tak dober ,da so ga vsi gledali ... žalostno ...

Tako nekako. Njihova strategija (Carmela Ezpeleta, šefa Dorne) je: pravice do TV prenosov prodati čim večim lokalnim TV postajam, tako da zastonjsko gledanje satelitskega prenosa (ki pokriva celo Evropo) odpade. Seveda se pri tem z izjavami zavijajo v lep celofan, navajajo neke kvazi razloge, ampak dejstvo ostaja: DENAR! Big brother has decided he would charge you because nothing is free.

Ko bo pa še WSBK potegnil toliko gledalcev, se bo pa gotovo našel kdo (Ecclestone, Ezpeleta), ki ga bo snel z Eurosporta in ga začel zaračunavati.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi bili še do 2010 al 2011, samo je pa že za drugo leto vprašanje, ker se še ne ve ali bodo imeli dovolj voznikov (po FIM pravilniku mora biti najmanj 15 voznikov), tako da bomo še videl kaj se bo zgodil.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola,

se strinjam, vedno slabše kaže :( v dobrih starih včasih so bile dirke v klasah do 50, 80, 125, 250, 350 in 500 ccm, pa še Formula 750, danes pa... :rolleyes:

včasih so taglavni carji vozili v dveh razredih, glih zdaj bosta vseskup le še 2 razreda... pa vsi enake gume, TC itd... če bo šlo tako naprej si bodo kmalu - vsaj od mene - prislužili ša eno okrajšavo, bv... :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Naj bi bili še do 2010 al 2011, samo je pa že za drugo leto vprašanje, ker se še ne ve ali bodo imeli dovolj voznikov (po FIM pravilniku mora biti najmanj 15 voznikov), tako da bomo še videl kaj se bo zgodil.

Leta 2011 bo uveden nov razred - 600 ccm, 4T, največ 4 valji. Gumarji so zaenkrat omejeni samo v MotoGP. Že naslednje leto pa ne bo več tovarniškega KTM v 250. 125 pa zaenkrat ostaja nedotaknjen.

A je še kdo opazil, kako nonšalantno v Delu pišejo, da je Rossi osvojil PETI naslov v kraljevem razredu (in točno, da je to njegov osmi skupno)? In to potem trobijo še po radijskih postajah. V Delu je še navedeno, katera leta je bil prvak - a po njihovem leto 2001 sploh ne obstaja. Novinar pa podpisan samo z inicialkami. Vse sorte bedake imaš na svetu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je še kdo opazil, kako nonšalantno v Delu pišejo, da je Rossi osvojil PETI naslov v kraljevem razredu (in točno, da je to njegov osmi skupno)? In to potem trobijo še po radijskih postajah. V Delu je še navedeno, katera leta je bil prvak - a po njihovem leto 2001 sploh ne obstaja. Novinar pa podpisan samo z inicialkami. Vse sorte bedake imaš na svetu.

sm opazu ja,malomarno pač nimaš kej :closedeyes:

kakšni so pa kej časi od današnjih testiranj?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kakšni so pa kej časi od današnjih testiranj?

I tempi alle ore 14:

1. Stoner (Ducati) 1.32.464 (giro 31 di 32)

2. Pedrosa (Honda) 1.32.672 (24 di 27)

3. Capirossi (Suzuki) 1.33.325 (37 di 39)

4. De Angelis (Honda) 1.33.375 (35 di 38)

5. Vermeulen (Suzuki) 1.33.565 (19 di 35)

6. Lorenzo (Yamaha) 1.33.722 (6 di 13)

7. Hopkins (Kawasaki) 1.33.760 (44 di 45)

8. De Puniet (Honda) 1.33.832 (39 di 42)

9. Hayden (Ducati) 1.34.128 (40 di 41)

10. Melandri (Kawasaki) 1.34.152 (32 di 37)

11. Dovizioso (Honda) 1.34.340 (18 di 21)

12. Gibernau (Ducati) 1.34.451 (21 di 21)

13. Elias (Honda) 1.34.628 (28 di 35)

14. Jacque (Kawasaki) 1.35.013 (38 di 40)

15. Canepa (Ducati) 1.35.459 (27 di 29)

16. Kallio (Ducati) 1.35.727 (21 di 25)

17. Takahashi (Honda) 1.36.895 (26 di 39)

18. Talmacsi (Aprilia) 1.39.702 (250 cc)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

i tempi alle ore 16:

1. Stoner (Ducati) 1.32.464 (giro 31 di 45)

2. Pedrosa (Honda) 1.32.672 (24 di 40)

3. Rossi (Yamaha) 1.32.921 (20 di 21)

4. Vermeulne (Suzuki) 1.33.142 (41 di 58)

5. Capirossi (Suzuki) 1.33.325 (37 di 65)

6. De Angelis (Honda) 1.33.375 (35 di 65)

7. Dovizioso (Honda) 1.33.676 (38 di 39)

8. Lorenzo (Yamaha) 1.33.722 (6 di 24)

9. Hopkins (Kawasaki) 1.33.760 (44 di 59)

10. Melandri (Kawasaki) 1.33.782 (47 di 59)

11. De Puniet (Honda) 1.33.832 (39 di 59)

12. Hayden (Ducati) 1.34.128 (40 di 56)

13. Gibernau (Ducati) 1.34.451 (21 di 36)

14. Elias (Honda) 1.34.628 (28 di 68)

15. Jacque (Kawasaki) 1.34.925 (48 di 56)

16. Kallio (Ducati) 1.34.951 (41 di 43)

17. Canepa (Ducati) 1.35.081 (40 di 49)

18. Takahashi (Honda) 1.36.112 (46 di 51)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po prvem dnevu testiranj me je vsekakor presenetil Suzuki. Tud Kawasaki napreduje (še posebej Melandri). Upam samo, da ne bo Nicky postal drugi Melandri, čeprav je prevozu skoraj 80 krogov :worship: ni kaj visoko prilezel, verjetno se še privaja. A kje piše kakšni so njegovi prvi občutki, ker je baje lansko leto Melandri že po prvih 30 min testov pravil da mu duče ne leži in je imel res prav.

Ducati naj bi imel karbonske okvirje, a to velja za vse, al samo za tovarniške? Upam da bo stvar delovala in da se bomo čez 10 let lahko tudi mi vozli z "karbonci".

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nickyjevi prvi občutki...

Like I told my brother, I don't know what they pay Casey but it's not enough. They need to double it," Hayden said, "because this thing can be a monster." Hayden was twelfth-fastest out of eighteen riders today at Valencia. He rode both the GP8 and GP9 machines. Tomorrow he will concentrate on the GP9 Ducati with carbon fiber frame.

"It was about what I expected," Hayden said this afternoon. "I didn't think it would be easy and I also didn't think it was going to be a disaster. I can see the potential of the bike; but it's also going to take a lot to get it out of it too. I knew that I wasn't just going to twist the throttle and go fast."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Nickyjevi prvi občutki...

Tole pa skoraj ne verjamem. Maš kakšen dokaz?

EDIT: sem citiral napačen post, vprašanje se nanaša na odgovor, da je bil lani šumi hitrejši kot letos Nicky.

Popravljeno . Popravil fp4492
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!