Roky Objavljeno Marec 3, 2008 Deli Objavljeno Marec 3, 2008 reku si da boš zbrisau objave ki ne spadajo u to temo...no jst nwem za druge sam men objave kot so npr. QL, thx kr si povedu pa Ql Ql fajna slikca....totalno nesmiselne, sam nabijanje postov za brezveze....pa brez zamere, upam da nbo spet kej narobe če sm tole rekla.... :whistle: :topic: Res je! Se je že par članov pritožilo nad aljazz26-em...Bomo zrihtal in sedajle bom tudi pobrisal te objave. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Schmid87 Objavljeno Marec 3, 2008 Deli Objavljeno Marec 3, 2008 Res je! Se je že par članov pritožilo nad aljazz26-em...Bomo zrihtal in sedajle bom tudi pobrisal te objave. kšn opozorilćić mu napopej :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roky Objavljeno Marec 3, 2008 Deli Objavljeno Marec 3, 2008 kšn opozorilćić mu napopej :evilgrin: Sem mu ga že, res, da zaradi drugih razlogov,ampak ok. Zaključmo s to debato,nazaj na MotoGP :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Ole Objavljeno Marec 3, 2008 Deli Objavljeno Marec 3, 2008 moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, hayden kaj pravite ostali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno Marec 3, 2008 Deli Objavljeno Marec 3, 2008 moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, haydenkaj pravite ostali hayden pred stonerja na QP ker so Mišelinkoti v prednosti.. pa mogoč še kkšn Mišelinček namest rossija... dirka pa težko vrjamem da bo rossi zmagu.. hayden pa odvisno.. repsol ni lih prepričljiv zadnje cajte dani že ve zakva... se že vs cajt krega kak je hayden use zafuku... ja kdo drug pa bo če je pa on edini vozu...(seveda so vse zafukal taglavni ker so verjetno delal lih drugač kot je pa hayden reku da bi blo dobr... ker je to pač honda) jst bi dau QP: Hayden stoner De Puniet... Toseland bi znou bit tlele umes al pa horhe sam je mal tvegano dirka pa: Stoner Rossi(tle ga verjetno nebo(ali pač) bo pa blizu in tut ni čist v prazno mahnjen) in 3. Hopkins(upam da kawasaki ni preslab) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Schmid87 Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, haydenkaj pravite ostali kvalifikacije: 1. stoner, 2. hayden, 3. dovi, 4. rossi, 5. lorenzo dirka: 1. stoner, 2. toseland, <-> (hayden) 3. lorenzo, 4. rossi, 5. hayden <-> (toseland) mislim da bodo "novnci" kr presenetl :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Držim pesti za Nickya :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
LK64 Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 :grrr ni patentirano, ni ni...in brez skrbi so tudi ostali sposobni to izdelat z levo roko. Ampak ponižanje bi pa le bilo preveliko če bi se npr. ena velika Honda z neomejenimi tehničnimi resursi spravila skopirat unikatno in enostavno rešitev, ki jo tako tradicionalno zastopa en minijaturni Ducati :whistle: Točno tako. In zato ostaja Honda na levi nogi, na katero jih je Rossi dobil s prestopom k bistveno manjši Yamahi... Nikakor se ne poberejo, tudi naslov jih ni rešil muk, stavijo pa tako zelo radi na napačne konje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
suzuki Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Hola! se abs strinjam, ponos je že marsikoga stal glave, ne samo zmage :headbang: ampak se da tudi drugače, kar je dokazal glih Ducati, ki je spoznal da s svojimi tradicionalnimi 2V motorji v MotoGP lahko le ščije proti vetru, zato so pač stisnili zobe, malce grenko požrli, naredili v nasprotju z vso tradicijo 4V motor in- danes so svetovni prvaki!!! hja, tko se to dela... in prej ko bodo ostali dojeli ta nauk, bolje zanje :whistle: SharpNinja 1 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KennyJR Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Hola! se abs strinjam, ponos je že marsikoga stal glave, ne samo zmage :headbang: ampak se da tudi drugače, kar je dokazal glih Ducati, ki je spoznal da s svojimi tradicionalnimi 2V motorji v MotoGP lahko le ščije proti vetru, zato so pač stisnili zobe, malce grenko požrli, naredili v nasprotju z vso tradicijo 4V motor in- danes so svetovni prvaki!!! hja, tko se to dela... in prej ko bodo ostali dojeli ta nauk, bolje zanje :whistle: najprej so naredili motor s petimi cilindri šele lansklet s štirimi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Balistični Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 najprej so naredili motor s petimi cilindri šele lansklet s štirimi :grrr To pa ne bo držalo. Honda je imela v časih 990 kubikov zasnovo agregata V5. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
MihaJ Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 najprej so naredili motor s petimi cilindri šele lansklet s štirimi S petimi? Kaj pa je potem tole? http://www.motorbike-search-engine.co.uk/r...arlboro_05.html Mislim da imajo že od vstopa v GP od leta 2003 V4. Lahko da se motim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 kok je pa zdej mašina v3 če se ne motm :unsure: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Balistični Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 kok je pa zdej mašina v3 če se ne motm :unsure: Vse mašine v dobi 800 so 4 cilinderske. Od proizvajalcev pa je odvisno ali so V zasnove ali Inline. P.S. Ne vem kdo bi se spravljal razvijat V3 mašino. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Marec 4, 2008 Avtor Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Vse mašine v dobi 800 so 4 cilinderske. Od proizvajalcev pa je odvisno ali so V zasnove ali Inline. P.S. Ne vem kdo bi se spravljal razvijat V3 mašino. Če se ne motim jo je imela Aprilia Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 tole sm u eni reviji najdu Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Marec 4, 2008 Avtor Deli Objavljeno Marec 4, 2008 S petimi? Kaj pa je potem tole? http://www.motorbike-search-engine.co.uk/r...arlboro_05.html Mislim da imajo že od vstopa v GP od leta 2003 V4. Lahko da se motim. Ducati ja :grim , honda pa je imel V5 tako, kot je napisal Gimpl Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nekdo Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 (popravljeno) @miha: na prvih dveh slikcah, ki si ju objavil, je V5 mašina. Tistle iz revije je pa lahko samo ugibanje revije kakšen motor bodo pri Hondi uporabili. Popravljeno Marec 4, 2008. Popravil nekdo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Marec 4, 2008 Avtor Deli Objavljeno Marec 4, 2008 tole sm u eni reviji najdu Zanimivo a je to le ena od idej ali delajo kaj konkretnega na tem konceptu. Prilimaj še članek, če ga imaš P.s Poglej datum izdaje revije, da ni slučajno 1. apr. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 (popravljeno) @miha: na prvih dveh slikcah, ki si ju objavil, je V5 mašina. Tistle iz revije je pa lahko samo ugibanje revije kakšen motor bodo pri Hondi uporabili. vem ja sej to je za une k so mislnli da ni bla bla mašina v5 še z akrapotovimi rori če se ne motm Popravljeno Marec 4, 2008. Popravil miha Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Marec 4, 2008 Avtor Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Še kratek povzetek prevoda. Prosim :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 Še kratek povzetek prevoda. Prosim :rolleyes: to tut mene mal jebe :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nekdo Objavljeno Marec 4, 2008 Deli Objavljeno Marec 4, 2008 (popravljeno) Še kratek povzetek prevoda. Prosim :rolleyes: Je star članek, govori pa o tem, da naj bi Honda na prihajajočem Intermotu (prihajajočem za čas, ko je bil članek napisan) predstavila V5 repliko MotoGP dirkalnika. Naprej gre nekako takole: V letu 2005 začnejo veljati nova pravila o teži, katera predpisujejo minimalno dovoljeno težo za motorje s 5 valji, in sicer 155kg. Tro-valjni motorji pa so omejeni na 140kg. Z manjšo težo bi lažje kokurirali Rossiju, zato razmišljajo o tri valjni mašini z ovalnimi bati. S tem bi na isti proizvodni liniji kot sedaj izdelujejo V5 mašine za MotoGP začeli proizvajati enake mašine za cestni dirkalnik (=cestna motogp replika) z 200 konji. Možno je, da je v prevodu kakšna napaka, saj nisem ne vem kako velik poznavalec nemščine. Popravljeno Marec 4, 2008. Popravil nekdo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se