Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
reku si da boš zbrisau objave ki ne spadajo u to temo...no jst nwem za druge sam men objave kot so npr. QL, thx kr si povedu pa Ql Ql fajna slikca....totalno nesmiselne, sam nabijanje postov za brezveze....pa brez zamere, upam da nbo spet kej narobe če sm tole rekla.... :whistle:

:topic:

Res je! Se je že par članov pritožilo nad aljazz26-em...Bomo zrihtal in sedajle bom tudi pobrisal te objave.

Objavljeno
Res je! Se je že par članov pritožilo nad aljazz26-em...Bomo zrihtal in sedajle bom tudi pobrisal te objave.

kšn opozorilćić mu napopej :evilgrin:

Objavljeno
kšn opozorilćić mu napopej :evilgrin:

Sem mu ga že, res, da zaradi drugih razlogov,ampak ok.

Zaključmo s to debato,nazaj na MotoGP :D

Objavljeno

moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, hayden

kaj pravite ostali

Objavljeno
moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, hayden

kaj pravite ostali

hayden pred stonerja na QP ker so Mišelinkoti v prednosti.. pa mogoč še kkšn Mišelinček namest rossija...

dirka pa težko vrjamem da bo rossi zmagu.. hayden pa odvisno.. repsol ni lih prepričljiv zadnje cajte

dani že ve zakva... se že vs cajt krega kak je hayden use zafuku... ja kdo drug pa bo če je pa on edini vozu...(seveda so vse zafukal taglavni ker so verjetno delal lih drugač kot je pa hayden reku da bi blo dobr... ker je to pač honda)

jst bi dau QP: Hayden stoner De Puniet... Toseland bi znou bit tlele umes al pa horhe sam je mal tvegano

dirka pa: Stoner Rossi(tle ga verjetno nebo(ali pač) bo pa blizu in tut ni čist v prazno mahnjen) in 3. Hopkins(upam da kawasaki ni preslab)

Objavljeno
moja stava za dirko: kvalifikacije: stoner, hayden, rossi....na dirki pa bo mal obratno: rossi, stoner, hayden

kaj pravite ostali

kvalifikacije:

1. stoner,

2. hayden,

3. dovi,

4. rossi,

5. lorenzo

dirka:

1. stoner,

2. toseland, <-> (hayden)

3. lorenzo,

4. rossi,

5. hayden <-> (toseland)

mislim da bodo "novnci" kr presenetl :)

Objavljeno

Držim pesti za Nickya :OK:

Objavljeno
:grrr ni patentirano, ni ni...in brez skrbi so tudi ostali sposobni to izdelat z levo roko. Ampak ponižanje bi pa le bilo preveliko če bi se npr. ena velika Honda z neomejenimi tehničnimi resursi spravila skopirat unikatno in enostavno rešitev, ki jo tako tradicionalno zastopa en minijaturni Ducati :whistle:

Točno tako. In zato ostaja Honda na levi nogi, na katero jih je Rossi dobil s prestopom k bistveno manjši Yamahi... Nikakor se ne poberejo, tudi naslov jih ni rešil muk, stavijo pa tako zelo radi na napačne konje.

Objavljeno

Hola!

se abs strinjam, ponos je že marsikoga stal glave, ne samo zmage :headbang:

ampak se da tudi drugače, kar je dokazal glih Ducati, ki je spoznal da s svojimi tradicionalnimi 2V motorji v MotoGP lahko le ščije proti vetru, zato so pač stisnili zobe, malce grenko požrli, naredili v nasprotju z vso tradicijo 4V motor in- danes so svetovni prvaki!!! hja, tko se to dela... in prej ko bodo ostali dojeli ta nauk, bolje zanje :whistle:

Objavljeno
Hola!

se abs strinjam, ponos je že marsikoga stal glave, ne samo zmage :headbang:

ampak se da tudi drugače, kar je dokazal glih Ducati, ki je spoznal da s svojimi tradicionalnimi 2V motorji v MotoGP lahko le ščije proti vetru, zato so pač stisnili zobe, malce grenko požrli, naredili v nasprotju z vso tradicijo 4V motor in- danes so svetovni prvaki!!! hja, tko se to dela... in prej ko bodo ostali dojeli ta nauk, bolje zanje :whistle:

najprej so naredili motor s petimi cilindri šele lansklet s štirimi

Objavljeno
najprej so naredili motor s petimi cilindri šele lansklet s štirimi

:grrr To pa ne bo držalo. Honda je imela v časih 990 kubikov zasnovo agregata V5.

Objavljeno
kok je pa zdej mašina v3 če se ne motm :unsure:

Vse mašine v dobi 800 so 4 cilinderske. Od proizvajalcev pa je odvisno ali so V zasnove ali Inline.

P.S. Ne vem kdo bi se spravljal razvijat V3 mašino.

Objavljeno
Vse mašine v dobi 800 so 4 cilinderske. Od proizvajalcev pa je odvisno ali so V zasnove ali Inline.

P.S. Ne vem kdo bi se spravljal razvijat V3 mašino.

Če se ne motim jo je imela Aprilia

Objavljeno (popravljeno)

@miha: na prvih dveh slikcah, ki si ju objavil, je V5 mašina. Tistle iz revije je pa lahko samo ugibanje revije kakšen motor bodo pri Hondi uporabili.

Popravljeno . Popravil nekdo
Objavljeno
tole sm u eni reviji najdu

post-539-1204645445_thumb.jpg

Zanimivo a je to le ena od idej ali delajo kaj konkretnega na tem konceptu. Prilimaj še članek, če ga imaš

P.s

Poglej datum izdaje revije, da ni slučajno 1. apr. :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
@miha: na prvih dveh slikcah, ki si ju objavil, je V5 mašina. Tistle iz revije je pa lahko samo ugibanje revije kakšen motor bodo pri Hondi uporabili.

vem ja sej to je za une k so mislnli da ni bla bla mašina v5 še z akrapotovimi rori če se ne motm

Popravljeno . Popravil miha
Objavljeno
Še kratek povzetek prevoda. Prosim :rolleyes:

to tut mene mal jebe :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
Še kratek povzetek prevoda. Prosim :rolleyes:

Je star članek, govori pa o tem, da naj bi Honda na prihajajočem Intermotu (prihajajočem za čas, ko je bil članek napisan) predstavila V5 repliko MotoGP dirkalnika. Naprej gre nekako takole: V letu 2005 začnejo veljati nova pravila o teži, katera predpisujejo minimalno dovoljeno težo za motorje s 5 valji, in sicer 155kg. Tro-valjni motorji pa so omejeni na 140kg. Z manjšo težo bi lažje kokurirali Rossiju, zato razmišljajo o tri valjni mašini z ovalnimi bati. S tem bi na isti proizvodni liniji kot sedaj izdelujejo V5 mašine za MotoGP začeli proizvajati enake mašine za cestni dirkalnik (=cestna motogp replika) z 200 konji.

Možno je, da je v prevodu kakšna napaka, saj nisem ne vem kako velik poznavalec nemščine.

Popravljeno . Popravil nekdo

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!