Skoči na vsebino

MotoGP 2008


salo

Priporočene objave

Če se ne motim jo je imela Aprilia

aprilia je mela cube. vrstni trivaljnik. Honda V3 mašine ni razvijala, ker je bla v5 dovolj dobra in poceni tudi za privatne ekipe. (tako nekako mam v spominu)

glede ventilov pa to....očitno ni tako enostavno kot se sliši, najbrž ni samo ponos v igri. rossi je lani v enem intervjuju reku, da yamaha nemore narest V mašine, ker bi za razvoj porabli 3-4 leta. Najbrž bi za popolno obvladovanje desmo tehnike porabli še več. Ve se, da bo honda edini motor na gridu s fedri v glavi, pa se z pnevmatskimi ventili vozijo v F1 že precej časa....najbrž stvari niso tako simpl, de "bomo kar požrli ponos pa nardili desmo"....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr To pa ne bo držalo. Honda je imela v časih 990 kubikov zasnovo agregata V5.

1x par let nazaj sm gledu predstavitev telih mašin al česarkoli že na strani motogp.com kot neka reportaža... pa sm skor 100% da so rekli da majo ducatiji in honde po 5 yamaha, suzuki ter kawasaki pa 4... pa proton kr kolkr jst vem je blo tut 5? al se mi je sam zazdelo...

nebom pa tlele zdej govoru da je sigurno prav pa kake krive vere učiu ker nevem lahk da sm se jst zajebu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aprilia je mela cube. vrstni trivaljnik. Honda V3 mašine ni razvijala, ker je bla v5 dovolj dobra in poceni tudi za privatne ekipe. (tako nekako mam v spominu)

glede ventilov pa to....očitno ni tako enostavno kot se sliši, najbrž ni samo ponos v igri. rossi je lani v enem intervjuju reku, da yamaha nemore narest V mašine, ker bi za razvoj porabli 3-4 leta. Najbrž bi za popolno obvladovanje desmo tehnike porabli še več. Ve se, da bo honda edini motor na gridu s fedri v glavi, pa se z pnevmatskimi ventili vozijo v F1 že precej časa....najbrž stvari niso tako simpl, de "bomo kar požrli ponos pa nardili desmo"....

bodo razvili prnevmatske ventile boš vidu... majo dost dnarja da bodo nardil use da bo stvar delala... sigurno jim rata... verjetno bodo že naslednjo sezono drugi motorji not.. drgač pa tut s fedri so hitri.. honda je bla vedno hitra po ravnini sam ducati jih je za par km/h nascau... no lansklet mal več pa še to bl na začetku... tk da tut letos pomoje nebo treba skrbet...

aja pa še eno vprašanje kake motorje ma pa kawasaki???

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja pa še eno vprašanje kake motorje ma pa kawasaki???

I4 'screamer' motor.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

I4 'screamer' motor.

D.

ja to sm že slišu sam na kakšen način pa to deluje?

je kj podobno pnevmatskemu oz na vzmeti al čist neki drgač in kaj je tuki bistvo?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja to sm že slišu sam na kakšen način pa to deluje?

je kj podobno pnevmatskemu oz na vzmeti al čist neki drgač in kaj je tuki bistvo?

'Screamer' pomeni običajno zaporedje vžiga in nima veze s krmiljenjem ventilov. Nasprotje tega je 'big-bang' zaporedje vžiga, kjer po dva cilindra vžigata istočasno.

Kakšen sistem krmiljenja ventilov oz. vračanje le-teh uporablja Kawasaki, sicer ne vem 100%, se mi pa zdi, da ima kar klasično - torej z vzmetjo.

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aprilia je mela cube. vrstni trivaljnik.

stvari niso tako simpl, de "bomo kar požrli ponos pa nardili desmo"....

Aprilia je mela pneumatske ventile... že takrat :naughty:

Tole je pa prikaz, kako zelo "zahteven" je desmo sistem :lol:

post-281-1204672349.gif

post-281-1204672366.jpg

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Popravite, če se motim:

dvotaktniki Honde 500 so bili V4, Doohanov motor je imel takrat po dva einspritza na valj (torej v kanale, 2T sicer nima ventilov v glavi). Proton KR je bil 2T trivaljnik (zaradi manjše skupne dovoljene teže). Honda je poleg tega delala tudi V2 2T motorje, vendar niso bili tako uspešni.

Z začetkom dobe 990 4taktnikov je šla Honda na V5 motor, kljub nekaj kilogramom več dovoljene najmanjše mase. Z Rossijem je šlo uspešno.

Danes naj bi bilo pa takole: Honda V4, Suzuki V4, Kawasaki vrstni (I4), Yamaha tudi, Ducati V4. Yamaha za razliko od nekaterih serijskih s "samo" po štirimi ventili na valj, sicer pa mislim, da imajo vsi po 16 ventilov. Apriliin RS3-Cube je imel že pnevmatske ventile, in to leta 2002, po sodelovanju z F1 tunerjem Cosworthom. Vsi so se strinjali, da je najmočnejši motor na gridu, a kaj, ko moč sama po sebi ne pomeni dosti. Biti mora uporabna. Letos naj bi Yamaha uporabljala že pnevmatiko, Honda še ne, čeprav jo bodo 100% razvijali vzporedno, Ducati ima svoj desmodromic, za druge pa ne vem.

Pa še nekaj glede ponosa Honde: pred davnimi leti so v razredu 500 vztrajali s 4T motorji, na koncu so priznali, da niso konkurenčni, in naredili 2taktnega. Uspeh je seveda sledil. Če pa so hoteli že karkoli narediti z V3 (po članku zgoraj) z ovalnimi valji, pa jim ne more iti, ker ovalni valji niso dovoljeni oz. je lahko razlika med enim in drugim premerom valja samo nekaj procentov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taglavn, da se vse skup v petek začne, pa sploh ni važn s kakimi ventili :010

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u petk že u živo na eurošportu od 21 pa do 23 ure...sm skor sigurn da bojo prenašal drugi free practyce od motogp pa 250ccm kategorije :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

taglavn, da se vse skup v petek začne, pa sploh ni važn s kakimi ventili :010

Mater pa spet ne bom mogel v miru gledat NLP-ja :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Screamer' pomeni običajno zaporedje vžiga in nima veze s krmiljenjem ventilov. Nasprotje tega je 'big-bang' zaporedje vžiga, kjer po dva cilindra vžigata istočasno.

Kakšen sistem krmiljenja ventilov oz. vračanje le-teh uporablja Kawasaki, sicer ne vem 100%, se mi pa zdi, da ima kar klasično - torej z vzmetjo.

D.

pnevmatsko. jeklenko s stisnjenim zrakom majo pod stolom. edin motor na fedre bo Honda

Popravite, če se motim:

dvotaktniki Honde 500 so bili V4, Doohanov motor je imel takrat po dva einspritza na valj (torej v kanale, 2T sicer nima ventilov v glavi). Proton KR je bil 2T trivaljnik (zaradi manjše skupne dovoljene teže). Honda je poleg tega delala tudi V2 2T motorje, vendar niso bili tako uspešni.

V2 je začela Aprilia, honda pa je V2 projekt furala vsporedno z V4. Posebnost obeh Hond (V2 in V4) je bla samo ena ročična gred. Vsi ostali so imeli po dve gredi. V2 je bla mišljena kot motor za privatnike, in extremno zavite piste kot je Sachsenring. Tady Okada je pokazal da je bla perfektna tud v dežju

Aprilia je mela pneumatske ventile... že takrat :naughty:

Tole je pa prikaz, kako zelo "zahteven" je desmo sistem :lol:

ja. na slikcah res ni videt neka vesoljska tehnologija. Pa vseeno, če bi se tista slikca vrtela 19000RPM, bi blo že mal manj enostavno hahaha

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

'Screamer' pomeni običajno zaporedje vžiga in nima veze s krmiljenjem ventilov. Nasprotje tega je 'big-bang' zaporedje vžiga, kjer po dva cilindra vžigata istočasno.

:grrr ne ne mojster, pri big-bangu dva cilindra ne vžigata istočasno ampak prvi BANG, po krajšem zamiku 30° sledi drugi BANG, nato se ročična gred obrne za 270° brez delovnega takta in nato spet BANG BANG tretji in četrti. Screamer ima ti. ravninsko ročično gred, BB pa prostorsko .)

pa vseen bo razturala

ja...zarad 48 kilskega Pedrota :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grrr ne ne mojster, pri big-bangu dva cilindra ne vžigata istočasno ampak prvi BANG, po krajšem zamiku 30° sledi drugi BANG, nato se ročična gred obrne za 270° brez delovnega takta in nato spet BANG BANG tretji in četrti. Screamer ima ti. ravninsko ročično gred, BB pa prostorsko .)

Yup, sem malo preveč poenostavu... :blush:

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem pa mislil, da gre takole: pri bigbangu hkrati (ali skoraj hkrati) vžgeta 2 valja + 180° naslednja 2 valja - 1. oz. 2. takt + 180°, potem pa 360° 2. + 3. oz. 3. + 4. takt (nič dela), pri screamer motorju pa vsakih 180° vžge po eden. Mislim, za vrstne motorje. Potem pa preko menjalnika in verige na kolo, s točkami vžiga razporejeno po celem kolesu, ne vedno na isto točko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A na naših postajah letos ne bo prenosov ??

Kdaj pa sploh je dirka ? Posnetek je v nedeljo ob 23.00 na POPTV :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hola, silni mojstri :)

zakaj bi kr neki ugibali o Big Bangih in Screamerjih, ko vendar lahko vprašate strička Googla??? ki vam celo pove na več načino :P

najbolj simpl razlaga

tole

in tole

še nekaj

ah, ja... življenje je eno samo trpljenje, kajne :hmm:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdaj moram vklopit Eurosport, da vidim še zadnje ogrevanje in potem dirko v klasi MotoGP ?

Neverjetno, še v TV spored se vam ne ljubi pogledat :closedeyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na pop TV je posnetek ob 23.00.... luzerji en morjo zrihtat v živo.. jao pa 1x pač nebo unih dveh klounou pr as tui tut not padu....

na eurpsportu (govorim za international eurošport... na satelitski vem da je ta v kolikor sta angleška komentatorja) je petkov FP2 ob 21:00 pol QP je v soboto ob 20:45, obakrat sledi še 250cc v nedeljo pa se začnejo prenosi že ob 17:30 prva dirka pa kolikor vem ob 6ih :)

pa uživite ;)

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!