jetman Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Upam, da se Rossi s temile Bridgestonkami ni zaklal. Izkušnje in podatki iz prejšnjih sezon so neuporabni, je edini dirkač na Yamahi s temi gumami, kar pomeni malo zbranih podatkov. Težko bodo nadoknadili tale zaostanek, ampak upam, da bodo.
SeBB Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Po mojem Vale ne more več. Pa še yamaha :headbang: :headbang: :headbang: Bomo videl še nasledno dirko podnev :hmm: Najbrž se bodo kr tamladi boril :whistle: :doze:
Schmid87 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Kje je tisti dobri stari moto GP (powerslajdi, non stop prehitevanja, napetost, ............. ) :trance_33_sleep: prehitevanja so.. naptetost tut :) samo powerslidov ni.. posledično zaradi TCja :) Po mojem Vale ne more več. Pa še yamaha :headbang: :headbang: :headbang: Bomo videl še nasledno dirko podnev :hmm: Najbrž se bodo kr tamladi boril :whistle: :doze: in kaj je z yamaho narobe? :hmm:
doctorrossi Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Po mojem Vale ne more več. Pa še yamaha :headbang: :headbang: :headbang: Bomo videl še nasledno dirko podnev :hmm: Najbrž se bodo kr tamladi boril :whistle: :doze: :headbang: ka nmore več...sej je čist uredu učeri pelau...sam tiste nastavitve še najdejo pa bo še boljši!!! z yamaho pa ni nič narobe, čist blizu dukatija je, tko da... no pač moje mnenje je da rossija še ni za odpisat...verjetno nism edina tega mnenja :naughty: :rolleyes: mene pa zanima tisti ko igrate team managerja, kk ste se kej odrezali... :P
miha Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 :headbang: ka nmore več...sej je čist uredu učeri pelau...sam tiste nastavitve še najdejo pa bo še boljši!!!z yamaho pa ni nič narobe, čist blizu dukatija je, tko da... no pač moje mnenje je da rossija še ni za odpisat...verjetno nism edina tega mnenja :naughty: :rolleyes: mene pa zanima tisti ko igrate team managerja, kk ste se kej odrezali... :P vsega lepega je tudi enkrat konec
RHonda Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 vsega lepega je tudi enkrat konec On je še vedno dober, samo so drugi še toliko boljši da ne pride do izraza :whistle:
Brdaus Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Men je pri vsej stvari všeč to, da je zapihal nov, svež vetrič. Da so mladci mal premešal to smetano na vrhu :grim
miha Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Men je pri vsej stvari všeč to, da je zapihal nov, svež vetrič. Da so mladci mal premešal to smetano na vrhu :grim upam da jo bojo dobr :naughty:
KennyJR Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 prehitevanja so.. naptetost tut :) samo powerslidov ni.. posledično zaradi TCja : prejšnji 990ccm motorji so dopuščal precej pestro linijo... tk da se je dal prehtevat skor povsod, pr telih pa je zlo pomembn corner speed, tk da je linija zlo pomembna in je težko prehtet, tk da se da prehtet izključno samo na zaviranjih...
Port Folio Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Res nas za ekrani pestra sezona čaka. Rossi z daleč ni za odpis, ker brez njega bi bilo v zraku dosti manj pritiska. Stoner-ju "kapo dol", novincem pa itak to pomeni samo še en dan v službi. Suzuki-je sm si predstavljal malo višje. Drugače pa kr po pričakovanju. Zdej pa komi čakam na idealne temperature ozračja in asfalta pa, da vidimo kako se obnašajo stroji na "full gripu". :whistle: P.S. Kako vam je šel T.Manager? Nekje čez stotko sm pa spraskal :naughty: .
-Jani- Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Še edina sreča, da je Casey na Ducatiju... Kaj bi šele delal na Yamahi... pa Mišelinkah :D :P
jetman Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Res nas za ekrani pestra sezona čaka. Rossi z daleč ni za odpis, ker breznjega bi bilo v zraku dosti manj pritiska. ... Ko je Schumacher zaključil kariero v F1, je tudi marsikdo mislim, da ne bo več tako "napeto". Pa glede na lansko sezono v F1, se je krepko zmotil. Čeprav držim za Rossija, bi motogp tudi brez njega šel naprej. Mesto glavnega zvezdnika bi zasedel Stoner, tako kot je lani v F1 Alonso.
butterfly Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Men je pri vsej stvari všeč to, da je zapihal nov, svež vetrič. Da so mladci mal premešal to smetano na vrhu :grim Točno tako!!! Naj mladi pokažejo in krojijo dirke! Še sreča, da je Stoner mlad in na DUCATI- ju GO!!!!!!!!
KennyJR Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 na managerju sm dobu tistih 107 pik.. absolutno sem stavu na napačne konje z izjemo prvih dveh... kaj pa ostali? kak je šlo kej lanskemu zmagovalcu?
Schmid87 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 prejšnji 990ccm motorji so dopuščal precej pestro linijo... tk da se je dal prehtevat skor povsod, pr telih pa je zlo pomembn corner speed, tk da je linija zlo pomembna in je težko prehtet, tk da se da prehtet izključno samo na zaviranjih... ter pri izhodu iz ovinka, in po ravnini iz zavetrja itd... možnosti je še vedno več kot dovolj.
miha Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 ter pri izhodu iz ovinka, in po ravnini iz zavetrja itd... možnosti je še vedno več kot dovolj. a so tok na moči zgubl
Roky Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Jest sm dobu 116 točk. Prvič "igram" to, tko, da bomo vidl... :)
KennyJR Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 (popravljeno) ter pri izhodu iz ovinka, in po ravnini iz zavetrja itd... možnosti je še vedno več kot dovolj. pri izhodu iz ovinka lahko prehtevaš le ob večji moči motorja... pa si vidu v qatarju kako tako prehitevanje? iz zaveterja so pa prehteval le tech 3 yamahe... medtem ko stoner ni mogel mimo lorenza... rossija mu je pa uspelo prehtet po ravnini šele na bremzanju, verjetno ker je mel že mal načete gume... pri 990 se je dal full laži prehtevat... prehteu si kjer koli le če si bil dost hitr... naprimer na zadnji dirki stoner ni in ni mogel mimo lorenza... tut lansko leto je blo neki podobnih primerov... spomnem se brna se mi zdi da 2003 al 2004, ko so 4je vozniki na vstopu v 3. ovinek bli poravnan eden ob drugmu... kar je sam dokaz kolk različnih linij se je dalo pelat... evo pa mamo že 100 strani :worship: :whistle: :evilgrin: Popravljeno Marec 10, 2008. Popravil KennyJR
Schmid87 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 pri izhodu iz ovinka lahko prehtevaš le ob večji moči motorja... pa si vidu v qatarju kako tako prehitevanje?iz zaveterja so pa prehteval le tech 3 yamahe... medtem ko stoner ni mogel mimo lorenza... rossija mu je pa uspelo prehtet po ravnini šele na bremzanju, verjetno ker je mel že mal načete gume... pri 990 se je dal full laži prehtevat... prehteu si kjer koli le če si bil dost hitr... naprimer na zadnji dirki stoner ni in ni mogel mimo lorenza... tut lansko leto je blo neki podobnih primerov... spomnem se brna se mi zdi da 2003 al 2004, ko so 4je vozniki na vstopu v 3. ovinek bli poravnan eden ob drugmu... kar je sam dokaz kolk različnih linij se je dalo pelat... evo pa mamo že 100 strani :worship: :whistle: :evilgrin: pri izhodu iz ovinka se da tudi prehitevat če motorist naredi dober izhod iz ovinka.. nekateri dajo velik prej gas, nekateri pač kasneje. zakaj pa pri 250 tudi prehitevajo tudi pri izhodu iz ovinka? včeraj so nekajkrat v prvi ovinek prišli tudi 3je en ob drugem.. v katarju so mogl pač vozt po idealni liniji, ker uzven nje je bilo veliko peska/mivke (karkol je pač v tisti puščavi). kar poglej kako je dvignil prah Dovizioso ko je prvič prehitel Rossija.
KennyJR Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 žeže... samo pač tuki je s temi motorji treba pelat po določeni liniji, tut če ni peska, čene nisi hiter... pr 990 si bil lahko hiter tut z drugačno linijo... ko so v prvi ovinek pršli trije je pedroso lepo odneslo... sej prehtevat se še vedno da, sam... ne več tolk fajn... pa ne kjerkoli...
miha Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 pa ne kjerkoli... izven piste res težko
KennyJR Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 izven piste res težko mislu sm kjerkoli na pisti menda... včasih se je marsikje dalo zdej pa ne več...
action man 62 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ej,družba dejmo pogledat resnici v oči,delavnica iz Italije ima še zmeraj konkurenčen moped,tovarna z znakom glasbenih vilic je naredila vsaj 2 (al pa 3)korake naprej,tudi največji proizvajalec dvokoles(pustmo stat kitajce)je pokazal željo po naslovu,in sedaj se poraja vprašanje kdo je najboljši voznik?Prva dirka (v neobičajnih razmerah) zagotovo še ne da končnega odgovora,bode pa dejstvo da je veleopevani in čaščeni #46 na začetku konca svoje superiornosti.Z vsem dožnim rešpektom do njega oz. dosežkom lahko mirno ugotovimo(pa ne samo sodeč po včerajšnji predstavi) da taprave motivacije ni več! Vejetno je njegov največji problem,da je še vedno sorazmerno mlad in poln vrhunskih oz.enkratnih dosežkov in kot tak brez taprave borbenosti(kaj pa še lahko osvoji,$,€ in podobnih valut ima več kot dovolj,štetje naslovov nima več tistega žara kot na začetku,spoznava tudi sam-čeprav tega še ni naglas povedal-da je njegovi vladavini odmerjeni čas porabljen in se bo treba umakniti.Za njim se je pognalo krdelo krvi lačnih mladcev,kateri ne razmišljajo nič drugače kot je on pred leti,vendar vsega lepega je enkrat konec,in to velja tudi za njega.Saj ne rečem,ene par prebliskov v sezoni je še zmeraj sposoben,vendar iskreno mislim da se na špico ne more več povzpeti.Vsekakor pa bo z navečjimi črkami vpisan v zgodovino tega lepega športa in postavljen ob bok največjim.
danci1973 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 prejšnji 990ccm motorji so dopuščal precej pestro linijo... tk da se je dal prehtevat skor povsod, pr telih pa je zlo pomembn corner speed, tk da je linija zlo pomembna in je težko prehtet, tk da se da prehtet izključno samo na zaviranjih... Ah, daj no... To se sliši, kot da majo 250cc pa 60 konjev. :slap: Sedanji mopedi še vedno imajo krepko preko 200 konjev, navora pa tudi niso tako blazno dosti zgubili... D.
Schmid87 Objavljeno Marec 10, 2008 Opozori Objavljeno Marec 10, 2008 Ej,družba dejmo pogledat resnici v oči,delavnica iz Italije ima še zmeraj konkurenčen moped,tovarna z znakom glasbenih vilic je naredila vsaj 2 (al pa 3)korake naprej,tudi največji proizvajalec dvokoles(pustmo stat kitajce)je pokazal željo po naslovu,in sedaj se poraja vprašanje kdo je najboljši voznik?Prva dirka (v neobičajnih razmerah) zagotovo še ne da končnega odgovora,bode pa dejstvo da je veleopevani in čaščeni #46 na začetku konca svoje superiornosti.Z vsem dožnim rešpektom do njega oz. dosežkom lahko mirno ugotovimo(pa ne samo sodeč po včerajšnji predstavi) da taprave motivacije ni več! Vejetno je njegov največji problem,da je še vedno sorazmerno mlad in poln vrhunskih oz.enkratnih dosežkov in kot tak brez taprave borbenosti(kaj pa še lahko osvoji,$,€ in podobnih valut ima več kot dovolj,štetje naslovov nima več tistega žara kot na začetku,spoznava tudi sam-čeprav tega še ni naglas povedal-da je njegovi vladavini odmerjeni čas porabljen in se bo treba umakniti.Za njim se je pognalo krdelo krvi lačnih mladcev,kateri ne razmišljajo nič drugače kot je on pred leti,vendar vsega lepega je enkrat konec,in to velja tudi za njega.Saj ne rečem,ene par prebliskov v sezoni je še zmeraj sposoben,vendar iskreno mislim da se na špico ne more več povzpeti.Vsekakor pa bo z navečjimi črkami vpisan v zgodovino tega lepega športa in postavljen ob bok največjim. se popolnoma strinjam :) ampak Rossi ima letos še vedno vse možnosti za naslov. lahko da bo ves čas konstanten (nizal stopničke, ni nujno da je zmaga), lahko osvoji naslov. nekaj takega recimo kot se je zgodilo Haydnu. letos bi bilo lahko veliko zmagovalcev.. AMPAK, tukaj je Stoner.. :) ČE stonerja nebi bilo, oz. bi bil bolj v ozadju, bi imelo možnost za naslov več tekmovalcev :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se