Skoči na vsebino

MotoGP 2008


salo

Priporočene objave

Mogoče pa razlog tiči v njemu!!! :headbang:

Mogoče sem pa hotel to povedat? :whistle: Pa me rossifani ne razumejo najbolje... :blink: :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tale lizika visoko skače :whistle:

post-11137-1208189212_thumb.jpg

in zelo hitro pelje :worship:

post-11137-1208189269_thumb.jpg

Samo, da se ne stopi prehitro :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj čmo doctor se je zasral s temi gumami...sam je še zmerm u formi... :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kaj čmo doctor se je zasral s temi gumami...sam je še zmerm u formi... :worship:

js pa mislim da se niti ni tok zasrau s temi gumami, na stopničkah je zdej že drugič poleg tega je pa vedno najboljši na B, čeprau je to komaj njegova tretja dirka.s še bo zmagovau... :whistle: :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za offtopic :whistle:

Zanima me, zakaj veliko(če ne vsi), dirkači, po zaviranju- tik pred se nagnejo, notranjo nogo nekako odmaknejo od motocikla, oziroma dol s tačke in proti asfaltu?

Kaj se s tem pridobi ali povzroči? Ali jim samo spijo noge :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Svaka čast vsem, dirka FENOMENALNA! :worship: Španca sta zaenkrat razred zase. :OK:

Kar se tiče Rossija....vedno so bile krive gume, če slučajno niso bile gume, je bil kriv motor....nikoli ni nihče niti pomislil, da razlog mogoče tiči v Doktorju?? Slabega rezultata DePunieta (15.) pa nihče ne poveže z gumami? Aja, on ma mišelinke! :whistle:

depuniet je bil 7 pa je padu in bil zato 15

kaj pa corner speed??? očitno tu dobijo not več časa kot pa na ravnini

jah menda da res...

hotu sm samo povedat da tistih 750ccm skor nč ne pomeni... pomojem da če bi bla ravinia krajša za ene 300-400 metrov sploh nebi blo več razlike, al pa če bi bil tut u 250 tak razvoj gum...

sam dobr estoril je najpočasnejša pista, na drugih pistah so pa motoGP bol spredu, edino u sachu ne tolk...

js pa mislim da se niti ni tok zasrau s temi gumami, na stopničkah je zdej že drugič poleg tega je pa vedno najboljši na B, čeprau je to komaj njegova tretja dirka.s še bo zmagovau... :whistle: :P

sam menim da se rossijevi navijači nebi smeli zadovoljevati s stopničkami...

tut sam rossi je kr prehitr zadovoljen...

včasih je blo že drugo mesto prava katastrofa... pa čeprou je u skupnem vodu za 100 pik....

prou preseneča me ko napišejo jeeeeeej rossi caaaar 3. je biu...

glede lorenza pa pedrose, pa je pomojem kar prou da se ne gledata preveč lepo, bo na pisti pomoje bolj zanimivo...

sploh pedrosa je tak da se je treba z vsakmu skregat, kar je na en način prou, če mislš v stilu, jebeš ostale, jst morm zmagat, jst sm najbolši, ostali so kreteni, pol je velik laži.. lorenzo pa ni kej preveč daleč od pedrose...

ne pa kot rossi, k kao hoče bit frend z vsemi v prvenstvu, ostali mu pa v kontejnerju jebejo matr...

na dirki pa če bi lorenzo odpelu super bi delu cajte 1:37:8 tk nekak tko kot pedrosa, ki je odpelu super, je pa lorenzo naredu par krogou 1:37:4... rossi pa nevem zakaj vzame tak mehke gume, se postavi na čelo kolone in dirka... vsaj bremzu bi jih lahko ne pa da je meu skoz ene 3 desetinke prednosti... logično da gume ne bodo zdržale in na koncu je vozu skor sekundo slabš k na začetku... še stoner je bil nakonc hitrejši... med dirko pa nevem ka je delou pa tisto kamero al gps pobiru.. preč bi odtrgu pa bi blo :whistle: hehe... no očitno je motor šu tolk počas da je meu še cajt nazaj popraulat, če nebi bi pomoje nakonc lahko še hopkinsa snedu, ki je za moje pojme naredu odličn rezultat... tut depunet je dobr pelu, toseland pa mu manjka poznavanje prog pomoje, ker vse tele proge voz 1. pomojem da je sposobn nardit vsaj tolk kot je pa edwards na tej dirki, se vid da je yamaha dobila nov motor in majo praktično enak material kot tovarniška ekipa. v lemansu prčakujem da bo toseland še viši (sej vozjo sbk v lemansu???)

škoda za haydna pa za dovija. verjamem da bi oba prehtela rossija, hayden je bil clo najhitrejši na progi predn je padu oz enako hitr kot lorenzo...

vsekakor hayden zna kdaj odpelat zares vrhunsko....

dovi pa... pomojem je vsaj tak dober kot lorenzo, samo motor dela precejšno razliko... nekak se mi zdi tako kot stoner pa pedrosa... stoner je bil skoz v senci, pol je pa pršu na konkurenčn motor je pa takoj pedroso pojedu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za offtopic :whistle:

Zanima me, zakaj veliko(če ne vsi), dirkači, po zaviranju- tik pred se nagnejo, notranjo nogo nekako odmaknejo od motocikla, oziroma dol s tačke in proti asfaltu?

Kaj se s tem pridobi ali povzroči? Ali jim samo spijo noge :rolleyes:

tale komentator na poptv je lansklet reku da je vprašu pedroso zakaj mu skoz noga dol uide, pa je pedrosa reku da zato ker motor tolk trese in mu noga pade dol... seveda pa sm 100% da ga gaber to ni vprašu ampak je nekje slišu :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sam menim da se rossijevi navijači nebi smeli zadovoljevati s stopničkami...

tut sam rossi je kr prehitr zadovoljen...

včasih je blo že drugo mesto prava katastrofa... pa čeprou je u skupnem vodu za 100 pik....

prou preseneča me ko napišejo jeeeeeej rossi caaaar 3. je biu...

itak da bi bli usi njegovi navijači bolj veseli njegove zmage, ampak stopničke so le stopničke...zmage bojo še prišle :P .....usake stopničke so uredu, če gledamo po lanski sezoni ko je zmagal usega 4 dirke, zato je pa verjetno tut rossi zadovoljen z drugim oz. tretjim (no tk usaj pokaže), čeprau pomojem mu to ni lih zadost ampak si želi zmage...tk ko pa usi mi njegovi navijači ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za offtopic :whistle:

Zanima me, zakaj veliko(če ne vsi), dirkači, po zaviranju- tik pred se nagnejo, notranjo nogo nekako odmaknejo od motocikla, oziroma dol s tačke in proti asfaltu?

Kaj se s tem pridobi ali povzroči? Ali jim samo spijo noge :rolleyes:

"stress signal" :D

sta Toby pa Julian povedala, da kdaj pri kakšnem intervjuju postavijo to vprašanje.. in da se večina motoristov tega sploh ne zaveda..

men se je tut že to kdaj nrdil, če se prov spomnim to delam samo z levo nogo občasno.. pa še to takrat, ko mislim da sem čist prepozno zaviral.. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče sem pa hotel to povedat? :whistle: Pa me rossifani ne razumejo najbolje... :blink: :slap:

Ja sam res, teji Rossifani so res mal pr.......

depuniet je bil 7 pa je padu in bil zato 15

sam menim da se rossijevi navijači nebi smeli zadovoljevati s stopničkami...

tut sam rossi je kr prehitr zadovoljen...

včasih je blo že drugo mesto prava katastrofa... pa čeprou je u skupnem vodu za 100 pik....

prou preseneča me ko napišejo jeeeeeej rossi caaaar 3. je biu...

Valda je lohk zadovoljen, sej če ne bi bla Dovi pa Hayden tko neučakana bi jih lohk sam sanju....kot si povedu ne vem zakaj je mel tko mehke gume in jih teral do daske :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se opravičujem za offtopic :whistle:

Zanima me, zakaj veliko(če ne vsi), dirkači, po zaviranju- tik pred se nagnejo, notranjo nogo nekako odmaknejo od motocikla, oziroma dol s tačke in proti asfaltu?

Kaj se s tem pridobi ali povzroči? Ali jim samo spijo noge :rolleyes:

Kot je dejal Fifty, na Eurosportu so za to izumili izraz "STRESS FACTOR" oz stressometer, mislim da naziv ne potrebuje posebne razlage.

Da jim pada noga dol zaradi tresenje motocikla :o? .... :lol1:

Drugače pa kar se dirk tiče...hvala bogu, da sta Španija in Portugalska že mimo, končno se pričenja pravo dirkanje :grim . Moja šlogarca pravi, da bo VN Kitajske ožarčena rdeče, modro-belo in mogoče celo zeleno, na gumah vidi neke B-je :naughty: , Honda ne bo tako zelo konkurenčna kot na zadnjih dveh dirkah, tudi Lorenzo se bo vozil tam nekje v drugi skupini :unsure: ...

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Drugače pa kar se dirk tiče...hvala bogu, da sta Španija in Portugalska že mimo, končno se pričenja pravo dirkanje :grim . Moja šlogarca pravi, da bo VN Kitajske ožarčena rdeče, modro-belo in mogoče celo zeleno, na gumah vidi neke B-je :naughty: , Honda ne bo tako zelo konkurenčna kot na zadnjih dveh dirkah, tudi Lorenzo se bo vozil tam nekje v drugi skupini :unsure: ...

:lol:

a je ta šlogarca tut kšno hudo borbo napovedala? al dolgočasno dirko? :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Akcija samo v prvi polovici, kasneje pa dolgcajt :zzz: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rezultati včerajšnjih testov:

1. Dani Pedrosa (Repsol Honda) 1.36.455 (39 giri)

2. Valentino Rossi (Fiat Yamaha) 1.36.707 (48)

3. Andrea Dovizioso (Jir Scot team) 1.36.791 (60)

4. Nicky Hayden (Repsol Honda) 1.36.928 (47)

5. Colin Edwards (Yamaha Tech 3) 1.37.145 (44)

6. Randy De Puniet (Lcr Honda) 1.37.146 (48)

7. Casey Stoner (Ducati Marlboro) 1.37.330 (36)

8. Chris Vermeulen (Rizla Suzuki) 1.37.617 (30)

9. Shinya Nakano (San Carlo Honda) 1.37.725 (29)

10. James Toseland (Yamaha Tech 3) 1.37.767 (30)

11. Loris Capirossi (Rizla Suzuki) 1.37.781 (13)

12. Alex De Angelis (San Carlo Honda) 1.37.782 (15)

13. John Hopkins (Kawasaki) 1.38.023 (10)

14. Toni Elias (Alice team) 1.38.695 (53)

15. Anthony West (Kawasaki) 1.39.695 (22)

16. Sylvain Giuntoli (Alice Team) 1.39.223 (19)

17. Marco Meandri (Marlboro Ducati) 1.39.725 (24)

Lorenzo ni testiral zaradi operacije roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Estoril MotoGP Test Day Quote Machine

by stan staff

Monday, April 14, 2008

Various press materials from today's test at Estoril:

REPSOL HONDA MEN MAKE MORE PROGRESS

Repsol MotoGP tests, Estoril

April 14 2008. Day one of one

Repsol Honda riders Dani Pedrosa and Nicky Hayden put in another day's good work at sunny Estoril today, testing Michelin tyres, fine-tuning machine setup and evaluating new chassis parts.

The main focus of the post-Portuguese Grand Prix session was tyre testing, both riders trying a variety of different compounds. Joint World Championship leader Pedrosa used qualifying tyres to clock the fastest lap of the day while Hayden preferred to concentrate on riding in race trim with race tyres, recording the fastest lap of the day on race tyres and improving on his best lap during yesterday's race. The day also gave the RC212V riders the chance to experiment with different settings options, with a view to the upcoming Chinese Grand Prix, and evaluate new chassis parts which offered promising performance.

The Chinese GP, round four of the 18-race 2008 MotoGP series, takes place at Shanghai on May 2/3/4.

Dani Pedrosa, fastest lap: 1m 36.455s ( 68 laps)

"It's been another positive day of testing. We focused mostly on testing tyres with Michelin, both race tyres and qualifying tyres, because I needed to improve my performance on qualifiers. The day's work has helped us prepare for the Chinese GP and further improve our base setup. We also did some work on the chassis and suspension to improve front-end feeling during hard braking, because this aspect of performance is particularly important at Shanghai, and we also worked on the electronics."

Nicky Hayden, fastest lap: 1m 36.928s (111 laps)

"Everything went pretty smooth today. We worked mainly on improving the race setup to get the bike more stable on the brakes, because there's a lot of hard braking at Shanghai. We improved our race pace here, I think we were fastest on race tyres today, so we're happy about that. In the afternoon we did some tyre testing with Michelin and that went pretty well. I'm feeling confident, the bike is working well and my team have done a great job here, doing a day-and-night shift to give me a good bike after I bent my race bike yesterday, so a big thank you to them. I'm looking forward to China and getting a positive result."

***********

VALUABLE DAY'S WORK FOR ROSSI SETS HIM UP FOR CHINESE CHALLENGE

After his hard fought third in yesterday's Portuguese Grand Prix, Fiat Yamaha Team rider Valentino Rossi was back out on track today for a one-day test at Estoril. The team are anxious to take every chance to continue the crucial development process between the Yamaha M1 and the Bridgestone tyres and today's test was focused on just this.

Rossi tested a wide range of new rubber compounds with an eye to the next race in China, at which Bridgestone has a strong record, and the 29-year was very pleased with the day's results. He tested new front and rear tyres as well as some qualifying tyres, and improved set-up and feeling in all areas. After 90 laps his best time of the day, 1'36.707, put him second behind Dani Pedrosa and he also bettered his fastest lap from yesterday on race tyres.

Jorge Lorenzo, Valentino's team-mate and the impressive winner of yesterday's Grand Prix, did not test today as he flew to Barcelona to have an operation on his right arm after suffering pain due to Compartmental Syndrome in the last three races. The procedure is a common one amongst MotoGP riders and Lorenzo and his team of specialists decided to go ahead with it today as he will now have nearly three weeks of recovery time before the next race. Together with his surgeon, Dr Xavier Mir, Lorenzo will hold a press conference at 1500 hours tomorrow and further information will be available immediately afterwards.

Davide Brivio

Team manager

"Today was all about tyres, set-up and our ongoing task of improving the Yamaha-Bridgestone package. We tried new front and rear race tyres and also some new qualifying tyres, and we found some good solutions to take with us to China. We were able to improve rear grip and durability especially and these are two key areas for us. Valentino worked very hard today and completed 90 laps, and he deserves to be happy with a job well done. Of course we are always working on the general setting and we hope that we're going to be arriving in China now with an even better bike than we had this weekend. Thank you to everyone for another long weekend of hard work and now there's some time to relax before we make the trip to China."

***********

DUCATI MARLBORO TEAM END PORTUGUESE VISIT WITH A DAY OF TESTS

The Ducati Marlboro Team ended a four-day spell at the Estoril circuit today with a testing session that took place in warm and sunny conditions, with track temperatures reaching 40ºC.

Stoner worked hard all day and ended the session satisfied with his progress after setting a consistent pace in the 1'37s on race tyres and concluding an intense programme of development in positive fashion. The World Champion now returns home to Australia for a well-earned rest before heading on to China for the fourth Grand Prix of the season on May 4th.

Melandri also spent a long time on track today, making the most of the time available to work on his GP8 and choosing not to try out any qualifying rubber as he focused exclusively on improving his race setting.

Casey Stoner (Ducati Marlboro Team), fastest lap on race tyres: 1'37.613; fastest lap on qualifying tyres: 1'37.333 (77 laps)

"I'm happy with the work we've done today. We modified a few things that made the bike a little less nervous over the bumps and allowed me to lap in 1'37s with more consistency than I managed yesterday. We also tried a few new tyres and found some interesting things. At the end of the day I tried two qualifiers but I preferred not to try a third one because it had been a long day and it was pointless taking risks when I was tired. I'm really happy with the work we've done and the pace we found. I'm sure the improvements will help us when we get to China but now I'm just looking forward to heading back to Australia and spend some time relaxing with the family."

Marco Melandri (Ducati Marlboro Team), fastest lap on race tyres: 1'39.725 (78 laps)

"Today we tried a different weight distribution to try and improve the grip, braking and corner entry. Things have improved a little and I'm quite pleased. We need to continue and be positive, work together and I'm sure we'll find the way forward."

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

"stress signal" :D

sta Toby pa Julian povedala, da kdaj pri kakšnem intervjuju postavijo to vprašanje.. in da se večina motoristov tega sploh ne zaveda..

men se je tut že to kdaj nrdil, če se prov spomnim to delam samo z levo nogo občasno.. pa še to takrat, ko mislim da sem čist prepozno zaviral.. :)

Meni se zdi, da tole kar drži - z nogo malo podrsa po tleh, mogoče podzavestno (prešaltal je itak že), za občutek, da ne gre preveč počez. Se mi zdi, da vedno takrat, ko ima občutek, da gre za odtenek prehitro. Najbolj pogosto pa sta to lani počela Rossi in Pedrosa. No, ko se pa do konca nagne, pa s kolenom drsa za občutek, noga pa že čaka na brcanje šalthebla.

Za moč 125 in 250 pa sta nemška komentatorja rekla nekako takole: 125 okoli 40 konj, 250 dvakrat več, nekje okrog 80, MotoGP stroji pa 220, 230, 240, lahko bi jih naterali na 260, a potem je vprašanje, kako bi material zdržal vse napore. Važna je uporabna moč (navor), bolj kot konica.

Stoner pa pravi, da je bil na treningih za sekundo počasnejši od lastnih lanskih časov, pa šele dobrega pol leta je mimo. Unbelievable. V pol leta so upočasnili motor. Očitno so nekje resno zajebali. Ker v Katarju naj bi imel lanski model gum. A to pomeni, da gre mogoče Bridgestone v napačno smer? Bolj se nagibam k misli, da so se pri Michelinu pobrali po lanski porazni sezoni.

Kje so pa te dni vsi tisti, ki so lani govorili, da je Stoner lahko zmagal, ker ima najboljši motor in najboljše gume? Boste letos govorili isto za Lorenza? Na ravnini ga Pedrosa ni mogel prehiteti, niti iz zavetrja. Svinjsko hitra je tale Yamaha, ane? Še Hondo z balončki namesto fedri dobimo nekje v Le Mansu, potem pa... japonci dohiteli in prehiteli Ducatija (modificiran lanski model). Važno je, da so zanimive dirke, ker je konkurenca huda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Stoner pa pravi, da je bil na treningih za sekundo počasnejši od lastnih lanskih časov, pa šele dobrega pol leta je mimo. Unbelievable. V pol leta so upočasnili motor. Očitno so nekje resno zajebali. Ker v Katarju naj bi imel lanski model gum . A to pomeni, da gre mogoče Bridgestone v napačno smer?

Morda je sedaj pri B slika taka, kot je bila lani pri M. Gume pecejo po Rossijevem receptu, ostali so nepomembni (saj je Edwards govoril, da so pri M delali gume za Valentina, ki pa za ostale niso bile uporabne).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za moč 125 in 250 pa sta nemška komentatorja rekla nekako takole: 125 okoli 40 konj, 250 dvakrat več, nekje okrog 80,...

Si pa malo premajhne cifre navedel ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je sedaj pri B slika taka, kot je bila lani pri M. Gume pecejo po Rossijevem receptu, ostali so nepomembni (saj je Edwards govoril, da so pri M delali gume za Valentina, ki pa za ostale niso bile uporabne).

Itak...Tud Ducatija je podkupu da jim motor nikamor ne gre... :whistle: :whistle: :headbang: Potem mi pa odgovori zakaj ma najbolj znucane gume od vseh dirkačev??? Aja sej res.. ker ne zna zbrati pravih gum za svoj motor... :headbang: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Itak...Tud Ducatija je podkupu da jim motor nikamor ne gre... :whistle: :whistle: :headbang: Potem mi pa odgovori zakaj ma najbolj znucane gume od vseh dirkačev??? Aja sej res.. ker ne zna zbrati pravih gum za svoj motor... :headbang: :headbang:

Ja itak-a nisi vedu?Totalna zarota...

Čist brez veze se sekirat zarad takih komentarjev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja itak-a nisi vedu?Totalna zarota...

Čist brez veze se sekirat zarad takih komentarjev.

Ja sej zdej mi je jasno zakaj Schumi komot dirka z motorji... samo pravi motor je mogu zbrat in gume, sej talenta oz. znanja itak ne rabiš! :naughty: :naughty: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Si pa malo premajhne cifre navedel ...

Priznam, sploh ga nisem dobro slišal, razen tistega, da imajo 250 2x več. Ali pa razlika v moči na sklopki ali na kolesu... Se opravičujem, bom drugič raje še enkrat preveril (če to kdo razkrije) kot blefiral neko znanje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Morda je sedaj pri B slika taka, kot je bila lani pri M. Gume pecejo po Rossijevem receptu, ostali so nepomembni (saj je Edwards govoril, da so pri M delali gume za Valentina, ki pa za ostale niso bile uporabne).

Prej bi rekel, da so začeli pri M peči gume za Haydna, Edwardsa, Pedroskota.... skratka, dobre gume, ki ustrezajo vsem, ne samo Vsemogočnemu, zaradi česar naj bi lani tako šepali.

No, pri B so pa rekli, da ne bodo pekli gum posebej za enega, če pa že imajo šampiona v štali, ki jih je pripeljal na vrh (kjer pa je težko ostati).

Rezultat vseh faktorjev (razvoja M, Honde, Yamahe, števila gum/dirko, neugodna dirkališča za Ducatija in Bridgestone) pa se vidi v rezultatih.

Popravljeno . Popravil LK64
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!