Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Priznam, sploh ga nisem dobro slišal, razen tistega, da imajo 250 2x več. Ali pa razlika v moči na sklopki ali na kolesu... Se opravičujem, bom drugič raje še enkrat preveril (če to kdo razkrije) kot blefiral neko znanje...

jaz nevem kolk konj majo, ampak ko je Max Biaggi še vozil aprilio, so govorili da ima motor na gredi 100 konj.

Objavljeno
Prej bi rekel, da so začeli pri M peči gume za Haydna, Edwardsa, Pedroskota.... skratka, dobre gume, ki ustrezajo vsem, ne samo Vsemogočnemu, zaradi česar naj bi lani tako šepali.

Saj to sem tudi napisal. Pa se malo bolj so se najbrz potrudili, ker jih je zapustil po dolgoletnem sodelovanju.

Objavljeno
Saj to sem tudi napisal. Pa se malo bolj so se najbrz potrudili, ker jih je zapustil po dolgoletnem sodelovanju.

men se zdi, da mal brcate v temo. nebom pa trdil da je tako. kolkor sem jaz bral in poslušal, za vsak motor delajo svoje gume, in jih prilagajajo vsakemu pilotu posebej. Kdo pa zna dat največ povratnih informacij, in do konca izkoristit materjal, pa je druga zgodba.

govorilo se je, da Stoner in Rossi vozita izjemno trde karkase gum, in obema je všeč podoben profil gume, z manjšim radijem in strmejšimi boki. tako specifičnih gum ostali ne uporabljajo. Michelin je gume razvijal za vse, kar potrjuje tudi Haydnov naslov, Setejevi boji na nož, Pedrosini prebliski, Spomnimo se Eliasovega bremzanja v Estorilu (predlani), ko je dobil novo prednjo gumo, ukrojeno po njegovi meri.... Nevem točno, mislim da je bil leta 2005 Michelin prvak v Ralliju, MotoGpju, Formuli ena in na Dakarju. lani so pač malo zaspali.

Objavljeno
men se zdi, da mal brcate v temo. nebom pa trdil da je tako. kolkor sem jaz bral in poslušal, za vsak motor delajo svoje gume, in jih prilagajajo vsakemu pilotu posebej. Kdo pa zna dat največ povratnih informacij, in do konca izkoristit materjal, pa je druga zgodba.

Lahko, da prilagajajo gume vsakemu posebej, ampak povsod je nekdo privilegiran. Decembra je bil objavljen intervju z Edwardsom, ki je izjavil (skrajsano, kot je napisal nek motosvetovec):

Intervju z bivšim Rossijevim soborcem. Texsas tornado je prepričan, da je biu prav Rossi razlog za Michelinov fijasko in tudi, da se lahko Michelin z njim ter Repsol-Honda duom v letu 2008 vrne na vrh .

Objavljeno
Lahko, da prilagajajo gume vsakemu posebej, ampak povsod je nekdo privilegiran. Decembra je bil objavljen intervju z Edwardsom, ki je izjavil (skrajsano, kot je napisal nek motosvetovec):

Intervju z bivšim Rossijevim soborcem. Texsas tornado je prepričan, da je biu prav Rossi razlog za Michelinov fijasko in tudi, da se lahko Michelin z njim ter Repsol-Honda duom v letu 2008 vrne na vrh .

Ima mogoče kdo link od tega intervjuja?Bi ga rada prebrala, ker Colin ponavadi ne izjavlja neumnosti.

Objavljeno (popravljeno)

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sp...ossformichelin/

No, glede neumnosti: to glede Michelinovega fijaska sem izjavil jaz, mogoče res prehuda beseda, vsekakor pa drži, da Rossijeve mišelinke oz. data base niso bile uporabne za ostale voznike na Michelinu in obratno :whistle:

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Objavljeno

Hvala za link.

http://www.motorcyclenews.com/MCN/sport/sp...ossformichelin/

No, glede neumnosti: to glede Michelinovega fijaska sem izjavil jaz, mogoče res prehuda beseda, vsekakor pa drži, da Rossijeve mišelinke oz. data base niso bile uporabne za ostale voznike na Michelinu in obratno :whistle:

men se zdi, da mal brcate v temo. nebom pa trdil da je tako. kolkor sem jaz bral in poslušal, za vsak motor delajo svoje gume, in jih prilagajajo vsakemu pilotu posebej. Kdo pa zna dat največ povratnih informacij, in do konca izkoristit materjal, pa je druga zgodba.
Objavljeno

Brubi zgleda, da ti ni povsem jasno :? To, kar pravi Cartman povsem drži, gume se posebej prilagajajo. Ampak gume, KI SO V OSNOVI ENAKE in se prilagajajo samo v določenih karakteristikah. Problem Rossi-Michelin je bil ta, da so bile gume po njegovih zahtevah že v osnovi popolnoma drugačne (geometrija, karkasa, tlak...) in so v Michelinu v bistvu hkrati razvijali dva povsem ločena tipa gum. Če vzamemo za izhodišče gume iz sezone 2006 so bile gume GP800 za Rossija dosti bolj podobne tistim za 250GP kot gumam GP990. Glede na letošnje dobre rezultate izgleda, da je bila situacija tudi za giganta kot je Michelin prezahtevna.

Objavljeno

Dobro si povedal, Sam dePihlja.

Ducati ima pa težave z nastavitvijo motocikla. V ponedeljek, dan po dirki v Jerezu, je Stoner rekel, da so nekaj premaknili za milimeter in takoj dobili noter sekundo. A kaj nuca to... po dirki. V Estorilu spet podobne težave, nekaj je pomagal še dež (kjer je bil na WUP najhitrejši), dokler je bil rezervoar poln, ni šel Ducati nikamor. Ja, pol ja, ko je bil skoraj prazen, a prepozno.

Kaj pa mislite o MotoGP.com? Se mi zdi tko čudna stran... No, če so jo prenovili, se jo bom privadil, a Motosvetovci so jih prehiteli s prenovo.

Objavljeno
Brubi zgleda, da ti ni povsem jasno :? To, kar pravi Cartman povsem drži, gume se posebej prilagajajo. Ampak gume, KI SO V OSNOVI ENAKE in se prilagajajo samo v določenih karakteristikah. Problem Rossi-Michelin je bil ta, da so bile gume po njegovih zahtevah že v osnovi popolnoma drugačne (geometrija, karkasa, tlak...) in so v Michelinu v bistvu hkrati razvijali dva povsem ločena tipa gum. Če vzamemo za izhodišče gume iz sezone 2006 so bile gume GP800 za Rossija dosti bolj podobne tistim za 250GP kot gumam GP990. Glede na letošnje dobre rezultate izgleda, da je bila situacija tudi za giganta kot je Michelin prezahtevna.

definiraj osnovo. ćrne in okrogle al kaj? Vsak proizvajalec motorjev ima pri obeh (lani treh) proizvajalcih svojo karkaso in svoje profile.

ene stvari ni omenil še nihče. Spremembe gumarskih pravil, kjer se je Bridgestone bolje znašel kot michelin. Le-ta je gume za evropske dirke izdeloval v petek po prvih treningih, Bridgestone pa zaradi svoje geografske pozicije tega ni bil sposoben. Zato so lani uvedli pravilo, ki je od dobaviteljev zahtevalo, da vse gume pripeljejo v četrtek, in tarat moštva zberejo svoje gume. bridgestone je tako počel že vsa leta, Michelinu pa je to nardilo precej preglavic. Enostavno niso bili vajeni narest gum v naprej. Hude težave je povzročalo tudi dejstvo, da so prejšnjo(05) sezono z različnimi tipi gum kompenzirali razne pomankljivosti šasije. Spomnimo se Rossijeve izjave na koncu sezone: "zaradi preobilice gum nam šepa razvoj motorja. ko naletimo na težavo, zamenjamo gumo in ta izgine, pojavi se pa druga..." the magik word was chatering

Objavljeno (popravljeno)
Brubi zgleda, da ti ni povsem jasno :? To, kar pravi Cartman povsem drži, gume se posebej prilagajajo. Ampak gume, KI SO V OSNOVI ENAKE in se prilagajajo samo v določenih karakteristikah. Problem Rossi-Michelin je bil ta, da so bile gume po njegovih zahtevah že v osnovi popolnoma drugačne (geometrija, karkasa, tlak...) in so v Michelinu v bistvu hkrati razvijali dva povsem ločena tipa gum. Če vzamemo za izhodišče gume iz sezone 2006 so bile gume GP800 za Rossija dosti bolj podobne tistim za 250GP kot gumam GP990. Glede na letošnje dobre rezultate izgleda, da je bila situacija tudi za giganta kot je Michelin prezahtevna.

Mogoče mi je jasno precej več kot si misliš.

Torej če si prav razlagam kar si napisal (...v bistvu hkrati razvijali dva povsem ločena tipa gum... ), so pri Michelinu razvijali en tip gum za Rossija in drug tip gum za vse ostale. OK. Zakaj je torej do težav prišlo šele lansko sezono, ko je prišlo do sprememb pravil, kot je napisal Cartman?Sej če so razvijal dva različna tipa gum, bi pač ''Rossijev model'' dostavli njemu, ostalim pa ''model no.2'' in bi blo vse kul. Mal karikiram, ampak tako nekako razumem kar si napisal.

Moje (skromno) mnenje se pridružuje Cartmanu-sprememba pravil je veliko bolj ustrezala Bridgestonu, Michelin je pa zgleda rabil eno sezono da se je prilagodil.

Popravljeno . Popravil brubi46
Objavljeno

...in tako Stoner in Dukati ostajata zadaj! hehe :devil:

Objavljeno

No Carti, pa definirajmo osnovo :naughty: : po meni dostopnih podatkih so variable pri GP gumah istega proizvajalca ki jih gumarji prilagajajo znamki motorja in preferencam voznika dve: trdota karkase (sredina, boki) in geometrija ali kot ti praviš profil. Obe variabli prilagajajo čimboljšemu bočnemu oprijemu, konfiguraciji proge-generiranju toplote (kompromis med čimhitrejšim prehodom pneumatike na delovno temperaturo na eni strani in ne-pregrevanjem pneumatike na drugi), catteringu, ciklistiki, osebnemu stilu dirkača…Skratka, to naj bi bili prilagodljivi parametri, ki jih dodatno kombinirajo še s tlakom pneumatik (če zanemarimo še občasne eksperimente Pikija z dimenzijami pneumatik .) ). Kot si že dejal, pri izkoriščanju potenciala je vse odvisno od dirkača v smislu fidbeka.

Konstante pa so: konstrukcija-gradnja karkase, tehnološka sestava pneumatike in mešanica. Mešanice se pripravljajo glede na abrazivnost ter predvidene delovne pogoje (temperatura steze) za vsako dirkališče posebej in to v treh različicah soft-medium in hard. Ponavadi sta uporabni v danih pogojih samo dve trdoti, tretja služi bolj kot opcija v primeru nenadejanih sprememb delovnih pogojev na dan dirke, pomembno je to, da so mešanice enotne za vse.

Evo, to bi blo nekak izhodišče-okroglo in črno.

Pa še kratek flashback 2007: poleg spremembe gumarskih pravil je treba upoštevat prehod iz 990 na 800ccm in s tem spremenjeno specifiko pneumatik . Osebno menim, da lani BS ni bil tako superioren nad M, kot se to zdi na prvi pogled, prej bi rekel, da je odigral vlogo paket BS+Dukla, predvsem pa CS, saj razen prebliskov posameznikov ostali tekmovalci na BS niso kazali neke konstantne forme. Glavna razlika med BS in M lani je bila v tem, da je BS predvsem hitreje generiral delovno temperaturo. Po pritožbah (v glavnem) Rosija so tehnologi Michelina modificirali konstrukcijo karkase, nova je sicer zagotavljala hitro generacijo, pojavil pa se je problem s povečano obrabo (spomnimo se Rossija in Pedrose, kako sta na kar nekaj dirkah po odlični vožnji v začetku pešala v zadnjih krogih na račun gum). Kljub modifikaciji Rossi z obstoječimi gumami še vedno ni bil zadovoljen, zato so šli pri M še korak dalje, zanj so razvili posebne pneumatike, v bistvu derivat gume GP250 in 990. Te pneumatike so bile že v osnovi totalno neuporabne za ostale Michelinovce, mislim celo, da so enkrat leteli neki kosi gume dol…

Verjetno je resnica zgodbe nekje vmes, a vendar se zdi, da se Michelinovi, na videz neomejeni razvojni resursi v zmedi podatkov, razvojnih nalog in različnih pritiskov niso najbolje znašli v smislu konsistentnega razvoja, sploh pa, zaradi prehoda na 800ccm je bila podatkovna baza iz prejšnjih sezon zagotovo nekaj okrnjena :whistle:

Evo Brubi, še posebej sem se zate potrudu, zdaj ti pa res mora bit jasno :winkiss:

Objavljeno

Men je glavno da so kawlni čedalje boljši. Med vozniki pa Loris #65, tud se dobro bori :worship: Za to dovje se brigam, ostalo me ne zanima..

Objavljeno
Verjetno je resnica zgodbe nekje vmes, a vendar se zdi, da se Michelinovi, na videz neomejeni razvojni resursi v zmedi podatkov, razvojnih nalog in različnih pritiskov niso najbolje znašli v smislu konsistentnega razvoja, sploh pa, zaradi prehoda na 800ccm je bila podatkovna baza iz prejšnjih sezon zagotovo nekaj okrnjena :whistle:

E, se pravi, de ma vsak motor svojo gumo, in de so michelinovce zmedli. Bo kar res, čeprav me čudi, kam so francozi poslali vse brezposelne strokovnjake ki so delal na gumah za F1 in WRC. Človeških virov jim nebi smelo manjkat...

Objavljeno
Ja tole je zanimiv, napet razplet dirke.

So Honde letele kot snete sekire, Suzuki niti iz zaveterja ni mogel mimo, s Hondo je pa kar padel mimo...

Objavljeno
So Honde letele kot snete sekire, Suzuki niti iz zaveterja ni mogel mimo, s Hondo je pa kar padel mimo...

Je tako ja, sam pelejo pa ful ful hudo.

Objavljeno
No Carti, pa definirajmo osnovo :naughty: : po meni dostopnih podatkih so variable pri GP gumah istega proizvajalca ki jih gumarji prilagajajo znamki motorja in preferencam voznika dve: trdota karkase (sredina, boki) in geometrija ali kot ti praviš profil. Obe variabli prilagajajo čimboljšemu bočnemu oprijemu, konfiguraciji proge-generiranju toplote (kompromis med čimhitrejšim prehodom pneumatike na delovno temperaturo na eni strani in ne-pregrevanjem pneumatike na drugi), catteringu, ciklistiki, osebnemu stilu dirkača…Skratka, to naj bi bili prilagodljivi parametri, ki jih dodatno kombinirajo še s tlakom pneumatik (če zanemarimo še občasne eksperimente Pikija z dimenzijami pneumatik .) ). Kot si že dejal, pri izkoriščanju potenciala je vse odvisno od dirkača v smislu fidbeka.

Konstante pa so: konstrukcija-gradnja karkase, tehnološka sestava pneumatike in mešanica. Mešanice se pripravljajo glede na abrazivnost ter predvidene delovne pogoje (temperatura steze) za vsako dirkališče posebej in to v treh različicah soft-medium in hard. Ponavadi sta uporabni v danih pogojih samo dve trdoti, tretja služi bolj kot opcija v primeru nenadejanih sprememb delovnih pogojev na dan dirke, pomembno je to, da so mešanice enotne za vse.

Evo, to bi blo nekak izhodišče-okroglo in črno.

Pa še kratek flashback 2007: poleg spremembe gumarskih pravil je treba upoštevat prehod iz 990 na 800ccm in s tem spremenjeno specifiko pneumatik . Osebno menim, da lani BS ni bil tako superioren nad M, kot se to zdi na prvi pogled, prej bi rekel, da je odigral vlogo paket BS+Dukla, predvsem pa CS, saj razen prebliskov posameznikov ostali tekmovalci na BS niso kazali neke konstantne forme. Glavna razlika med BS in M lani je bila v tem, da je BS predvsem hitreje generiral delovno temperaturo. Po pritožbah (v glavnem) Rosija so tehnologi Michelina modificirali konstrukcijo karkase, nova je sicer zagotavljala hitro generacijo, pojavil pa se je problem s povečano obrabo (spomnimo se Rossija in Pedrose, kako sta na kar nekaj dirkah po odlični vožnji v začetku pešala v zadnjih krogih na račun gum). Kljub modifikaciji Rossi z obstoječimi gumami še vedno ni bil zadovoljen, zato so šli pri M še korak dalje, zanj so razvili posebne pneumatike, v bistvu derivat gume GP250 in 990. Te pneumatike so bile že v osnovi totalno neuporabne za ostale Michelinovce, mislim celo, da so enkrat leteli neki kosi gume dol…

Verjetno je resnica zgodbe nekje vmes, a vendar se zdi, da se Michelinovi, na videz neomejeni razvojni resursi v zmedi podatkov, razvojnih nalog in različnih pritiskov niso najbolje znašli v smislu konsistentnega razvoja, sploh pa, zaradi prehoda na 800ccm je bila podatkovna baza iz prejšnjih sezon zagotovo nekaj okrnjena :whistle:

Evo Brubi, še posebej sem se zate potrudu, zdaj ti pa res mora bit jasno :winkiss:

Hvala za izcrpno razlago.

Objavljeno
Hayden pa baje drugo leto k ducatiju tko se govori :hmm:

Melandri pa k Repsol Hondi :D

Objavljeno (popravljeno)
Hayden pa baje drugo leto k ducatiju tko se govori :hmm:

na ducatiju bi bil lahko še hitrejši kot na hondi :evilgrin:

če bo ducati za kej seveda...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Objavljeno

Hja...Hayden bi lahko na Ducatiju dosegal odlične rezultate, katere je v preteklosti že dosegal.

Melandri pa mora čimprej nazaj na Hondo, če hoče rešit svojo kariero.

Objavljeno (popravljeno)

če stoner ne more dosegati več odličnih rezultatov jih tudi hayden na ducatiju ne bo :whistle:

Popravljeno . Popravil alezzi

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!