Skoči na vsebino

MotoGP 2008


salo

Priporočene objave

Ma ne sej to ne moreš verjet,najbolj,da predvajajo nedeljsko mašo iz vatikana namesto moto gp,no sej verjetno bi res gledal preveč folka,zaj sm mal :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..mogoče res. Sem zadnjič govoru z Gabrom in mi je razlozil par stvari, pa sem pol vidu, da ma v bistvu prav, ker je res tako. Je reku, da bi tud sam rajš komentiru bolj duhovito in bolj tehnično. In tud vem da zna in da se spozna, ker je v življenju velik po dirkah prehodu, še ko je delal za Grand Prix magazin. Pravi da bi rad povedu kaj več o tehnologiji, motorjih, detajlih...pa je reku, da so mu na POPu strogo prepovedali bit preveč strokoven, ker je to za široke množice ljudi pač preveč dolgočasno in da nočejo še enega Miheliča. Da mora bit vse skupaj bolj rumeno, bolj ljudsko, skratka bolj na Ališičev F1 način, ker to privlači vecej množice gledalcev.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ce ga pa ze poznas, mu pa se rec naj se ob replay-jih ne razburja bolj kukr pa v zivem posnetku, ker tko izpade pa se bl butast vse skp.

Zgleda bo treba u zivo hodt gledat dirke, 4 so nam dokaj bliz tko da......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..mogoče res. Sem zadnjič govoru z Gabrom in mi je razlozil par stvari, pa sem pol vidu, da ma v bistvu prav, ker je res tako. Je reku, da bi tud sam rajš komentiru bolj duhovito in bolj tehnično. In tud vem da zna in da se spozna, ker je v življenju velik po dirkah prehodu, še ko je delal za Grand Prix magazin. Pravi da bi rad povedu kaj več o tehnologiji, motorjih, detajlih...pa je reku, da so mu na POPu strogo prepovedali bit preveč strokoven, ker je to za široke množice ljudi pač preveč dolgočasno in da nočejo še enega Miheliča. Da mora bit vse skupaj bolj rumeno, bolj ljudsko, skratka bolj na Ališičev F1 način, ker to privlači vecej množice gledalcev.

to je pa en velik bullshit, ne verjamem ama nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..mogoče res. Sem zadnjič govoru z Gabrom in mi je razlozil par stvari, pa sem pol vidu, da ma v bistvu prav, ker je res tako. Je reku, da bi tud sam rajš komentiru bolj duhovito in bolj tehnično. In tud vem da zna in da se spozna, ker je v življenju velik po dirkah prehodu, še ko je delal za Grand Prix magazin. Pravi da bi rad povedu kaj več o tehnologiji, motorjih, detajlih...pa je reku, da so mu na POPu strogo prepovedali bit preveč strokoven, ker je to za široke množice ljudi pač preveč dolgočasno in da nočejo še enega Miheliča. Da mora bit vse skupaj bolj rumeno, bolj ljudsko, skratka bolj na Ališičev F1 način, ker to privlači vecej množice gledalcev.

Zato pa vsi tok ljubijo Mircija :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Res ne poznam cloveka, ki mu je njegov stil vsec...

IDIOTIZEM!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..mogoče res. Sem zadnjič govoru z Gabrom in mi je razlozil par stvari, pa sem pol vidu, da ma v bistvu prav, ker je res tako. Je reku, da bi tud sam rajš komentiru bolj duhovito in bolj tehnično. In tud vem da zna in da se spozna, ker je v življenju velik po dirkah prehodu, še ko je delal za Grand Prix magazin. Pravi da bi rad povedu kaj več o tehnologiji, motorjih, detajlih...pa je reku, da so mu na POPu strogo prepovedali bit preveč strokoven, ker je to za široke množice ljudi pač preveč dolgočasno in da nočejo še enega Miheliča. Da mora bit vse skupaj bolj rumeno, bolj ljudsko, skratka bolj na Ališičev F1 način, ker to privlači vecej množice gledalcev.

Super! Odganjajo gledalce, ki jih ta tematika zanima in se borijo za tiste, ki jih pravzaprav zanimajo limonadaste nadaljevanke.

Mihelic je bil OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja.. v bistvu dobesedno tako. Imaš prav. Ampak v kapitalizmu je tako. Ker se od gledalcev, ki jih ta tematika zares zanima pač ne da preživet. Spet smo pač pri tem, da nas je Slovencev samo 2 miljona. Jebat ga... Ampak, če boš pogledal podrobneje boš ugotovil, da na tak način dela večina televizij. Torej vsi tisti, ki lovijo čimvečjo številko gledalcev. Drugač pa je pri specializiranih športnih televizijah, kot je DSF, Eurošport itd. Ampak to so pa pač plačljive TV, ki so običajno dosegljive gledacem po celi Evropi. Ob tako velikem trgu je potem to pač izvedljivo, v nasprotnem primeru pa pa ne.

Da ne bo pomote, men je bil Mihelič tud OK, ker je povedal veliko tehničnih podrobnosti, ampak ob njegovem komentiranju je bil TV rating Formule 1 al pa motorjev nekaj desetkrat manjši, kot je pri Ališičevem ali Keržišnikovem. Lahko tud sam preveriš mojo trditev. Pa če verjameš al ne?

Ker prenosi dirk niso bili zanimivi tetam, starim mamam in gospodinskim pomočnicam, ampak so jih gledali samo avtomehaniki, dirkači, poklicni šoferji itd. Ti pa niso več ciljna skupina, ker so itak oboževalci avtomoto športa in bi dirko gledali v vsakem primeru. Tud če sploh nebi imela komentatorja. Štekaš?

Tako pač razmišlja TV. Še posebej komercialna, ki dirk ne prenaša zarad veselja do motorjev, avtov ali dirk samih, temveč jih zanima zgolj gledanost in zaslužek. Zato pa POP TV na Formuli 1 mlati hude denarje in zato lahko prenašajo dirke že več kot deset let.

Nacionalka jih je Z Miheličem ugasnila po vsega nekaj sezonah. Bilo je predrago in imeli so premalo gledalcev.

Pol pa spet ni bilo nobenmu nič prav. Sej veš..moramo priznat. Slovenci smo pač nevoščljiv narod, ki znamo samo jamrat. Prej ni bilo Moto GPja na TV, pa ni noben jamral, sedaj smo pred letom dni dobili prenose, pol urno oddajo pred dirko, pokritost v večernih dnevnikih, pa nam zopet ni prav. Namesto da bi rekli, bravo POP, jih vsi pljuvamo. Jest odkrito priznam, da mi je cool in da vseeno gledam dirko. Ni pa pač perfect in nikol ne bo. Al pa..

Jebiga... money makes the world go around

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja..mogoče res. Sem zadnjič govoru z Gabrom in mi je razlozil par stvari, pa sem pol vidu, da ma v bistvu prav, ker je res tako. Je reku, da bi tud sam rajš komentiru bolj duhovito in bolj tehnično. In tud vem da zna in da se spozna, ker je v življenju velik po dirkah prehodu, še ko je delal za Grand Prix magazin. Pravi da bi rad povedu kaj več o tehnologiji, motorjih, detajlih...pa je reku, da so mu na POPu strogo prepovedali bit preveč strokoven, ker je to za široke množice ljudi pač preveč dolgočasno in da nočejo še enega Miheliča. Da mora bit vse skupaj bolj rumeno, bolj ljudsko, skratka bolj na Ališičev F1 način, ker to privlači vecej množice gledalcev.

to je pa že mal prevč omake. :evilgrin:

kupil sem popolnoma vse revije grand prix, in prebral popolnoma vse kar je Gaber v njih napisal. smolo ima, de sm ga u reškem gledal u leru vozit. smolo ima, da sm ga u portorožu gledal kako izumlja nove linije, in smolo ima, ker sm prebral ene par testov, kjer ni napisal popolnoma nič o motorju, precej pa o sebi.zato je pr meni njegov credo padel. Gabru kapo dol, ker zmore in zna živet od motorizma.ker je očitno zaljubljen v motorje, in ne v popularnost(če ne bi pr playboyu ostal) Ker pa je njegovo komentiranje na točno istem nivoju kot pisanje v pokojnem Grand Prixu, se bojim, da je trenutno komentiranje njegov skrajni domet. :topic: ends here

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pač razmišlja TV. Še posebej komercialna, ki dirk ne prenaša zarad veselja do motorjev, avtov ali dirk samih, temveč jih zanima zgolj gledanost in zaslužek. Zato pa POP TV na Formuli 1 mlati hude denarje in zato lahko prenašajo dirke že več kot deset let.

Nacionalka jih je Z Miheličem ugasnila po vsega nekaj sezonah. Bilo je predrago in imeli so premalo gledalcev.

Mora biti pa nekaj zelo narobe z gledalci, ki se spravijo gledat dirko zaradi nekega brezveznega vpitja komentatorja.

Morda pa vpliva na vecjo gledanost v zadnjih letih tudi "rojstvo" velikih zvezdnikov (Rossi, Schumacher), tehnicni napredek prenosov in nenazadnje tudi zelo povecana prodaja motociklov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekaj se to najbrz res pozna, a ne prav dosti. K povecani prodaji motorjev vsekakor pripomore tudi veliko število voznikov choperjev, cruiserjev, naked bikeov, enduro motorjev..in ravno vsi niso totalni zaljubljenci v moto dirke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Komentator je pomemben za gledanost.. In meni osebno je Mirko čisto super komentator za F1, če ne drugega je dirka zaradi njegovega stila komentiranja (kljub vsem neumnostim, napakam, zmedenosti, prekinjanju sokomentatorjev in nepomembnih vložkom) vsaj malo bolj živa, ker F1 je zadnje leta bolj kot ne dolgčas, če izvzamemo izjeme oziroma določene dele dirke.. Jaz osebno raje poslušam Mirkota ko z zagonom in življenjem pokomentira še kakšen trač, kakor bi kakšnega sicer strokovnega komentatorja, ki je cel zdolgočasen.. Potem pa res takoj zaspim zraven. Ajde, super bi bilo, če bi bil nekdo, ki zmore oboje, ampak jebiga tako je.. Miheličevo komentiranje mi je bilo takrat še kot za laika preveč dolgočasno, monotono in mrtvo in glede na to, da se takrat še nisem ravno zanimal za MotoGP, sem raje preklopil kam drugam. Gaber je pa tako tako, sicer sem večinoma gledam Eurosport, ker so komentatorji res zakon, ampak če pa ne bo več, bo pa Poptv v igri. In meni je ok že to, da sploh imamo MotoGP spet na slo televiziji, tudi če bi komentator lahko bil boljši. Sicer upam, da bo šlo še na bolje, ampak ne mislim pa samo kritizirat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Melandri na Kwaku že na VN Nemčije :hmm: ?! http://www.sportmediaset.it/motori/articoli/13082/melandri

Medtem si je Vale že zagotovil POOL position :lol: (tudi tale vozi na pneumatske ventie :worship: )

post-281-1215066374_thumb.jpg

post-281-1215066386.jpg

Popravljeno . Popravil Sam dePihlja
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kupil sem popolnoma vse revije grand prix, in prebral popolnoma vse kar je Gaber v njih napisal. smolo ima, de sm ga u reškem gledal u leru vozit. smolo ima, da sm ga u portorožu gledal kako izumlja nove linije, in smolo ima, ker sm prebral ene par testov, kjer ni napisal popolnoma nič o motorju, precej pa o sebi.zato je pr meni njegov credo padel. Gabru kapo dol, ker zmore in zna živet od motorizma.ker je očitno zaljubljen v motorje, in ne v popularnost(če ne bi pr playboyu ostal) Ker pa je njegovo komentiranje na točno istem nivoju kot pisanje v pokojnem Grand Prixu, se bojim, da je trenutno komentiranje njegov skrajni domet. :topic: ends here

Ej Cartman ti si pa totalen negativec, Od tebe pa še nisem prebral pozitivnega maila. Obnašaš še, kot da si najboljši novinar, najhitrejši dirkač, svetovni prvak..po mojem pa v življenju nisi objavil enega časopisnega članka in nisi odpeljal ene dirke. Vse kar zmoreš je kritiziranje in pljuvanje. Če bi ti živel v Angliji bi pljuval tud po Tobyu in Julianu, ker si pač tak tip človeka.

Tud sam sem preral vse Grand prixe in Keržišnik je bil zame eden boljših avtorjev. Njegovi testi (avtov in motorjev) so bili the best. Zmer sem se ful nasmejal. In tud pri tebi mi ni jasno...praviš da si ga gledal na dirkah, da si prebral vse njegove teste...torej si sledil njegoveu delu. A ni to mal čudno, če ti je bil pa tip čist mim? Men je mim Lady pa Cosmopolitan in zato jih pač ne kupujem....

p.s.

pa še to... tud če tip ni nikol bil državni prvak..je vseen faca..je vsaj šel na dirko in ve kaj pomeni dirkat, za razliko od Miheliča, Ališiča pa še koga... A veš tud Toby in Julian nista bila nikdar motociklistična prvaka pa sta še vedno dobra komentatorja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ej Kakicucuki... nočem bit "lesen advokat" ampak IMHO je kolega Cartman eden redkih tu gor, ki zadeve vidi tudi "pod površino". In kar je napisal o Kržišniku drži 100% :OK: Še več, po moje je celo preblag. Meni ob tipih kot je Kržišnik gre enostavno na bruhanje. Vrhunski nakladač, strokovnjak za lobiranje in iskanje zvez v novinarstvu, doktor samopromocije...bivši dirkač :lol: ...sem bil zraven, ko je na dirki v Portorožu s svojo virtuoznostjo skoraj sklatil kolega, ki se je boril za prvo mesto v skupnem seštevku :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist mozno, ampak za razliko od vaju dveh je to vsaj probal. Vidva pa ne bosta nikdar. Ker nimata jajc, znanja in miselnosti za kat takšnega. Največ kar si upata je to, da se skrivata za vzdevki in po forumih pljuvata vse, ki so v svojem lajfu nekaj dosegli.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol: nima smisla :surrender:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čist mozno, ampak za razliko od vaju dveh je to vsaj probal. Vidva pa ne bosta nikdar. Ker nimata jajc, znanja in miselnosti za kat takšnega. Največ kar si upata je to, da se skrivata za vzdevki in po forumih pljuvata vse, ki so v svojem lajfu nekaj dosegli.

glede nato da ju neki glede nickov zajebavaš, predvidevam da je kawazuki tvoje pravo ime... bogi si...

ses strinjam s cartmanom in Sam dePihljajem... gaber je za en kurac komentator, preveč se vn meče in nasploh nima ravno pojma o vsem skupi, vsaj tak vtis sm dobiu iz njegovega komentiranja na poptv, od drugod ga tako ali tako ne poznam...

am... kdo je že reku obe hondi vodita, pred njima pa se pelje ducati?

kar se tiče indy proge mi vsaj tak na prvi pogled deluje bol ko ne za en drek, vsaj ko opazuješ motorje na njej... prvi in zadnji ovinek sta še nekak zanimiva...

pa boga unale punčka na čounu ob tisti opici :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud sam sem preral vse Grand prixe in Keržišnik je bil zame eden boljših avtorjev. Njegovi testi (avtov in motorjev) so bili the best. Zmer sem se ful nasmejal.

mogoče zato ker je pisal tako da si tudi ti razumel, se pravi bolj ališič stil. bi še kaj rekal pa mi neka etika do nekdanjih stanovskih kolegov ne dovoli, edino kar lahko dodam je da je samdepihlja lepo povedal - doktor samopromocije :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!