Skoči na vsebino

MotoGP 2008


salo

Priporočene objave

Ze sedaj, z TC je precej polomljenih. Me zanima, koliko bi jih koncalo zadnjo dirko brez TC-a.

To je pa seveda res, tu je vprašanje razmerja med varnostjo in zanimivostjo, npr. šaha noben ne gleda, seveda je pa zelo neprijetno za dirkače ki so izpostavljeni padcem, včasih jih je dosti skipalo, danes pa nobenega več, kar je seveda super. Samo sedaj ko se začnejo gume obrabljat nemorejo več forsirat z drsenjem, ker jih TC ustavi, zato se po polovici dirke začne dirka lomiti in se vse zanimivo konča, včasih je pa bilo tako da sta se za zmago borila 2, eden je šel kot po tračnicah, drugemu pa je plesalo na vse strani, dandanes seveda namesto plesanja končaš 5 sekund zadaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skozi tale intervju vidim jokanje japonske štirice, predvsem tu mislim Hondo, ki je znana po svojem jamranju.

''Ducati je naredu bolši moped, zato mu zdej vzemte elektronko, ker je ful prehiter in je oh in sploh space shuttle''

Medtem Stoner zmaguje, ostali trije pa so kr redno zadnji. Butalska logika.

Sicer se tale Ezpeleto izvija nekaj ven, da je več v vozniku gor dol, cilja pa seveda na Ducatija. Oz. Honda cilja nanj.

Več omejevanja proizvajalcev ne bo prineslo šova.

Isti drek kot F1 v obdobju po 2000, ko je bil Ferrari nepremagljiv. Ostali so takrat tenko piskali in hitro so spremenili pravila.

Se strinjam. lani so japonci hoteli sforsirati omejitev obratov, ker je Ducati uspel z desmo ventili vrteti precej visje in z manj porabe... Pa en kup jamranja v superbikeu zakaj majo v twini lohk 1200ccm.. pa sej lohk tud honda z VTR-ko dirka, nihce jim ne brani dvovaljnika naredit... itd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... samo sedaj ko se začnejo gume obrabljat nemorejo več forsirat z drsenjem, ker jih TC ustavi, zato se po polovici dirke začne dirka lomiti in se vse zanimivo konča, včasih je pa bilo tako da sta se za zmago borila 2, eden je šel kot po tračnicah, drugemu pa je plesalo na vse strani, dandanes seveda namesto plesanja končaš 5 sekund zadaj.

Poleg tega so omejeni še z dovoljeno količino goriva, ki proti koncu dirke zelo omejuje dirkače ker jim računalnik prilagaja moč/porabo in zato ne morejo v zaključnih krogih voziti na polno, oz. izkoristiti vseh hp-jev

V nasprotnem primeru se lahko zgodi kar smo videli v Assnu z Haydnom.

Pa en kup jamranja v superbikeu zakaj majo v twini lohk 1200ccm.. pa sej lohk tud honda z VTR-ko dirka, nihce jim ne brani dvovaljnika naredit... itd

:topic: kdo je branil Ducatiju da naredi 1000 V4, namesto lobiranja za spremembo pravil ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

halo druzba..

evo mal kosti za glodat....

govoru dans z Gabrom pa mi je povedal, da se vse glasneje govori o novem moštvu za sezono 2009.

Canepa in Gibernau naj bi drugo leto peljala za Ducati Red Bull team. Baje bodo Ducatijevci imeli še eno moštvo, Red Bull pa je že potrjen kot glavni sponzor.

Canepa naj bi že v Brnu peljal namesto Melandrija, ki se seli nazaj v Gressini Hondo ali h Kawasakiju

P.S.

Baje je že potrjeno, da drugo leto v Team Ducati Alice prihaja Marco Simoncelli iz 250 ccm

tole bo pestro a?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

gledal danes dirko z zamudo. Pedrosa do padca :blink: :worship: , stoner nice and smooth :worship:

P.S.

Baje je že potrjeno, da drugo leto v Team Ducati Alice prihaja Marco Simoncelli iz 250 ccm

tole bo pestro a?

še en pajac :P (v dobrem pomenu besede )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po tem, kar se je zgodilo Melandriju, bo verjetno vsak od ze uveljavljenih dirkacev trikrat premislil o prestopu k Ducatiju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še en pajac :P (v dobrem pomenu besede )

se že na daleč opazi da sta z Rossijem dobra kolega :P podobnost je vidna :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot je že P182 povedal je problem v količini goriva! Naj jim vrnejo tist liter goriva pa bo veliko boljše, ker sedaj morajo res v nulo izrabit gorivo, ki ga imajo na voljo in ponavadi morajo proti koncu zmanjšati moč, da lahko pridejo do konca! :zzz:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo dejstvo je da zaradi traction controla ni zanimivo, tudi brez Ducatija, vseeno bi blo brezveze. Je pa res da Stoner očitno zna odlično izrabljat TC na Ducatiju, ne vem no, pomoje da na japoncu ne bi bil tako hiter, pa tudi brez TC-ja ne. Skoraj nemogoče je da bi brez TC-ja en voznik ki je prišel od nikoder vozil z najslabšim motorjem v motogp skoraj sekundo na krog hitreje. Pač Stonerjevo orožje je ta elektronika, ki jo drugi ne znajo ponucat, slučajno pa je dirkanje s TC manj zanimivo, ne samo zarad Stonerja. Zato zgleda, kot da hočejo uničit Stonerja, vbistvu pa je to samo posledica, prvenstveno hočejo naredit dirkanje bolj zanimivo...

nevem, a ja z gledam kako drugo prvenstvo, al kakko to, de se men fuul dogaja? zmagali so že yamaha in ducati na bridgestonu, Honda in Yamaha na Michelinu, na stopničkah so tud privatniki in suzuki. . . mislim de je sezona zanimiva. dirke mogoče malenkost manj, vendar za zanimivost dirke je zelo pomemben faktor tud pista. jaz se zanimive dirke v Sachsenringu ne spomnim. . . . morde ena še s 500ccm

Dvomim tudi se ima stoner kako silno orožje razn sebe. Trenutno je on tista razlika k ducatija drži na konkurenčnem nivoju. Res je, de je zadnje tri dirke zmagal, in da je od daleč zgledalo sumljivo enostavno, pa vseeno mislim, da bo sezona še zelo napeta. Če pogledamo 5 dirk nazaj, je zgledalo, da se bo Rossi gladko odpeljal. Evo, sm reku, Yamaha je spelala z Bridgestonkami, in Rozi bo reku Arivederci. . . pa s tega očitno nebo nič, a ne? Zgleda da sta Stoner in ducati popoln par, ki ga je zelo težko premagat, da je Stoner neverjetno konstanten pilot, in trenutno je in the groove. Če bo drugo leto res še eno ducati moštvo, bo najbrž slika še jasnejša, da je Stoner kriv zato da Ducati zgleda tako faaajn. Melandri in Elias sta ipak pilota ki sta sposobnna dirke tud zmagat. . . pa vidmo kje se vozicata.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Skozi tale intervju vidim jokanje japonske štirice, predvsem tu mislim Hondo, ki je znana po svojem jamranju.

...

Sicer se tale Ezpeleto izvija nekaj ven, da je več v vozniku gor dol, cilja pa seveda na Ducatija. Oz. Honda cilja nanj.

Več omejevanja proizvajalcev ne bo prineslo šova.

Isti drek kot F1...

se abs strinjam da nihče nima kaj jokat, če je sprejel neka pravila, ki veljajo za vse!! vsi pa vemo kolk blazno zanimiva je bla F1 do lani, ko so se prehitevali skoraj izključno samo še v boksih... dokler jim niso - po nevemkoliko propadlih poskusih narediti F1 spet zanimivo - končno ukinili TC :whistle: in je zdej baje spet hudo fajn in zanimivo! (baje - ker verjamem znalcem na besedo, saj ne gledam F1 dirk) in MotoGP gre, vsaj zaenkrat, po čisto isti "napačni" poti - napačni v smislu vedno bolj nezanimivih dirk - še postnek v boksih za gorivo in/ali gume uvedejo, pa smo tam :cry: :headbang:

da so pa v Dorni res kvalitetni butli, na čelu z Ezpeleto :headbang: se pa vidi v več njihovih odločitvah: poleg tega da se niso nič naučili iz dogodkov v F1 tudi ukinjanje prenosov na Eurosportu, skoraj uvedene enake gume, zdej hočejo uvest še enotne ECUje :headbang: dirke so jim postale čist postranska zadeva, nujno zlo, ker pač morajo bit, gledajo samo še denar :cry:

Se strinjam. lani so japonci hoteli sforsirati omejitev obratov, ker je Ducati uspel z desmo ventili vrteti precej visje in z manj porabe... Pa en kup jamranja v superbikeu zakaj majo v twini lohk 1200ccm.. pa sej lohk tud honda z VTR-ko dirka, nihce jim ne brani dvovaljnika naredit... itd

omejitev obratov bi bla res neumnost... kdo pravzaprav jamra v WSBK je pa vprašljivo, tole vprašanje se namreč lahko tudi obrne: zakaj pa Ducati joka, jamra, zahteva posebne privilegije za svoje V2 motorje?? zakaj tudi oni ne dirkajo s 1000 V4, saj jim nihče ne brani??? saj ga imajo že narejenega, pripravljenega, samo gas bi dali!!! pa niso... le zakaj ne :hmm: pa ne da Desmosedici ni "dovolj konkurenčen" :eek:

...

:topic: kdo je branil Ducatiju da naredi 1000 V4, namesto lobiranja za spremembo pravil ;)

haloooo, zakaj bi ga naredili, saj ga že imajo!!!! IMHO veliko boljše vprašanje zakaj se nočejo vozit z njim :whistle: ... :smoke:

elektronske bergle vedno bolj brišejo mejo med najboljšimi in mičkenmalmanj dobrimi, MotoGP dirke pa postajajo vedno bolj dirke motorjev in vedno manj dirke voznikov... če bo šlo tako naprej bo Honde kmalu vozil njihov Asimo...

če bo Dorna hotela narediti dirke spet zanimive, pa da bodo o izidu res odločali predvsem vozniki, bo IMHO morala ubrat čist drugo pot: ukinit vso elektroniko razen vžiga, ajnšprica in števca obratov :kva1: hja, bogokletno, sej vem, ampak izvedljivo (pa še ceneje, kot Ezpeleta tko rad poudarja!) že danes, z varnostjo tudi ne bi bilo posebnih težav: ni nujno da bi bilo več padcev - da DOBRI vozniki ne bi imeli posebnih težav je preteklo nedeljo na Sachsenringu dokazal Sylvain Guintoli (na Ducatiju!!!) ko si je v zares težkih pogojih brez TCja privozil 6. mesto :worship: torej se da tudi brez, al ja :naughty:

Popravljeno . Popravil suzuki
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vendar za zanimivost dirke je zelo pomemben faktor tud pista. jaz se zanimive dirke v Sachsenringu ne spomnim. . . . morde ena še s 500ccm

Tu si ga pa malo mimo pihno - v Sachsu so bile dirke praviloma vedno najbolj napete oz. razlike najmanjše (tudi na vrhu); z izjemo lanskega pobega Pedrose in pa letošnjega Stonerja...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tu si ga pa malo mimo pihno - v Sachsu so bile dirke praviloma vedno najbolj napete oz. razlike najmanjše (tudi na vrhu); z izjemo lanskega pobega Pedrose in pa letošnjega Stonerja...

ja. se posipam s pepelom. sm mal pogledal

2003

2006

v spominu mi ostaja vlakec, brez ommembe vrednih prehitevanj. Tirck of a mind. Pardon

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja. se posipam s pepelom. sm mal pogledal

2003

2006

v spominu mi ostaja vlakec, brez ommembe vrednih prehitevanj. Tirck of a mind. Pardon

Na drugem posnetku bi blo treba komentatorju zalepit gobec. ATENZIONE!!!! jao :D

Drugac pa akcija. K bi blo vsaj zdej tko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo, to je bilo včasih na vsaki drugi dirki, danes pa kot bi gledal formulo skoraj (še vedno veliko bolje). V formuli je v skupnem seštevku zelo zanimivo, dirke pa so za zaspat, jaz imam raje dirke kolo ob kolo, zarad mene če ima en 100 pik prednosti. Na teh dirkah se je zdelo kot da nihče ne more nikamor tudi če bi še cel dan vozili in tako je prav, tako je tudi danes v 125 in 250, se pravi so v motogp nekaj hudo zasrali (vemo kaj), pa ne to da so sprejeli Stonerja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako 100 pik :? Trenutno je 49 pik razlike, glede na to, da se vozita 2 dirki in je na razpolago 50 pik na dirkaški vikend + da je razlika v prejetih točkah med 1 in 2 - 5 pik/dirko + trenutna forma Neukirchnerja in Cucukija bi rekel, da je Baylisova prednost minimalna :whistle:

OK, še malo nazaj k moto GP:

Melandri ima v še zadnjo šanso, da do konca sezone preživotari pri Ducatiju. V primeru slabega rezultata v Laguni ga bo že na naslednji dirki zamenjal Sete :friend1:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/69205

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je gdo mogoče gledal posnetek tiskovne konference iz Lagune?

Edwards CAR :worship: :OK:

:grim ...pa podaljšanje pogodbe s Tech3 za 2009 :OK: ...čeprav :unsure: bi ga blo fajn še kdaj v SBK videt :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali je gdo mogoče gledal posnetek tiskovne konference iz Lagune?

Edwards CAR :worship: :OK:

A se da to še kje drugje videt razen na motogp.com?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

edo je itak komedijant :D...tak ko zadnič ko je biu 3 se mizdi in prvo ko ga je reporter uprašou je odgovoril z..HI DAD pa tist širok nasmeh :lol1: :lol1: legenda...cajt bi že biu da zmaga :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako 100 pik :? Trenutno je 49 pik razlike, glede na to, da se vozita 2 dirki in je na razpolago 50 pik na dirkaški vikend + da je razlika v prejetih točkah med 1 in 2 - 5 pik/dirko + trenutna forma Neukirchnerja in Cucukija bi rekel, da je Baylisova prednost minimalna :whistle:

OK, še malo nazaj k moto GP:

Melandri ima v še zadnjo šanso, da do konca sezone preživotari pri Ducatiju. V primeru slabega rezultata v Laguni ga bo že na naslednji dirki zamenjal Sete :friend1:

http://www.autosport.com/news/report.php/id/69205

heh nism s tem mislu povedat kaka razlika je, sam men se sbk dirke ne zdijo newem kako napete, pa sj neki je, predvsem zarad drena, razlike so sicer manjše, sam vseen pa ni z izjemo nekaj dirk kej preveč napeto... je pa vsekakor bl kot pa zadnje dirke v motoGP...

pa še neki v zvezi s to temo...

upam da bom v nedeljo mal čez enajsto končno dočaku neki kar čakam že vsaj en let in sicer boj stoner / hayden... že lansklet v laguni sm upou na to, pa se je vse končalo že po 500 metrih, v phillip islandu je neki cajta dobr kazalo, pol je pa honda spušila... ampak v nedeljo je nov dan, sam da bo honda spet spušila...:glare: :glare:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

začelo se je, sicer z 10 minutno zamudo, ampak vndarle :)

moja najljubša dirka na motoGP koledarju

FP1 po 5ih minutah:

dasdasd.jpg

zaačetek sanjski ;)

EDIT:

medtem ko je men dolgčas

je v laguni 1. benči:

dasdasd.jpg

upam da je stoner še cel, glede na to da je naredu šele 2 kroga...

Popravljeno . Popravil KennyJR
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!