Skoči na vsebino

KAWASAKI GPZ1000


Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav vsem,ne vem zakaj,ampak sm se zaljubil v ta motor...Res da je malo star ampak mi je čezdalje bol všeč,pa tut vem za enga k ni kej preveč drag pa je kar dobro ohranjen.Me pa zanima predvsem izkušnje lastnikov/bivših lastnikov in pa tistih ki so jih kdaj vozli.Lp

Objavljeno
Lep pozdrav vsem,ne vem zakaj,ampak sm se zaljubil v ta motor...Res da je malo star ampak mi je čezdalje bol všeč,pa tut vem za enga k ni kej preveč drag pa je kar dobro ohranjen.Me pa zanima predvsem izkušnje lastnikov/bivših lastnikov in pa tistih ki so jih kdaj vozli.Lp

Gpz 1000 RX je naslednik serije gpz 900. Ima sistem AVDS na prednjih vilicah,ki uravnava posedanje motorja pri bremzanju.Takrat je bil eden redkih modelov,ki je imel ročno polirane kanale v glavi motorja,zato je imel tudi 125 KM pri 9500 obratih,kar je za takrat kar veliko. Končna brzina je preko 260 km/h.Sam agregat ima dve oljni črpalki.

Skratka za tiste čase je bil zelo dober motor. Kar je motilo,so 16 colska kolesa-problem z gumami ,zelo malo izbire,posledično velika cena. Nekateri so kasneje menjali kolesa od

ZX 10 ravno zaradi izbire ,ter cene gum. Kot pri vseh GPZ-jih je potrebno kontrolirati verižice odmičnih gredi,ter verižico zaganjača in po potrebi zamenjati ker so malo bolj dovzetni

za tovrstne okvare.So pa ti agregati še kar glasni,kar še ne pomeni da so verižice slabe.To vem iz mojega primera,ko se tudi po menjavi verižic,drsnikov,ter šponarja šum ni utišal.

LP dare

Objavljeno

Hm...Jutr ga grem malo pogledat kak je kaj,pa še sliku ga bom,tak da ga vidite malo.Letnik sicer ne vem je pa cena 1700 evrov.Pomoje če bi mu vrgu 1500 na mizo tut ne bi reku glih ne.Lp

Objavljeno

Še našu sm da ma blokado alphatechnik...Tko da ga bom lahko verjetn že zdj vozu,čeprav s 25kw ampak ga bom če bo vse posreč...Lp

Objavljeno
Lep pozdrav vsem,ne vem zakaj,ampak sm se zaljubil v ta motor...Res da je malo star ampak mi je čezdalje bol všeč,pa tut vem za enga k ni kej preveč drag pa je kar dobro ohranjen.Me pa zanima predvsem izkušnje lastnikov/bivših lastnikov in pa tistih ki so jih kdaj vozli.Lp

Motor mora biti odlično ohranjen, če ne te bo samo glava bolela. ;)

Objavljeno

Aja pa tale gpz ni ravno nek bicikel med motorji. Je treba že malo možakarja za balanco. :whistle:

Objavljeno

Vem,razlika je precejšnja med 125 4t pa 1000 kubičnim...Pa še mal bol je neroden kot ne :D Ampak če ne za drugo ga bom mel pa za šminko doma.Ja,pr takih motorjih je pa drugač zmeraj loterija.Nikoli ne veš kaj ti pade v roke.Drugače pa brez skrbi nism tak bedak da bi dal blokado noter samo za na tehničnega.Bi bla kr lepo do 21.leta oz dokler ga ne spoznam tolk da bi sam presodu da je dost.Jutri grem pogledat to čudo.Lp

Objavljeno
Vem,razlika je precejšnja med 125 4t pa 1000 kubičnim...Pa še mal bol je neroden kot ne :D Ampak če ne za drugo ga bom mel pa za šminko doma.Ja,pr takih motorjih je pa drugač zmeraj loterija.Nikoli ne veš kaj ti pade v roke.Drugače pa brez skrbi nism tak bedak da bi dal blokado noter samo za na tehničnega.Bi bla kr lepo do 21.leta oz dokler ga ne spoznam tolk da bi sam presodu da je dost.Jutri grem pogledat to čudo.Lp

ampak bratje cvička ste pa res zamenjal filozofijo v zadnjem času - vsi iz čoperjev na neke jake makine. :lol:

če imaš pospravljeno v glavi, direkt prehod na 1000 kubikov ni neki jaki deal. Pri takem starejšem motorju pa računaj na kako generalko - jaz bi btw moderniziral kake komponente (bremze, vzmetenje itd), čeprav nekateri pljuvajo, da s tem uničiš oldtimerja. Vsekakor pa je lepo videti, da je še kdo pripravljen vzdrževati takle starejši motor.

No, upam, da ga kmalu vidim v naših krajih.

Objavljeno
Še našu sm da ma blokado alphatechnik...Tko da ga bom lahko verjetn že zdj vozu,čeprav s 25kw ampak ga bom če bo vse posreč...Lp

iJoj. GPZ 900 in 1000rx so težki motorji v pravem pomenu besede. krave. letalonosilke po okretnosti. za blokade vem le, da so bili blokirani na 100 konjev, za nemški trg. Če je motor v dobri formi še vedno fajn potegne. Kako leti ugotoviš, ko začneš bremzat....po zdajšnjih merilih zo zavore živi obup. ampak res! pa sem prenovil klešče in črpalko, zamenjal cevi in ploščice...iz obupnega je ratalo malo manj obupno. Še ena zabavna pri teh motorjih. Mere gum so tako eksotične, da jih kmalu nebo več :) prve gume so mislim da samo še ena avon, metzeler lasertec in dve bridgestone. Motor je fin oldtimer, za nabijanje kilometrov pa so ti stroji mal stari.

Objavljeno
za nabijanje kilometrov pa so ti stroji mal stari.

kolega ima 750-ko... redno nabija kilometre z njim in sedaj mu že drugi drugi motor stoji pokrit v garaži, on pa se večino časa vozi z gpz-jem..

Objavljeno (popravljeno)
kolega ima 750-ko... redno nabija kilometre z njim in sedaj mu že drugi drugi motor stoji pokrit v garaži, on pa se večino časa vozi z gpz-jem..

750 ni podoben, je manjši in lažji, zračno hlajen motor. mislim da ma tud večje sprednje kolo, in je precej okretnejši. podobni so 750r, 900r (identična motorja) in 1000rx. Jaz mam 900r, in sm lani z njim naredu 12000km. zelenko dela. Namen je bil kupt kej sodobnejšega, ampak slabo kaže :( , tako da bo moral pred upokojitvijo oddelat še eno sezono, in števec obrnit na 0000000 ....Vseeno mislim, de so ti motorji prestari in do uporabnika neprijazni. IMHO Če ti ni neka silna želja iz otroštva, in ga nimaš rad, je bolš če kupiš vsaj ene 3 generacije mlajši motor.

Popravljeno . Popravil Cartman
Objavljeno

Eno vprašanje še.Zvedu sm da je ta motor iz uvoza se pravi nemčija,lastnik je sicer slovenec ki ga je mel gor pa ga zdj sm pripeljal da ga bi prodal.Kak se jst spoznam na to če je motor starejši od 7 ali 8 let,se pač ne more registrirat v Sloveniji?Ali se motim :unsure:

Objavljeno
Eno vprašanje še.Zvedu sm da je ta motor iz uvoza se pravi nemčija,lastnik je sicer slovenec ki ga je mel gor pa ga zdj sm pripeljal da ga bi prodal.Kak se jst spoznam na to če je motor starejši od 7 ali 8 let,se pač ne more registrirat v Sloveniji?Ali se motim :unsure:

vem de lahko uvoziš recimo ZZR 1100 letnik 93, in mislim, de GPZja nemoreš, ker ni dovol star, da bi dobil certifikat za starodobnika, ravno tako pa ne izpolnjuje ekološke norme, kako ji je že ime? CE 24/97 al neki podobnega. Vprašaj na DKS, meni so vse razložili, glede ZZRja, pa bodo najbrž tud tebi.

Objavljeno

Motor je 86 letnik,se pravi 22 let ma trenutno :D Zdj pa tako...Se pravi še tri leta počakat da ga pod old-tajmerja registriram,drugače ne gre?Ok,bom vprašal.Lp

Objavljeno
Motor je 86 letnik,se pravi 22 let ma trenutno :D Zdj pa tako...Se pravi še tri leta počakat da ga pod old-tajmerja registriram,drugače ne gre?Ok,bom vprašal.Lp

iz relativno zaneslivih virov sem slišal, da ima SVAMZ že letos dvigniti spodno mejo za pridobitev certifikata na 30 let. JEBA! a je ta gpz k ga ti gledaš naprodaj na omiljeni slovenski strani za prodajo rabljenih vozil za 1750€?

Objavljeno

U klucifiks...Hm,kaj pa vem.Če je to ta.Mi daš prosim link?Ker jst poznam tega človeka ko prodaja...Dans sm tut motor vidu še od čist bliz :D Kak se mi dopade...

Objavljeno
U klucifiks...Hm,kaj pa vem.Če je to ta.Mi daš prosim link?Ker jst poznam tega človeka ko prodaja...Dans sm tut motor vidu še od čist bliz :D Kak se mi dopade...

sej bi ti dau link že prej,pa sm opažam da moderatorji ne tolerirajo oglaševanja potom linkov, tako de...se probam izogibat incidentom :D

Objavljeno

Hmm...Maš prov.Te moderatorji so zaribana stvar,vendar jih po eni strani razumem.Aja,k na PM se da poslat?Al tut to ne...K če to ne je pa katastrofa.Če ne mi pa na mail pošl k ga mam v profilu.Lp

Objavljeno

Jap,to je ta motor.Sm zdj malo brskal po avto pika net pa našu ta oglas.Lp

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!