Skoči na vsebino

Nov zakon o varnosti v cestnem prometu sprejet


sergejl

Priporočene objave

Ki je, kolkor vem, že vračunan v meritev. :evilgrin:

Kot je že povedal bivol,toleranca ni upoštevana pri merjenju ampak se izračuna po meritvi glede na izmerjeno vrednost.Ampak mislm da nekje u zakonu piše toleranca do 100km/h (5km/h),nad 100km/h(7km/h) in nad 200km/h(mislm da je 11km/h)....preverte u zakonih uglavnem

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sj itak vseen. Zmeraj ti bo rekel...vozili ste toliko in toliko, če upoštevamo toleranco je to toliko in toliko :D.

Vsaj pri meni je bilo zmeraj tako :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Inkasanti, bla, bla, bla...

Me prav zanima, koliko kazni so tile inkasanti napisali neutemeljeno,... :doze: :fredy:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Neutemeljeno pomoje lih ne......bolj me zanima koliko teh kazni so napisali raznoraznim državnikom, živinam,.... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

@Frips:

Neutemeljeno pomoje lih ne......bolj me zanima koliko teh kazni so napisali raznoraznim državnikom, živinam,.... whistle.gif

Malo ali nič. Poznam primer... če "živino" ne prepozna v obraz, pokaže samo prometno, notri piše vozilo last ****, policist samo še reče: "Gospod se opravičujem, srečno vožnjo."

Popravljeno . Popravil jetman
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Malo ali nič. Poznam primer... če "živino" ne prepozna v obraz, pokaže samo prometno, notri piše vozilo last ****, policist samo še reče: "Gospod se opravičujem, srečno vožnjo."

Noro dober občutek je to, res.

Vse prebedene noči, krvavo garanje in neplačane nadure, vikendi, meseci in leta daleč stran od družine,... ...vse je v trenutku pozabljeno. :D :D :evilgrin: :whistle: :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ki je, kolkor vem, že vračunan v meritev. :evilgrin:

Ni vračunano v meritev. Toleranca na laserskem merilniku in tudi na stacionarnem radarju je 5km/h. Se pravi, če voziš 62km/h - 5 = 57km/h je kazen, ki je določena za prekoračitev hitrosti od 0-10km/h. To je sigurno, ker sem v tem času 2x kasiral in sem na licu mesta tudi preveril, če so mi odšteli toleranco in koliko je ta toleranca.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ni vračunano v meritev. Toleranca na laserskem merilniku in tudi na stacionarnem radarju je 5km/h. Se pravi, če voziš 62km/h - 5 = 57km/h je kazen, ki je določena za prekoračitev hitrosti od 0-10km/h. To je sigurno, ker sem v tem času 2x kasiral in sem na licu mesta tudi preveril, če so mi odšteli toleranco in koliko je ta toleranca.

No, viš, to pa je poštena informacija.

Ker jo k sreči še nisem sam skusil, oz. je že dolgo tega, thank you! :worship:

Čeprav ..... 5% od 62 ni enako 5! :blink:

Lahko še to razloži kdo?

Torej velja Snoopyjeva razlaga 5km do 100km/h in višje 7 itd.?

Popravljeno . Popravil HHV
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Noro dober občutek je to, res.

Vse prebedene noči, krvavo garanje in neplačane nadure, vikendi, meseci in leta daleč stran od družine,... ...vse je v trenutku pozabljeno. :D :D :evilgrin: :whistle: :krneki:

O čem ti sploh sanjaš tule? :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, ravno zato, ker večina razmišlja točno tako, nam lahko, ofcam in vsem ostalim, grenijo življenja ter nas imajo za norca s popolnoma neživljenjskimi zakoni. Namesto, da bi država poskrbela za preventivno vzgojo ter osveščanje, ubere pač najlažjo pot; udari podložnike po žepu.

36 poslancev nam para živce in odloča, da nas bodo lahko bolj ali manj zagrizeni policaji obrali za več kot celomesečni zaslužek! :eek: Zakaj že? Ker se bomo vozili nekaj posranih km/h več po naseljih ali kjerkoli že?

In večina se jezi, benti, udriha preko vsakega in vseh tam v parlamentu, ... pa rep med noge in pragmatična tolažba s tistim: "Saj ne moremo nič narediti!"

Imamo takšno vlado, kot si jo zaslužimo. Imamo butaste župane in bebaste poslance. Ker si jih zaslužimo. In imamo takšne zakone, kakršne nam lahko 36 vzvišenih mandeljcev s polnimi ritmi vsili. Cool!

:evilgrin:

TOCNO TAKO.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imam obcutek,da je ta drzava popolnoma nezainteresirana,da se v prometu kaj izboljsa?Kazni so se ze nestetokrat povisale mrtvih pa je iz leta v leto vec.Se pa strinjam,da so nekateri taki v prometu,da jim ne bi dal niti samokolnice za vozit.Enostavno se ne zavedajo,da lahko majhna napaka unici zivljenje sebi in drugim.Najmansi problem je hitro vozit(divjat)Drugi problem pa je, kako vozilo obvladat ko nastopi krizna situacija.Problem pa je nasa cestna infrastruktura,ki je porazna.Na dolocenih krajih je toliko prometnih znakov obenkrat z reklamnimi panoji skupaj,da jih clovek ne bi registrirav tudi,ko bi sel pes.Ali pa ravna cesta ob cesti dve baraki omejitev pa 40 km na uro.-tukaj bom nehal nastevati,ker bi to utegnilo trajati celo popoldne.Policaji so pa tudi le na takih cestah kjer je promet urejen po polzje in komaj cakajo da nekdo gre malo vec,da lahko kasirajo.Policaji bi morali biti na nevarnih odsekih cest,ker ze njihova prisotnost odvrne voznike,da bi divjali.Problem je samo zato ,ker se jih ne vidi(jih ni) ne pa v visokih kaznih.Dovolj je ze ce je na cesti samo policajski avto in noga sama skoci s pedala za plin.Videl in dozivel.Vso so vozili pametno.Primer:Vsak se upa iti v brlog ce ve,da notri ni medveda.

Zakaj malo ne pogledajo po Evropi tudi s te strani.Zmeraj so radi primerjali ali to ali ono in rekli...Ja v Evropi je pa to tako,pa so sprejeli kaksno neumno,ker je tudi drugod tako.Podrazili so to in ono in dejali da je tudi vEvropi tako.Ocitno ne vedo koliko pri nas zasluzijo ljudje,ker jim je vazno le za svoje dobro.Vlada dela z denarjem kot svinja z mehom se pa na vse nacine trudijo,da ljudi oskubijo ne pa, da bi kaj izboljsali.Ves ta slamparaj je narejen,da se male ljudi j**e.Namesto,da bi malo popravili ceste raje navijejo kazni on od tega bo seveda vec denarja kot pa od popravljanja cest.Prilagam par fotk,ki se jim pravi cesta.

Kaj bo s clovekom,ki zasluzi piskavih 500 evrov po zaslugi drzave,ki bo nehote sel tistih 15 km vec od dovoljenega kazen za to pa znasa 1000 evrov.Mu bodo zarubili dom?Tudi v tej smeri je lahko pricakovati novi zakonik.

Bos videl Evropo mi je enkrat dejal kolega,ko smo vstopali v unijo..SE GATE NAM BODO POTEGNILI Z RITI.

Vse preveč je poslancev,ki v parlamentu zehajo,ko sprejemajo neke nove zakone in ko se malo predrami pritisne napačen gumb pa imamo sprejet nov katastrofalen zakon na primer novi zakonik o cestnem prometu.

Mi smo za te ljudi glasovali in po nasi zaslugi lepo zivijo,mi pa zaradi njih slabo,toda ko bo cas volitev jih lahko tudi odstranimo.

post-3091-1209049961_thumb.jpg

post-3091-1209049991_thumb.jpg

post-3091-1209050005_thumb.jpg

post-3091-1209050023_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako je lansko jesen stalo vozilo brez policistov med Kočevjem in Dvorom. Dobra poteza policistov. Večinoma je vsak voznik zmanjšal hitrost ob pogledu na njihovo vozilo. Če pa bi stal tam policist z radarjem in bi polnil državni proračun bi ga vsi preklinjali in pizdili. Tako pa so pametno omejili hitrost.

Ni vse samo visoka kazen.

Pa še nekaj

Kako bo policist ukrepal oziroma reagiral ko bo ustavil staro ženičko na avtomatiku. Brez čelade (z ruto na glavi), brez prižgane luči brez signalov pri zavijanju v križišču povrh pa še ne sliši in ne vidi dobro. Kdo bo koga (napizdil ali prepričal se obrnil stran) ? Kdo je šibki člen pri tem?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Predlagam, da se na vse motorje in avtomobile zaradi tako visokih kazni namesti še en števec. Števec bi kazal € in točke v odvisnosti koliko bi bili v prekršku :lol1: verjetno bi se kdo manj peljal :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj imam obcutek,da je ta drzava popolnoma nezainteresirana,da se v prometu kaj izboljsa?Kazni so se ze nestetokrat povisale mrtvih pa je iz leta v leto vec.

NAROBE, to mnenje nam hoče vsiliti država zaradi uvedbe višjih kazni, ki polnijo proračun!

Iz članka, objavljenega na spletni strani Avtomagazina, mislim, da 6.4., je razvidno, da se je v obdobju 1995-2006 število prometnih nesreč zmanjšalo za 20%, število umrlih v prometnih nesrečah za 37% in število nesreč s smrtnim izidom za 40%.

Pri tem moramo upoštevati, da je v Sloveniji vsako leto 20-30.000 novih vozil, tako da se je v tem obdobju število vozil povečalo za 38%!

Iz tega sledi, da se v resnici prometna varnost IZBOLJŠUJE IN NE SLABŠA, se pravi ni razlog

a za tako drastično visoke kazni, neprimerne teži prekrškov!

NA POLIGRAF VSE POLITIKE, KI SO SPREJELI TA ZAKON IN NAJ REČEJO, DA NE KRŠIJO HITROSTNIH OMEJITEV!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

NAROBE, to mnenje nam hoče vsiliti država zaradi uvedbe višjih kazni, ki polnijo proračun!

Iz članka, objavljenega na spletni strani Avtomagazina, mislim, da 6.4., je razvidno, da se je v obdobju 1995-2006 število prometnih nesreč zmanjšalo za 20%, število umrlih v prometnih nesrečah za 37% in število nesreč s smrtnim izidom za 40%.

Pri tem moramo upoštevati, da je v Sloveniji vsako leto 20-30.000 novih vozil, tako da se je v tem obdobju število vozil povečalo za 38%!

Iz tega sledi, da se v resnici prometna varnost IZBOLJŠUJE IN NE SLABŠA, se pravi ni razlog

a za tako drastično visoke kazni, neprimerne teži prekrškov!

NA POLIGRAF VSE POLITIKE, KI SO SPREJELI TA ZAKON IN NAJ REČEJO, DA NE KRŠIJO HITROSTNIH OMEJITEV!

Popravljam, članek je bil objavljen 28.2.:

http://www.avto-magazin.si/novice/prometna...pehu-13481.aspx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam v en del visokih kazni morte pristet se prazne policijske blagajne...sej so 1.3 milijarde evrov porabil za nove policijske avtomobile,in pitaj boga kva se use...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

so 1.3 milijarde evrov porabil za nove policijske avtomobile,in pitaj boga kva se use...

Vir?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam v en del visokih kazni morte pristet se prazne policijske blagajne...sej so 1.3 milijarde evrov porabil za nove policijske avtomobile,in pitaj boga kva se use...

1.3 milijarde????? :eek: Pa saj nisi resen..........Lepo bi bilo, da bi nas razsvetlil s svojim virom informacij.......

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sam v en del visokih kazni morte pristet se prazne policijske blagajne...sej so 1.3 milijarde evrov porabil za nove policijske avtomobile,in pitaj boga kva se use...

Si se malo zatipkal ali govoriš v starih italijanskih lirah?

Vojska je za dva velika transportna helikoptra dala okoli 15 mio €, nakup patrij bo koštal 120-150 mio evrov, cena enega F-16 se giblje od 16 mio evrov pa tja do 30 (odvisno od opreme).

1,3 mio € je že bolj realno za avtomobile (skupaj s kupljenimi motorji).

Poleg tega se pa malce pozanimajte, kam gre denar od pobranih kazni. Direkt v policijski proračun prav gotovo ne. Nekateri pa so še pametni in seštevajo, koliko država "zasluži" na račun kazni.... mene pa zanima, koliko stane zdravniška oskrba za udeležence prometnih nesreč (povzročenih zaradi malomarnosti) in druga gmotna škoda?

p.s.: in ne, nisem ne policaj, zdravnik ali pripadnik določene politične opcije.

lp,

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Fajn pa je slišat kako se denar od pobranih kazni steka direktno v policijski proračun........Populistični prijemi vedno vžgejo.... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.... mene pa zanima, koliko stane zdravniška oskrba za udeležence prometnih nesreč (povzročenih zaradi malomarnosti) in druga gmotna škoda?

lp,

mene pa na drugi strani zanima koliko bom moral doplačati za zdravniško oskrbo, glede na to, da sem bil v dvaidvajsetih (22) letih dva tedna (14 dni) v boniški in sem ves ta čas prispeval vsa obvezna in zdravstvena zavarovanja????

Lahko polemiziramo koliko kaj stane, kdo je bolj rizična skupina ipd (ali je to kadilec ki bo po vsej verjetnosti po 40 letih kaj fasal, ali mizar ki ima roke vsak dan 8 ur nekje pri rezilu...)...ampak se mi zdi to bolj druga tema? Ali pač ne?

Zaradi novega zakona se varnost ne bo dvignila, dokler folk zafrustriran in nejevoljen leti v službo in domov, lovi minute, z mislimi globoko v vesolju.

Zakaj je nesreč toliko ni krivda v prenizkih kaznih ki jih je blo treba povečat...tukaj je še cel kup dejavnikov ki vplivajo na naše vedenje....

Še primer:

na Hrvaškem je bilo celo javno objavljeno, naj ljudje kar blendajo...vsi upočasnijo vožnjo, ker mislijo da so nekje v bližini policaji...torej posledično se zmanjšuje hitrost in pozitivno vpliva na zbranost voznikov (če ne drugega oprezajo za plavci).

Pri nas je opozarjanje na policijo (blendanje) prekršek....bog ne daj da opozoriš na nekoga, ki bi lahko prispeval preko policije v proračun!!!

Tudi potek sprejemanja tega zakona je jasno nakazal kaj in kako:

k razpravi so se prijavljali izključno opozicijski poslanci...predlagali amandmaje....

pozicijski so se malce nasmihali....in čakali kdaj bojo po direktivi pritisnili gumb ZA.

Še nekrat:

zakon je butast, neživljenski in namenjen odiranju! (kot nekateri drugi v zadnjem času sprejeti zakoni...ampak to je druga tema)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:headbang: :headbang: :headbang: :headbang: :headbang:

Kazen proti vzgoji

Slovenija, 25.04.2008

Nedvomno smo Slovenci pravi geniji pri sprejemanju raznoraznih neživljenjskih ali (če hočete) butastih zakonov.

Seveda takšnim zakonom botrujejo naši vrli strokovnjaki, ki s svojo »strokovnostjo« prepričujejo vlado, da je njihov predlog pravzaprav edinstven in da bo rešil, če že ne svet pa vsaj našo državo. Za uveljavitev svojih zamisli se »strokovnjaki« poslužijo celo lobiranja pri raznih političnih strankah v parlamentu. Pa si poglejmo samo na novo sprejeti Zakon o varnosti v cestnem prometu. Lahko bi rekli, da gre za zakon, ki se od starega bistveno ne razlikuje. Bistvenih vsebinskih sprememb kljub velikemu pompu, kako da bodo s tem zakonom rešili mnoga življenja na naših cestah, enostavno ni. Pa kako pravzaprav naj do sprememb pride, če pa zakone o prometu že dolga leta oblikujejo ali (če hočete) snujejo eni in isti ljudje. Rezultat njihovega strokovnega dela pa je vsako leto več mrtvih na naših cestah. Pri vsaki spremembi zakona so strmeli predvsem k zvišanju kazni za prometne prekrške, kam dlje pa njihova strokovnost ne seže. In kljub temu da že vrabci na strehi čivkajo, da je že dosedanja praksa pokazala, da z zviševanjem kazni, krvavega davka na naših cestah ni mogoče zmanjšati, so ti »strokovnjaki« v novi zakon o cestnem prometu vnesli prav to. Drastično so dvignili kazni. Celo tisoč evrov boste lahko plačali za prekoračitev hitrosti. Poleg tega pa sledijo še kazenske točke. To kaže na popolno nesposobnost ljudi, ki se ukvarjajo s prometno varnostjo, oziroma ljudi, ki snujejo tako veleumske zakone. Že dolgo časa eno takšnih delovnih mest zaseda Ljubo Zajc, ki je bil prej na ministrstvu za notranje zadeve oziroma policiji, sedaj pa je na ministrstvu za promet. Od nekdaj je snoval tovrstne zakone in vedno je dobesedno navijal za višje kazni. Naše ceste so ponekod v obupnem stanju, kar je nedvomno vzrok za mnoge, tudi najhujše, prometne nesreče. Policisti pa običajno kot vzrok navedejo prehitro vožnjo oziroma neprilagojeno hitrost. Težko boste na kakšnem policijskem zapisniku prebrali, da je vzrok nesreče slaba cesta, pregladka in zato spolzka asfaltna ali celo betonska površina cestišča itd. Jasno je, da obstajajo normativi za drsnost cestišč, a žal se jih nihče ne drži. Ceste krpajo z materiali, ki ne ustrezajo tem normativom, a za to, kljub nesrečam, ne odgovarja nihče. O, ja, odgovarja. Vozniki odgovarjamo. V sosednji Avstriji, Italiji pa v Nemčiji in drugih Evropskih državah je iz leta v leto več tožb, v kateri vozniki tožijo lastnika oziroma upravljalca cest kot krivca za prometno nesrečo, saj naj bi prav neustrezne ali celo nevarne ceste botrovale nesrečam. Pri nas smo še daleč od tega, čeprav je nekaj tožb že bilo.

Naj se vrnem k tistim, ki snujejo zakone. Zakaj za hudiča nikjer v zakonu ne piše, da posledice prometne nesreče v primeru, da gre za cestišče, ki je izven normativov, krije vzdrževalec oziroma lastnik. Kje je vzgoja in izobraževanje mladih? Kdo odgovarja za napačno ali nepregledno postavitev prometnih znakov, prometno ureditev, označitev ob popravilu cest …, ja, še bi lahko našteval. Dejstvo je, da s tako visokimi kaznimi divjakov ne bodo ukrotili. Veljalo bi, če bi se pisci zakonov poglobili v stroko in z uporabnimi rešitvami, zakoni pripomogli k znižanju krvnega davka na naših cestah ne pa branjevsko zviševali tovrstne cene, kar se je že velikokrat izkazalo za neučinkovito. No, čisto neučinkovito pač ne. S tem polnijo predvsem državno blagajno, iz katere so za svoje »strokovno« delo plačani.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!