Halozan Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Ops, priznam, da sem slabo prebral tvoj post. Saj si prav to napisal. Se opravičujem zaradi prehitrega komentarja. :blush: Maš pivo v dobrem kot bivši VOZAČ MOTORNIH VOZILA U JLA. Lp. :beer2:
Guest Brumer Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Počasi boste vsi prišli do spoznanja,da je v višjo prestavo bolje(predvsem hitreje) šaltat brez sklopke.Menjalnik prav nič netrpi jaz sem imel V-maxa10 let 70K kil. Perd dvemi leti sem ga prodal novemu lastniku in menjalnik še danes dobro služi,čeprav je motor star že 12 let,tako da teorija,da teorija,da škodi menjalniku,če se šalta brez sklopke,nedrži.
simonsi Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 Če ste bolj lene sorte, je boljše kot brez sklopke, da sklopko stisnete samo z dvema prstoma nekje do polovice, kjer druga dva prsta na belanci delujeta kot distančnik. Pa še boljši nadzor omogoča.
simonsi Objavljeno April 6, 2008 Opozori Objavljeno April 6, 2008 (popravljeno) Počasi boste vsi prišli do spoznanja,da je v višjo prestavo bolje(predvsem hitreje) šaltat brez sklopke.Menjalnik prav nič netrpi jaz sem imel V-maxa10 let 70K kil. Perd dvemi leti sem ga prodal novemu lastniku in menjalnik še danes dobro služi,čeprav je motor star že 12 let,tako da teorija,da teorija,da škodi menjalniku,če se šalta brez sklopke,nedrži. Velja, če šaltaš z občutkom in ne na silo. Spet dvojni post. :glare: Popravljeno April 6, 2008. Popravil simonsi
stuhec Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 dobr da vem da nebom avta alpa motorja od tebe kupoval .) je pa užitek ni kej malo poglej kaka navodila za motor prečitaj vse o prestavljanju
fossil Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 Narobe! V višje prestave lahko prestavljaš brez sklopke, ne da bi škodoval menjalniku, le v trenutku menjavanja spusti za trenutek plin, da se sprosti obremenitev zobčenikov (kar tudi delamo, ko menjavamo s sklopko). Navzdol pa je bolje s sklopko zaradi nizkega števila obratov. Na istem principu delujejo quick-shifterji, le da tam ne spuščaš plina, ker to namesto tebe opravi quick-shifter (nekaj deset-tisočink sekunde), tako da lahko z njim menjavaš pri popolnoma odprtem plinu. pisal sem za prestavljanje navzdol, kjer se obrati motorja povišajo (za enako hitrost vozila)... :headbang:
NejcZ Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 A pol morm gor šaltat brez kuplunge al kaa!?
fossil Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) A pol morm gor šaltat brez kuplunge al kaa!? gor gre, dol tud, ne priporočam ne uporabe kuplunge, menjalnik je pa tvoj, tko da se mi j**e :ninja: Popravljeno April 7, 2008. Popravil fossil
gregor46 Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 (popravljeno) gor gre, dol tud, ne priporočam ne uporabe kuplunge, menjalnik je pa tvoj, tko da se mi j**e :ninja: Meni se tudi jebe.... No da pa nebom čisto :topic: sicer prestavljam z uporabo sklopke....no tu pa tam sem probal tudi brez in moram rečt da lepše prestavi kod če uporabiš sklopko,....tak da mislim da ne povzročam z tem nobene škode. Skratka v večini primerov uporablam sklopko,......je bol romantično :whistle: Popravljeno April 7, 2008. Popravil gregor46
fossil Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 js bom faks pustu, itak stvari k jih delamo niso v uporabi :headbang:
gregor46 Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 js bom faks pustu, itak stvari k jih delamo niso v uporabi :headbang: to sem že jaz reko v prvem letniku,....pa še kar vstrajam :yes:
fossil Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 to sem že jaz reko v prvem letniku,....pa še kar vstrajam :yes: sej js tud :closedeyes:
Guest Brumer Objavljeno April 7, 2008 Opozori Objavljeno April 7, 2008 sej js tud :closedeyes: Glej,da neboš predolgo vztrajal.Moj sosed se je ravno danes odločil po 12-tih letih na faksu v Lj,da bo nehal bit večni študent in išče službo,kot tehnik lahko bi imel že 12 let delovne dobe. :headbang: :headbang:
Stric Burek Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Glej,da neboš predolgo vztrajal.Moj sosed se je ravno danes odločil po 12-tih letih na faksu v Lj,da bo nehal bit večni študent in išče službo,kot tehnik lahko bi imel že 12 let delovne dobe. :headbang: :headbang: Za kar je fax kriv, ne on. :worship:
bladzo Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 na yamahi imam gumb ki za trenutek prekine vžig motorja. Uporabljam ga vedno iz 2 -> 3 -> 4 -> 5 -> 6na podoben sistem delujejo quickshifterji na motorjih, ki se montirajo na prestavno ročico, s tem da pri tem sistemu ne rabiš pritiskat nobenega gumba, sam gas do konca :D tako kot so predhodniki povedali, če se ti je avto/motor/skorajKarkoli "zameril", se da šaltat brez sklopke, _samo_ obrate motorja in hitrost moraš ujeti. @Frips: to je zato ker yamaho furaš :P Huh, tole je pa precej primitivno... Zakaj pa ne montiraš quickshifterja??? Tole z gumbom se mi zdi, da ne profitriraš v primerjavi z rahlim odvzemom gasa - ali pač???
fossil Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Glej,da neboš predolgo vztrajal.Moj sosed se je ravno danes odločil po 12-tih letih na faksu v Lj,da bo nehal bit večni študent in išče službo,kot tehnik lahko bi imel že 12 let delovne dobe. :headbang: :headbang: naj te ne skrbi, bom doštudiru :evilgrin:
misty Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 Huh, tole je pa precej primitivno... Zakaj pa ne montiraš quickshifterja??? Tole z gumbom se mi zdi, da ne profitriraš v primerjavi z rahlim odvzemom gasa - ali pač??? kolikor mi je znano, je bit tak sistem narejen zaradi pravilnika, ki ni dovoljeval quickshifterja ... profitiraš vseeno, ker ne rabiš migat z desno roko :D, gumb odvzame tok za delček sekunde
rosse20 Objavljeno April 8, 2008 Opozori Objavljeno April 8, 2008 drugače se mi zdi, da v oni knjigi... Magisterij vožnje motocikla... piše tudi o tem in sicer na 38 strani: js bom faks pustu, itak stvari k jih delamo niso v uporabi :headbang: to sem že jaz reko v prvem letniku,....pa še kar vstrajam :yes: hehe... se vama pridružujem :whistle:
dotem Objavljeno Maj 1, 2008 Opozori Objavljeno Maj 1, 2008 najboljše se pa prestavlja brez kuplunge 4 brzinc. jaz jih vozim že 33 let, in če je kdaj bila cela zajla, še takrat sem šaltav brez... :worship:
gebre Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Včeraj slučajno najšel članek o prestavljanju brez kuplunge....sem malo probal zadevo in se res lepše prestavi brez sklopke :D
Guest Brumer Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Včeraj slučajno najšel članek o prestavljanju brez kuplunge....sem malo probal zadevo in se res lepše prestavi brez sklopke :D To je bilo v tej temi že večkrat napisano,saj skoraj vsi prestavljamo v višje prestave brez sklopke,jaz že iz prve v drugo šaltam brez sklopke in to neslišno,če pa šaltam s sklopko,pa se vedno sliši zobnike!!! :hmm:
tombgo Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 je pa čist odvisno od motorja, eni dovolijo prestavljanje gor pri višjih obratih enih pri nižjih, pri mojem V2 mi nima smisla metat gor brez sklopke pri 4000rpm ko se komaj začne dogajat, pri višjih obratih pa zaradi zaviranja motorja ni slišat lih lepo. V bistvu tudi cele sklopke ne potrebujem, stisneš lih tolko, da malo zdrsne. tudi dol se da brez problema le obrate spustite pod 1000rpm ;)
Guest Brumer Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 je pa čist odvisno od motorja, eni dovolijo prestavljanje gor pri višjih obratih enih pri nižjih, pri mojem V2 mi nima smisla metat gor brez sklopke pri 4000rpm ko se komaj začne dogajat, pri višjih obratih pa zaradi zaviranja motorja ni slišat lih lepo. V bistvu tudi cele sklopke ne potrebujem, stisneš lih tolko, da malo zdrsne.tudi dol se da brez problema le obrate spustite pod 1000rpm ;) Nič ni odvisno od motorja vsakega se da samo pravi trenutek ujemi,pri prestavljanju navzdol pa ni tako enostavno kajti tisti moment,ko hočeš prešaltat navzdol moraš dati celo malo gasa ca 2 mm (na ročici)ne preveč,pa to raje neposkušaj(da nebom jaz kriv,če streš menjalnik) navzgor pa kot sem rekel,ko se naučiš šaltaš res skoraj vedno brez sklopke.Če pa voziš ležerno ali nekoga pelješ šaltaš normalno s sklopko saj zato tudi je aneda!
SEOI-NAGE Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Kadar se vozim sam šaltam brez sklopke, saj malček cukne, čeprav res minimalno a cukne. Ne zaradi menjave, ampak zato ker po menjavi daš gas. Če pa vozim koga zadaj, ki ni navajen menjam z sklopko pa zares nežno delam da sploh ne občuti. Za dol vedno z sklopko !
Tomyboy Objavljeno Julij 8, 2008 Opozori Objavljeno Julij 8, 2008 Na Tomosu (yamaha agregat) je šlo navzgor brez sklopke, pri Suzi SV650S pa ne gre, in tudi ne mislim nekaj na silo poskušat.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se