bikez Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 Na Tomosu (yamaha agregat) je šlo navzgor brez sklopke, pri Suzi SV650S pa ne gre, in tudi ne mislim nekaj na silo poskušat. Na Tomosu je šlo gor in dol (preverjeno) :evilgrin: . Sedaj pa z sklopko prestavljam iz prve v drugo nato pa navzgor brez, za dol pa z sklopko. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tombgo Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 Brummer: je že vse stestirano in na SV ni bolšga kot sklopka, je predober menjalnik :) Pa tudi smisla ne vidim.... razen na progi s šifterjem Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 Na Tomosu je šlo gor in dol (preverjeno) :evilgrin: . Sedaj pa z sklopko prestavljam iz prve v drugo ....... Gre brez sklopke lepš...posebaj pri visokih obratih ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker77 Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 Na Tomosu (yamaha agregat) je šlo navzgor brez sklopke, pri Suzi SV650S pa ne gre, in tudi ne mislim nekaj na silo poskušat. maš čudnega sv-ja..nekaj mora bit narobe z njim.. vsak moped prestavljam navzgor brez sklopke..solo ali v dvoje, cesta ali pista..sploh ne razmišljam da bi uporabljal sklopko Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 (popravljeno) Vsak avto in motor ti peljem brez sklopke lahko mi jo odklopiš ni nikakršen problem... To si pa malo na ''široko'' povedal, razen, če ga puščaš v klancu, da ni problemov pri speljevanju :P Tale fora s speljevanjem je huda... Samo kaj boš pa na semaforju :devil: Vgasnu in nato spet vžgau? Noja-če je sila je pač sila... Popravljeno Julij 8, 2008. Popravil Lowrenc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Julij 8, 2008 Deli Objavljeno Julij 8, 2008 Gre brez sklopke lepš...posebaj pri visokih obratih ;) Saj veš, da prve pa druge praktično sedaj ne potrebujem več v kolikor sem sam :whistle: . Hmm, tam na okol 10k pa dalje ne bi rad brez sklopke iz prve v drugo (slab občutek). Ne bi rad refuze naredu :krneki: . Nimamjajc.press Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Frips Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 Hmm, tam na okol 10k pa dalje ne bi rad brez sklopke iz prve v drugo (slab občutek). Ne bi rad refuze naredu :krneki: . Nimamjajc.press Tam na 10k ti fino zaruži s sklopko, brez gre pa lepo na mehko ;) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 Tam na 10k ti fino zaruži s sklopko, brez gre pa lepo na mehko ;) Mal "zažmiš" pa je :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 To si pa malo na ''široko'' povedal, razen, če ga puščaš v klancu, da ni problemov pri speljevanju :P Tale fora s speljevanjem je huda... Samo kaj boš pa na semaforju :devil: Vgasnu in nato spet vžgau? Noja-če je sila je pač sila... Odvisno od akumulatorja, kar se speljevanja tiče Pri avtu bi pa res rad videl kako gre brez sklopke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 Hmm, tam na okol 10k pa dalje ne bi rad brez sklopke iz prve v drugo (slab občutek). Ne bi rad refuze naredu :krneki: . Nimamjajc.press To je pri meni problem...na visokih obratih (14-15k) je smotano če prestavlaš s kuplungo, bomo probal sedaj še brez :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 sem danes probaval iz 1. v 2. brez sklopke, veliiiiiiko lepše se prestavi, pa zaruži ne :worship: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 sem danes probaval iz 1. v 2. brez sklopke, veliiiiiiko lepše se prestavi, pa zaruži ne :worship: Počasi se boste od starih mačkov še kaj naučili.Kar pa se tiče spelavanja,pa naj bo to motor ali avto(v slučaju da ti crkne zajla ali hidravlika) daš v prvo prestavo kontakt in zaštrtaš vse skupaj krene nato pa brez problemov šaltaš naprej,če moraš ustavi enostavno odvzameš kontakt in zabremzaš,daš spet v prvo spelješ kot prej in tako do doma ali delavnice. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SharpNinja Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 V sili še hudič :devil: muhe žre....in tko sm bla včer prsiljena na gor brez sklopke šaltat, k prej se mi je zmer zdel, d to najbrž ni glih fajn....sm se velik lepš šalta, pa še nbenga cukanja ni pa na sklopko ni treba pazt d jo prehitr ne spustiš.....v glavnem, škoda d se tud na dol ne da brez sklopke :whistle: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bikez Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 V sili še hudič :devil: muhe žre....in tko sm bla včer prsiljena na gor brez sklopke šaltat, k prej se mi je zmer zdel, d to najbrž ni glih fajn....sm se velik lepš šalta, pa še nbenga cukanja ni pa na sklopko ni treba pazt d jo prehitr ne spustiš.....v glavnem, škoda d se tud na dol ne da brez sklopke :whistle: . Kupiš kros motor in je zadeva rešena :blush: . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Brdaus Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 .....v glavnem, škoda d se tud na dol ne da brez sklopke :whistle: . :hmm: je reku kdo??? Tut na dol se da, samo ne tolk lepo. oziroma morš najdt taprave obrate ;) Jest včasih tut na dol šaltam brez sklopke :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 ma kaksna sklopka :unsure: :unsure: razen speljevanje. no drugace malo škrta tu in tam. pa saj nebom mel mopeda vec kot leto dni tak da :whistle: drugace pa navzgor nali navzdol vse gre brez tezav :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hilton Objavljeno Julij 9, 2008 Deli Objavljeno Julij 9, 2008 naj te ne skrbi, bom doštudiru :evilgrin: to sem jaz tudi pred 8 leti rekel :whistle: aja zaj pa vabila domov dobivam če mislim na kaksen izpit prit :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
volk Objavljeno Julij 10, 2008 Deli Objavljeno Julij 10, 2008 Kupiš kros motor in je zadeva rešena :blush: . to pa res. Pri kroski pa gre gor in dol brez problema Itaq menjalnika praktično ne slišiš :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
KeC Objavljeno Julij 10, 2008 Deli Objavljeno Julij 10, 2008 to pa res. Pri kroski pa gre gor in dol brez problemaItaq menjalnika praktično ne slišiš :whistle: Daj preveri, da ga nisi kje izgubil :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Lowrenc Objavljeno Julij 11, 2008 Deli Objavljeno Julij 11, 2008 aja zaj pa vabila domov dobivam če mislim na kaksen izpit prit :naughty: A si ti eden tzistih, ki imajo samo še en ali pa dva izpita za narest? Ne se zajebaat, ko bo Bolognc pravjo, da boste vsi takile odjebal... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Stric Burek Objavljeno Julij 11, 2008 Deli Objavljeno Julij 11, 2008 Če menjam v 2. brez sklopke, ko grem po zadnji mi skoraj vedno vrže v ler. Če menjam med vožnjo s sklopko in ga isto prbijam do rdečga pa ne. Je možno da so vilce v menjalniku zvite? Nekaj časa nazaj mi je sklopka crknila in sem bil primoran voziti brez. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Desert Soul Objavljeno Julij 14, 2008 Deli Objavljeno Julij 14, 2008 Odvisno od akumulatorja, kar se speljevanja tičePri avtu bi pa res rad videl kako gre brez sklopke Brez problema, gor ali dol, nekateri avti lažje, nekateri težje. Kot večkrat povedano, navzdol je pri avtu težje, ker moraš dodati običajno precej plina, da se obrati uskladijo, ob tem, da če dolgo mečkaš, moraš pač s čedalje nižjimi obrati loviti kolesa. Počasi se boste od starih mačkov še kaj naučili.Kar pa se tiče spelavanja,pa naj bo to motor ali avto(v slučaju da ti crkne zajla ali hidravlika) daš v prvo prestavo kontakt in zaštrtaš vse skupaj krene nato pa brez problemov šaltaš naprej,če moraš ustavi enostavno odvzameš kontakt in zabremzaš,daš spet v prvo spelješ kot prej in tako do doma ali delavnice. :whistle: Pri motorju, ko sem imel strgano pletenico, sem speljeval tako, da sem ga malo porinil, potem pa prestavil v prvo ali drugo. Ni bilo treba niti ugašati. V avtu to pač nekako ne gre. ;) Sicer pa štartaš motor v avtu v prvi prestavi, če si zakopan v pesku, pa nimaš reduktorja in je to edina varianta, da se kolesa vrtijo dovolj počasi. Ampak to je pa že off-topic (morda pa vseeno uporaben trik za koga tukaj gor-tudi za sneg). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JEJŽ Objavljeno Julij 15, 2008 Deli Objavljeno Julij 15, 2008 Predvsem, ko prehitevaš, ne smeš prestavljati s sklopko, ker ti lahko belanco "spajtla", zvok pa je neprimerni boljši, ko ga pri 12000rpm napol spustiš gas in kick up! :OK: Glede obrabe zobnikov in ostale klamfe; če ne škrta in ruži, je menda ja bolje, kot pa če ti cuka in hoče nekaj izstrelit... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se