Skoči na vsebino

BMW Dan odprtih vrat


FLAYO

Priporočene objave

Jst bla tut tam. Še bolj všeč pa mi je bilo, da se im je uresničila želja, da se kot sovoznica peljem na LTju. To pa je luksuz. Kot da si v fotelju. Sam še TV manjka pa bi mel feeling da si doma v dnevni sobi. No, seveda pod pogojem, da voznik ne spusti prenizko vetrobrana pri hitrosti 220 km/h.

:lol: :lol: 8) 8) :roll: :oops:

Ja ja, Max. S tem pasjim pogledom se ne boš nič izmazal. :twisted: :twisted: :wink:

Samo za pojasnilo tistim, ki ne vedo za kaj gre

URL: http://motosvet.tripod.com/sotocje02/id4.html

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi moja malenkost je zavila na benflnovo predstavitev in veste kaj me je najbolj navdušlo ?

MINI MORIS !!! 8) Zakon med avtomobili !

Zamenjam BMW za MINI MORIS !

SKA BIKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej vas mam pa poln K :evil: :evil: :evil:

A človek ne more odpret teme v kateri bi malo pohvalil kakšen dogodek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zakaj bi morali to metat skupi z ostalimi neumnostimi ki so objavlene v tej temi !!!!!!!! :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil: :evil:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut moja malenkost se je s frišnim izpitom zagrebla za F650CS (za unga brez Akrapoviča) in bla full razočarana - vibracije, nestabilnost na avtocesti, nepregledni števci ...,

:?: :?: :?: define "nestabilnost na avtocesti"

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:?:  :?:  :?:  define "nestabilnost na avtocesti"

Andrej

Motor je nestabilen pri višjih hitrostih in sicer "pleše" zadnja guma mogoče je imel motor napačno nastavljen amortizer :shock: !

V nasprotju z BMW R 1150 RS :twisted: , nad katerim sem bil prijetno presenečen. Odlično počutje na motorju tudi pri visoki hitrosti. :twisted: :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem tudi probal CS tistega brez Akrapoviča, z dvema je kar šibal. Po avtocesti do nekaj čez 170 brez nikakršnih težav in isem imel občutka nestabilnosti. Meni je bila vožnja z njim kar všeč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zdej vas mam pa poln K  :evil:  :evil:  :evil:  

A človek ne more odpret teme v kateri bi malo pohvalil kakšen dogodek!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Zakaj bi morali to metat skupi z ostalimi neumnostimi ki  so objavlene v tej temi !!!!!!!! :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:  :evil:

Ta tema je namenjena vsemu kar je v zvezi z dogodkom v naslovu. Torej tako napovedi, kot tudi vtisom, pohvalam in grajam. Zakaj bi moral nekdo iskat zadeve na večih koncih, če je lahko vse lepo na kupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tut moja malenkost se je s frišnim izpitom zagrebla za F650CS (za unga brez Akrapoviča) in bla full razočarana - vibracije, nestabilnost na avtocesti, nepregledni števci ...,

:?: :?: :?: define "nestabilnost na avtocesti"

Andrej

nestabilnost na avtocesti - motor začne malo opletati, oziroma ne drži smeri. Po testiranjih sem šla s hondico (CBR 600) na obvoznico preverit če je kaj narobe z mojim feelingom za večje hitrosti :roll: , pa se je peljala k po tirnicah. Vem da primerjava morda ni najbolj umesna, pa vendar je cena dokaj podobna :wink:.

Lp

Kat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So imeli na Radgonskem sejmu traktorje po 5 in več mio. sit, kolikor stane tudi Audi A4, pa se A4 dosti lepše pelje po avtocesti, :!: :!: :!:

Taka je zgornja primerjava.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So imeli na Radgonskem sejmu traktorje po 5 in več mio. sit, kolikor stane tudi Audi A4, pa se A4 dosti lepše pelje po avtocesti, :!:  :!:  :!:  

Taka je zgornja primerjava.

A v tem grmu tiči zajec. Mini Moris nas je pozabu po polju pelat !!!! :twisted: :twisted: :twisted:. Pa še krompir bi lohka pobirali v tank torbo.

Osebno mislim, da se tudi 12 let star Kawasaki ER5, ki tudi rije po poljih :twisted:, bolje obnese kot novi CS. Bom pa sprobala še kak motorček od BMW, da si popravim mnenje.

Kat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Midva sva tud bila in tud sprobala kaj drugega kot LTja,me je mikalo da bi sama kakega BMW pelala potem se pa rekla k..rc grem se rajš zadi na LTju pelat in ni mi žal,Mačica midve že veve kako je poslušat radio pri 200kmh,pa sedež sam fotel ja sam še sedmico zadet pa bo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nestabilnost na avtocesti - motor začne malo opletati, oziroma ne drži smeri. Po testiranjih sem šla s hondico (CBR 600) na obvoznico preverit če je kaj narobe z mojim feelingom za večje hitrosti  :roll: , pa se je peljala k po tirnicah

Kat

Tud men se je pri R1150 zdel da je od 180 naprej zelo neprijetno. Ok sej res je da motor ni narejen za nevem kaksne hitrosti ampak vseeno ni dober feeling. Grem ta vikend probat LTja da vidmo ce je to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

So imeli na Radgonskem sejmu traktorje po 5 in več mio. sit, kolikor stane tudi Audi A4, pa se A4 dosti lepše pelje po avtocesti, :!:  :!:  :!:  

Taka je zgornja primerjava.

bravo, sem mislil tudi sam nekaj takega povedat. aja CS-a sem vozil in je po ovinkih izjemno vozen in stabilen, za avtocesto in 170 pa bi moral imeti vzmetenje nastavljeno na max. trdoto pa bi se to bilo premalo. prosim, kdo od vas pa bi se vozil z 650-kubičnim enocilindrašem 170 če bi motor bil njegov in koliko km bi lahko naredili brez pavze. to je motor za voznjo do 140, vse nad tem je za kratek cas kot je prehitevanje in podobno.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No jaz sem pa z ene bemfe presedlal (žal samo za kratek čas) na drugo. Tistih štirideset minut vožnje z R1150GS je pustilo kar močne posledice, ker sem se takoj zatem vsedel na svojega F650GS Dakar. Saj ni tok slab, sam kontrast je bil pa uničujoč. Še posebej, ker sem se takoj potem odpeljal na morje. Vem, da je teško primerjati ta dva motorja (funduro in pravi enduro potovalnik) vendar mi po glavi hodi samo to kako zbrat keš za 1150ko do naslednje sezone. Pa še vtisi z vožnje skozi oči več ali manj začetnika pri motorjih. Motor je za svojo težo zelo lepo vodljiv, tudi pri nizki hitrosti (vsaj zame, 193cm+95kg). Položaj voznika je odličen, kakor tudi stikala. Inštrumenti so pregledni, niso bogvekaj, a povedo vse kar potrebuješ. Motor, khm, zame več kot dovolj tako moč kakor pospeški, pri 180 km/h na avtocesti nisem čutil nič neprijetnega. Edino kar me je motilo je bil tisti sunek kardana (think so) pri hitrem popuščanju sklopke, pa še to samo na začetku. Seveda, če prideš s probne vožnje s takšnimi vtisi potem tiste izjave na vrhu niti niso tako čudne. 650-ka je pa še vedno super mašinca za enega in ne predolge ture.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Osebno mislim, da se tudi 12 let star Kawasaki ER5, ki tudi rije po poljih :twisted:, bolje obnese kot novi CS.

Kat

1. CSa sicer še nisem vozil, vendar pa po pisanju tule bi sklepal da je to skoraj nevozen, tresoč se, nestabilen, vsekakor nevaren stroj. Čudno, da sem v domačih in tujih revijah zasledil o njem le pohvale, še posebej (!) glede voznih lastnosti. Od domačih in nekoč domačih naj naštejem: Avto magazin, Moto Puls, Na kolesih (Delova sobotna izdaja). Zares čudno.

2. Tak destruktiven komentar prihaja izpod prstov nekoga, ki je motor, po lastnih besedah, vozil s "čisto frišnim izpitom", torej je bil poleg lastnega verjetno CS edini motor, na katerem si sedela. Kljub temu svoje vozniško znanje očitno dovolj ceniš, da daješ sodbe kot je zgornja, citirana. Tudi tistega glede vibracij ne bom komentiral. CBR je pač štirivaljnik in primerjava je neumestna.

3. BMW je v zadnjem času po mojem mnenju tehnološko vodilni proizvajalec motociklov. Ne sicer na področju dirkalne tehnike, na področju varnosti je to nesporno (prvi uporabil ABS, prvi in do zdaj edini uporablja servo ojačan sistem), pa tudi glede lege na cesti in voznih lastnosti se uvršča med najboljše. Ko pa berem nekatere (!) komentarje tu, se mi včasih zazdi, da že od začetka niso mišljeni nepristransko, temveč prihajajo od oseb, ki so si mnenje ustvarile a priori, na testu pa so iskale le potrditev svojega vnaprej ustvarjenega stališča oziroma so iskale afirmacijo, kako je lasten motor boljši.

4. Verjetno gre za (t)iste mentalitete, ki že od začetka vztrajno zavračajo ABS ter kar je drugih znamenj tehničnega napredka. Češ, da to ne spada na motorje, da niso v pravem stiku z njim. Tistih 35 ali koliko jih je umrlo letos na naših cestah, je očitno našlo svoj stik.

Pa srečno vožnjo.

Andej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prvi in do zdaj edini uporablja servo ojačan sistem

mi ni sicer cisto jasno zakaj sploh servo ojacan sistem - vsi proizvajalci so tudi do sedaj vgrajevali "relativno delujoce" zavorne sisteme.

:?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej. V soboto sem bil pri Selmarju. Pričakoval sem gužvo, kar se pa kasneje ni izkazalo za neutemeljen strah, saj nas je bilo ob devetih le kakšna peščica. Mislil sem, da me s frišnim izpitom ne bodo sputili dlje kot do scarverja, pa je prijazna teta vse opomnila, da izpitov ne bodo preverjali. Odlično. Kot prvi motor sem si izbral Roadsterja, za katerega sem vedno mislil, da bo moj. Ampak bom verjetno dvakrat premislil. Oblike je res fenomenalne (čeprav ga za bodočo sezono nekaj serjejo z novimi barvami), tu se pa po mojem mnenju tudi vse neha. Agregat je sicer odličen s polno košaro navora, vendar tak agregat posledično prinese tudi polno mero vetra, ki ga pa roadster s svojo majhno šipco ne more zadržat. Vem, da je ta motor zamišljen kot goli motor, ampak očitno sem bolj človek, ki ima rajši kot močan curek vetra udobnejšo vožnjo za večjim steklom. Na AC sem mislil, da me bo odpihnilo. Malce kardan efekta je prisotnega, vendar se ga da fajn zreducirat, ko si malce bolj nežen s sklopko. Malce me je motil tudi položaj nog, ki je bil za moje pojme in konstrukcijo (187,90) preveč ¨športni¨, čeprav še vedno v mejah normale. Verjetno bi se zadeva spoznala ko uničujoča na daljših turah. Kot velik plus Roadsterju štejem ¨armaturko¨, ki je mojem mnenju najlepša od vseh bemflovih kreacij.

Povsem druga pesem pa je bila 35 minut kasneje, ko sem pod rit dobil Adventurja. Sediš kot lord, vetrna zaščita skoraj perfektna, po AC sem se pri isti hitrosti počutil z GS veliko bolj varno in udobno (pri 160 km/h sem mislil, da me bo na Roadsterju odpihnilo, če bi spustil ročke). Agregat je tako in tako isti, tako da po tej plati ni pripomb. Res je, da so navedene zadeve drage kot satan, ampak... Verjetno bi bila najboljša kombinacija GS z Roadsterjevo armaturko. (Ne Adventure, ker se mi zdi, da za svojo ceno ne ponuja tako bistvene razlike med ¨navadnim¨GS in Adventure)

Tudi Selmar (oz. Avto Aktiv) se je potrudil s klobasicami. Vse pohvale.

V soboto zvečer nisem spal. :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

v petek sem imel možnost voziti endurco 650, ki naj bi jo dobili naši policaji. zadeva je bila kar lepo vodljiva, meni se je zdel kar nekako mehak, kot da bi se vozil z ladjo( ne vem kako naj opišem ta občutek), pozneje sem sedel še na Kawasakija 500 KLE, ki pa se mi je zdel prekleto trd. če bodo policaji res nabavili te motorje bodo imeli gozdni motoristi kar nekaj problemov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

2. Tak destruktiven komentar prihaja izpod prstov nekoga, ki je motor, po lastnih besedah, vozil s "čisto frišnim izpitom", torej je bil poleg lastnega verjetno CS edini motor, na katerem si sedela. Kljub temu svoje vozniško znanje očitno dovolj ceniš, da daješ sodbe kot je zgornja, citirana. Tudi tistega glede vibracij ne bom komentiral. CBR je pač štirivaljnik in primerjava je neumestna.

BUAAAH :cry: :cry: Dej Miško (pardon Andrej) mal se pomiri, ta tvoj BMW žulj pa spet ni tko velik.

Tudi moja malenkost je slišala, da je CS dobro ocenjen in ga šla kot potencilani kupec testirat :P .... in bila malo razčarana in napisala post :? .... in v poustu izrazila svoje mnenje in občutke :roll: .... in poudarila, da mam frišen izpit, saj se mi je zdel motor primeren za začetnike :shock: ..... in me potli tko brezvezno raztrgaš, brez da bi šel zadevo sprobat :evil: .

Kat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat sem šel na benflove testne vožnje in to v Maribor na Integro kjer je bila zadeva vzorno organizirana (žal nobenega MINI MORISA ni bilo večna zalogi) in popeljal R 1200 C, R1150RS in F 650 CS.

Pohvalno: odlične bremze, dobra fora vklopa in izklopa sistema smerokazov, dobro sedenje na R 1200 ker te fajn na naslonjalo nalima, pa nič več.

Šinfal ne bom, samo BMW si tudi ne bom v kratkem omislil !

SKA BIKE

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gre kdo v Veliko Račno jutri iz Ljubljane na testne vožnje?  :D

Vremenska napoved za soboto ti je cista tuga. :cry:

Ampak ker smo motoristi pravi korenjaki vseeno pridemo.

(deznikombinezonobvezenpresss).

Lahko se prikotalis do (AC) motela Grosuplje in greva skupaj do Racne.

To je se cca. 7km od motela.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!