Skoči na vsebino

Motosvetov turnir v (virtualnem) boxu

Noise

Priporočene objave

V soboto bo med 11:00 in 13:00 uro potekal turnir v virtualnem Boxu, kjer boste lahko do onemoglosti pretepali ostale tekmovalce. Za zmagovalca jasno zanimiva Motosvetova nagrada ;)

Po turnirju pa happy birthday motosvet ;)

Igra se s konzolo Wii, ki nima "joysticka", ampak vmesnik, pri katerem je potrebno zares boksati in kriliti z rokami. Zabave bo tako zagotovo dovolj. Tako za tiste, ki boste tekmovali, kot za gledalce.

Od četrtka do sobote bo možen free practice ("just ask and you can play"), na turnirju pa se bo pomerilo osem najhitrejših --- tekmovali boste torej tisti, ki se boste prvi prijavili v tej temi. Posamezni boji bodo potekali po razporedu, ki bo po prijavah objavljen tukaj v tej temi.

1. Bladzo

2. Vulcan

Da bo bolj jasno, o čem govorimo, nekaj videov ;)

http://www.motosvet.com/album/play.php?cid=216

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

In še doktorat na temo kako igrat ;)

The biggest success factor is: TIMING.

then there is acceleration

and then its' movement/positioning

Punching

1. Power

There are 3 levels of power to each punch, weak (but fast recovery) medium, and Strong (Power punches)

Weak punches have the fastest recovery time, meaning you can attack again very quickly, with proper timing your first glove should be ready to go again after you use the other glove. These should be used for starting combos, as a hit lets you continue, and a miss or block wont leave the blocked glove 'stunned' it just comes back

Medium punch, these do more damage than weak punches, but also take some time to recover, if you haven't caught on yet, if your glove is recovering you can't use it to punch. These are good to begin ending combos with, for the good old one two punch.

Power punches: These are the ones you all love to land, with the satisfying sounds coming from the speaker, and the red collision graphic appearing. These also have the longest recovery rate, and missing or getting blocked on a power punch leaves you open and your glove useless for what seems like forever.... Ideal for finishing combos, taking a fresh opponent down in one combo ending with a power punch is a garunteed KO... of course, this applies to you too. It does not take a lot to activate a power punch, as Nintendo has purposely set all max power levels to a rather low acceleration requirement to avoid people breaking things.... most people I see ONLY use power punches, which always leaves the gloves in recovery afterwards, which brings on complaints of lack of responsiveness.

These 3 levels of power apply to ALL punches.

Straight punches, just move the remote forward, you can actually control the angle of your punch, but it is REALLY sensitive, so starting off, just position yourself by leaning and throw perfectly straight punches. You can punch the head, chest, or gut by adjusting your glove position BEFORE throwing the punch.

Hooks: To perform a hook, simply move the controller left or right in a straightline, don't try to emulate a hook (I know, wah, get over it, I did) more powerful than straight power punches.

Overhand: Perform the hook motion when your glove is at it's highest position. Truly Devastating

Body Hook: Have your glove at body level and perfom the hook motion

Gut hook: Have your glove as low as it will go and perform the hook motion. These Hurt.

All hooks have longer recovery times than straight punches, and they take longer to hit. I suggest not overusing them, or making sure they are in the middle of a combo as they can be countered easily, and painfully. If a hook gets blocked or missed, that side of you is pretty much boned.

Uppercut/gut buster. Simply move your remote up. if your glove is down at body level, it's a gut buster, if it's higher, it's a chin smashing uppercut. Hard to land, but definately satisfying. Unless you have already hit your opponent, and they moved thier gloves in pain, or their gloves are no where near there face this will probably get blocked.

blocking: Blocking is pretty straightforward, to block a punch simply have your glove positioned so it intercept your opponents. In order to block hooks your glove must be out to the side... THis also means in order to score a hit, you have to expose a part of your body or face so that your punch wont be blocked. Also, when you block a punch, the glove used to punch with will be in recovery for a breif moment, use the other glove to counter the side of your opponent you blocked. Straightforward but definately not simple and easy.

Dodging. There are three dodges

Weaving: Angle both controllers towards the side like you were leaning.

Ducking. Angle both controllers forward, this can duck high punches, but you are begging for a brutal uppercut.

Lean back, lean both remotes back, and you will lean back, you can still get hit, but proper timing can make this very useful.

Matrix dodges: Dodge from on direction and then quickly switch to another to enable matrix counter mode, made noticable by a disrupted air flow around you, should an opponent miss you during this time, time slows down and you have a few brief seconds to land a devastating counter attack.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No pa dejmo...

Prijavljam se za turnir...v težki kategoriji - se ve...

Glede na to, da bom imel kar nekaj priložnosi za trening vam zagotavljam, da vas bom pošteno namahal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob 11h še ne bo časa bit dol, pridem popoldne namlatit zmagovalca :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ob 11h še ne bo časa bit dol, pridem popoldne namlatit zmagovalca :whistle:

v pero lahki kategoriji... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehehe... sta že na seznamu... še šest prostih mest je samo za "turnir"... ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst se bom kakršni koli nagradi odpovedal...

Zame bo dovolj, da vas bom nabutal... :evilgrin: :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst se bom kakršni koli nagradi odpovedal...

Zame bo dovolj, da vas bom nabutal... :evilgrin: :naughty:

Samo, da ne boš preveč grob, ker je moja rekla, da ne smem prit domov v šljivah .)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

prijavljam se, če mi bo uspelo prit do 11ih :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zanimiv je tale boks

res da sm bil premagan od hostese

:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:

js sm pa premagu Tejo O:-)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm pa celo enga tipa premagal. In sem sel naprej v polfinale, pol so me pa napadle podivjane moto amazonke, me zvlekle v en koticek na moto sejmu in me matrale vse dokler se jim nisem po hudem boju izvil. Pol je bilo pa finala ze konc... buaaa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No, kaj zdaj? Kdo je zmagal? Al se še vsi tepete? :lol:

Evo ti zmagovalca.

post-5391-1208031193_thumb.jpg

Se je tegale fotkanja bolj veselil kot faslca :beer2: :beer2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke pogumnim, zmagovalec je Frk, ki je nabutal Dr Jakoba v obliki Anje, pa seveda tudi Danilu, Vulcanu, Nejcu in ostalim fighterjem ;)))

Dr J, si se ustrašil?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Čestitke pogumnim, zmagovalec je Frk, ki je nabutal Dr Jakoba v obliki Anje, pa seveda tudi Danilu, Vulcanu, Nejcu in ostalim fighterjem ;)))

Dr J, si se ustrašil?

pol so me pa napadle podivjane moto amazonke, me zvlekle v en koticek na moto sejmu in me matrale vse dokler se jim nisem po hudem boju izvil. Pol je bilo pa finala ze konc... buaaa...

p.s. Ce pa po pravici povem, sem se pa sprehajal po sejmu in popolnoma pozabu, da me se fajt caka.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Evo ti zmagovalca.

post-5391-1208031193_thumb.jpg

Se je tegale fotkanja bolj veselil kot faslca :beer2: :beer2:

Kje je pa ona fotka, ko stoji z Don Kingom... :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

• Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.

• Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!