budacki Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 No kupil bi crossa 125ccm. Ker pac enostavno enduro/supermoto izvedenke so preslabe in se enostavno neda normalno pelat, me zanima ce bi lahko crossa homologiral. Se pravi gor dal luci, zmigavce in podobno. Sicer v mislih imam YAMAHO YZ ali pa KTM TM in oba sta dokaj mocna motorja. Enkrat na leto je potrebno zamenjat bat pa se ksno stvar sam to je dokaj poceni. Ce seveda ne rikne kaj drugega. NO ce ima kdo izkusnje naj sporoci. Gre se pa za to, da imam samo izpit za 125ccm drugace bi vsekakor vzel ksnega mocnejsega motoricka v SM izvedbi. hvala in LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 Ne, neda se. Poglej za kako Huso SM125S, ali pa kaj podobnega. Se da solidno peljat že, seveda če jo odpreš, original je bolj bogo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 10, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 10, 2008 Ne, neda se. Poglej za kako Huso SM125S, ali pa kaj podobnega. Se da solidno peljat že, seveda če jo odpreš, original je bolj bogo. Hm poznam primer ko je bil 250 HARD ENDURO brez opreme registreran. Pa mi se zdaj ni jasno kako... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 Ta dva motorja ki si ju ti omenil se 100% ne data registrirat. Poglej za Huso.. kot sm ti že rekel :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 10, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 10, 2008 Ta dva motorja ki si ju ti omenil se 100% ne data registrirat. Poglej za Huso.. kot sm ti že rekel :) ja sem dobil ravno obvestilo od lastnika, ki prav tako meni da se neda registrerat. Sicer pa je tako....ce bi hotel homologirat bi moral noter dat elektroniko, akumolator, svetila.....veliko dela skratka. Sam recimo tudi cross bi se na cesti ZELO kvaril. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 Ne moreš registrirat.. razen če bi okvir motorja zamenjal z okvirjem katerega drugega.. takšnega k je drugače namenjen tudi za cesto :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 10, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 10, 2008 Ne moreš registrirat.. razen če bi okvir motorja zamenjal z okvirjem katerega drugega.. takšnega k je drugače namenjen tudi za cesto :) kupim 2 motorja in samo zamenjam masini je tako? NI SANS. Nobedn motor ni vreden tega po mojem. Sicer pa ta husa SM ....prepocasna se mi zdi. Koliko je koncna ob odstranitvi blokad? 140? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kobayagi Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 Koliko je koncna ob odstranitvi blokad? 140? Pelji se več kot 140 brez vetrne zaščite in mi reci, da uživaš. :krneki: Pa btw ... KTM TM ni nobena znamka. Imaš KTM in imaš TM, nimata pa nič skupnega. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 10, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 10, 2008 Pelji se več kot 140 brez vetrne zaščite in mi reci, da uživaš. :krneki: Pa btw ... KTM TM ni nobena znamka. Imaš KTM in imaš TM, nimata pa nič skupnega. http://www.(Zbrisano! Za oglaševanje se obrnite na marketing@motosvet.com)/2004/motornaKolesa/oglas.asp?ID=1951401 KTM TM .... sicer pa je tudi res preko 150 se brez oklepa ni lepo pelat. Sam vseen....koko gre tale husa? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kobayagi Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) Ne vidim, kaj si dal za en link ampak sklepam, da je bil link na oglas za KTM TM. To je zato tako označeno, ker na tej spletni strani ni možnosti izbire znamke TM in je pač lastnik dal kar pod KTM. Verjemi, nič skupnega nima s KTM-om. Za Huso pa vpraši v tej temi, mogoče kdo ve. Popravljeno April 10, 2008. Popravil Kobayagi Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
R1FREAK Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 (popravljeno) Hm...malo se ti zdi 140 za sm, kolko misliš da bi šel kros?! Sej te mašine niso za navijanje po ravnini narejene. Če ti je to premalo kupi cestaka. Če ti je to dovolj vzami huso sm125. S kroserjem po ravnini se španat ni najbolj koristno. Popravljeno April 10, 2008. Popravil R1FREAK Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha7 Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 Lp Poglej tudi Yamaho DT125 super moto, res je da so redke vendar po zagotovilu Yamahinih seviserjev se da ta motor zrihtat da leti k sa... :whistle: ...dokler da ne ribne :rolleyes: , no pa ne samo Yamaha, tudi KTM EXC je zeeelo navit za svojih 11kw :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark357 Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 No kupil bi crossa 125ccm. Ker pac enostavno enduro/supermoto izvedenke so preslabe in se enostavno neda normalno pelat, me zanima ce bi lahko crossa homologiral. Se pravi gor dal luci, zmigavce in podobno. Sicer v mislih imam YAMAHO YZ ali pa KTM TM in oba sta dokaj mocna motorja. Enkrat na leto je potrebno zamenjat bat pa se ksno stvar sam to je dokaj poceni. Ce seveda ne rikne kaj drugega. NO ce ima kdo izkusnje naj sporoci. Gre se pa za to, da imam samo izpit za 125ccm drugace bi vsekakor vzel ksnega mocnejsega motoricka v SM izvedbi. hvala in LP Ma kak Cross za po cesti... Če že hočeš hard enduro 125ccm vzami kak KTM LC2 ali EXC kakor so ti že predlagali, sem ga imel sam in je res super motorček (Yamaha DT je dosti slabša, je pa cenejša). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno April 10, 2008 Deli Objavljeno April 10, 2008 če ima luči tovarniško lahko registriraš, in prometna kake same finte z lučmi ne pali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 11, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 11, 2008 KTM EXC ima 38 konjev in ne 15 kot je nekdo omenil. Drugace pa je tudi res da bi se zelo motor kvaril ampak se pa splaca... :D CEstaki mi ne lezijo ker enostavno bi zdej poskusil malo se SMa. No husa je malce preslaba, yamaha DT je kar nekaj ( imel bil zadovoljen, vendar se novejsih modelov ne dobi) se pravi mi ostane samo KTM :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
miha7 Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 Hja verjamem da je KTM LC2 precej močnejši od Yamahe DT, posledično KTM velika hiba pri elektriki med tem ko se z jamaho voziš, voziš in voziš. Poznam tri LC2 vsem crknu rele za štrom cca. 400eur.... :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
budacki Objavljeno April 11, 2008 Avtor Deli Objavljeno April 11, 2008 Hja verjamem da je KTM LC2 precej močnejši od Yamahe DT, posledično KTM velika hiba pri elektriki med tem ko se z jamaho voziš, voziš in voziš. Poznam tri LC2 vsem crknu rele za štrom cca. 400eur.... :whistle: vsekakor LC2 masina ne pride v postev. Ce vzamem KTMa bo to SIGURNO EXC. Pac ker je lepsi, mocnejsi, boljsi, cross....... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Kobayagi Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 exc ni cross. :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 EXC 125 se da registrirat, je mel kolega 2007 letnik in registriranega, samo je res da je moral sam it homologacijo delat v koper Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 Pomoje tudi glede decibelov ne bi prišel skozi. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
stuhec Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 eni ste faca :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
shark357 Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 (popravljeno) Hja verjamem da je KTM LC2 precej močnejši od Yamahe DT, posledično KTM velika hiba pri elektriki med tem ko se z jamaho voziš, voziš in voziš. Poznam tri LC2 vsem crknu rele za štrom cca. 400eur.... :whistle: Pri meni na ter še pri dveh z LC2 ni bilo nobenih problemov z elektroniko. Yamaha ima dosti slabše zavore, gre velikooo slabše, pri vožnji v dvoje sprednji konec stalno sili v zrak... pa še bi lahko našteval. (prevozil 70K km z DT 125 L.2000 v City express, 5x menjan bat, 3x disk sprednji pa cel kup enega štroma je šlo v 3pm :)) Popravljeno April 11, 2008. Popravil shark357 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tomozuki Objavljeno April 11, 2008 Deli Objavljeno April 11, 2008 Ena nevmesna. Pri City-u lahko delam preko študenta? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno April 12, 2008 Deli Objavljeno April 12, 2008 kolikor sem ti zasledi lda ti je 140-150 premalo od razno raznih 125k ki so za na cesto homologirane. vprašaj nekoga ko ima krosko 125kubično in koliko ima končno. sam sem imel 2 in ti povem več kot 100-115 nebo nobena vidla. samo do 100-115 na uro pa je res ko keks Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno April 12, 2008 Deli Objavljeno April 12, 2008 Ja tud Yamaha yz250 od kolega mislim da ma 120 končno.. ampak si takoj pri teh hitrosti, pa bi komot z drugimi zobniki motor šol še precej več :) Niso krosi za na cesto sploh.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se