Skoči na vsebino

En cilinder, dva cilindra... Za in proti.


Teya

Priporočene objave

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

Men se zdi da 105.

Ne se hecat, bo še kdo zares vzel... :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

Men se zdi da 105.

Ne se hecat, bo še kdo zares vzel... :wink:

Ti lahko doma zmeriš, jaz se pa lahko sam hecam.

:wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

Dober si to namestu. :wink:

Je pa res da optično izgleda, da je kot večji kot 90 pa ni.

8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja namestu... V bistvu me je zmotil naziv "klasičen v twin", ki ima po mojem mnenju 60 ali 75 stopinjski kot med cilindri in ne 90. 8) Aja, saj tega lahko pa ti zmeriš. :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 3 tedne pozneje...

Nisem prebral vseh odgovorov, tko da se opravičujem vnaprej če je blo tole že kje odgovorjeno.

Pomembna razlika med Pegasom in BMWjem GS 650 je meddrugim v porabi goriva. Pegaso ima večjo porabo kot BMW. Seveda imam v mislih modele brez elektronskega vbrizga. Za slednje ne vem čist točno če to še velja.

Glede tega, da enocelindraši porabijo manj od večcelinderskih motorjev se ne morem čisto strinjati. Namreč po podatkih z neta naj bi npr GPZ 500 in XJ 600 imela boljšo porabo kot recimo pegaso 650. Res pa je tudi da se enocelindraše ponavadi vozi bl umirjeno, cestaše pa hitreje in se jih tudi sili v obrate(potem je pa večja poraba). No 4 celinderski cestaši (CBR 600 in ostali) pa imajo res nekuliko večjo porabo kot večina enocelindrašev( da ne govorim o še težjih in močnejših motorjih).

P.S.:če se glede porabe motim nism kriv js, ampak avtorji raznih testov na internetu.

P.P.S.: glede vibracij pa vsi pretiravate. Vozil sem že enakj 1 celinderskih odltimerjev ki brez dvoma bolj tresejo kot današnje zadevce. A ni čar vožnje tudi v vibracijah..tko človek vsaj ve da ima motor pod sabo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije... sploh na kakšni zgonjeni štirki, ko se zašaltaš... ne, hvala! :lol:

:shock: Tole je pa bila primerjava... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije in bobnenje auspuha brez dvoma najboljši stvari ki se ti lahko zgodita! :D 8)

Bobnenje OK, ceprav je zvok stirivaljnikov tudi super ... kar se pa vibracij tice :arrow: kmalu ti presedajo :? :!: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vibracije in bobnenje auspuha brez dvoma najboljši stvari ki se ti lahko zgodita! :D 8)

Bobnenje OK, ceprav je zvok stirivaljnikov tudi super ... kar se pa vibracij tice :arrow: kmalu ti presedajo :? :!: :wink:

Aja, a ti to iz svojih izkušenj :twisted: :twisted: :wink: :idea: :) ...

Men pa zmerno do pretežno tresenje motorja zaradi teka mašine prinese bolj intenzivno doživetje vožnje in mi ni potrebno gnat v visoke hitrosti za enak užitek... a štekaš ? :wink: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, a ti to iz svojih izkušenj :twisted: :twisted: :wink: :idea: :) ...

Ja.

Men pa zmerno do pretežno tresenje motorja zaradi teka mašine prinese bolj intenzivno doživetje vožnje in mi ni potrebno gnat v visoke hitrosti za enak užitek... a štekaš ? :wink: :)

Jaz sem vceraj tako intenzivno dozivljal minimoto, da sem imel mravljincasta zapestja, pa ce verjames ali ne ... potem malo razmislis, ali bi tudi pri "pravem" motorju hotel imeti tresljaje :idea: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz sem vceraj tako intenzivno dozivljal minimoto, da sem imel mravljincasta zapestja, pa ce verjames ali ne ... potme malo razmislis, ali bi tudi pri "pravem" motorju hotel imeti tresljaje :idea: :wink:

seveda jih bos imel..tresljaje mislim :wink:

povej kaj imas raje:

1. "grobe" tresljaje (vibracije)

2. "fine" tresljaje (vibracije)

?? :shock:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. "grobe" tresljaje (vibracije)

2. "fine" tresljaje (vibracije)

Hmm fine je verjetno lazje dusiti, ker na recimo FZS600 jih niti ne opazim ... so bile pa na minimoto fine, ampak tam nimas kaj :wink: Je bilo pa lustno :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kako so odraža razlika med motorjem z enim cilindrom in tistim z dvema?

Pa 4 ventili, 3 ventili... Halo?

LP,

Teja

Ko sem pelu iz italije enih 10 vodovodnih ventilov v kovčku je šla xt-jka kot hudič. Sem mislu, da je veter v jadra (beri v hrbet) pihu, ampak zdej vidim, da več ventilov kot vleče člouk s seboj bolj kljuse laufa. Vseeno pa ne vem če velajo uni ventilčki v zračnicah. bom kakega ven pobral pa potem poročal.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

1. "grobe" tresljaje (vibracije)

2. "fine" tresljaje (vibracije)

Hmm fine je verjetno lazje dusiti, ker na recimo FZS600 jih niti ne opazim ... so bile pa na minimoto fine, ampak tam nimas kaj :wink: Je bilo pa lustno :D

Kaj pa te ti voziš cyc?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... takole na kratko ...

... če se hočeš peljati, potrebuješ vsaj en cilinder (govorim za motorje, ne za bicikle) ... potem pa se z rastočim številom cilindrov stvar spreminja samo v nekaterih niansah ... glavno je pač samo to, da drvi in grmi ... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mene pa zanima naslednja stvar: recimo, da poznamo osnovne lastnosti (prednosti, slabosti) eno/dvo/tro/štiri.... cilindrašev.... kakšna pa je razlika pri vzdrževanju? Cena servisov, a se dosti razlikuje? (ne ugibat, dejstva!!!) Kakšna bi bila npr. cena generalke pri npr. DR650(1 cilinder.), monstru 600(2 cilindra), fazer 600(4 cilindre)? A je cena takšnih popravil precej odvisna od št. cilindrov, ali je to bolj stvar znamke?

No, da vidimo?

Lp, Onim

p.s. 4 valjnik je zakon..... čeprav ta nov SV1000 noro izgleda....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmmm... jah, odvisno kaj bi rad da zrihtajo na servisu... za ventile pa frgazarje štelat se pozna... vsaj naj bi se poznalo. Za generalko pa pomoje tud dost odvisno od firme... še nisem mel tolk izkušenj s tem, ampak če maš puše, daš lahko pobrusit pa je, sicer menjaš komplet cilindre. Pri guzziju je recimo vseeno a daš brusit pa nove bate za 1. oz. 2. brušenje, al pa kupiš ganz nove puše pa bate.

Sicer bi pa tud mene zanimal, kolk bi kej pršlo tole za XS. Če se sploh še dobi kej, čene pa 1300 kit pa turbina :P

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

180 :!: :idea: :twisted: :wink:

hehe... 90 majo... tko k guzzi :D

LP

... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

180 :!: :idea: :twisted: :wink:

hehe... 90 majo... tko k guzzi :D

LP

... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol:

In pol se hočko pohval, da ma L mašino :D Kwa je pa pol guca... L na ležalniku pr psihiatru? :lol: :lol: :lol:

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink:

180 :!: :idea: :twisted: :wink:

hehe... 90 majo... tko k guzzi :D

LP

... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol:

Ma dejmo pol rajš rečt, da ma Ducati kot med cilindri 270 stopinj... :wink: 8) :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

vidim, da ste primerjal 2 cilindrske pa 4 cilindrske motorje. Kakšna je razlika v zvoku? A so kje na netu kaksni sound fajli za primerjavo?

Fajn bi blo slisat kakšnega gpz 500s , pozna morda kdo kakšne strani s soundi motorjev?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!