Desmo Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: Men se zdi da 105. Ne se hecat, bo še kdo zares vzel... :wink:
RAN Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: Men se zdi da 105. Ne se hecat, bo še kdo zares vzel... :wink: Ti lahko doma zmeriš, jaz se pa lahko sam hecam. :wink:
RAN Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: Dober si to namestu. :wink: Je pa res da optično izgleda, da je kot večji kot 90 pa ni. 8)
Desmo Objavljeno Avgust 30, 2002 Opozori Objavljeno Avgust 30, 2002 No ja namestu... V bistvu me je zmotil naziv "klasičen v twin", ki ima po mojem mnenju 60 ali 75 stopinjski kot med cilindri in ne 90. 8) Aja, saj tega lahko pa ti zmeriš. :wink:
Avatar Objavljeno September 15, 2002 Opozori Objavljeno September 15, 2002 Nisem prebral vseh odgovorov, tko da se opravičujem vnaprej če je blo tole že kje odgovorjeno. Pomembna razlika med Pegasom in BMWjem GS 650 je meddrugim v porabi goriva. Pegaso ima večjo porabo kot BMW. Seveda imam v mislih modele brez elektronskega vbrizga. Za slednje ne vem čist točno če to še velja. Glede tega, da enocelindraši porabijo manj od večcelinderskih motorjev se ne morem čisto strinjati. Namreč po podatkih z neta naj bi npr GPZ 500 in XJ 600 imela boljšo porabo kot recimo pegaso 650. Res pa je tudi da se enocelindraše ponavadi vozi bl umirjeno, cestaše pa hitreje in se jih tudi sili v obrate(potem je pa večja poraba). No 4 celinderski cestaši (CBR 600 in ostali) pa imajo res nekuliko večjo porabo kot večina enocelindrašev( da ne govorim o še težjih in močnejših motorjih). P.S.:če se glede porabe motim nism kriv js, ampak avtorji raznih testov na internetu. P.P.S.: glede vibracij pa vsi pretiravate. Vozil sem že enakj 1 celinderskih odltimerjev ki brez dvoma bolj tresejo kot današnje zadevce. A ni čar vožnje tudi v vibracijah..tko človek vsaj ve da ima motor pod sabo.
AREA Objavljeno September 15, 2002 Opozori Objavljeno September 15, 2002 Vibracije in bobnenje auspuha brez dvoma najboljši stvari ki se ti lahko zgodita! :D 8)
dunker Objavljeno September 15, 2002 Opozori Objavljeno September 15, 2002 Vibracije... sploh na kakšni zgonjeni štirki, ko se zašaltaš... ne, hvala! :lol:
transalp Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Vibracije... sploh na kakšni zgonjeni štirki, ko se zašaltaš... ne, hvala! :lol: :shock: Tole je pa bila primerjava... :lol:
cyc Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: 180 :!: :idea: :twisted: :wink:
cyc Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Vibracije in bobnenje auspuha brez dvoma najboljši stvari ki se ti lahko zgodita! :D 8) Bobnenje OK, ceprav je zvok stirivaljnikov tudi super ... kar se pa vibracij tice :arrow: kmalu ti presedajo :? :!: :wink:
hotschko Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Vibracije in bobnenje auspuha brez dvoma najboljši stvari ki se ti lahko zgodita! :D 8) Bobnenje OK, ceprav je zvok stirivaljnikov tudi super ... kar se pa vibracij tice :arrow: kmalu ti presedajo :? :!: :wink: Aja, a ti to iz svojih izkušenj :twisted: :twisted: :wink: :idea: :) ... Men pa zmerno do pretežno tresenje motorja zaradi teka mašine prinese bolj intenzivno doživetje vožnje in mi ni potrebno gnat v visoke hitrosti za enak užitek... a štekaš ? :wink: :)
cyc Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Aja, a ti to iz svojih izkušenj :twisted: :twisted: :wink: :idea: :) ... Ja. Men pa zmerno do pretežno tresenje motorja zaradi teka mašine prinese bolj intenzivno doživetje vožnje in mi ni potrebno gnat v visoke hitrosti za enak užitek... a štekaš ? :wink: :) Jaz sem vceraj tako intenzivno dozivljal minimoto, da sem imel mravljincasta zapestja, pa ce verjames ali ne ... potem malo razmislis, ali bi tudi pri "pravem" motorju hotel imeti tresljaje :idea: :wink:
miki Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Jaz sem vceraj tako intenzivno dozivljal minimoto, da sem imel mravljincasta zapestja, pa ce verjames ali ne ... potme malo razmislis, ali bi tudi pri "pravem" motorju hotel imeti tresljaje :idea: :wink: seveda jih bos imel..tresljaje mislim :wink: povej kaj imas raje: 1. "grobe" tresljaje (vibracije) 2. "fine" tresljaje (vibracije) ?? :shock:
cyc Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 1. "grobe" tresljaje (vibracije) 2. "fine" tresljaje (vibracije) Hmm fine je verjetno lazje dusiti, ker na recimo FZS600 jih niti ne opazim ... so bile pa na minimoto fine, ampak tam nimas kaj :wink: Je bilo pa lustno :D
BRANE Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 Kako so odraža razlika med motorjem z enim cilindrom in tistim z dvema? Pa 4 ventili, 3 ventili... Halo? LP, Teja Ko sem pelu iz italije enih 10 vodovodnih ventilov v kovčku je šla xt-jka kot hudič. Sem mislu, da je veter v jadra (beri v hrbet) pihu, ampak zdej vidim, da več ventilov kot vleče člouk s seboj bolj kljuse laufa. Vseeno pa ne vem če velajo uni ventilčki v zračnicah. bom kakega ven pobral pa potem poročal. LP
PEROVIČ Objavljeno September 16, 2002 Opozori Objavljeno September 16, 2002 1. "grobe" tresljaje (vibracije) 2. "fine" tresljaje (vibracije) Hmm fine je verjetno lazje dusiti, ker na recimo FZS600 jih niti ne opazim ... so bile pa na minimoto fine, ampak tam nimas kaj :wink: Je bilo pa lustno :D Kaj pa te ti voziš cyc?
easyrider Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 ... takole na kratko ... ... če se hočeš peljati, potrebuješ vsaj en cilinder (govorim za motorje, ne za bicikle) ... potem pa se z rastočim številom cilindrov stvar spreminja samo v nekaterih niansah ... glavno je pač samo to, da drvi in grmi ... 8)
Onim Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 Mene pa zanima naslednja stvar: recimo, da poznamo osnovne lastnosti (prednosti, slabosti) eno/dvo/tro/štiri.... cilindrašev.... kakšna pa je razlika pri vzdrževanju? Cena servisov, a se dosti razlikuje? (ne ugibat, dejstva!!!) Kakšna bi bila npr. cena generalke pri npr. DR650(1 cilinder.), monstru 600(2 cilindra), fazer 600(4 cilindre)? A je cena takšnih popravil precej odvisna od št. cilindrov, ali je to bolj stvar znamke? No, da vidimo? Lp, Onim p.s. 4 valjnik je zakon..... čeprav ta nov SV1000 noro izgleda....
strom Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 hmmm... jah, odvisno kaj bi rad da zrihtajo na servisu... za ventile pa frgazarje štelat se pozna... vsaj naj bi se poznalo. Za generalko pa pomoje tud dost odvisno od firme... še nisem mel tolk izkušenj s tem, ampak če maš puše, daš lahko pobrusit pa je, sicer menjaš komplet cilindre. Pri guzziju je recimo vseeno a daš brusit pa nove bate za 1. oz. 2. brušenje, al pa kupiš ganz nove puše pa bate. Sicer bi pa tud mene zanimal, kolk bi kej pršlo tole za XS. Če se sploh še dobi kej, čene pa 1300 kit pa turbina :P LP
easyrider Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: 180 :!: :idea: :twisted: :wink: hehe... 90 majo... tko k guzzi :D LP ... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol:
strom Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: 180 :!: :idea: :twisted: :wink: hehe... 90 majo... tko k guzzi :D LP ... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol: In pol se hočko pohval, da ma L mašino :D Kwa je pa pol guca... L na ležalniku pr psihiatru? :lol: :lol: :lol: LP
Desmo Objavljeno September 17, 2002 Opozori Objavljeno September 17, 2002 A ma Ducati kot med cilindri 105 al 120 stopinj? :o :wink: 180 :!: :idea: :twisted: :wink: hehe... 90 majo... tko k guzzi :D LP ... samo za 90 stopinj obrnjene ... :lol: Ma dejmo pol rajš rečt, da ma Ducati kot med cilindri 270 stopinj... :wink: 8) :lol:
Aleron Objavljeno Februar 16, 2003 Opozori Objavljeno Februar 16, 2003 vidim, da ste primerjal 2 cilindrske pa 4 cilindrske motorje. Kakšna je razlika v zvoku? A so kje na netu kaksni sound fajli za primerjavo? Fajn bi blo slisat kakšnega gpz 500s , pozna morda kdo kakšne strani s soundi motorjev?
pero Objavljeno Februar 16, 2003 Opozori Objavljeno Februar 16, 2003 Mal Motosvet prečekiri nebi smel zgrešit!! :( :D Ciao,by Pero
BIG YELLOW Objavljeno Februar 16, 2003 Opozori Objavljeno Februar 16, 2003 1 luknja-1 problem 2 luknji-2 problema itd....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se