Skoči na vsebino

Tresenje pod nizkimi obrati normalno/nenormalno


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni

Pri Yamahai ThunderCat se mi dogaja da v prvi presta pri približno 3000-3500 obratov rahlo cuka, al pa v drugi ce se pocasi peljem za kaksnim avtom v koloni, zdej ne vem a je to normalno, ketna je dost nasponana, recimo z 2 pa 4500 obratov pa lepo tekoce tece, zdi se mi pa da naj bi bilo to normalno, rad bi bil pa preprican da ni kaj drugega z motorjem narobe pa bi vas prosil da napisete ce je pri vseh motorjih tako oz. kaj bi bilo lahko narobe.

hvala

Objavljeno

Moj skoz trese... Mam tolk krive feltne!

Objavljeno

ce je cukanje medtem,ko drzis konstanten gas je normalno (nastavitev razplinjacev,blazilci v zadnjem platiscu).

Objavljeno

ja konstanten gas, pri pospesevanju je normalno.

Objavljeno

potem je to to.saj skoraj ni mogoce nastaviti razplinjacev,da ne bi pri nekih obratih masina malo cukala.

Objavljeno
Pozdravljeni

Pri Yamahai ThunderCat se mi dogaja da v prvi presta pri približno 3000-3500 obratov rahlo cuka, al pa v drugi ce se pocasi peljem za kaksnim avtom v koloni, zdej ne vem a je to normalno, ketna je dost nasponana, recimo z 2 pa 4500 obratov pa lepo tekoce tece, zdi se mi pa da naj bi bilo to normalno, rad bi bil pa preprican da ni kaj drugega z motorjem narobe pa bi vas prosil da napisete ce je pri vseh motorjih tako oz. kaj bi bilo lahko narobe.

hvala

Ali si mogoče zamenjal auspuh :?:

Možno je, da boš maral nastavit uplinjače, ali pa samo menjati zračni filter! :? :?

Objavljeno

Enako dela tudi moja Honda .

Objavljeno
Pozdravljeni

Pri Yamahai ThunderCat se mi dogaja da v prvi presta pri približno 3000-3500 obratov rahlo cuka, al pa v drugi ce se pocasi peljem za kaksnim avtom v koloni, zdej ne vem a je to normalno, ketna je dost nasponana, recimo z 2 pa 4500 obratov pa lepo tekoce tece, zdi se mi pa da naj bi bilo to normalno, rad bi bil pa preprican da ni kaj drugega z motorjem narobe pa bi vas prosil da napisete ce je pri vseh motorjih tako oz. kaj bi bilo lahko narobe.

hvala

Ena od možnosti je tudi pretegnjena veriga. Ta se lahko raztegne neenakomerno , kar se kaže kot nekakšno zaganjanje, ki se opazi pri majhni in konstantni hitrosti, drugače pa ne.

Objavljeno

Roman veriga ima slabih 7000km, tako da je bila sedaj drugic za malenkost nasponana, tko da veriga odpade.

Bladzo : ja res je ja, prejsni lastnik je imel celega akrapovica gor, pa mi ga ni hotel dati zraven, tko da a da bi zaradi auspuha???! Zdej je original gor.

Objavljeno

Oba RTja, tako BMW 1100, kot BMW 1150 sta tudi podvržena cukanju v spodnjih prestavah med 2500 do 3500 obrati/minuto pri križarjenju z nizkim plinom.

Vzroka sta lahko dva:

-mehanski: slaba sinhronizacija valjev, ne ravno najboljši svečki

-elektronski: slabo napisan program za vodenje motorja, ki pri nizkih obratih vzdržuje tek motorja in gleda sestavo izpušnih plinov in se ne more odločiti, kaj bi, ali bi pazil na okolje ali skrbel, da motor ne crkne, zato vsake toliko cukne

Objavljeno

Heja.

Zadeva je normalna skoraj pri vseh motociklich ki nimajo "ogromno navora". Meni pri TC dela isto vendar v prvi samo do 2000 obratov, v drugi recimo do 2500. GSXR 750, 600 enake probleme, NINJA 6 isto. Da se tebi dogaja do 4000 obrstov v prvi, pa je kriv uplinjac (verjetno zaradi akrapovica)

Npr na Fazer 1000 teh problemov nima na minimalnem gaseu. ICE verjetno na tvojem banditu tudi ne!!

Sicer pa se to dogaja skoraj na vsakem motorju ce prestavis v 6. in si skoraj na stand gasu.

No upam da je tudi pri tebi tale problem :)

lp Loyo

lp Loyo

Objavljeno

Pri konstantnem gasu, ki je dovolj odprt da motor vleče, cukanja ne smew biti. To ni normalno. Največkrat je vzrok v fergazarjih, bodisi da so slabo nastavljeni, ali pa zapacani. Prvi vzrok je ponavadi povezan s kilometri, drugi pa s slabim bencinom, bencinskim filtrom, ali če motor dalj časa stoji. Nastavitev in čiščenje fergazarjev je zelo kompleksna in zahtevna naloga, katero pri nas obvlada v nulo le nekaj mojstrov. Lahko jih prešteješ na prste. Za fergazarje priporočam Šterna v Kr., ki drugače ni poceni, račun zeloooo rad raztegne (preverjeno ), vendar, za fergazarje pa je mojster. Kolega je imel iste probleme, motor vozil tri mesece od serviserja do serviserja, odkrival so ameriko, pa nič. Nazadnje ga je peljal Šternu, čeprav se ga je otepal, vendar nihče več ni ostal. Ta je popravil, račun pa je bil tak , da ga je še cel mesec bolela glava. Ampak motor pa mu sedaj dela tako kot je treba. Nič ne trese, nič ne cuka.

Objavljeno

moped,pozabil si blazilce _V_ zadnjem platiscu in sekundarni pogon. :wink:

Objavljeno

Lahko je tudi elektrika. Frendu se je to dogajal na thundercati ko je kleme samo s prsti privil na akomulator. Ko je zadevo privil je spet letel okoli ves srecen brez cukanja.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

čez 15 minut peljem motor do Šterna, baje da je za naštelat, pa mogoče za spucat vlpinjače. Bomo vidl kwa bo naredu pa kolk bo računov...upam da nam bankrotirov...

Bom sporoču kwa je ugotovu.

Objavljeno

No najbolsa resitev je to da peljes k Sternu, sem ti ze jest predlagu sam ka ti sedis na usesih(al pa na YAMAHI) :D , no le povej kaj je blo in kok je blo...

LP, ROK

Objavljeno

Če bo ok. Bom tud jest peljal na servis. Dej res mal povej, kolk je stalo.

:D :D A si res bankrotiral? :shock: Če boš pa bankrotiral. Pol se boš pa bol težko vozil naokrog. Če boš bankrotiran. :D :D

Objavljeno

Ta kolega je za čiščenje in nastavitev fergazerjev pri šternu plačal 40 jurjev. Ni malo, ampak je bil prej že pri večih serviserjih, pa ni uspel noben zrihtat.

Objavljeno

aloha

No yamahca je bla pri Šternu, nastavu mi je vplinjače ker so bili razštelani + zračni filter je zamenov ker je bil tastar že res zanič ker ga prejšni lastnik ni nič menjov ampak samo čistu. Stalo me je cca. 15.000 SIT od tega je 1,5h dela = 8.100SIT + 6.500 je bil filter.

Ja dobra stvar tega je pa bla da trese velik manj, če bi še ketno zamenov bi bla pa stvar dobra, ker je mal neenakomerno raztegnjena, ampak to bo še zdržal ene 10.000km. Je pa res da motor veliko lepše(mirneje) laufa tud pod višjimi obrati, tko da se je splačal dat.

Objavljeno

no vidis kaj denar vse naredi :D :D , joj ka bi ga vsi meli prevec bi bilo vse tako postimano.......sem vesel da si zrihtu.

Lp, ROk

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

A je vzrok razšelanega frgazerja tudi tresenje (že skoraj trokiranje) pri prehodu iz nizkih na visoke obrate ( in to samo pri polnem gasu).

  • 2 let pozneje...
Objavljeno

Tudi meni je danes začelo kar naenkrat sredi mestne vožnje tresti motor oz trokirat. Motor ne dobiva pravih obratov, zažene se že do rdečega polja, vendar zelo nelinearno in z težkim naporom. Se mi zdi kot da bi elektrika prebijala. Kje bi lahko iskal vzrok? :? Gre za kle-a. Tnx vnaprej!!

Objavljeno

Tudi meni je danes začelo kar naenkrat sredi mestne vožnje tresti motor oz trokirat. Motor ne dobiva pravih obratov, zažene se že do rdečega polja, vendar zelo nelinearno in z težkim naporom. Se mi zdi kot da bi elektrika prebijala. Kje bi lahko iskal vzrok? :? Gre za kle-a. Tnx vnaprej!!

Jaz bi ti lahko svetoval samo toliko ,če je ta motor z vplinjačema ,potem najprej zamenjaj svečki , svečki zloži povrsti ,ko boš obe odvil poglej njihovo barvo,če je ena temnejša od druge,črna ali celo mokra potem po barvi vidiš kateri cilinder ne dela dobro. Namontiraj novi svečki motor probaj,če še vedno ni dobro odvij ponovno svečki,če bo ista svečka spet temnejša od druge,potem je defekten kabel,ali membrana v uplinjaču. Pri motojih z ubrizgalnim sistemon zamenjaj svečke in eventuelno kabel vse ostalo pa bo treba narediti v pooblaščeni delavnici .Neposkušaj pod kozolcem -bo predrago.Če je to motor z vbrizgalnim sistemom in cuka samo pri konstantnem gasu je lahko več stvari ,to je lahko:potenciometer lopute za plin,lambda sonda,termotipalo temp. motorja, termotipalo temp.zraka. Kaj je defektno bo pokazal računalnik,nedaj se prepričevat vedno naj zamenja samo eno stvar.Zamenjani del vedno spravi,kajti če bo še naprej cukal naj odmontira zamenjani del namontira naj nazaj tvoj stari del in naj naprej išče napako,ko bo zamenjal naslednji del mu lepo samo razliko plačaj. Zavedaj se tega STRANKA JE KRALJ. :beer2:Kot vidim gre za kle-ja to je sigurno motor z vplinjačem,nebom brisal napisano, mogoče si kdo drug,ki ima probleme s cukanjem kaj pomaga s temi navodili. :beer2:

Objavljeno

Tnx Brumer :beer2: ! Seveda gre za motor z vplinjači, ampak ravnanje po tvojih navodilih žal ni obrodilo sadov.

Najprej smo menjali svečke, nato zračni filter, včeraj pa odvili vplinjač in ga dali očistit na pooblaščeni servis. Ampak motor še vedno nima moči, dela le pod "zaugom", ob najmanjšem pritisku na plin pa ugasne.

Glede na to, da je imel glas kot da da deluje le en ciinder, smo le to preverii tako, da smo na desnem sneli "fajfo" in motor je delal enako kot z obema. Problem je torej v tem, da desni cilinder ne dela... Smo zamenjali "fajfo" - enako. Iskro ne le-tem cilindru pa ima (iste barve kot na levem).

Tukaj so se naše ideje končale. Smatramo da: ali se je nekaj uničilo na vžigu na enem cilindru, ali pa je mehanska napaka(mogoče preskočila ketna), za katero ne verjamem saj motor vžge brez problema.

Torej prosim, da napnete možgane, kaj se še da doma naredit, oz. kje je vzrok mojega nespanja, preden peljem na servis in me opalijo za pol motorja :blush: ..

Naj ponovim, da se stvar zgodila med mestno vožnjo pod nizkimi obrati. Naenkrat mu je začelo zmanjkovati moči pod nizkimi obrati, vendar je pod visokimi še normalno delal(c.a. 1 km do doma). Ob naslednjem vžigu - glej zgoraj. Dan pred tem menjal ploščice, olje, filter, gume, tralal, ga registriral, pa še spoliral sem ga :cry: .

Vnaprej hvala za konstruktivne odgovore :beer2: .

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!