Noise Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Zanimiv predlog.... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4150 Kar skenslali da bi 250ccm 2T... :o Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Schmid87 Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 druzga nimam za rečt kot pa da sam tkole pokažem ---> :BUA: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Meni se zdi pa predlog dober... Časi 2t so počasi mimo, sploh pa 250ccm 2t motociklov praktično ni nikjer več in ne vidim razloga, da bi še vedno forsirali z njimi v najbolj elitnem motociklističnem prvenstvu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 sploh pa 250ccm 2t motociklov praktično ni nikjer več to pa ne bo držalo :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
salo Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Tendi se spreminjajo predvsm je to posledica razmer na tgu civilnih motorjev. Meni osebno bi bilo ljubše, če bi ostali Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_luke_ Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Jst sm proti temu da ukinejo 250cc kr res 2t umira, tko ga bojo pa dokončno potolkli. Če jim to uspe bo kmalu padel še 125cc razred :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Schmid87 Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 med najšibkejšmu razredam ter 600ccm bo prevelka luknja vmes.. čez kakšni dve leti bodo pa 125ccm 2T zamenjali 250 4T po vsej verjetnosti :closedeyes: 2T ne sme it v pozabo.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
SeBB Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Dobra ideja sm ne da ukinejo 250, 600 naj bo namesto 125 :doze: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jetman Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Se strinjam z Dexom, da nima smisla forsirat 2t 250, ker jih za na cesto ni več možno kupiti zaradi vsem znanih problemov, v prvi vrsti trenutno problem ekologije. 600 ccm 4t bi bil res prevelik skok iz 125 in premajhna razlika do motoGP. Lahko bi uvedli recimo razdred 400 ali 500 ccm. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Sharko Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 600 ccm 4t bi bil res prevelik skok iz 125 in premajhna razlika do motoGP. Lahko bi uvedli recimo razdred 400 ali 500 ccm. pomoje bi blo čistmem da bi jih ukinl :trance_33_sleep: če pa jih že se pa strinjam z jetmanom :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
biker125 Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 čist sn proti da ukinejo 250ccm :evilgrin: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Urban K. Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Se strinjam z Dexom, da nima smisla forsirat 2t 250, ker jih za na cesto ni več možno kupiti zaradi vsem znanih problemov, v prvi vrsti trenutno problem ekologije. 600 ccm 4t bi bil res prevelik skok iz 125 in premajhna razlika do motoGP. Lahko bi uvedli recimo razdred 400 ali 500 ccm. Tistih 20 motorjev pa res ne vpliva tako močno na ekologijo. To je pomoje mnenju bolj zato, ker so japonci bolj slabi v tem razredu (edino Honda je še kar dobra) in bi radi premagali Aprilio, KTM, ... Če bodo ta razred ukinili bo res škoda! :( Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Stvari se spreminjajo, razvoj gre naprej, 2t ni več "IN" kot je bil včasih ( pa naj bo to zaradi kakršnegakoli razloga) in res ne vem zakaj bi vztrajali pri tem :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Jure007 Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 Zanimiv predlog.... http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=4150 Kar skenslali da bi 250ccm 2T... :o Jp, to se je že govorilo, ko so iz GP500 uvedli MOTOGP. Škoda, ker so to legendarni motoji, kot so bili 500. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
snoopy Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 to pa ne bo držalo :P drži,drži...zlasti za SS motorje...kros in podobno ne šteje :winkiss: moje mnenje....2t 250ccm grejo vn ker jih v prosti prodaji ni več (SS modelovče se ne motm je je aprilia bla tazadna?!?!) +bolj so zahtevni glede vzdrževanja samega agregata(finančno gledano) in tukaj je pač v prednosti 4t mašina-manj vzdrževanja,bolj vzdržljiva in tudi bolj civilna(če se lohka tko izrazm). Vse se spreminja-tut motoGP ni več 1000ccm pa se zdj to vsem ql zdi čeprov so bli ful vsi proti :closedeyes: LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sky_21 Objavljeno Maj 18, 2008 Deli Objavljeno Maj 18, 2008 med najšibkejšmu razredam ter 600ccm bo prevelka luknja vmes.. čez kakšni dve leti bodo pa 125ccm 2T zamenjali 250 4T po vsej verjetnosti :closedeyes: 2T ne sme it v pozabo.. Če grejo lahko iz 250 na 800 ne bo problem iz 125 na 600 :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Nejkooo_ Objavljeno Maj 19, 2008 Deli Objavljeno Maj 19, 2008 med najšibkejšmu razredam ter 600ccm bo prevelka luknja vmes.. čez kakšni dve leti bodo pa 125ccm 2T zamenjali 250 4T po vsej verjetnosti :closedeyes: 2T ne sme it v pozabo.. se strinjam, ipak imajo te zadeve svoj čar, sploh tiste mao močnejše v stiilu rd 500, katerim pa je tud že odklenkalo žal :worship: Se strinjam z Dexom, da nima smisla forsirat 2t 250, ker jih za na cesto ni več možno kupiti zaradi vsem znanih problemov, v prvi vrsti trenutno problem ekologije.600 ccm 4t bi bil res prevelik skok iz 125 in premajhna razlika do motoGP. Lahko bi uvedli recimo razdred 400 ali 500 ccm. to pa je zadnje zaradi česar je treba paniko vzganjat...naj tiste frdamane kitajce malo omejijo z njihovimi raznoraznimi tovarnami, pa bo dost boljše stanje, ne pa tu neke miniaturne mopeke ukinjat, kao da bomo zarad tega rešli ekološko katastrofo...yeah right, če se bo zarad ukinitve teh 2 taktnikov kaj izboljšalo stanje na tem področju, sn jaz bicikl Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
triler Objavljeno Maj 19, 2008 Deli Objavljeno Maj 19, 2008 se strinjam, ipak imajo te zadeve svoj čar, sploh tiste mao močnejše v stiilu rd 500, katerim pa je tud že odklenkalo žal :worship: to pa je zadnje zaradi česar je treba paniko vzganjat...naj tiste frdamane kitajce malo omejijo z njihovimi raznoraznimi tovarnami, pa bo dost boljše stanje, ne pa tu neke miniaturne mopeke ukinjat, kao da bomo zarad tega rešli ekološko katastrofo...yeah right, če se bo zarad ukinitve teh 2 taktnikov kaj izboljšalo stanje na tem področju, sn jaz bicikl Sj ni fore da teh par mopedov topi ledenike. Problem je v tem, da morajo vozila ki se prodajajo ustrezat dolocenim normam, drugac jih ne mores prodajat. In ocitno je to za nekatere tipe motorjev tezko naredit.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
IBA Objavljeno Maj 19, 2008 Deli Objavljeno Maj 19, 2008 Čudi me predvsem velika kubatura... nad 600 ccm :unsure: ... je zelo mala razlika do 800 ccm.... in so mi prav smešni ko govorijo, da bi radi znižali stroške :) po drugi strani pa bodo prototipi :)... vsak prototip je drag kot žafran in to ne samo zaradi materijala ampak zaradi razvoja.... ki na vrhunski ravni mora bit.... Razlog, da 250 ccm ni mogoče več kupiti pa je tudi smešen :) saj motogp mašine tudi ni mogoče :) tu se gre za prestiž znamk in je vseeno kakšen je motor... Res pa je da 2t nasplošno izumirajo v prometu.... Če hočejo stroške znižat pa naj dajo prostornino na 400 ccm pa naj MotoGp motorje na pol dajo :) malo heca :) Skratka bilo kaj bodo naredili, bo drago Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ImenitnaPriložnost Objavljeno Maj 19, 2008 Deli Objavljeno Maj 19, 2008 naj tiste frdamane kitajce malo omejijo z njihovimi raznoraznimi tovarnami, pa bo dost boljše stanje, ne pa tu neke miniaturne mopeke ukinjat, "Last year China imported 3.2 million barrels per day, and its estimated usage was around 7 million b/d total. The U.S., by contrast, consumes around 20.7 million b/d." Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Čamac Objavljeno Maj 19, 2008 Deli Objavljeno Maj 19, 2008 drži,drži...zlasti za SS motorje...kros in podobno ne šteje :winkiss: jaz sem to napisal bolj takole v hecu, ker je napisal, da 250 2T praktično ni nikjer več, sam pa si lastim RS 250 :P Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
remše Objavljeno Maj 20, 2008 Deli Objavljeno Maj 20, 2008 Meni ideja ukinitve ni tok zgrešena Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 20, 2008 Deli Objavljeno Maj 20, 2008 Meni bi bilo žal če bodo ukinili, po drugi strani pa zanimivo da bodo prišli ven spet nove vrste motorjev...sam zakaj 600- pomojem bi bilo vredu 400 Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
CVIČKAR1 Objavljeno Maj 20, 2008 Deli Objavljeno Maj 20, 2008 No pol se pa še ti lah prijaviš če bo 400 :D Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RHonda Objavljeno Maj 20, 2008 Deli Objavljeno Maj 20, 2008 Ja :OK: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se