Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
No pol se pa še ti lah prijaviš če bo 400 :D

je kdo pomislil da bi se lahko prej na kaksno svetovanje tiste ustanove prijavil. ali se vam zdi da je powler mogoče novi the doctore :worship:

Objavljeno
Sj ni fore da teh par mopedov topi ledenike. Problem je v tem, da morajo vozila ki se prodajajo ustrezat dolocenim normam, drugac jih ne mores prodajat. In ocitno je to za nekatere tipe motorjev tezko naredit..

kdo pa sploh izdeluje in prodaja GP mašine za široke ljudske množice,teh nekaj 100 2-takterjev pripomore k slabši vesoljni klimi ravno toliko,da se ne da izačunati .Druga zgodba pa so seveda lobiji "velikih"(beri manj uspešnih proizvajalcev),kateri bi se radi skozi "pravilnike"izognili predvsem italijanski in avstrijski konkurenci. Da pa se takih zadev ne da z lahkoto prodajat,je kriva predvsem cena in ne neka splošna okoljska osveščenost kupcev oz.uporabnikov.Razvoj(in s tem tudi prilagajanje eko-normativom)so ustavili samo "veliki"proizvajalci in ne okoljska ministrstva.Blodnje o razmeroma sprejemljivih stroških v najnižjem 4-taktnem razredu se razblinijo že v štartu,saj so tovrstni motorji mnogo bolj komplicirani kot njihovi smradeči bratje,pa čeprav so oboji prototipi.

Objavljeno

jest sem za to da vse ostane tko kot je :)

Objavljeno
jest sem za to da vse ostane tko kot je :)

Jaz pa skoraj. Naj raje GP ukinejo, pa dajo nazaj 500ccm 2T! Pol bomo pa vidl kdo je res doktor :naughty: (BTW, Rossi se je ze dokazal, pa se on je rabil 2 sezoni prilagajanja, danes pa vsak mulc z 250ccm lohk GP gas ozema k ni tolk brutalen kot pa 2T ;) Je lepo reku Schwantz: Danes na izhodu iz zavoja lahko dodas poln plin, ce si pri 500 dodal poln plin so te odpeljali)

Kar se pa tice onesnazevanja: na nobenem GP dirkalniku nisem videl katalizatorja...

Janez

Objavljeno
Kar se pa tice onesnazevanja: na nobenem GP dirkalniku nisem videl katalizatorja...

Jest pa za vsako trolo v LJ vidim oblak modrega dima...

Objavljeno

ukinitev 80ccm klase ni nikogar prizadela, in ukinitev 500 tud nikogar. No, in jez 250ccm klase nebom pogrešal.

Objavljeno

eh... en polet letala tolk onesnaži ozračje, kot pa celo motoGP prvenstvo v celi sezoni, da tovarn z umetnimi snovmi ne omenjam... nevem v čem je fora...

al pa tiste fore da morš zato da greš z avto v mesto plačat, k kao onesnažuješ, v tistem mestu se pa najbl črno iz dimnikov kadi... sam to je že druga zgodba ampak popolnoma enak nesmisel...

Objavljeno
Jest pa za vsako trolo v LJ vidim oblak modrega dima...

Mislil sem na dirkanje in da bo nova 600 klasa bolj cista ipd.. V realnem svetu pa tistih 20 prdcev na 20 dirkah pomeni veliko manj kot pa avtobusi itd... Taprav argument je denar, pa nezmoznost Japoncev da prehitijo aprilio... In ce bodo nove klase cenejse od 250 sem jaz papez. Stroski GPja so astronomski!

Janez

Objavljeno
ukinitev 80ccm klase ni nikogar prizadela, in ukinitev 500 tud nikogar. No, in jez 250ccm klase nebom pogrešal.

ukinl so 800ccm klaso? a pol bodo v mugellu s kolesi pelal, če ne druvga bi se vsaj vidl kdo je najbolši, sam bi rossi verjetno jamru da se mu je preveč guma obrabla :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno
ukinl so 800ccm klaso? a pol bodo v mugellu s kolesi pelal, če ne druvga bi se vsaj vidl kdo je najbolši, sam bi rossi verjetno jamru da se mu je preveč guma obrabla :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

ce se bos malo bolj zazrl v stevilo nicel, ki jih je napisal Cartman bos ugotovil, da si videl in napisal eno prevec...

Objavljeno
ukinitev 80ccm klase ni nikogar prizadela, in ukinitev 500 tud nikogar. No, in jez 250ccm klase nebom pogrešal.

jaz sem bil zelo razočaran ko so ukinili klaso 500 2T :angry:

me zanima kako bi se na teh motorjih vozila sedanja TC generacija :hmm:

Objavljeno
ce se bos malo bolj zazrl v stevilo nicel, ki jih je napisal Cartman bos ugotovil, da si videl in napisal eno prevec...

hm maš prau... samo nwm kk mi je ratalo, ker sm pogledu sm vidu 800 in pol sm se 1x pogledu, da ni slucajno 80 namest 800, pa sm se vedno vidu 800 in pol sm napisu...

v glavnem me je lahko sram, v kolikor ne rabm it k okulistu...

Objavljeno
jaz sem bil zelo razočaran ko so ukinili klaso 500 2T :angry:

me zanima kako bi se na teh motorjih vozila sedanja TC generacija :hmm:

nevem kaj mate vsi tako nezaupanje v mlajše voznike...

mogoč bi jih prvo sezono mal več metal, tk kt je naprimer rossija prvo sezono, sam po drugi strani je tut caseya pa pedroso v prvi sezoni velik, še posebi caseya...

če bi bli še vedno 500cc 2T brez elektronike, sicer lorenza zdej verjetno tm kt je nebi blo, sam ko bi se pa navadu, vsaj v eni sezoni bi bil pa lahko na vrhu, enako stoner pa pedrosa... če se je rossi lahk in je bil 2 leto v motoGP nepremagljiv pol bi se tut ostali hitr navadl...

Objavljeno

To da bi ukinl 250 je čista bedarija. Glede eko. je 2t bl čist k 4t. Sploh nevem zakaj jamrate da jih ni na cesti itd. A bodo te 600-tke na cesti?? NEEEE, ker bodo prototipi kar je pa še slabše. Moje mnenje: naj si ta predlog v rit vtaknejo.

Objavljeno

2-takterjem je čas potekel saj še skuter 50ccm noben več nekupi 2-taktni ampak vsak pameten(ekološko )osveščen kupi 4-taktni motor-Zato tudi fabrike nimajo več intersa vlagat v nadaljni razvoj 2-taktnih mašin prej ali slej bo uvoz v EVG prepovedan tako kot so prepovedali izdelavo DKW-eja,Watburga,Trabanta.Najprej so počistili z avtomobili zdaj bojo pa še z motorji.Tudi motorje za čolne se nedobi več 2-taktne ampak samo 4-taktne. :hmm:

Objavljeno
2-takterjem je čas potekel saj še skuter 50ccm noben več nekupi 2-taktni ampak vsak pameten(ekološko )osveščen kupi 4-taktni motor-Zato tudi fabrike nimajo več intersa vlagat v nadaljni razvoj 2-taktnih mašin prej ali slej bo uvoz v EVG prepovedan tako kot so prepovedali izdelavo DKW-eja,Watburga,Trabanta.Najprej so počistili z avtomobili zdaj bojo pa še z motorji.Tudi motorje za čolne se nedobi več 2-taktne ampak samo 4-taktne. :hmm:

BTW 50 4T skuterje večinoma delajo tiste korejske in kitajske firme, 2T pa še zmeraj delajo bolj priznane firme kot je Aprilia, Gillera, itd. Drugače se pa pelji s kakšnim mal močnejšim 2T strojem, pa boš vidu zakaj bi bilo dobro če bi jih še delal! :naughty:

Objavljeno
BTW 50 4T skuterje večinoma delajo tiste korejske in kitajske firme, 2T pa še zmeraj delajo bolj priznane firme kot je Aprilia, Gillera, itd. Drugače se pa pelji s kakšnim mal močnejšim 2T strojem, pa boš vidu zakaj bi bilo dobro če bi jih še delal! :naughty:

Pozab malo imam dva skuterja Hondina 50 ccm in gresta oba 73 km/h brez posega na mašini samo polini set (elektronika montirana odzunaj dodatno,auspuh,gumi vsisna cev in valčki)motor bo s tem polinijem naredil garantirano vsaj 50 k kil.predno bo potrebno mašino odpirat ne pa na vaših 2-takterjih,ko šravfate vsako leto po mašini in nobena mašinca nenaredi več kot ca 10k kil.Pa ne mi kaj druzga trosit sem že predolgo mehanik.

Ps:pa še to vedi da 4-taktni ima 1/2 manjšo porabo goriva kot dvotaktni olje pa menjaš 1X letno notri pa gre 3/4 litra.Pa še malo ekološko poglej ne onesnažuje okolja el.ubrizgalni sistem,katalizator,lambda.Pa še tole če že pljuješ po Korejcih in Kitajcih jih bi primerjal vsaj z Japonci ali Nemci ne pa z Italjani :headbang:

Objavljeno
2-takterjem je čas potekel saj še skuter 50ccm noben več nekupi 2-taktni ampak vsak pameten(ekološko )osveščen kupi 4-taktni motor-Zato tudi fabrike nimajo več intersa vlagat v nadaljni razvoj 2-taktnih mašin prej ali slej bo uvoz v EVG prepovedan tako kot so prepovedali izdelavo DKW-eja,Watburga,Trabanta.Najprej so počistili z avtomobili zdaj bojo pa še z motorji.Tudi motorje za čolne se nedobi več 2-taktne ampak samo 4-taktne. :hmm:

sosed dela gliserje..in vgrajuje 2taktne motorje.

baje sploh niso požrešni..niso pa zelo ekološko čisti..

kar pa na morju noben ne preverja..

mogoče mam pa napačne podatke :whistle:

Objavljeno (popravljeno)

Eni smo se s tem že sprijaznili,da je 2-taktnim odklenkalo,ostali se bodo pač malo pozneje. :worship:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno

Če se jst ne motim je husqvarna, cagiva... naredila 125cc 2t motorje ki naj bi bili čistejši od 4t.

Res, da je 4t bl vzdržljiv sam nima pa take duše k 2t motor .) . Močno dvomim, da se bodo 2t nehal prodajat.

Objavljeno
Če se jst ne motim je husqvarna, cagiva... naredila 125cc 2t motorje ki naj bi bili čistejši od 4t.

Res, da je 4t bl vzdržljiv sam nima pa take duše k 2t motor .) . Močno dvomim, da se bodo 2t nehal prodajat.

a. zdej vem. če moraš konstantno nalivat olje, pomeni, de ma stvar dušo.

Zagovarjanje dvotaktnikov je podobno zagovarjanju katre, Renaulta 4. Vsi argumenti so ali izmišljeni, ali subjektivni/emocionalni. stvar mora na smetišče, nekaj primerkov pa ljubiteljem in muzejem. Ni problem, da tistih 30 motorjev spali par litrov olja na vikend, ampak zgled ki ga postavljajo. Mislim da je cilj ukinitve 2T dirkalnikov usmeritev razvoja v bolj uporabno področje. Sprememba imiđa (eko frendli) pride zraven.

kar me čudu je to da MotoGp, klasa 125 in 250 niso narejene za šparanje. zato nevem, od kje prihaja ta varčevalna ihta.

Objavljeno

Le komu ni žal legendarnih 2T in 4T 500 motorjev in dirk? Le komu ne bo žal, da se bodo poslovili tudi 250ccm motorji, kjer so bila skzi leta odlična prvenstva in boji?

Meni že.

post-2044-1211798171_thumb.jpg

post-2044-1211798177_thumb.jpg

post-2044-1211798183_thumb.jpg

post-2044-1211798189_thumb.jpg

post-2044-1211798194_thumb.jpg

Objavljeno

Marsikomu je, žal za ukinitev legendarnih motorjev.

Pomoje ne bo 2T izumrl kar tako. Je veliko ljudi ki prisegajo na 2T motorje.

Očitno še niste videli dirkalnikov v živo zato se vam sladko jebe, če jih ukinejo.

Cagiva se kar trudi(17.11.2007):

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3721

Objavljeno
Marsikomu je, žal za ukinitev legendarnih motorjev.

Pomoje ne bo 2T izumrl kar tako. Je veliko ljudi ki prisegajo na 2T motorje.

Očitno še niste videli dirkalnikov v živo zato se vam sladko jebe, če jih ukinejo.

Cagiva se kar trudi(17.11.2007):

http://www.motosvet.com/izpis.php?cid=3721

Napaka. videl in vohal Miris šumskih jagoda. ampak časi se spreminjajio, Harada/Waldman/Biaggi, kasneje

Nakano/Capirossi/Harada/Jacque so meli zgodovinske boje, tud Lorenzo in PEdrosa....epsko, ampak, ne zarad motorja. kakšna je razlika med bojem Rossi/Biaggi še v 500 in kasnej Rossi/Gibernau v 1000? no, nevem. jaz mam rad stare stroje, ampak evolucijo mam še raj. rečmo, v F1 je blo zadnje čase precej radikalnih sprememb. pa se ni zgodilo nič dramatičnega. dirke so še vedno, ene super druge podn...v enako v WRC. raziko delajo ljudje in proge. na Sachsenringu so dirke čist drugačne kot v Monzi...neglede na stroj.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!