Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno
Če se jst ne motim je husqvarna, cagiva... naredila 125cc 2t motorje ki naj bi bili čistejši od 4t.

Res, da je 4t bl vzdržljiv sam nima pa take duše k 2t motor .) . Močno dvomim, da se bodo 2t nehal prodajat.

Ekološko ni čistejši,če se meri vse 4-tiri pline proizvaja,pa manj strupenega plina (CO) o olju,ki ga zmeče odzadaj ven v obliki saj,da sploh negovorimo. :headbang: :headbang:

Ps.nevem zakaj nebi imel 4-taktni motor duše saj je sestavljen iz več konponent kot 2-taktni in če pogledaš današnje 4-taktne motorje z 18 K o/min.Jaz misli,da imajo dušo in to veliko vzdržlivejšo ko 2-taktni. :hmm:

Objavljeno

250ccm 4t bi pomoje razvili okrog 65hp maksimalno- pomoje dobra zamenjava za 125. Za 250 pa bi bila dobra zamenjava 400ccm z okoli 120-130 hp. Obe kategoriji bi imeli večji potencial kot 2t, verjetno pa tudi večji denarni vložek ekip, saj so taki agregati (mislim 4t s tako navitostjo) dragi in komplicirani. Tako da bi bilo pomojem tudi manj ekip posledično dolgčas....pustimo času čas pa naj se odločajo ljudje ki o tem vedo več kot mi.

Objavljeno
250ccm 4t bi pomoje razvili okrog 65hp maksimalno- pomoje dobra zamenjava za 125. Za 250 pa bi bila dobra zamenjava 400ccm z okoli 120-130 hp. Obe kategoriji bi imeli večji potencial kot 2t, verjetno pa tudi večji denarni vložek ekip, saj so taki agregati (mislim 4t s tako navitostjo) dragi in komplicirani. Tako da bi bilo pomojem tudi manj ekip posledično dolgčas....pustimo času čas pa naj se odločajo ljudje ki o tem vedo več kot mi.

Ce bi samo oni ki vedo vec kot mi odlocali bi mogoce bilo boljse ja... Samo odlocaju ljudje z denarjem ki hocejo se vec denarja... Tudi nase zakone in cpp urejajo ljudje ki naj bi vedeli vec kot mi ;)

Janez

Objavljeno

250 skinit pa 600 not:) pomoje bo dost bol zanimivo gledat neke 600ke brez sistema za zdrsavanje gum itd izd kot pa 250 :closedeyes: :closedeyes:

Objavljeno
250 skinit pa 600 not:) pomoje bo dost bol zanimivo gledat neke 600ke brez sistema za zdrsavanje gum itd izd kot pa 250 :closedeyes: :closedeyes:

Kaj pa vem. 250 2t tudi nima sistema proti zdrsavanju, krepkih 100+ konjev, 2t karakter (brutalen), pa se lazji so... kolikor vem so to dalec najhitrejsi motorji v zavojih... Ce ma GP 120 konjev vec, gre 330 na uro, je pa samo 3s na krog hitrejsi, pol mora 250 imeti adute v zavojih in zaviranju... Ne verjamem da bo 600 boljsi... Bo pa verjetno bolj izenacen boj, ker je lazje vozit 4t masine...

Janez

  • 1 mesec pozneje...
Objavljeno

Ok.... ekologija pa te stvari, res gre neki mešance u luft, ampak najprej nej stare avtobuse pa kamjone popucajo s cest, pol pa nej 25 brenčačev ukinejo.

P.s

ste se u Ljubljani kdaj pelal s tastaro MAN-ovo trolo, srat te prime, in pol ko gledaš kakšen star slo film (sreča na vrvici...) vidiš taiste buse notr....ah tut to je nostalgija..... :naughty:

Objavljeno

Še bolše bo pomoje ko pa gp, tam vsaj nebo tc-ja. Mene to najbol moti od vsega. Sploh ni to več to.

Objavljeno

Uuuuu, tole bi blo pa tapravo nadomestilo za 2T 250 :P

post-281-1215174591.jpg

Objavljeno (popravljeno)
Napaka. videl in vohal Miris šumskih jagoda. ampak časi se spreminjajio, Harada/Waldman/Biaggi, kasneje

Nakano/Capirossi/Harada/Jacque so meli zgodovinske boje, tud Lorenzo in PEdrosa....epsko, ampak, ne zarad motorja. kakšna je razlika med bojem Rossi/Biaggi še v 500 in kasnej Rossi/Gibernau v 1000? no, nevem. jaz mam rad stare stroje, ampak evolucijo mam še raj. rečmo, v F1 je blo zadnje čase precej radikalnih sprememb. pa se ni zgodilo nič dramatičnega. dirke so še vedno, ene super druge podn...v enako v WRC. raziko delajo ljudje in proge. na Sachsenringu so dirke čist drugačne kot v Monzi...neglede na stroj.

Najbolše je tak izpadlo ker so se vozli do limita, zaj pa tega ni več(zdrsov). Sezona 2003 je bla nasploh ena boljših zadne par let vsaj po mojem okusu.

Popravljeno . Popravil R1FREAK
  • 1 leto pozneje...
Objavljeno

Kar skenslali da bi 250ccm 2T... ohmy.gif

trance_13_cry.gif

Objavljeno

tole je že dobro leto star članek, od takrat so se stvari korenito spremenile

z moto2 bodo dirkali že letos in ne šele v l.2011, kot so sprva načrtovali

poleg tega bo vse moto2 poganjal enak hondin agregat

ki ga še kar ni za dobit. Moriwaki testira s sfrizirano R6, ostali sami frizirajo cbr600. kaj bo scoprala HRC vsi samo ugibajo. kar se mi zdi kar malo nategunsko :hmm:

GPR je na EICMA v Milanu že kazal auspuh s krivinami vred, in velikim napisom, moto2 scarico. ko sm na akrapovičem štantu prašal če majo kaj za pokazat so se samo zasmejali in rekli, mi tega kao nimamo še.

Objavljeno

ki ga še kar ni za dobit. Moriwaki testira s sfrizirano R6, ostali sami frizirajo cbr600. kaj bo scoprala HRC vsi samo ugibajo. kar se mi zdi kar malo nategunsko :hmm:

GPR je na EICMA v Milanu že kazal auspuh s krivinami vred, in velikim napisom, moto2 scarico. ko sm na akrapovičem štantu prašal če majo kaj za pokazat so se samo zasmejali in rekli, mi tega kao nimamo še.

ekipe bodo agregate čakale še kar nekaj časa, dobava naj bi bila v začetku marca

razlog za pozno dobavo je verjetno, ker hoče HRC razviti garegat ki bo zmoglivejši od ss agregata(150+)

z zadovoljivo vzdržljivostjo in kilometrino

po moje si nočejo narediti blamaže, da bi na 1. dirki razgnalo polovico agregatov

po moje je to z izpuhi le marketinška poteza, ki nakazuje da imajo namen dirkat v prvenstvu

oblika bo verjetno podobna, to je pa tudi vse kar ima skupnega z bodočimi izpuhi

Objavljeno

možno de se sam duvajo ja. . . zgledal je pa takole. . .

post-1354-126329479557_thumb.jpg

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!