elbarto Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 Kolega ma R6, pa ko šalta v drugo, mu meče nazaj v ler, včasih tudi ostane v drugi. potem gre tudi v tretjo... Šalthebl mora z nogo gor držat da se lahko vozi v drugi. Kaj bi to blo? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k69mj Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 Po vsej verjetnisti se je pri mehanizmu, ki skrbi za prestavljanje odvil kakšen vijak. Pri kakšnem bolj enostavnem motorju se motor samo nagne na bok in odstrani pokrov sklopke (za 10 min dela), za R6 pa ne vem. Vsekakor je bolje da se z motorjem ne vozi več - da ne pade kaj med zobnike menjalnika & črpalke za olje. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 Zrabljeni bočni zobci na zobniku od druge brzine. Vzrok je ponavadi menjavanje prestav brez sklopke Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elbarto Objavljeno September 2, 2002 Avtor Deli Objavljeno September 2, 2002 Zrabljeno oz. odvito po 8500 km!?!?!? Jeba je pa ta, da je l. 99... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 lohk da je kdo kej sam šaru not ...pol je pa narobe sestavu :? To se je men zgodil :evil: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 Poleg že navedenega je lahko tudi skrivljena vilica v menjalniku. To se lahko zgodi pri (samo enem) zelo grobem prestavljanju ali pri padcu (če ročica menjalnika ob kaj zapne). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
strom Objavljeno September 2, 2002 Deli Objavljeno September 2, 2002 OK, prvo kot prvo: TAKOJ zrihtat, ker se zna zvit vilica, če se že ni, pa se lahko polomi kup stvari, pridejo ke k ne smejo pa mašina ribne. http://www.xs11.com/tips/repair/repair2.shtml http://www.xs11.com/tips/repair/repair36.shtml Sej vem da ni isti motor pa to, ampak pomoje je problem isti. To je bla tovarniška napaka XS1100, da se dost pocen zrihtat, če ni že kej polomljeno. Najdi black&decker fix. Če še kej ne bo jasno, pošlji e-mail. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blade Objavljeno September 3, 2002 Deli Objavljeno September 3, 2002 Po mojem bo potreben obisk serviserja (menjalnik bo crknu) kar se pa šaltanja tiče http://www.motosvet.com/phpbb/viewtopic.ph...t=prestavljanje Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
igralec Objavljeno September 3, 2002 Deli Objavljeno September 3, 2002 strom: olje redno menjam, poka tudi ko zamenjam. Kako oz. kje naj nastavim sklopko? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
model Objavljeno September 3, 2002 Deli Objavljeno September 3, 2002 Kolega ma R6, pa ko šalta v drugo, mu meče nazaj v ler, včasih tudi ostane v drugi. potem gre tudi v tretjo... Šalthebl mora z nogo gor držat da se lahko vozi v drugi. Kaj bi to blo? če mu tolk vn meče da mora z nogo držat not, pol adijo šaltavtomat pa vilčka, pa najmanj dva zobnika. Pa hitr zamenjat kt drgač bo žalostn k bo dubu predračun za nov menjalnik. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
elbarto Objavljeno September 4, 2002 Avtor Deli Objavljeno September 4, 2002 Vsem modrijanom sporočam, da je se je zlomila neka federca, ki se pri '99 letnikih rada zlomi. Popravljeno v eni uri, pod vrhnjim deklom. Obešanko prosim. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave