peter44 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Ojla. en lp vsem. Kot začetnik motorist na SS/ST motorju vsak dan odkrivam nove izive ki jih pač avtošola ni pokrila. Eden iz med zadnjih so zelo strmi 180' ovinki na serpentinah - tam kjer se cesta skoraj prelomi kot "Z" ...gor mi še gre dol se pa počutim dokaj nesigurno ker pač nevem če delam prav ...placa (za moj občutek) za polaganje ni, bremze naj nebi v ovinku uporabljal ... nevem a nej sklopko stisnem pa v leru odpeljem al v prvi s brenzanjem s motorjem ... :unsure: ...kako vi to speljete? ...hvala za vso pomoč!
brankom Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Naj ne bo tole reklama, pa vendar. Polno takih in podobnih vprašanj ti razkrije knjiga: M. Gustinčič MAGISTERIJ VOŽNJE! Drugače pa velja: ob ustrezni hitrosti na spustu si na ravnem delu pomagaš z obema zavorama in ustrezni prestavi v menjalniku, ob vstopu v zavoj pa rahlo zadržuj motor z zadnjo zavoro. Vse skupaj pa počni z občutkom! Pa lepe zavite gorske ovinke želim!
klimbra Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 ItaQ.....ti bodo hudi znalci natrosili kup bedastoč......pač v stilu "ridaškega obnašanja na cesti". Nikar se ne boj.....samo pogumno.....na ravnini se zbramzaj na hitrost, ki se tebi zdi primerna......vsaj na začetku vozi raje prestavo nižje, da bo občutek še bolj sigurn. Skozi ovinek pa zaviraj zgolj z mašino.........če imaš sopotnika, pa nežno dodaj zadnjo zavoro. Ko si v zaključku zavoja..........s pogojem, da je naslednji daleč, ne pa takoj za njim......pa rahlo popravo smer z dodajanjem plina. Pa še nekaj......zavedaj se, da bo vedno nekdo, ki bo v ta ovinek priletel po kolenu......poln sebe in napihnjen kot žaba......pač v stilu....."jaz obvladam, začetnik.....umakni se moji krasni personi"..........zato ne pozabi gledati tudi v vzvratna ogledala. No.......pogled v center ovinka sem nalašč spustil.....saj predvidevam, da to obvladaš!!!!! Pa veliko veselja na vožnjah!!!
biker77 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 ItaQ.....ti bodo hudi znalci natrosili kup bedastoč......pač v stilu "ridaškega obnašanja na cesti". Nikar se ne boj.....samo pogumno.....na ravnini se zbramzaj na hitrost, ki se tebi zdi primerna......vsaj na začetku vozi raje prestavo nižje, da bo občutek še bolj sigurn. Skozi ovinek pa zaviraj zgolj z mašino.........če imaš sopotnika, pa nežno dodaj zadnjo zavoro. Ko si v zaključku zavoja..........s pogojem, da je naslednji daleč, ne pa takoj za njim......pa rahlo popravo smer z dodajanjem plina. Pa še nekaj......zavedaj se, da bo vedno nekdo, ki bo v ta ovinek priletel po kolenu......poln sebe in napihnjen kot žaba......pač v stilu....."jaz obvladam, začetnik.....umakni se moji krasni personi"..........zato ne pozabi gledati tudi v vzvratna ogledala. No.......pogled v center ovinka sem nalašč spustil.....saj predvidevam, da to obvladaš!!!!! Pa veliko veselja na vožnjah!!! to gre vse po kolenu :evilgrin: zafrkavam.. jest to nardim po občutku..včasih bremzam z mašino včasih mal zadnje včasih tut s sklopko..predvsem navzdol.. nikol pa navzdol ne delaj panike s prvo bremzo..te lahk mal čez vrže.. je pa tako..z SS motorjem je zajeban, naked lažje, endurca še lažje.. odprti ovinki pa kontra vrstni red.. pa velik srečnih kilometrov..
simonsi Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Ojla.en lp vsem. Kot začetnik motorist na SS/ST motorju vsak dan odkrivam nove izive ki jih pač avtošola ni pokrila. Eden iz med zadnjih so zelo strmi 180' ovinki na serpentinah - tam kjer se cesta skoraj prelomi kot "Z" ...gor mi še gre dol se pa počutim dokaj nesigurno ker pač nevem če delam prav ...placa (za moj občutek) za polaganje ni, bremze naj nebi v ovinku uporabljal ... nevem a nej sklopko stisnem pa v leru odpeljem al v prvi s brenzanjem s motorjem ... :unsure: ...kako vi to speljete? ...hvala za vso pomoč! z zadnjo bremzo, sklopko pa gasom in ravno v pravi prestavi. Kako vse skombinirat boš moral pa sam ugotovit.
vuk76 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Ojla.en lp vsem. Kot začetnik motorist na SS/ST motorju vsak dan odkrivam nove izive ki jih pač avtošola ni pokrila. Eden iz med zadnjih so zelo strmi 180' ovinki na serpentinah - tam kjer se cesta skoraj prelomi kot "Z" ...gor mi še gre dol se pa počutim dokaj nesigurno ker pač nevem če delam prav ...placa (za moj občutek) za polaganje ni, bremze naj nebi v ovinku uporabljal ... nevem a nej sklopko stisnem pa v leru odpeljem al v prvi s brenzanjem s motorjem ... :unsure: ...kako vi to speljete? ...hvala za vso pomoč! Jaz sem pogruntal to zadevo po prvem dnevu Dolomitov...prej dobil podobne napotke kot so ti ze napisali. Drgac pa samo vaja pomaga, pa raje na zacetku bolj previdno, brez pretiravanja.
_THUNDER_ Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 glede na to da voziš dvovaljnik, samo zapri gas in pogumno nagni.. seveda poskusi v čim daljšem loku zvoziti ovinek, a v mejah varnosti, da ne pikiraš čelno v kak nasproti vozeči avtomobil... :whistle:
jvalant Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 glede na to da voziš dvovaljnik, samo zapri gas in pogumno nagni.. seveda poskusi v čim daljšem loku zvoziti ovinek, a v mejah varnosti, da ne pikiraš čelno v kak nasproti vozeči avtomobil... :whistle: Ker je dvovaljnik mal podoben enovaljniku: ne spuscaj gasa do konca... Vsaj kTm ritne, ko gas koj ne prime na vrhu zavoja zarad mrtvega hoda pa ga se mal ozames, pol pa koj sune.... Tko da grem v zavoj z malce gasa. Janez
hirabbit Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 (popravljeno) z zadnjo bremzo, sklopko pa gasom in ravno v pravi prestavi. Kako vse skombinirat boš moral pa sam ugotovit. Zelo koristen nasvet s končnim podjebom. Lep način za pomagat začetniku. :glare: Jst svetujem samo eno, nikoli s sklopko. Ker ti lahko motor začne bežat (posebej če voziš navzdol) in kot začetnik lahko narediš kakšno neumnost (preveč zaviješ, preveč zabremzaš...). Jst vozim na tak način, da pred ovinkom pribremzam toliko, da je hitrost prava in nato čez ovinek počasi peljem v prestavi brez zaviranja (vozim dvovaljnika). Vsa trik pa je v tem, da ovinek prav vzameš (odvisno od strmine in od ostrine ovinka). Pred ovinkom se premakneš malo proti črti in vstopiš tako, da se premikaš proti notranjosti, skoraj do desnega roba. Če ne ti na koncu zmanjka ovinka, ker si ne upaš toliko nagnit in si prehiter in lahko zapelješ na drugi pas ali pa na bankino. Še posebno, če je pesek ali kakšna druga svinjarija. Upoštevaj pa, da je to zgolj in samo moje mnenje, saj nisem o tem niti nič bral niti nisem poučen. Popravljeno Maj 26, 2008. Popravil hirabbit
Noiser69 Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Z 120 kg Supermotom je to več kot lahko, pa še mašina sama full bremza :grim ... zate ki pa maš makino pa upoštevaj nasvete ki so ti jih dali forumaši/prijatli zgoraj ... pa vso srečo ;)
jupiter Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Kar je pri takih ovinkih še posebej pomembno je, kako zapelješ v ovinek - torej (poleg primerne hitrosti seveda) je zelo pomembno, da zapelješ dovolj globoko v ovinek.
Ni3ous Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 Tolk enih nasvetov, boste zmešali še tiste k "znajo"... Pred ovinkom dovolj zmanjšam hitrost, dodajaš lahko še zmeraj, če pa je še dovolj navora na zalogi, je pa prava poezija prtiskat iz ovinka. :rolleyes: Prav pa boš delal takrat k boš imel podzavesten občutek in boš refleksno ravnal. Tako boš tudi v krizni situaciji pravilno odreagiral. Dokler pa v ovinku gruntaš kaj nares, pol pa še nekaj časa lepo previdno in še vadit.
JeRn3j Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 ne bom klobasal, ampak ne v prvo dajat, pa tud sklopke ne stiskat :) to je 100% prav :)
simonsi Objavljeno Maj 26, 2008 Opozori Objavljeno Maj 26, 2008 (popravljeno) Zelo koristen nasvet s končnim podjebom. Lep način za pomagat začetniku. :glare: Ni bilo mišljeno kot podjebavanje, ker se res mora vsak sam naučit kako pa kaj, kljub kupu prebranega gradiva. ne bom klobasal, ampak ne v prvo dajat, pa tud sklopke ne stiskat :) to je 100% prav :) V res počasnih ovinkih je pa seveda včasih potrebno še malo podrseti s sklopko. Sploh na kakšnih cestakih, ki imajo dolgo prvo prestavo. Nekateri motorji pa nimajo dovolj moči pod tako nizkimi obrati ali pa grdo cukajo. Predvsem pa zato, da ti ne crkne sredi ovinka ker potem se pa prav oreng zvrneš. Z zadnjo bremzo pa reguliraš podajanje moči, da te ne preseneti in pa oža krivuljo ovinka, če si prehiter. Pa tudi za mestno vožnjo recimo, namesto da v prvi prestavi cukaš kot na rodeu, rajši prestavo višje in s sklopko. Pa če kolebaš med višjo ali nižjo prestavo, rajši višjo, ker je bolj mirno podajanje moči. Popravljeno Maj 26, 2008. Popravil simonsi
Frips Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 V res počasnih ovinkih je pa seveda včasih potrebno še malo podrseti s sklopko. :grim
cb1300 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 z zadnjo bremzo, sklopko pa gasom in ravno v pravi prestavi. Kako vse skombinirat boš moral pa sam ugotovit. in kombinacija lomljenega stila, pa si zmagal :worship:
NejcZ Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ma z Tomosom so taki ovinki užiteg gor in dol :yea1:
gody01 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Ojla.en lp vsem. Kot začetnik motorist na SS/ST motorju vsak dan odkrivam nove izive ki jih pač avtošola ni pokrila. Eden iz med zadnjih so zelo strmi 180' ovinki na serpentinah - tam kjer se cesta skoraj prelomi kot "Z" ...gor mi še gre dol se pa počutim dokaj nesigurno ker pač nevem če delam prav ...placa (za moj občutek) za polaganje ni, bremze naj nebi v ovinku uporabljal ... nevem a nej sklopko stisnem pa v leru odpeljem al v prvi s brenzanjem s motorjem ... :unsure: ...kako vi to speljete? ...hvala za vso pomoč! Ker letos še ni bila objavljena nobena delavnica od Maxija mogoče en nasvetek: - Parkirišče, pa par plastnek napolnjenih z vodo. - Pripraviš osmice - streniraš - Pripraviš kroženje - streniraš - Pripraviš U-turn - streniraš Za tako manevriranje je vedno priročno biti natreniran te osnovne figure iz avto šole. Pravijo, da je skoraj obvezno, da si sposoben obrnit motor na dveh prometnih pasovih (širina cestišča) ali manj. Če ti to gre od rok, s serpentinami ne bi smel imeti problema.
DAN Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 (popravljeno) En kup raznih nasvetov,pa samo en do zdaj se je dotaknil pomembnega,če pravilno gledaš boš tudi zvozil ovinek,pod pogojem seveda,da ti je vsaj malo jasno kako vzeti ovinek,hitrosti,linije itd........ Pa trening na poligonu je tudi fajn nasvet... Popravljeno Maj 27, 2008. Popravil DAN
janih Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 En kup raznih nasvetov,pa samo en do zdaj se je dotaknil pomembnega,če pravilno gledaš boš tudi zvozil ovinek,pod pogojem seveda,da ti je vsaj malo jasno kako vzeti ovinek,hitrosti,linije itd........Pa trening na poligonu je tudi fajn nasvet... in kaj je pravilno gledanje :hmm: :hmm:
Čamac Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 in kaj je pravilno gledanje :hmm: :hmm: http://www.motosvet.com/gledanje-prvo-prav...rno-voznjo.html
DAN Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 http://www.motosvet.com/gledanje-prvo-prav...rno-voznjo.html Hvala Čamac :worship:
janih Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 http://www.motosvet.com/gledanje-prvo-prav...rno-voznjo.html hvala :worship:
Frips Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Jst še zmer mislim, da je možakar ni mislil na "navadne" serpetine, ampak na varianto.....klanec 30 stopinj navzodl, ovinek se zalomi v radijusu 2m....hitrost max 10 - 15 km/h :)
Cartman Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Jst še zmer mislim, da je možakar ni mislil na "navadne" serpetine, ampak na varianto.....klanec 30 stopinj navzodl, ovinek se zalomi v radijusu 2m....hitrost max 10 - 15 km/h :) hehe to mam u mislih vsakič ko odprem temo, in preberem kej novega. Nej možak s problemom definira ta ovinek, a je rida kot nad črnim vrhom, al kej bol oskega kot recimo med Dolami in Idrijo, stvar liči na Vršič....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se