Rock-46 Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Pozdravljeni, Zanima me malo o tem, kaksne pravice ima običajni zemljan, pri uveljavitvi garancije.Namrec, nevem, ali ti lahko v primeru dvoletne garancije, v nedogled popravljajo eno in isto napako. Sam imam tezavo, da mi pri yamahi, obcasno crkne stantgas, motor je bil na servisu ****** že petkrat, od tega so trikrat nekaj menjali in nastavljali pa se vedno isto sranje, enako kot na začetku. Zanima me, ali si mogoce upravicen do drugega komplet motorja, v kolikor se ta ne "popravi" v doglednem casu-so kaksne casovne omejitve?? Ker konec koncev lahko serviserji vlecejo tako napako 2 leti in potem nimas vec kaj narediti... MI lahko svetuje kdo, kaksne pravice imam in kaj lahko naredim, poleg tega da odpeljem motor na drugi servis???? LP;Rok
Thundercat Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Največ boš izvedel če boš prebral garancijske pogoje v svoji servisni knjižici. Ali pa če pokličeš direkt glavnega serviserja oz. uvoznika za yamahe, Delta Team Krško
MdAzz Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 20. člen zakona o varstvu potrošnikov pravi: Proizvajalec mora zagotoviti, da pooblaščeni servisi razpolagajo z vsemi potrebnimi nadomestnimi deli za odpravo okvar in pomanjkljivosti, da takoj sprejmejo blago v popravilo in da napake odpravijo najkasneje v skupnem roku 45 dni od dneva, ko je dajalec garancije oziroma pooblaščeni servis prejel zahtevo za brezplačno odpravo okvare in pomanjkljivosti izdelka. Če proizvajalec tega v tem roku ne stori, mora potrošniku brezplačno nadomestiti tak izdelek z enakim novim in brezhibnim izdelkom. Če je torej tvoj motor za isto napako na servisu več kot 45 dni (tudi če to ni naenkrat), so ti po zakonu dolžni izdelek (motor) zamenjat z novim. Koliko je bil na servisu pa boš dokazoval s prevzemnimi nalogi v servis. Upam, da sem ti kaj pomagal.
dozzi Objavljeno Maj 27, 2008 Opozori Objavljeno Maj 27, 2008 Podaljšanje garancijskega roka 483. člen (1) Pri manjšem popravilu se garancijski rok podaljša za toliko, kolikor časa kupec ni mogel uporabljati stvari. (2) Če pa je bila stvar zaradi nepravilnega delovanja zamenjana ali bistveno popravljena, začne garancijski rok teči znova od zamenjave oziroma od vrnitve popravljene stvari. (3) Če je bil zamenjan ali bistveno popravljen le kakšen del stvari, začne garancijski rok znova teči samo za ta del.
MK-R1 Objavljeno Avgust 28, 2008 Opozori Objavljeno Avgust 28, 2008 Če je še stvar aktualna ! V primeru, da pelješ motor večkrat na servis zaradi iste stvari in ti jo ne odpravijo, oz. jo ne morejo odpravit, je možnost, da jih prijaviš zaradi stvarne napake.Potem je pa zopet veliko opcij, kaj in kako naprej. To ti znajo najbolj svetovati pri Zvezi potrošnikov Slovenije www.zps.si , imajo odvetnike, ki ti svetujijo, moraš pa biti prvo njihov član. Najboljša varijanta, da se obrneš na uvoznika in poveš, da zahtevaš, da se stvar odpravi in da so do to zdaj počeli neuspešno, drugače naj povejo njihovo stališče, kako odpravit napako, oziroma, da ti del kupnine vrnejo, ker motor ni izpraven. LP
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se