Špilferderber Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 BMW je lansiral nov model R850R (ista oblika kot Veliki brat) ter nove barve za R1150R... Poglejte si sami...
AREA Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 V teh barvnih kombinacijah pa mi ni všeč...
Špilferderber Objavljeno September 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 3, 2002 Tudi ta mali GS je dobil nove barve
Špilferderber Objavljeno September 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 3, 2002 pa še ena družinska
mopedfan Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 Pa kva ti švabi sploh delajo te 850 kubične variante?!
moped Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 Srebrn s črnim sedežem mi je všeč, tisto drugo barvo ( zlata ? ) bi moral pa v živo vidit, da bi lahko več komentiral.
strom Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 Srebrn s črnim sedežem mi je všeč, tisto drugo barvo ( zlata ? ) bi moral pa v živo vidit, da bi lahko več komentiral. Ditto. LP
Špilferderber Objavljeno September 3, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 3, 2002 Pa kva ti švabi sploh delajo te 850 kubične variante?! verjetno se jim že splača za druge trge, kjer imajo zavarovalnice tako pošlihtane, da spravijo to kubaturo pod nižjo tarifo. Ne vem sicer, kako je s tem v Nemčiji, ampak v Sloveniji se jim ta model gotovo ne bo splačal. meni osebno je ta siv s črnim zicem še najbolj všeč... :wink: drugo je kič. :wink:
AREA Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 Ja samo pri srebrnih za moje pojme oblika ne pride tak do izraza, najlepši je bil metalno zelen...
Gallus Objavljeno September 3, 2002 Opozori Objavljeno September 3, 2002 :wink: drugo je kič. :wink: Vsake oči imajo svojega "malerja" :!: :D
ar Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Srebrna varianta je res najlepša. A kdo ve kolk bi pršli stroški registracije za 850 model?
Brrrm Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Toliko, kot za 1150. Razred do 850 je izgleda nemški. Pri nas nad 750 ni več razlik.
cyc Objavljeno September 5, 2002 Opozori Objavljeno September 5, 2002 Rec je sicer lustna, ampak cenovna razlika med 850 in 1150 je premajhna, pri registraciji je pa sploh ni, sibkejsi je pa 850 kar precej - po mojem se ne splaca. Edino v primeru, da imas izpit za omejeno moc in kupis 850 omejenega na 25kW/34KM (obstaja v Nemciji!) in cez dve leti, ko imas neomejeno, vrzes blokado ven ... tako je pa lahko kar smiselen nakup, ceprav ... za tistega, ki ima omejen izpit (<21 let), je R850 (pre)drag motor.
Špilferderber Objavljeno September 17, 2002 Avtor Opozori Objavljeno September 17, 2002 Poglejte si še študijo novega R1150R..
Špilferderber Objavljeno Oktober 18, 2002 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 18, 2002 ...če se vrnem na prejšnji post: upal sem, da bo tale zelena mašina samo študija za nedoločeno prihodnost, zdaj pa je firma uradno potrdila, da bo novi "street fighter" Roadster doživel tudi serijsko proizvodnjo... v začetku prihodnjega leta naj se izvedela tudi cena... za vse germane pa je tu originalni press tekst: Presse-Information 16. Oktober 2002 Firma Bayerische Motoren Werke Aktiengesellschaft Postanschrift BMW AG D-80788 München Telefon (+49 89) 382-0 Internet www.bmwgroup.com BMW Motorrad bringt die Boxer-Studie Roadster in Serie München. Auf der INTERMOT 2002 wurde die Boxer-Studie Roadster präsentiert, jetzt geht dieses Motorrad in Serie. Nach der überaus positiven Resonanz von Seiten der Kunden und der Presse wurde endgültig entschieden, dieses Modell von den Bändern des BMW Motorradwerks in Berlin rollen zu lassen. Zum Saisonstart im Frühjahr 2003 wird die Maschine, dessen Modellbezeichnung und Preis noch nicht endgültig festgelegt sind, bei den BMW Motorradhändlern stehen. Als noch sportlichere Schwester der R 1150 R, die selbstverständlich weiter angeboten wird, ergänzt sie das Modellangebot von BMW Motorrad im Segment der sogenannten „naked bikes“. Mit ihrem betont offensiv-sportlichen Design soll dieses Motorrad vor allem jüngere und extrovertierte Motorradfahrer ansprechen. Die Lackierung des Serienmotorrades entspricht der Studie, also zweifarbig mit starkem Kontrast zwischen schwarzem Softlack und hellen Flächen, sowie lackierten Rädern. Neben der Farbe citrusgrün-metallic, die auf der INTERMOT gezeigt wurde, wird es eine zweite Farbvariante in orange-metallic geben. Antrieb und Fahrwerk sind aus dem Serienbaukasten der BMW Boxer-Baureihe entnommen. Die wesentlichen Elemente wie Motor, Getriebe, Rahmen, Schwinge mit Hinterradantrieb und Elektrik stammen von der R 1150 R, die Scheinwerfer von der R 1150 GS. Einige Fahrwerkskomponenten werden, teilweise etwas modifiziert, von der R 1100 S übernommen. So zum Beispiel die Gleitrohre des Telelevers, die Räder mit der 5,5 Zoll breiten Hinterradfelge und der Vorderradkotflügel. Neben dem extravaganten Design ist es vor allem der enorme Fahrspaß durch die gegenüber der R 1150 R nochmals gesteigerte Agilität, der dieses Motorrad so attraktiv macht. Eine Maschine, die nicht nur optisch vielfältige Emotionen weckt.
Špilferderber Objavljeno December 13, 2002 Avtor Opozori Objavljeno December 13, 2002 slikce novega Rocksterja, izdelanega na osnovi roadsterja...
strom Objavljeno December 13, 2002 Opozori Objavljeno December 13, 2002 A lohk bruham takoj al prec? LP
bambi Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Meni pa se ne zdi slab. Poleg tega imajo vsi prenovljen motor s twinspark tehniko(dvema svečkama na cilinder).
Lindau Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Tudi meni je se kar vsec, po drugi stran pa malo "Mad Max izgled " uveljavljo z svojimi novimi motorji. Saj se bomo ze navadili :P :wink: :idea:
manjak Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Sej ne zgleda tolk slab. Men je všeč. Nekako drugačen :twisted:
Lindau Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 Meni pa se ne zdi slab. Poleg tega imajo vsi prenovljen motor s twinspark tehniko(dvema svečkama na cilinder). To prinasa tudi kaj vec moci ali samo cistejsi izpuh ? Al pa kaj cisto tretjega? :oops:
transalp Objavljeno December 14, 2002 Opozori Objavljeno December 14, 2002 "Twin-spark ignition" (TSI) ima tudi Transalp - 2 cilindra, 4 sveče. TSI naj bi pripomogel k popolnejšemu izgorevanju, ki za seboj potegne čistejši izpuh, manjšo porabo goriva, večjo moč, mirnejši prosti tek itd. :roll: Gre za to, da se eksplozija pač širi iz dveh točk namesto iz ene.
Brrrm Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 Moč,vsaj iz prospekta ven, enaka.
Brrrm Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 Ne vem, če ima dve svečki na valj. Bolj se mi zdi, da ima dvojni vžig, oziroma elektronika spusti na eno svečko dva napetostna sunka, enega za drugim. Tak hec bo imel tudi RT od letošnjega decembra dalje.
bambi Objavljeno December 15, 2002 Opozori Objavljeno December 15, 2002 Ima dve svečki na valj. Ena je nameščena na enakem mestu kot prej, druga pa je na spodnji strani cilindra. Pripomoreta pa k enakomernejšemu in efektivnejšemu izgorevanju. Izpuhi bi naj bili čistejši in izpolnjujejo novo Evropsko normo EU-3.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se