Skoči na vsebino

BMW Roadster 2003


Špilferderber

Priporočene objave

Vse skupaj je najlepši podstavek za analogno uro kar sem jih kdaj videl. Bi bil za v dnevno sobo v kot, da bi lahko gledal na uro...:) :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

od človeka s takšnim mopedom kot je tvoj pa bi le malce več spoštovanje pokazal :(

:lol: B)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:cry: :cry: :cry: Prejšnji teden sem dobil poziv, da bo potrebno na mojem motorinu preveriti lambda sondo. Baje, da je cela serija nekak okužena s tem problemom.

Zanima me kot laika, kaj dela ta zadevca (vem, da nekaj meri vsebnost kisika v izpušnih plinih, zanima pa me, kaj to pomeni v praksi (je še upanje :( ?)

:wacko: lp:s

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lamdba sonda meri razmerje kisik (ali zrak) in izpusne pline v kolektorju in potem to razmerje javi elekroniki katera drzi mesanico goriva in zraka na 14,7 : 1 delov zaradi optimalnega delovanja katalizatorja v izpusni cevi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

..in če ta zadeva crkne, pol kašlja al ugasne ..? :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ce samo lambda sonda crkne niti ne bi smel biti tak problem. ne vem kako je z bmw-motocikli vendar z avtom se lahko normalno peljes. katalizator lahko rikne (-> $$$) in onesnazevanje zraka se poveca. ce klicejo motor nazaj in popravijo brezplacno naredi to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če crkne sonda.....se še zmeraj lahko voziš.

Opazil pa boš nenadno povečano porabo goriva.Vsaj na avtomobilu je tako.

Zadevo se da rešiti s ponovno nastavitvijo elektronike( je bilo mnogo ceneje,kot nova sonda).

Vsi ti podatki veljajo za avto BMW 318is.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bil na servisu, jedva preživel (polarne razmere) :ph34r:

hecna fora: kabel lambda sonde in kabel, ki potuje od elektronike proti svečki sta bila skupaj speljana kakšnih 15 cm, kar je povzročilo to, da je signal svečkinega kabla občasno motil signale lamda sonde, kar je posledično privedlo do potencialnega uh in ah.. mojster serviser je naredil le to, da je kabla speljal narazen in problem je bil rešen.. :D

svaka čast selmarju za hitrost in prijaznost (povabilo na kavico s strani simpatične gospodične, ipd..) )

Popravljeno . Popravil spilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še zanimivost: v servisnih prostorih sem opazil gasilsko vodno črpalko, ki jo je poganjal bokser motor :OK: serviser mi je rekel, da je to baje kar pogost prizor :yea2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa še zanimivost: v servisnih prostorih sem opazil gasilsko vodno črpalko, ki jo je poganjal bokser motor  :OK:  serviser mi je rekel, da je to baje kar pogost prizor  :yea2:

:topic:

tudi prve V2 guzzi masine so luc sveta ugledale kot stacionarni agregati; predvsem pri betonskih mesalcih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Mogoče bi bilo dobro malce strniti misli po prvem letu vožnje s to zadevco.

TEŽA

Prvi občutki na tem motorju so bili mešani. Glede na to, da sem se kot voznik začetnik odločil za kar spodobno težko kravco, sem imel kar nekaj rešpekta pred njim. Motor, ki je 2,5x težji od tebe, ti da v štartu mislit. Vendar.. Po prvem kilometru me je nizko težišče motorina in izjemno lahko vodljivost prepričala v nasprotno. Težek je na mestu in študiranje na pravilno ustavljanje na ravnici je bistvenega pomena za preprečevanje glavobola.

TRESLJAJI

Razdevičenje je potekalo dokaj stresno, saj so mi na Integrinem prvem servisu pozabili narediti sinhronizacijo cilindrov, kar je povzročilo nenormalne tresljaje (tudi za boxer mašino) s štartom okoli 4000 obratov. Po 6400 km prevoženih (in opravljeni sinhronizaciji pri Selmarju) se mi zdi, da je tresljajev bistveno manj, mogoče pa jih tudi podzavestno kompenziram.

DRŽA

Glede na to, da je osnovni namen tega motocikla biti spodoben predstavnik klasičnega cestnega motorja, sem pričakoval, da bo moja višina (1.87) kar majhna ovira in da bom veliko bolj slonel na krmilu. Izkazalo se je, da se sedi dokaj ravno (in seveda spet ne tako ravno kot pri kakšnem GSu), problemi pa nastanejo tam nekje po 300km (in še prej, saj ravna drža predstavlja dodaten upor vetra). Res pa je, da imam malce težav s hrbtenico. Naročil sem model z povišanim sedežom, kar daje mojim nogam dodatna še kako dobrodošla 2 cm lufta.

NAMEN

To je motor za ovinke. Prelazi, Pohorje, Gorjanci, ipd. Na avtocesto lahko mirno pozabiš, ker postane ropot in sunek vetra po 120 km/h nenormalen. Vendar sem to stvar vzel v zakup in moram priznat, da me vsaj zdaj niti malo ne moti. Preprosto sem človek, ki mu je všeč, da med njim in cesto ni pogled skozi zamegljeni in spraskani vetrobrana, ampak zgolj pogled na analogne števce nekje v spodnjem delu vidnega polja.

VZDRŽEVANJE

Malce prehitro je tu govoriti o stroških vzdrževanja, vendar se je do sedaj izkazal za izredno hvaležen in odpuščajoč model (tudi pri vožnji). Z njim sem bil trikrat pri mehaniku, od tega 01.) redni servis na 1000 km, 02.) ponovni servis pri Selmarju zaradi zajebanega prvega servisa in 03.) zastonj pregled in odprava neke banalne tovarniške napake na kablu od lambda sonde. Drugače pa: redno dolivanje olja (liter in pol Castrola GP 20/50 na 5000 km), čiščenje (opran motor je srečen motor in le srečen motor te lepo pelje po svetu), bencin (povprečje okoli 6 litrov na 100 km, lučka za rezervo (3/4 tanka 20,4 l) se vklopi tam nekje okoli 250 km (odvisno od vožnje.. prižgala se je tudi pri 190km in pri 285 km). Kakšnih večjih težav ne pričakujem, ampak bom rajši potrkal na les.

KAJ SMO DODALI

stranska kovčka, prvo pomoč, zvišan sedež, beli smerokazi, ključavnica za olje, 12V, srčkano sopotnico

KAJ NAVDUŠUJE

Navooooor. Moč motorja v kateremkoli trenutku. Silno nevarna reč, saj te hitro prevzame. Izgled. Luks lajk ei miljen baks. Dejstvo, da ti izvabi nasmeh v še tako zajebanem dnevu.

KAJ ME MOTI

Luč (ponoči se v stanju zasenčenih luči skoraj ne moreš peljat, prav tako pa avtomatski vžig luči ob kontaktu verjetno ne vpliva najboljše na akumulator). Dostopnost do akumulatorja (cel kesel moraš odmontirat, da prideš do njega). Topcase (ni originalnega nastavka, moraš flikat z neoriginalno robo). Gretje ročk (bi lahko pozimi imelo še eno nastavitev;o). Dragi deli in servis.

FOTKE & DODATNE INFORMACIJE

http://www.bikepics.com/members/spilferderber/03r1150r/

spilferderber@yahoo.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Topcase (ni originalnega nastavka, moraš flikat z neoriginalno robo).

Sej tisto je original nosilec od zadnje torbe. Je pa iz mehkega materiala in ne iz trde plastike. Enako kot na k1200rs

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej tisto je original nosilec od zadnje torbe. Je pa iz mehkega materiala in ne iz trde plastike. Enako kot na k1200rs

vem, da je originalen, vendar mi tista najlonska torba ne potegne v navdušenje..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče bi bilo dobro malce strniti misli po prvem letu vožnje s to zadevco.

TEŽA

Prvi občutki na tem motorju so bili mešani. Glede na to, da sem se kot voznik začetnik odločil za kar spodobno težko kravco, sem imel kar nekaj rešpekta pred njim. Motor, ki je 2,5x težji od tebe, ti da v štartu mislit. Vendar.. Po prvem kilometru me je nizko težišče motorina in izjemno lahko vodljivost prepričala v nasprotno. Težek je na mestu in študiranje na pravilno ustavljanje na ravnici je bistvenega pomena za preprečevanje glavobola.

TRESLJAJI

Razdevičenje je potekalo dokaj stresno, saj so mi na Integrinem prvem servisu pozabili narediti sinhronizacijo cilindrov, kar je povzročilo nenormalne tresljaje (tudi za boxer mašino) s štartom okoli 4000 obratov. Po 6400 km prevoženih (in opravljeni sinhronizaciji pri Selmarju) se mi zdi, da je tresljajev bistveno manj, mogoče pa jih tudi podzavestno kompenziram.

DRŽA

Glede na to, da je osnovni namen tega motocikla biti spodoben predstavnik klasičnega cestnega motorja, sem pričakoval, da bo moja višina (1.87) kar majhna ovira in da bom veliko bolj slonel na krmilu. Izkazalo se je, da se sedi dokaj ravno (in seveda spet ne tako ravno kot pri kakšnem GSu), problemi pa nastanejo tam nekje po 300km (in še prej, saj ravna drža predstavlja dodaten upor vetra). Res pa je, da imam malce težav s hrbtenico. Naročil sem model z povišanim sedežom, kar daje mojim nogam dodatna še kako dobrodošla 2 cm lufta.

NAMEN

To je motor za ovinke. Prelazi, Pohorje, Gorjanci, ipd. Na avtocesto lahko mirno pozabiš, ker postane ropot in sunek vetra po 120 km/h nenormalen. Vendar sem to stvar vzel v zakup in moram priznat, da me vsaj zdaj niti malo ne moti. Preprosto sem človek, ki mu je všeč, da med njim in cesto ni pogled skozi zamegljeni in spraskani vetrobrana, ampak zgolj pogled na analogne števce nekje v spodnjem delu vidnega polja.

VZDRŽEVANJE

Malce prehitro je tu govoriti o stroških vzdrževanja, vendar se je do sedaj izkazal za izredno hvaležen in odpuščajoč model (tudi pri vožnji). Z njim sem bil trikrat pri mehaniku, od tega 01.) redni servis na 1000 km, 02.) ponovni servis pri Selmarju zaradi zajebanega prvega servisa in 03.) zastonj pregled in odprava neke banalne tovarniške napake na kablu od lambda sonde. Drugače pa: redno dolivanje olja (liter in pol Castrola GP 20/50 na 5000 km), čiščenje (opran motor je srečen motor in le srečen motor te lepo pelje po svetu), bencin (povprečje okoli 6 litrov na 100 km, lučka za rezervo (3/4 tanka 20,4 l) se vklopi tam nekje okoli 250 km (odvisno od vožnje.. prižgala se je tudi pri 190km in pri 285 km). Kakšnih večjih težav ne pričakujem, ampak bom rajši potrkal na les.

KAJ SMO DODALI

stranska kovčka, prvo pomoč, zvišan sedež, beli smerokazi, ključavnica za olje, 12V, srčkano sopotnico

KAJ NAVDUŠUJE

Navooooor. Moč motorja v kateremkoli trenutku. Silno nevarna reč, saj te hitro prevzame. Izgled. Luks lajk ei miljen baks. Dejstvo, da ti izvabi nasmeh v še tako zajebanem dnevu.

KAJ ME MOTI

Luč (ponoči se v stanju zasenčenih luči skoraj ne moreš peljat, prav tako pa avtomatski vžig luči ob kontaktu verjetno ne vpliva najboljše na akumulator). Dostopnost do akumulatorja (cel kesel moraš odmontirat, da prideš do njega). Topcase (ni originalnega nastavka, moraš flikat z neoriginalno robo). Gretje ročk (bi lahko pozimi imelo še eno nastavitev;o). Dragi deli in servis.

FOTKE & DODATNE INFORMACIJE

http://www.bikepics.com/members/spilferderber/03r1150r/

spilferderber@yahoo.com

Kot bivši lastnik tega motorja, se strinjam v celoti z navedbami, hkrati čestitam za

objektiven pristop. Mislim da bi tudi ostali "poročevalci", zlasti pri temi "motocikel",mogli upoštevati maximalno objektivnost zaradi primerjav oz. kasnejših odločitev ostalih ki to temo berejo. Dodal bi samo naslednje:

- ni mi bilo žal da sem si dal zmontirat zaščito proti vetru, kupljeno v trgovini TC iz Drešinja vasi in sicer sestavljeno iz dveh delov-zgornji je ročno nastavljiv oz, premičen. Vizuelno je izgledalo kot da bi ta ščitnik bil originalni BMW del. Po želji si reguliraš višino oz.zaščito proti vetru ali nenazadnje tudi proti slabemu vremenu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 1 mesec pozneje...

še malce statistike za 2003 (19.06.2003-31.12.2003):

natankanih 378,91 litrov 95-oktanskega (70.804,00 SIT), povprečna poraba pri 6504km torej 5,83 l/100, slaba dva litra olja za dolivat (Castrol 20-50, 3.608,00 SIT), zavarovanje z zeleno karto 123.136,00 SIT, drugače pa stroški za prvi servis 30.876,00 SIT (filter, olje, tesnilo, olje kardan, delo) in (ne)potrebni dodatki za kranclanje (komplet belih smerokazov 7.398,00 SIT, ključavnica za olje 8.459,00 SIT, prva pomoč 1.459,00 SIT, Renapur 200ml za usnje 2.690,00 SIT, jelenja krpa 2.499,00 SIT, kovčki 65.000,00 SIT, kombinezon (2x), čelada (2x), ostala oprema (rokavice, ledvični, podkape, .. ) kavice, nekaj malega cestnin in nagrobna sveča za vse umorjene mušice).. :(

za letos odpade večino ta velikih stroškov, narasli pa bodo stroški servisov, gum, bencina, drugih dodatkov (topcase, .. ) in nočitev (če bo šlo vse po planih)..

Ampak, kljub odhajajočemu vrtincu penezov (kolega motorist mi je globoko odvsetoval delanje teh statistik, ampak sem moral pogledat resnici v oči) pa je bila prva sezona :yea2: :notworthy: :naughty: :D :lol: B) :afro1: :kva2: :004 :wub: :OK: ! ! ! ! !

Popravljeno . Popravil spilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

še malce statistike za 2003 (19.06.2003-31.12.2003):

natankanih 378,91 litrov 95-oktanskega (70.804,00 SIT), povprečna poraba pri 6504km torej 5,83 l/100, slaba dva litra olja za dolivat (Castrol 20-50, 3.608,00 SIT), zavarovanje z zeleno karto 123.136,00 SIT, drugače pa stroški za prvi servis 30.876,00 SIT (filter, olje, tesnilo, olje kardan, delo) in (ne)potrebni dodatki za kranclanje (komplet belih smerokazov 7.398,00 SIT, ključavnica za olje 8.459,00 SIT, prva pomoč 1.459,00 SIT, Renapur 200ml za usnje 2.690,00 SIT, jelenja krpa 2.499,00 SIT, kovčki 65.000,00 SIT, kombinezon (2x), čelada (2x), ostala oprema (rokavice, ledvični, podkape, .. ) kavice, nekaj malega cestnin in nagrobna sveča za vse umorjene mušice).. :(

za letos odpade večino ta velikih stroškov, narasli pa bodo stroški servisov, gum, bencina, drugih dodatkov (topcase, .. ) in nočitev (če bo šlo vse po planih)..

Ampak, kljub odhajajočemu vrtincu penezov (kolega motorist mi je globoko odvsetoval delanje teh statistik, ampak sem moral pogledat resnici v oči) pa je bila prva sezona :yea2: :notworthy: :naughty: :D :lol: B) :afro1: :kva2: :004 :wub: :OK: ! ! ! ! !

Ja človek jaz imam tud BMW ja ampak zato da se furam ne pa da delam neke statistike ko to košta.V povprčju delam 17.000 km letno uživam v vožnji in dokler bo denar se bom fural ne glede kolk košta bo pa kakšn pir mn.Moram pa povedat,da mladiči to morda drugače jemljete jaz imam motorizem za goli užitek sem pa iber 50 let star.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

.....nemogoče....50.let.....neverjetno......pa sploh se ti ne vidi..... :kva2: :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja človek jaz imam tud BMW ja  ampak zato da se furam ne pa da delam neke statistike ko to košta.V povprčju delam 17.000 km letno uživam v vožnji in dokler bo denar se bom  fural ne glede kolk košta bo pa kakšn pir mn.Moram pa povedat,da mladiči to morda drugače jemljete jaz imam motorizem za goli užitek sem pa iber 50 let star.

jama, ni osebno letelo na tebe.. se oproščam.. se bom potrudil in ne bom več cele dneve pisal statistik in preračunaval, koliko kaj stane in se bom probal naučit uživat v motorju.. le kako si vedel, da imam mašino za to, da delam statistike? mi boš ti povedal, kako se uživa v motorju, velja?

B)

Popravljeno . Popravil spilferderber
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jama, ni osebno letelo na tebe.. se oproščam.. se bom potrudil in ne bom več cele dneve pisal statistik in preračunaval, koliko kaj stane in se bom probal naučit uživat v motorju.. le kako si vedel, da imam mašino za to, da delam statistike? mi boš ti povedal, kako se uživa v motorju, velja?

B)

Kako se uživa v motorju ti na žalost ne morem povedati,upam da boš pogruntu

kako se uživa na motorju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!