Skoči na vsebino

Razlika 600/900


Dream_er

Priporočene objave

Trenutno sem lastnik 600 ccm motorja. Na koncu sezone pa se seveda moja malenkost odloči, da bi imela 900 ccm motor. Sedaj me zanima ali je razlika res tolikšna Predvsem me zanima obvladljivost, teža, poraba, cena pri registraciji................. Zanima me predvsem za Kawasaki Zx6r vs. Zx9r in Cbr600 vs. CBR900RR. Vsi pravijo da je 900 že kar preveč :roll: :roll: :?: :?: :D :D :D .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Trenutno sem lastnik 600 ccm motorja. Na koncu sezone pa se seveda moja malenkost odloči, da bi imela 900 ccm motor. Sedaj me zanima ali je razlika res tolikšna Predvsem me zanima obvladljivost, teža, poraba, cena pri registraciji................. Zanima me predvsem za Kawasaki Zx6r vs. Zx9r in Cbr600 vs. CBR900RR. Vsi pravijo da je 900 že kar preveč :roll: :roll: :?: :?: :D :D :D .

Kar se okretnosti in teže tiče, naj med sodobnimi športniki ranga 600 - 900/1000 ne bi bilo kakšne posebne razlike, "ta veliki" so pač nekoliko zahtevnejši zaradi večje moči (pri športni vožnji), pa tudi prijaznejši pri turistični vožnji (zaradi več navora). Razlika v ceni registracije (brez popusta pri zavarovanju) je nekje 30-40k sit.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:x :x Skoz se ti derem na usesa da mas 600 cez glavo, ko bos pa 600 ponucu pa zacni gledat razliko med 900 in 600, ok edino kar je res da je cbr 900 res lep motor, samo lepota ni vse..... :D :D :D :D je pa veliko :P

Lp, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Saj mogoče, da je 750 dobra zadeva. A vseeno sem bolj Honda pristaš, tu pa 750ccm ni.

Rock ne tuli mi na uho. K sem že skoraj odločen. Podatki me zanimajo samo informativno (da mal vem kaj pričakovat).

Ampak vseeeno je pa 900 full lepa. :D :D :D :D

Koliko ima 900 RR Fireblade sploh konjičev. Zanima me za od letnika 1997 dalje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za letnik 1998 je CBR imela 138 konjev, letnik 2000 so šli pa že na 150 2002 pa malo več kot 150.

LAhko da sem se za kakšenga konja zmotu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Treba je povedat, da pri cbr900 te konje merijo na nek čuden način. Potem jih je pa na gredi in na zadnjem kolesu občutno manj kot je deklariranih. Pri drugih firmah (kawa, suza, yamaha) takšne razlike ni opaziti, zakaj? Npr: primerjava cbr 900 92' in 00' razlika na papirju dobrih 20 KM, v realnosti pa cca 8?

Lp, Onim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dream-er ti kr na Hornetki ostan pa bo cist dos konjicev se za kaksno leto.. :lol: , pa se mal jo zrihtas bo pa motorcek kt iz skatlice :D

Lp, Rok

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne Hornetka bo v 14 dneh šla služit, pol bom pa jaz kar lepo šel po CBR 900 RR- :shock: :shock: :D :D :D .

Sej ne da je slab motor, samo jest hočem sedaj imeti cestivo. 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, res ne vem zakaj ga sedaj prepričujete, da je 900 zanj preveč... Če se je odločil, se je odločil - lahko pa mu (vi, ki se na to spoznate) pomagate s podatki, za katere je vprašal...

Drugač bi bil pa jest hudimano vesel kakšnih 125cc, bi blo za nekej časa kar dost. :lol:

Tud kubiki niso vse. Avto z 1500 kubiki se pelje obupno bolj zaspano kot motor z 500 kubiki...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravilno. :D  

Moči(konjev) ni nikoli preveč.

Kubiki so važni, kubiki....

Saj ni važno ali so kubiki ali konji.Več ko jih je boljše je. :D

:arrow: dražje je :? :roll: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoce, da je drazje. Ampak to je to kar sem si ze na zacetku želel. Mogoče sem se z Hornetko kar mal prenaglil. Sej ne da je slaba ampak cestiva je le cestiva. Vsekakor pa nudi veliko užitkov. In potem kar pozabiš na presežek denarja, ki ga moraš plačati.

8) 8) :D :D :D :D 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se sploh ne gre za konje. Ampak mi je oblika Fireblade full všeč. Nikol ne bi rekel, da imam 600 v mezincu (daleč od tega), po mojem po 10 letih vožnje ne obvladaš še vsega. Sam pa tudi nisem tak tip da bi ga skozi ovinke kar pritisnu do konca, brez misli, kaj se lahko za ovinkom skriva. Vedno mi gre po glavi kakšno olje, pesek, kakšen traktor počasen.........

Zato mi roka popusti plin in grem skozi malce bolj počasi.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje? 600 ali 900, samo da imaš kubike v glavi pošlihtane, pa je vse OK... :?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja no vids pol se pa najprej mal 600 navad, pol pa 900, ker kot sem ze reku, zate je sigurno prevec(ne govorim da zame ni  :D ), no pa kokr hoces, se vidva pol na cesti...

LP, ROk

Pa kaj si tako za teh 600 zapel ... a nimaš jajc za več :twisted: :twisted: ...

Sej ne kupujem jaz, oz kupujem tud jaz :D samo jaz vem kaj bom kupil.....dajem samo predloge za in proti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud kubiki niso vse. Avto z 1500 kubiki se pelje obupno bolj zaspano kot motor z 500 kubiki...

hmmm..., kaj pa avto oziroma ne avto ampak stroj ki slisi na ime yugo :shock: z 1500ccm in 230 konjev brez turbine. :shock:

0-100 v 4,5 s :shock:

Kaj je to una varjanta....SANJA SRBIN SRED KORUZE????????????????

BTW.....razlika med 600 in 900........300 ccm.....pa velik pameti v glavi!!!!

PREPROSTO :!: :!: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Moje mnenje? 600 ali 900, samo da imaš kubike v glavi pošlihtane, pa je vse OK... :?

Se popolnoma strinjam. Kdor tam nima porihtano, boljš da nima nič k se vedno zgodi kaj nepredvidenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ajde asministratorji drek kidat.

------------------------------------

Moje mnenje: nevaren je 600 prav tako. Največ razlike je v registraciji oz. zavarovanju. Se pa potrošni material (gume,veriga,...) hitreje troši zaradi večjega navora, moči, teže,...

Če voziš pametno se nimaš kaj bat. Ti kar kup. Sam vpraši se če je to res kar hočeš, ali bi imel to sam da se pred konkurenco pokažeš ipd.

Zlata sredina je 750, vendar ni velike izbire. GSXR 750 96 npr. je močnejši od 96 FireBlade, je pa pod nižjimi obrati švahnej, pol pa nori in rabš več da se privadiš tega mopeda.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dream_er, hoče en dobr motor.Ja jaz, bi ti priporočal, najšvohneje R1, no če ti je ta prešvoh, ja pol pa ninjo zx 12r nabav.(pa še obe različici, sta lepši, kot firebladerca)

Pa sej sem že rekel, da mi ne gre za moč. Je pa tako, da je R1 zelo, zelo, zelo atraktivna zadeva. A na žalost sem slišal že kar nekaj slabih stvari o njen. Tako da se za njo ne bi odločil. ZX12r je pa že prevelik in sploh premočan.

900 RR rules. Danes sva šla s kolegom eno gledat v TCm. Če bi imel Hornetko že prodano bi jo kar vzel. :D :D :D 8) 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Če ti je všeč ti kar vzem. Imaš moje dovoljenje. Po pamet moraš pa itak vsak motor voziti, v primeru da se imaš kaj rad.

Meni je najlepša ona črno siva 97 letnik. Bi prec jemu (poleg VFR).

Veliko sreče pri nakupu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Rok hvala za dovoljenje. Sem videl na enem postu, da si tud ti s svojim VFR cist navdušen. Upam, da bom jest tud tolk nad CBR. Ta črno siva je tud meni najbolj všeč, čeprav tudi HRC barva ni slaba.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 tedne pozneje...

Moje izkušnje:imel sem cbr600,cbr900 in zx7r!Vsekakor priporočam 900, saj imaš veliko več maneverskega prostora zaradi navora in ne rabiš "moped" vedno v visoke vrtljaje siliti. Tako pri 600, kot pri 750 ccm se ti lahko zgodi, da v določenih počasnejših ovinkih ne boš (70km/h) našel kompromisa, saj boš mogel pri športni vožnji-ali speljati ovinek pod vrtljaji v rdečem polju ali pa v višji prestavi pod napr.6000vrtljaji, kjer pa ti motorji nimajo nikakeršne moči in so leni, saj se jim šele nekje nad 7000 vrtljaji prične "dogajati"! Pri 900ccm pa imaš veliko izbire, moči v izobilju, tako za športno, kot za turistično vožnjo. Če upoštevamo, da je moč motorja kot droga in vedno zahteva še več, se boš 600 ali 750 hitro naveličal, ker ti bo kmalu premalo moči. To se bo morda zgodilo tudi pri 900, bo pa ta občutek prišel nekoliko kasneje. Je pa res, da pri 900 potrebuješ stabilizator-amortizer, ki ga npr. zx7r ni potreboval. Pri obrabi materialov ni bistvene razlike. Razliko narediš sam, odvisno od načina vožnje. Edini resni argument za manj ccm je registracija. To je pač davek na užitek. Saj veš, več "luksusa", več dnarja. Se pa vsekakor izplača-torej 900 oz. 1000 ccm!!! :) :) :) :) :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!