Skoči na vsebino

Razlika 600/900


Dream_er

Priporočene objave

:shock: Kaj se te greste tukaj a ste ze cist zmesani :?: A ni tule tema v kateri poteka pogovor o masinah 600 in 900....Onim no se strinjam, da je 900 boljsa sam toliko drazja pa spet ni 8)....No meni je CBR900 malce prevec okorna pa se prva 16 colna guma je mal nerodna bi skoraj raje imel zx9r. Ce bo vse OK ze naslednjo sezono (jo pa takoj v enoseda spremenim) :D 8)

Meni se pa zdi yamaha zakon in že od malega posebaj YZF600...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diablo,doctor,lena,george:

zmenite se IRL,po PM,po telefonu ali v drugi temi (priporocam psiholosko cistilnico dr.gregsa v forumu ljubezen ali kr´neki) samo NIKAKOR MI NE SMETITI PO TEMAH MOTORISTICNEGA ZNACAJA! :evil: :x

got the picture?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

diablo,doctor,lena,george:

zmenite se IRL,po PM,po telefonu ali v drugi temi (priporocam psiholosko cistilnico dr.gregsa v forumu ljubezen ali kr´neki) samo NIKAKOR MI NE SMETITI PO TEMAH MOTORISTICNEGA ZNACAJA! :evil: :x

got the picture?

:( še dobro, da sem vse ujel pred jesenskim čiščenjem :twisted: :twisted: ... bom lahko naprej razlagal :lol: :lol: :arrow: ... sorry Ice :oops: :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pri 600, kot pri 750 ccm se ti lahko zgodi, da v določenih počasnejših ovinkih ne boš (70km/h) našel kompromisa, saj boš mogel pri športni vožnji-ali speljati ovinek pod vrtljaji v rdečem polju ali pa v višji prestavi pod napr.6000vrtljaji

Do take situacije s tovarniškimi prestavnimi razmerji ne more priti, ker so ta nastavljena dovolj blizu, tako da ni bojazni, da boš npr. v četrti na 6000, v tretji pa že na 13000 -- no way. Kvečjemu če zgrešiš prestavo.

A.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tako pri 600, kot pri 750 ccm se ti lahko zgodi, da v določenih počasnejših ovinkih ne boš (70km/h) našel kompromisa, saj boš mogel pri športni vožnji-ali speljati ovinek pod vrtljaji v rdečem polju ali pa v višji prestavi pod napr.6000vrtljaji

Do take situacije s tovarniškimi prestavnimi razmerji ne more priti, ker so ta nastavljena dovolj blizu, tako da ni bojazni, da boš npr. v četrti na 6000, v tretji pa že na 13000 -- no way. Kvečjemu če zgrešiš prestavo.

A.

To se res ne more zgoditi, je pa nekaj podobnega.

V veckaterem ovinku je v 2. ze prevec obratov (no se vedno ne na rdecem), v tretji pa imam premalo moci da bi iz ovinka priletel kot Rossi :roll: .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!