Skoči na vsebino

Honda CB 600 Hornet vs. Kawasaki ER-6n


Tomyboy

Priporočene objave

Sem bil ze cisto odločen da kupim Kawo Er6, zdaj pa sem dobil tako ugodno ponudbo za hornetko 2005 in sem čisto zmeden.

Zanima me, kakšna je kaj vožnja v dvoje (dinamika, kako se počutita sopotnik in voznik...)

So kakšne stvari na katere moram biti pozoren pri nakupu?

Se uplinjači obnesejo oz. je kaj problemov pri vžiganju (zalivanje...)?

Se dobi blokada na 25kW? Samo ne pri Šternu, ker mu ne dam 300€ :headbang: :evilgrin: :evilgrin:

Kakšne druge pozitivne in negativne stvari.

Aja, je pa letnik 2005, 6000km za 3500€ :naughty: :worship: potem pa še homologacija :winkiss:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem bil ze cisto odločen da kupim Kawo Er6, zdaj pa sem dobil tako ugodno ponudbo za hornetko 2005 in sem čisto zmeden.

Zanima me, kakšna je kaj vožnja v dvoje (dinamika, kako se počutita sopotnik in voznik...)

So kakšne stvari na katere moram biti pozoren pri nakupu?

Se uplinjači obnesejo oz. je kaj problemov pri vžiganju (zalivanje...)?

Se dobi blokada na 25kW? Samo ne pri Šternu, ker mu ne dam 300€ :headbang: :evilgrin: :evilgrin:

Kakšne druge pozitivne in negativne stvari.

Aja, je pa letnik 2005, 6000km za 3500€ :naughty: :worship: potem pa še homologacija :winkiss:

odvisno kaka je cena, drugače pa ti je štern najbolj ugoden, js smdau za blokado pa delo 210 eur v kopru bi dau samo za blokado 230eur, homologacija pa stane dodatnih 70eur se mi zdi, ti pa priporočam hornetko mislim da je boljša za vožnjo v dveh ker ma malo več moči (popravte me če se motim) pa na sploh je super motorček :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Er-6 bi bil najbrž kakšno leto mlajši ne!?

Drugače pa mislim, da je Hornetka boljši nakup kot Er-6! :whistle: Mogoče sem samo pristranski, ker sem imel Hornetko in sem bil zelo zadovoljen. Z vplinjači nisem imel nobenih težav samo navadit se moraš vžigat in to je to! Glede na ceno, ki si jo napisal pa mislim, da nimaš kaj veliko razmišljat! :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problemi z vplinjači? Ni to tehnologija iz fičarcov in yugačev :D

Če prav razumem gledaš tle čist dva različna motorja - naked in z oklepom, ki se veliko lepše pelje pri večjih hitrostih. Pa glede na to, da si bil za Kawo že odločen, pa te je k Hornetki pripeljala le ugodna cena, fino premisli, kaj misliš počet z motorjem.

Sem pa tudi sam slišal, da naj bi bil ER6 bolj osnovni motorček, Hoornetka pa boljše, če kdaj še kako zapelješ :) Za potovanja oklepec ziher prav pride, čeprav svoje Hornetke nikol ne zamenjam za ER6 :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problemi z vplinjači? Ni to tehnologija iz fičarcov in yugačev :D

Če prav razumem gledaš tle čist dva različna motorja - naked in z oklepom, ki se veliko lepše pelje pri večjih hitrostih. Pa glede na to, da si bil za Kawo že odločen, pa te je k Hornetki pripeljala le ugodna cena, fino premisli, kaj misliš počet z motorjem.

Sem pa tudi sam slišal, da naj bi bil ER6 bolj osnovni motorček, Hoornetka pa boljše, če kdaj še kako zapelješ :) Za potovanja oklepec ziher prav pride, čeprav svoje Hornetke nikol ne zamenjam za ER6 :D

nekak sta oba nakeda in ne čist različna :winkiss:

je pa sošolc ER-ja zlo pohvalu, sam pa nimam izkušen uz njim

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nekak sta oba nakeda in ne čist različna :winkiss:

žal, ne bo čist držalo... glede na to da je (vsaj po naslovu teme sodeč) gledal kawo er-6f, (sicer pa v objavi ne piše glih točn... ) f pa ima oklep...

Tist naked oz. brez oklepa pa je er-6n.

tadva pa bi se že nekak dalo bl v isto klaso dat (po obliki)

B) :whistle:

Popravljeno . Popravil Kor13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes:

Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme.

Jutri grem gledat SV650S. Počakal bom čez vikend in če ne bom našel nič drugega bom pa vzel tisto hornetko v Italiji. Pri hornetki me moti samo sprednja okrogla luč, ni mi všeč :unsure: :unsure:

Če bi imela masko od Z750, ER6 ali tanove hornetke bi jo takoj vzel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja, no, sej se je tud men zdel, da zna bit neki v tej smeri... Zato ker sem tud sam ta dva modela gledu... sam da je pr men še ena tretja varianta: pred nakupom motorja najprej avto zamenjat... :hmm: (pa najbrž bo glih to na prednostni listi... ) :blush:

Popravljeno . Popravil Kor13
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes:

Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme.

Jutri grem gledat SV650S. Počakal bom čez vikend in če ne bom našel nič drugega bom pa vzel tisto hornetko v Italiji. Pri hornetki me moti samo sprednja okrogla luč, ni mi všeč :unsure: :unsure:

Če bi imela masko od Z750, ER6 ali tanove hornetke bi jo takoj vzel.

jaz sem vozil horneta letnik 2002 in 2001, ER6 pa nevem kater letnik je bil. Hornet je šik motorček, in mu nič ne manjka. Er6 pa me je presenetil. precej dobro potegne, in manj je treba šaltat. občutek mam de je er 6 bolši za vožnjo v dvoje, je lažje prehitevat. govorim o občutkih. na papirju nevem kako je. če greš na ful gas, Hornet zbeži.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes:

Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme.

popravljeno. drugic v startu prosim tocne podatke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce gres ze gledat SV - ja S varjanto, pa se hornetko S poglej, saj te tam okrogla prednja luc ne bo motila.. Ja, menda se er6 presenetljivo dobro obnese (za 2 valjca), stroski vzdrzevanja so nizji kot pr Hornetki. Sam jest poznam enga, k ima er6f in je kar zadovoljen, pa kljub temu ne bi menjal za mojega Srsena... :whistle: Mogoce ti bo pomagal, ce pregledas se temi o teh dveh motorjih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetka, pa ne za to ker je bla moj prejsn motor :evilgrin: Za moje pojme je Horneta boljsa izbira.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hornetka, absolutno! Močnejša, agilnejša, hitrejša v vseh pogledih, verjetno enako udobna, za moje oči lepša,.....

Pa še vedno, po par tisoč kilometrih PREŠVOH! :whistle:

Kupi "jurja"!!! :yea1:

Popravljeno . Popravil Demon
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

žal, ne bo čist držalo... glede na to da je (vsaj po naslovu teme sodeč) gledal kawo er-6f, (sicer pa v objavi ne piše glih točn... ) f pa ima oklep...

Tist naked oz. brez oklepa pa je er-6n.

tadva pa bi se že nekak dalo bl v isto klaso dat (po obliki)

B) :whistle:

ja, res sta si različna motorja, eden je nag, drug ma pa na seb več plastike kot avto iz naskarja...

aja, pa prej vidm da sm pozabu dodat, sošolc je res pohvalu kawo, sam sm tud za kawe, ampak med tema dvema bi pa zbral hondo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno tudo bolj diši dvovaljnik. Predvsem zaradi tega, ker ga ni treba priganjat v visoke obrate, čeprav hornet po grafih sodeč tudi ni prav len v nižjem in srednjem območju.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6.

Zadovoljen?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6.

Zadovoljen?

OK, fer povedano! :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni osebno tudo bolj diši dvovaljnik. Predvsem zaradi tega, ker ga ni treba priganjat v visoke obrate, čeprav hornet po grafih sodeč tudi ni prav len v nižjem in srednjem območju.

Zakaj?

Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6.

Zadovoljen?

To drži za 600ccm dvo in 4 valjnike. Pri litru ali več, ga pa ni čez dobrega štirivaljnika, se lahko tavelke kosilnice skrijejo. Izjeme seveda izvzete.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa sede er6n,ker lepo vleče že iz "nule" pa čez celo območje, in ne rabiš full v obrate motor navijat,da začne dejansko vlečt.Čeprav sigurno bo kdo reku,da Hornetke tud ni treba,ampak je razlika med dvovaljnim motorjem pa štiri enake kubikaže.

Luštna primerjava bi bila drag, v isti prestavi oba motorja, od 2000rpm pa do 10000rpm recimo, pa se vid kje je kdo in kdaj.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Men pa sede er6n,ker lepo vleče že iz "nule" pa čez celo območje, in ne rabiš full v obrate motor navijat,da začne dejansko vlečt.Čeprav sigurno bo kdo reku,da Hornetke tud ni treba,ampak je razlika med dvovaljnim motorjem pa štiri enake kubikaže.

Luštna primerjava bi bila drag, v isti prestavi oba motorja, od 2000rpm pa do 10000rpm recimo, pa se vid kje je kdo in kdaj.

No ja, ko ste vsi nadebudneži tako zelo pametni kako oh in sploh potegnejo dvovaljne kosilnice.... V tem primeru, ER6N ima 66 Nm navora 72 konjev, Hornet jih ima 63 Nm navora in 98 konjev. Ob tem je Hornet cca 10 kg lažji, potem pa me res zanima ja kateri bolje potegne v nizkih ali visokih vrtljajih... :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, ko ste vsi nadebudneži tako zelo pametni kako oh in sploh potegnejo dvovaljne kosilnice.... V tem primeru, ER6N ima 66 Nm navora 72 konjev, Hornet jih ima 63 Nm navora in 98 konjev. Ob tem je Hornet cca 10 kg lažji, potem pa me res zanima ja kateri bolje potegne v nizkih ali visokih vrtljajih... :evilgrin:

ER-6:

Power: 53Kw at 8500rpm.

Torque: 66Nm at 7000rpm.

Dry weight 174 kg

vs...

Hornet

Power: 75Kw at 12000rpm (približno 48kw pa ima na 8500 obratov).

Torque: 63,5 Nm at 10500rpm (približno 52Nm pri 7000 obratov).

Dry weight 173 kg

Mislim, da ni dvoma, kdo je zmagovalec v spodnjem delu vrtljajev in kdo zgoraj.

lp, g

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tomyboy, oba kup pa jih prpel da sprobamo kje kdo bol vlečem kak ovink kirm bol leži, kateri je bol primiren višjim/nižjim motoristom,...bistvo, oba kup pa prpel za probat :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!