Tomyboy Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Sem bil ze cisto odločen da kupim Kawo Er6, zdaj pa sem dobil tako ugodno ponudbo za hornetko 2005 in sem čisto zmeden. Zanima me, kakšna je kaj vožnja v dvoje (dinamika, kako se počutita sopotnik in voznik...) So kakšne stvari na katere moram biti pozoren pri nakupu? Se uplinjači obnesejo oz. je kaj problemov pri vžiganju (zalivanje...)? Se dobi blokada na 25kW? Samo ne pri Šternu, ker mu ne dam 300€ :headbang: :evilgrin: :evilgrin: Kakšne druge pozitivne in negativne stvari. Aja, je pa letnik 2005, 6000km za 3500€ :naughty: :worship: potem pa še homologacija :winkiss:
tlazar4 Objavljeno Junij 10, 2008 Opozori Objavljeno Junij 10, 2008 Sem bil ze cisto odločen da kupim Kawo Er6, zdaj pa sem dobil tako ugodno ponudbo za hornetko 2005 in sem čisto zmeden. Zanima me, kakšna je kaj vožnja v dvoje (dinamika, kako se počutita sopotnik in voznik...) So kakšne stvari na katere moram biti pozoren pri nakupu? Se uplinjači obnesejo oz. je kaj problemov pri vžiganju (zalivanje...)? Se dobi blokada na 25kW? Samo ne pri Šternu, ker mu ne dam 300€ :headbang: :evilgrin: :evilgrin: Kakšne druge pozitivne in negativne stvari. Aja, je pa letnik 2005, 6000km za 3500€ :naughty: :worship: potem pa še homologacija :winkiss: odvisno kaka je cena, drugače pa ti je štern najbolj ugoden, js smdau za blokado pa delo 210 eur v kopru bi dau samo za blokado 230eur, homologacija pa stane dodatnih 70eur se mi zdi, ti pa priporočam hornetko mislim da je boljša za vožnjo v dveh ker ma malo več moči (popravte me če se motim) pa na sploh je super motorček :worship:
2Bad Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Er-6 bi bil najbrž kakšno leto mlajši ne!? Drugače pa mislim, da je Hornetka boljši nakup kot Er-6! :whistle: Mogoče sem samo pristranski, ker sem imel Hornetko in sem bil zelo zadovoljen. Z vplinjači nisem imel nobenih težav samo navadit se moraš vžigat in to je to! Glede na ceno, ki si jo napisal pa mislim, da nimaš kaj veliko razmišljat! :kva2:
RenoRaines Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Problemi z vplinjači? Ni to tehnologija iz fičarcov in yugačev :D Če prav razumem gledaš tle čist dva različna motorja - naked in z oklepom, ki se veliko lepše pelje pri večjih hitrostih. Pa glede na to, da si bil za Kawo že odločen, pa te je k Hornetki pripeljala le ugodna cena, fino premisli, kaj misliš počet z motorjem. Sem pa tudi sam slišal, da naj bi bil ER6 bolj osnovni motorček, Hoornetka pa boljše, če kdaj še kako zapelješ :) Za potovanja oklepec ziher prav pride, čeprav svoje Hornetke nikol ne zamenjam za ER6 :D
fossil Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Problemi z vplinjači? Ni to tehnologija iz fičarcov in yugačev :D Če prav razumem gledaš tle čist dva različna motorja - naked in z oklepom, ki se veliko lepše pelje pri večjih hitrostih. Pa glede na to, da si bil za Kawo že odločen, pa te je k Hornetki pripeljala le ugodna cena, fino premisli, kaj misliš počet z motorjem. Sem pa tudi sam slišal, da naj bi bil ER6 bolj osnovni motorček, Hoornetka pa boljše, če kdaj še kako zapelješ :) Za potovanja oklepec ziher prav pride, čeprav svoje Hornetke nikol ne zamenjam za ER6 :D nekak sta oba nakeda in ne čist različna :winkiss: je pa sošolc ER-ja zlo pohvalu, sam pa nimam izkušen uz njim
Kor13 Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 (popravljeno) nekak sta oba nakeda in ne čist različna :winkiss: žal, ne bo čist držalo... glede na to da je (vsaj po naslovu teme sodeč) gledal kawo er-6f, (sicer pa v objavi ne piše glih točn... ) f pa ima oklep... Tist naked oz. brez oklepa pa je er-6n. tadva pa bi se že nekak dalo bl v isto klaso dat (po obliki) B) :whistle: Popravljeno Junij 13, 2008. Popravil Kor13
Tomyboy Objavljeno Junij 13, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes: Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme. Jutri grem gledat SV650S. Počakal bom čez vikend in če ne bom našel nič drugega bom pa vzel tisto hornetko v Italiji. Pri hornetki me moti samo sprednja okrogla luč, ni mi všeč :unsure: :unsure: Če bi imela masko od Z750, ER6 ali tanove hornetke bi jo takoj vzel.
Kor13 Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 (popravljeno) ja, no, sej se je tud men zdel, da zna bit neki v tej smeri... Zato ker sem tud sam ta dva modela gledu... sam da je pr men še ena tretja varianta: pred nakupom motorja najprej avto zamenjat... :hmm: (pa najbrž bo glih to na prednostni listi... ) :blush: Popravljeno Junij 13, 2008. Popravil Kor13
Cartman Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes: Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme. Jutri grem gledat SV650S. Počakal bom čez vikend in če ne bom našel nič drugega bom pa vzel tisto hornetko v Italiji. Pri hornetki me moti samo sprednja okrogla luč, ni mi všeč :unsure: :unsure: Če bi imela masko od Z750, ER6 ali tanove hornetke bi jo takoj vzel. jaz sem vozil horneta letnik 2002 in 2001, ER6 pa nevem kater letnik je bil. Hornet je šik motorček, in mu nič ne manjka. Er6 pa me je presenetil. precej dobro potegne, in manj je treba šaltat. občutek mam de je er 6 bolši za vožnjo v dvoje, je lažje prehitevat. govorim o občutkih. na papirju nevem kako je. če greš na ful gas, Hornet zbeži.
Ice Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Jaz gledam ER6-n :rolleyes: :rolleyes: Naslova teme nisem jaz napisal ker je bil moj post prenesen iz ene druge teme. popravljeno. drugic v startu prosim tocne podatke.
a79 Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Ce gres ze gledat SV - ja S varjanto, pa se hornetko S poglej, saj te tam okrogla prednja luc ne bo motila.. Ja, menda se er6 presenetljivo dobro obnese (za 2 valjca), stroski vzdrzevanja so nizji kot pr Hornetki. Sam jest poznam enga, k ima er6f in je kar zadovoljen, pa kljub temu ne bi menjal za mojega Srsena... :whistle: Mogoce ti bo pomagal, ce pregledas se temi o teh dveh motorjih...
casper7 Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Hornetka, pa ne za to ker je bla moj prejsn motor :evilgrin: Za moje pojme je Horneta boljsa izbira.
Demon Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 (popravljeno) Hornetka, absolutno! Močnejša, agilnejša, hitrejša v vseh pogledih, verjetno enako udobna, za moje oči lepša,..... Pa še vedno, po par tisoč kilometrih PREŠVOH! :whistle: Kupi "jurja"!!! :yea1: Popravljeno Junij 13, 2008. Popravil Demon
fossil Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 žal, ne bo čist držalo... glede na to da je (vsaj po naslovu teme sodeč) gledal kawo er-6f, (sicer pa v objavi ne piše glih točn... ) f pa ima oklep...Tist naked oz. brez oklepa pa je er-6n. tadva pa bi se že nekak dalo bl v isto klaso dat (po obliki) B) :whistle: ja, res sta si različna motorja, eden je nag, drug ma pa na seb več plastike kot avto iz naskarja... aja, pa prej vidm da sm pozabu dodat, sošolc je res pohvalu kawo, sam sm tud za kawe, ampak med tema dvema bi pa zbral hondo...
Igorr Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Jaz bi raje izbral dvovaljnika. V tem primeru torej ER-6.
Demon Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Jaz bi raje izbral dvovaljnika. V tem primeru torej ER-6. Zakaj pa? To bi rad slišal, kako boš utemeljil!
Tomyboy Objavljeno Junij 13, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Meni osebno tudo bolj diši dvovaljnik. Predvsem zaradi tega, ker ga ni treba priganjat v visoke obrate, čeprav hornet po grafih sodeč tudi ni prav len v nižjem in srednjem območju.
Igorr Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Zakaj? Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6. Zadovoljen?
Demon Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Zakaj?Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6. Zadovoljen? OK, fer povedano! :worship:
simonsi Objavljeno Junij 13, 2008 Opozori Objavljeno Junij 13, 2008 Meni osebno tudo bolj diši dvovaljnik. Predvsem zaradi tega, ker ga ni treba priganjat v visoke obrate, čeprav hornet po grafih sodeč tudi ni prav len v nižjem in srednjem območju. Zakaj?Ker imam raje, kot da navijam moped v obrate in iščem območja obratov, kjer bo moped potegnil, zvezno pospeševanje mopeda skozi vse obrate. Ker je posledično tudi manj šaltanja. Ker ni lepšega, kot slišati globok in pristen zvok dvovaljnika. Nič nimam proti Čebeli, ampak če bi že moral izbirati, bi pač izbral ER-6. Zadovoljen? To drži za 600ccm dvo in 4 valjnike. Pri litru ali več, ga pa ni čez dobrega štirivaljnika, se lahko tavelke kosilnice skrijejo. Izjeme seveda izvzete.
Hytech Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 Men pa sede er6n,ker lepo vleče že iz "nule" pa čez celo območje, in ne rabiš full v obrate motor navijat,da začne dejansko vlečt.Čeprav sigurno bo kdo reku,da Hornetke tud ni treba,ampak je razlika med dvovaljnim motorjem pa štiri enake kubikaže. Luštna primerjava bi bila drag, v isti prestavi oba motorja, od 2000rpm pa do 10000rpm recimo, pa se vid kje je kdo in kdaj.
Demon Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 Men pa sede er6n,ker lepo vleče že iz "nule" pa čez celo območje, in ne rabiš full v obrate motor navijat,da začne dejansko vlečt.Čeprav sigurno bo kdo reku,da Hornetke tud ni treba,ampak je razlika med dvovaljnim motorjem pa štiri enake kubikaže.Luštna primerjava bi bila drag, v isti prestavi oba motorja, od 2000rpm pa do 10000rpm recimo, pa se vid kje je kdo in kdaj. No ja, ko ste vsi nadebudneži tako zelo pametni kako oh in sploh potegnejo dvovaljne kosilnice.... V tem primeru, ER6N ima 66 Nm navora 72 konjev, Hornet jih ima 63 Nm navora in 98 konjev. Ob tem je Hornet cca 10 kg lažji, potem pa me res zanima ja kateri bolje potegne v nizkih ali visokih vrtljajih... :evilgrin:
gvucko Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 No ja, ko ste vsi nadebudneži tako zelo pametni kako oh in sploh potegnejo dvovaljne kosilnice.... V tem primeru, ER6N ima 66 Nm navora 72 konjev, Hornet jih ima 63 Nm navora in 98 konjev. Ob tem je Hornet cca 10 kg lažji, potem pa me res zanima ja kateri bolje potegne v nizkih ali visokih vrtljajih... :evilgrin: ER-6: Power: 53Kw at 8500rpm. Torque: 66Nm at 7000rpm. Dry weight 174 kg vs... Hornet Power: 75Kw at 12000rpm (približno 48kw pa ima na 8500 obratov). Torque: 63,5 Nm at 10500rpm (približno 52Nm pri 7000 obratov). Dry weight 173 kg Mislim, da ni dvoma, kdo je zmagovalec v spodnjem delu vrtljajev in kdo zgoraj. lp, g
fossil Objavljeno Junij 14, 2008 Opozori Objavljeno Junij 14, 2008 Tomyboy, oba kup pa jih prpel da sprobamo kje kdo bol vlečem kak ovink kirm bol leži, kateri je bol primiren višjim/nižjim motoristom,...bistvo, oba kup pa prpel za probat :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se