Skoči na vsebino

LESTVICA TOP 50 MOTORJEV


moped

Priporočene objave

Zanimivo......zgleda da u Dojčlandu še niso za engleške mopede slišal :D :D :D

Drgač pa .......sediš v kampu in opazuješ,kakšni motorji se vozijo mimo......tale lestvica 100% drži.

Pa sem mislil ,da so Škoti varčni :wink: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zanimivo......zgleda da u Dojčlandu še niso za engleške mopede slišal :D  :D  :D  

To pa res čudno. Se mi pa zdi drugače, da je to eden največjih trgov za Triumphe.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj po moje ni Triumphov in Ducatijev ipd na tej lestvici ... leta 1999 je bilo v Sloveniji prodanih 36 ducatijev in 600 Yamah ... podobno velja tudi za ostale "exotične" znamke in podobna razmerja veljajo verjetno tudi v Nemčiji.

Iz tega vidika me pomanjkanje čistokrvnih konjev v Nemčiji ne čudi :wink: :) ... sploh me pa ne zanima motor, ki ga vozi vsak tadrug pendeho :twisted: :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj po moje ni Triumphov in Ducatijev ipd na tej lestvici ... leta 1999 je bilo v Sloveniji prodanih 36 ducatijev in 600 Yamah ... podobno velja tudi za ostale "exotične" znamke in podobna razmerja veljajo verjetno tudi v Nemčiji.

Iz tega vidika me pomanjkanje čistokrvnih konjev v Nemčiji ne čudi  :wink:  :) ... sploh me pa ne zanima motor, ki ga vozi vsak tadrug pendeho  :twisted:  :twisted:

TOOOOOOOOO....izbrane znamke za izbrane poznavalce!!!!!!

To je neki tazga k dobra butelka.......pa dobrovoljček :P :P :P :twisted: :twisted: :twisted: :D :D :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Nemčiji je trg zrel, motorizem je prisoten že vrsto let in ne kot pri nas, kjer se je "boom" zgodil zadnjih 10 let ali manj. Za SLO je značilno, da rinemo v skrajnosti: ali ultra-sportaš ali chopper. In ne gre vedno za dve supini ljudi, temveč jih poznam kar nekaj, ki so s chopperja presedlali direktno na CBR900, recimo.

Glede na to, da so v zadnjih dveh letih tudi pri nas hit cestni enduri, se mi zdi, da se le gibljemo proti normalizaciji, torej da si ljudje počasi začenjajo kupovati stroje, ki so v skladu z njihovimi vozniškimi zmožnostmi. Koliko CBRk, R6 in R1 je pri nas zares izkoriščenih? Le poglejte si kdaj obrabo njihovih gum. Zdi se mi da jih je največ za "od semafora do semafora".

Andrej

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko CBRk, R6 in R1 je pri nas zares izkoriščenih? Le poglejte si kdaj obrabo njihovih gum. Zdi se mi da jih je največ za "od semafora do semafora".  

Andrej

Še enkrat se 100% strinjam :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ampak kako obdobje se to gleda?!?!?!? MZ ETZ 150' date=' 250?!?![/quote']

To je stanje na dan 01.01. 02. , motorji ki so prijavljeni v promet, ( ni nujno da tudi registrirani ). Skratka, motorji ki so v uporabi.

Pri lestvici pa je potrebno upoštevati koliko časa se je izdeloval nek motor, odstotek razbitih, cena, pri starejših modelih pa tudi vzdržljivost in servis.

Če bi isto lestvico naredili za slovenijo pred cirka 15 - 20 let, bi med prvimi desetimi sigurno bili trije MZ-ji, pa verjetno tudi Java, pa BMW.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Koliko CBRk, R6 in R1 je pri nas zares izkoriščenih? Le poglejte si kdaj obrabo njihovih gum. Zdi se mi da jih je največ za "od semafora do semafora".

To je sicer res,če pogledamo je pa še zmeraj preveč nesreč na cesti nevem kaj bi bilo potem ,če bi te motorje izkoristili :?: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ta lestvica mi ni všeč sploh ni guzzlna

Ma ne se sekirat, sej veš, da guzzisti kot posebno pleme ne spadamo ke vmes. :wink: :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pred letom ali dvema sem videl v reviji Mottorrad tabelo najbolj prodajanih motorjev v nemčiji. Na prvem mestu je bil BMW GS 1150. Skratka prednjačile so potovalne endure in touring motorji. To kar se počasi pojavlja pri nas. Nekateri ste pravilno ugotovili, da je pri nas veliko motoristov zaenkrat še preveč zakompleksanih in posegajo v ekstreme, ali cestaše ali pa čoperje. Vendar pa ne vem če bo čez 10 let pri nas takšna slika kot pri Nemcih. Npr. Angleži se že z motorji pečajo precej dolgo, pa so pri njih cestaši še vedno daleč najbolj priljubljeni.

P.S.:nekaj ste prej modrovali o tem kako niso cestaši izkoriščeni, pa je nekdo rekel, da že tko je preveč nesreč, kaj šele če bi se jih iskoriščalo.

Večino ljudi, ki posega po takšnih motorjih jim ni doraslo. In večino ljudi bi lahko motorji z 100 konji brez težav zadovoljevali svoje potrebe(ni potrebe po 100+). Motorji z 100+ KM so bili ustvarjeni za dirkališča in samo tam se jih lahko izkorišča. Tisti pa, ki kupi tak motor in potem divja kot obseden po navadnih cestah..se dostikrat sesuje(sreča da je motor lahek in ponavadi ubije samo motorista...ne pa še drugih ..tko k je to skor vedno pri avtih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kdor je gledal film "Ko to tamo pjeva" se bo sigurno spomnil tistega:"Ove Švabove treba sve uza zid, pa metak u čelo." :D . Kakor Američani mislijo da imajo vse prav v politiki, tako se imajo Nemci za absolutne strokovnjake v avto-moto tehniki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!