Skoči na vsebino

DAKAR 2003


Priporočene objave

Objavljeno

Kaj mislite... Kateri Dakar motor je najboljši..

Jaz sem nekako med BMW jem in KTM om...

LP

Objavljeno
Kaj mislite... Kateri Dakar motor je najboljši..

Jaz sem nekako med BMW jem in KTM om...

Se mi zdi, da je tukaj bolj vprašanje kdo ima večji support in bolj organiziran team...

KTM fura po tri rezervne mašine s sabo in jih po moje tudi kar vse zamenjajo na en rally...

Objavljeno

Nekaj je ziher...Stanovnikova huza sigurno NI!!! :evil:

Če bi model mel en POŠTEN motor bi dosegu še boljše uvrstitve kot jih je že do sedaj...drugač pa Stanovniku vse pohvale, sam škoda pač ker mora to njegovo prehlajeno kobilco jahat...

Objavljeno
Nekaj je ziher...Stanovnikova huza sigurno NI!!! :evil:  

Če bi model mel en POŠTEN motor bi dosegu še boljše uvrstitve kot jih je že do sedaj...drugač pa Stanovniku vse pohvale, sam škoda pač ker mora to njegovo prehlajeno kobilco jahat...

Veš kaj, men se zdi, da je ta HUSA še med boljšimi motorji, glede na to, da vse kar naredi od evrope do afrike je, da mal zateguje šraufe, BMW in KTM pa s sabo po dva, tri vpeljane agregate vlačijo na tovornjakih in jih sproti menjajo...

Dakar je industrija, če hočeš bit najboljši rabiš ustrezno podporo... firmo z denarjem, spodobnim motorjem in know-howom...

Objavljeno
Nekaj je ziher...Stanovnikova huza sigurno NI!!! :evil:  

Če bi model mel en POŠTEN motor bi dosegu še boljše uvrstitve kot jih je že do sedaj...drugač pa Stanovniku vse pohvale, sam škoda pač ker mora to njegovo prehlajeno kobilco jahat...

Veš kaj, men se zdi, da je ta HUSA še med boljšimi motorji, glede na to, da vse kar naredi od evrope do afrike je, da mal zateguje šraufe, BMW in KTM pa s sabo po dva, tri vpeljane agregate vlačijo na tovornjakih in jih sproti menjajo...

Dakar je industrija, če hočeš bit najboljši rabiš ustrezno podporo... firmo z denarjem, spodobnim motorjem in know-howom...

Se strinjam :!: :!: :wink: :wink: :wink:

Vince: mislim da še nisi biu na nobenem Ralliyu in neveš kaj govoriš. KTM in BMW sta res najboljša , mogoče prvi še za odtenek boljši od drugega, ampak za tam stojijo MILIONI €n in 10 let razvoja, Stanovnikova Husqvarna pa je sestavljena v privat delavnici in to da je enkrat z njo končal Dakar je več kot uspeh.

Objavljeno

Se pravi da je od Huse motor boljsi, a le Stanovnik lepse dela z njim?

Je kak KTM kdaj prisel na cilj z eno masino?

Tolk da vem :D

Objavljeno
Je kak KTM kdaj prisel na cilj z eno masino?

Nikoli ne veš, lahko da, lahko pa da ne... Stanovnik fura pač samo z enim, ker ni denarja za dva. KTMovci furajo agregate s sabo na tovornjakih :shock: :shock: ...

Kaj čmo, tko to je... (čeprav sploh ne trdim, da sta KTM ali BMW slaba, nasprotno, odlična motorja...)

Objavljeno

Dejstvo je da je KTM lansko leto pobral vse medalje.

Stanovnikova husa je pa narejena nekje v italiji v neki delavnici in sploh ni serijsko motor narejen v fabriki.

Pa če bi bila husa dober motor nebi letos spomladi italijanska tovarn zaprla vrata.

Objavljeno
Veš kaj, men se zdi, da je ta HUSA še med boljšimi motorji, glede na to, da vse kar naredi od evrope do afrike je, da mal zateguje šraufe, BMW in KTM pa s sabo po dva, tri vpeljane agregate vlačijo na tovornjakih in jih sproti menjajo...

Na Dakarju sme vsak samo 1x zamenjat kompleten agregat - to stori tudi Stanovnik.

Stanovnikova husa je pa narejena nekje v italiji v neki delavnici in sploh ni serijsko motor narejen v fabriki.  

Meni se zdi, da je pripravljena pri Zupinu v Nemčiji, pa da ni deležna ravno kakšnih besnih tuningov (zaradi vzdržljivosti).

Objavljeno
Veš kaj, men se zdi, da je ta HUSA še med boljšimi motorji, glede na to, da vse kar naredi od evrope do afrike je, da mal zateguje šraufe, BMW in KTM pa s sabo po dva, tri vpeljane agregate vlačijo na tovornjakih in jih sproti menjajo...

Na Dakarju sme vsak samo 1x zamenjat kompleten agregat - to stori tudi Stanovnik.

Na zadnjem Dakarju tega ni storil, ker ga ni imel s sabo. Vsaj tako je rekel, ko je bil pri nas v Old Londonu...

Sem se pa že takrat spraševal kako je s pravili glede tega menjavanja agregatov, ja... Bi bilo čudno, če bi lahko kar menjal vsak dan... :shock:

Objavljeno
Stanovnikova husa je pa narejena nekje v italiji v neki delavnici in sploh ni serijsko motor narejen v fabriki.

Pa če bi bila husa dober motor nebi letos spomladi italijanska tovarn zaprla vrata.

A ne delajo Husqvarn Svedi? :?:

Objavljeno
A ne delajo Husqvarn Svedi?

Godinama ne več spljoh (mogoče še motorne žage, pa kosilnice).

Objavljeno

Ha ha ha

:D

Na husqvarni piše ( CAGIVA ) :evil:

Pa smo tam.Husqvarno je kupila cagiva leta 98 in fabriko preselila v italijo.Švedi pa so nato odprli vi isti fabriki Husaberg.Husaberga pa je še isto leto kupil KTM.

Objavljeno

Pa še nekaj!

Poglejte kategorije ki se vozijo pri Dakarju. Tukaj kjer so tovarniški motorji kot so BMW pa KTM sploh ni nobene Husqvarne.In tudi Stanovnik ne vozi v isti kategoriji kot npr.Sala,E.Bernard,MARQUES...

To so tovarniški vozniki ki imajo s seboj kamijone mehanike svoje bolnice tukaj pride na pilota po 5 ljudi, osebja.

Stanovnik pa pride na dirko sam (ima se malo ekipco s seboj)vendar se ne more konkurirat z takimi ekipami in z takimi motorji kot jih vozijo špica Dakarja.

On vozi med konkurenco profesionalcev (govorim na pamet),Glavni asi pa so tovarniški vozniki.

Še nekaj.Husqvarna sploh ne izdeluje Rally motorje.In ta od Stanovnika je obična Husa 610 te,ki ima vse potrebne dodatne rezervoarje.GPS, road book, pa vrjetno ma kakšno vzmetenje predelano , drugačen prenos...

v principu pa je to Hard enduro motor ne pa motor za rally.

Morate vedet da motor za hard enduro dosega max hitrosti do 160 km/h, Na dakarju pa zna bit na specialu povprečje čez 160 km/h.Kar pa Husa z enim celindrom ne more prenest.BMW in KTM pa imata 1000 kubične agregate z 2 celindoma.

Tako da mislim da ne morete te motorje med seboj primerjat ker to je

tako kot bi npr.primerja za vožnjo po avtocesti primerjal BMW 740,Audi S8 in golfa GTI.

Objavljeno

Mislim, da je bil na zadnjam Dakarju samo eden KTM dvocilindraš in sicer ta prvi, ki ga je vozil Meoni. Drugače pa ponavadi dirkajo s KTM-i 660 rally oz. BMW-ji F650. Mogoče je bil tudi kakšen GS vmes. Vsi ti motorji so v bistvu specialke. GS so olajšali na 180 kg. Maximalna hitrost po pesku z motorjem je menda 202km/h (BMW). Legenda je bila Yamaha XTZ 750 (850ccm). Z njo je Peterhansel zmagal 5 krat zapovrstjo.

LP

Objavljeno
Mislim, da je bil na zadnjam Dakarju samo eden KTM dvocilindraš in sicer ta prvi, ki ga je vozil Meoni.

Brane, bila sta dva takšna KTM-a, drugega je vozil Giovanni Sala. Tule je seznam motoristov zadnjega rally-ja z vsemi podatki:

http://www.dakar.com/2002/presentationus/e...gages_moto.html

Sicer pa že najmanj deset let redno spremljam Dakar rally. Na Eurosportu ne zamudim nobenega dnevnega poročila. Zame je Dakar vedno športni dogodek leta. Ker je rally sredi zime, ko moja TA počiva v garaži, so Eurosportove reportaže prava stvar za poživitev "zimskega moto spanja".

Peterhansel z Yamaho je res legenda. Sedaj vozi Dakar z avtom in mu tudi ne gre slabo. Pa ne smemo pozabiti na Jutto Kleinschmidt, ki je najprej vozila z motorjem, na Dakarju 2001 pa kot prva ženska voznica zmagala z Mitsubishijem. Na njenem prvem Dakarju je z motorjem spodrsnila in padla ravno na "rampi" ob slovesnem startu rally-ja. Ta posnetek zlobni novinarji še vedno radi pokažejo...

Objavljeno

Kaj pa je vozo Roma :?: :?: a ni dvocilindraša od KTM-a :?: :?: Ker na tem dakarju je bil Roma konkurent Meoniju ne pa Sala no dokler niso postavl enga check-pointa na vrhu gore potem pa zmesnjava pri Romi pa konec z dakarjem nezavest,dehidracija,in baje zivcni zlom :wink: ko je hoto na tist hrib prit :(

Objavljeno

Roman, najbrž imaš prav.. Sam sicer ne spremljam tega tako intenzivno, vseeno pa me kar zanimajo te zadeve. Celo tolko, da če bi imel dovolj cvenka bi ser takoj tam prijavu, neglede da je doma familja pa otroci.. Vsako leto grem gledat v VIVARO offroad rallye kjer se nekaj te smetane najde. Je ful zanimivo.

Objavljeno
Roman, najbrž imaš prav..

Sorry BRANE, ampak jest ti nism nč oporekov.

Objavljeno
Roman, najbrž imaš prav..

Sorry BRANE, ampak jest ti nism nč oporekov.

Jest tudi tebi ne

Objavljeno
Kaj pa je vozo Roma :?:  :?: a ni dvocilindraša od KTM-a :?:  :?:

Roma je vozil (enocilindrski) KTM LC4 660. Je bilo pa res težko gledati, ko je zapeljal v nekakšno jamo, iz katere ni našel več poti. Ves čas ga je snemala kamera iz helikopterja. Na koncu je doživel živčni zlom, ko kljub hudim naporom ni našel izhoda iz kamnitega labirinta.

Sicer pa je na Dakarju redko le en sam primerek istega modela vozila - če ne zaradi drugega, gre za "backup" v primeru manjših okvar na brzincih.

Objavljeno

brane ti bi mogu rečt "transalp, najbrž maš prav" in ne "roman.....

sem pa nekje zbrskal da obstajajo: superproduction, production in experimental bikes-se pravi 3 kategorije

celo ktm 400 spravjo v tisti pesek in kamnje

TTR 600-DAKAR

Schatat.jpg

Objavljeno
sem pa nekje zbrskal da obstajajo: superproduction, production in experimental bikes-se pravi 3 kategorije  

Res je. Znotraj posameznih kategorij so še razredi:

1. Production: do 250ccm, 251 do 400ccm, preko 400ccm, 2-cilindraši

2. Super Production: do 250ccm, 251 do 400ccm, nad 400ccm, 2-cilindraši do 900ccm, 2-cilindraši nad 900ccm

3. Experimental: Štirikolesni motocikli, prikoličarji

Na naslovu, ki sem ga napisal zgoraj, so na seznamu poleg vsakega udeleženca tudi vsi podatki (motor, team, kategorija, razred, država, startna številka).

Dakar rules :!: :!: :!:

Objavljeno

tudi xt-jka je bla menda nekoč legenda na dakarju.

hja menda sem nekaj zamenju tam zgoraj (Roman<>transalp), yebiga delo in greh oz. kdor dela je grešnik al . Spet sem nekaj....

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!