Skoči na vsebino

DAKAR 2003


Priporočene objave

Objavljeno

svoj čas sploh ni bilo večjih enocilindričarjev kot 500 in 600 kub,

zato se jim še dons reče big thumpers

legende XT-TT500 in 600 na Dakarju

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

plaque2003.gif

Jubilejni 25. rally "Dakar" se na moje veliko veselje :D nezadržno bliža. Na uradni spletni strani

http://www.dakar.com

je že objavljena letošnja pot rally-ja. Start bo 1. januarja zvečer v francoskem Marseille-u (Parc Chanot), zaključek pa 19. januarja v Sharm-el-Sheikh-u v Egiptu. Dan počitka bo 13. januar.

Skupna pot tokrat meri 8552km, od tega bo 5216km "brzincev" (special) in 3306 povezovalnih (liaison). Od 17 etap bodo 3 v Evropi, od afriških pa 3 v Tuniziji (Noise, še zmeraj sem ti fouš...), 5 v Libiji in 6 v Egiptu. Najdaljši "brzinec" Ghadames - Ghat bo meril 584 km, najdaljša povezovalna etapa pa bo na koncu rally-ja: Abu Rish - Sharm El Sheikh v dolžini 828 km. Podrobnejši zemljevid poteka proge v obliki slike in "flash" predstavitve prav tako najdete na zgoraj napisanem naslovu.

Glede na prejšnja leta je pot dokaj neobičajna, seveda pa upam, da bo vsaj tako zanimivo kot prejšnja leta.

Naš Miran Stanovnik bo imel startno številko 48. Tudi tokrat bo vozil "Zupin Motosport" Husquarno TE 610 v tekmovalni skupini "Production", razred nad 400ccm, kar je tudi najvišji prostorninski razred med enocilindrskimi motorji. Za Mirana držim pesti, tako kot vsako leto!

Morda še zanimivost: od dvocilindrskih KTM-ov bodo letos štirje (trije?) 950 LC 8, ki jih bodo vozili Fabrizio Meoni, Giovanni Sala in Pujol Isid Esteve. Nani - Joan Roma naj bi sodeč po seznamu vozil KTM 850 LC8 (??? prvič slišim za 850ccm LC8), vendar gre zelo verjetno za napako v objavljenem seznamu. Pri vseh štirih omenjenih KTM-ih je namreč naveden razred "B+" (znotraj "Super Production" skupine), ki pomeni dvocilindrske motorje nad 900ccm gibne prostornine...

Torej - nestrpno odštevam dneve do novega leta in Dakarja!!! :D

Objavljeno

Enkrat je razlagu Stanovnik da je šel eden tudi z Transalpo v originalnem stanju na dakar pa mu je začela razpadat kos za kosom, tip pa je kr vozu in mislm da pršu do vsega 3 etape!!Pol je verjetno nekje na poti mašino zgubu :D :shock: :oops: !No ja seriske zadeve je treba prilično prilagodit zahtevnostim preizkušnje!!

Ciao,by Pero

Objavljeno

Uuu, komaj čakam... Komaj čakam... danes je Niva prestala test na tankovskem poligonu na Vrhniki :D

Kamere, kasete, filmi, fotoaparati -- že pripravljeno. Čakam na trajekt Genoa-Tunis, še prej imam pa kakšen teden za porihtat avto.

No, takole zadeva izgleda :)

dakar2003_02.jpg

Objavljeno

Pustinja in pesek vas pričakujeta!!

In kako se kej zadeva obnese na tankovskem poligonu?

Ciao,by Pero

Objavljeno

No, pa ko smo že pri legendah... A ni tut Africa Twin med njimi. Pa svoje ime je tam dobila.

Objavljeno

Africa Twin je dobila ime za to, da bi se kao prodajala pod pretvezo dual-purpose motocikla... Itak se 80% ljudi, ki kupijo motor, da bi se kdaj vozili tudi off-road, z njim potem dejansko ne vozijo off-road, potem pa rečejo da kako je njihov motocikel res dual purpose, za offroad in cesto...

Objavljeno
Uuu, komaj čakam... Komaj čakam... danes je Niva prestala test na tankovskem poligonu na Vrhniki :D

Kamere, kasete, filmi, fotoaparati -- že pripravljeno. Čakam na trajekt Genoa-Tunis, še prej imam pa za kakšen teden za porihtat avto.

Noise al greš sam dol al organizirano z Mamuti?

Objavljeno

Evo ga, sej sem vedel, da si ti tudi na forumu... GUMY ja, GUMY si.

Z mamuti, sva se videla zadnjič na sestanku, pa noben ni nič rekel.

Kako potekajo priprave?

Objavljeno

Priprave so v polnem teku. Kdo bi si mislil, da je na motorju še toliko dela. Čez vikend zamenjam gume, seveda na roko za trening in samo z orodjem, ki ga bom imel s sabo. V nedeljo se oglasi Primož da poskusiva stlačiti motor na kesonček od Mazde. Ja pa GPS si moram še sposodit. Ali morda veš kje bi dobil en kvaliteten ročni manometer. Povsod mi ponujajo eno plastično sranje.

Objavljeno

Ho Gumy, a gres ti z motorjem tja, z katerim? Katere gume imas za v pesek? Kako si kaj motor in sebe pripravil, kaksno opremo imas?

Noro fajn, gre se kdo?

Z mamuti gre tud moj prijatelj Matej samo ne z motorjem, gre z njim z avtom.

Bi bilo za drugo leto za razmislit za z motorjem zraven it.:idea: :D Mora bit ena velika dogodivscina?

Koliko bi te pa priblizno vse skupaj prislo? $$$ :?:

Objavljeno

Grem s KTM 640. Nobenih posebnih predelav. Edino dvignil si bom krmilo za 3 cm, da bom lažje vozil v stoje, razmišljam da bi dal čez odprtine airboxa še en filter (npr. od kuhinjske nape), ki bi zadržal nekaj prahu, da bi bilo manjkrat treba prati zračni filter. Gume Mitas C-04 zadaj in Dunlop 752 spredaj. Težko je pametno izbrati ker lahko računam tudi na kamnito podlago in nekaj asfalta. Najbolje bi bilo imeti Michelin desert, vendar je cena neugodna, vprašljiva je tudi dobavljivost. S sabo rezervne gume, zračnice, zajle za gas in sklopko,... Problem je majhen tank (12l), zato bom s seboj vozil še 5l kantico (na prtljažniku). Opremo bom vzel s sabo kompletno kar imam, torej kros (hlače, ščitniki, majica) in enduro (Clover goretex s snemljivo termo podlogo), ker nimam pojma kaj se bo tam najbolje obneslo. Obvezno camel-bag za pijačo.

Tudi sebe pospešeno pripravljam, tale mesec 3x na teden fitnes 1x plavanje in 1x pešačenje, 2 dni počitka.

Sem prvi motorist, ki gre z Mamuti in na žalost tudi edini. Fino bi bilo imet družbo. Kompletni stroški bodo okrog 1100 EUR.

Ja dogodivščina vsekakor bo, ker nimam pojma kako se bom znašel na pesku, kako bom preživel vsak dan po cel dan na motorju, ali bom zmogel eno etapo Dakarja (570km). Po eni strani komaj čakam, po drugi me je malo strah.

Objavljeno

nič strahu, strah spremeniš v adrenalin, ki te požene v puščobo

ne razumem pa načina etapiranja vožnje, najbrž ne boš fural celega Dakarja, glede na nizke stroške in majhnost tanka, ki ne dopušča ravno širokih razponov, 17 l => cca 300 km

nalivanje goriva iz kantice v tank med peščenim viharjem :?

obvezno suha ketna,večja obraba...

razlaga prosim :wink: vzbuja se mi interes :!: :!:

Objavljeno

Stvar je taka: Z Offroad club Mamut gremo v Tunizijo na turistično potepanje. V odpravi je 11 avtomobilov in jaz z motorjem. V avtu imam komplet prtljago, kante z bencinom,.. Načeloma vozimo skupaj, toda imam možnost narediti kakšno svojo turo vmes (potrebe po gorivu iz kantice). Vmes gremo za 2 dni pogledat še Dakar, kar pomeni da se moramo prestaviti iz cilja ene na cilj druge etape, seveda po ruti za spremljevalna vozila. To je ta moja etapa na Dakarju. Problem z gorivom bo le, če jo bom hotel odpeljati sam in ne skupaj z našo odpravo. V tem primeru moram vmes nekje tankat.

Objavljeno
Sem prvi motorist, ki gre z Mamuti in na žalost tudi edini. Fino bi bilo imet družbo.

Sem zelo resno razmišljal, da bi šel, pa sem potem oktobra po nesreči nehal razmišljati... Koleno me še vedno J***, zato nič ne bo...

Ja dogodivščina vsekakor bo, ker nimam pojma kako se bom znašel na pesku, kako bom preživel vsak dan po cel dan na motorju, ali bom zmogel eno etapo Dakarja (570km). Po eni strani komaj čakam, po drugi me je malo strah.

Tista etapa, ki jo mislimo voziti skoraj 24 ur, skrbi tudi vse nas avtomobilste, kaj ne bi tebe... sicer pa še vedno lahko prisedeš v avto za tisto etapo, ker vsi tako ali tako ne bodo šli do juga...

100% sem ti fovš, ok, vsaj 50%, 50% pa ne zaradi tega ker grem vsaj z avtom dol...

Naslednje leto pa bomo motosvet & mamut zelo verjetno priredili MOTO SAHARA RAID, dva ali tri spremljevalna vozila + kakšnih 5-10 motoristov... pa gasa za 14 dni po Tunizijskem pesku :)

Takrat nas boš lahko vodil...

Objavljeno
V odpravi je 11 avtomobilov in jaz z motorjem. V avtu imam komplet prtljago, kante z bencinom,.. Načeloma vozimo skupaj, toda imam možnost narediti kakšno svojo turo vmes (potrebe po gorivu iz kantice).

Razdelili se bomo vsaj v dve če ne tri skupine, zdaj pa sploh, ker gre tudi Igor z nami (in s Stanovnikovo Toyoto)... Drugače ne bi nikamor prišli...

Vmes gremo za 2 dni pogledat še Dakar, kar pomeni da se moramo prestaviti iz cilja ene na cilj druge etape, seveda po ruti za spremljevalna vozila. To je ta moja etapa na Dakarju.  Problem z gorivom bo le, če jo bom hotel odpeljati sam in ne skupaj z našo odpravo. V tem primeru moram vmes nekje tankat.

Kriza mal ja, če je samo 17litrov tank... a da bi pa kakšne nosilce za 2x10l ali pa vsaj 2x5l kante naredil, ti pa ni?

Objavljeno

Vauuu, kakšno zanimivo branje. Prevoziti etapo Dakarja - o tem lahko samo sanjam... Noise in Gumy, komaj čakam na kako zgodbo in slike, ko se vrnete iz Afrike. Vso srečo vsem, ki se odpravljate na pot!

Objavljeno

gumy, ni sicer vprašanje za v Dakar; nekje v prazgodovini sem zbrskal da si imel XR 600, mene pa zelo zanimajo karakteristike in tehnični podatki tega motorja

povprečna poraba-teren, cesta, gonja

tip bencina

prestavna razmerja v mašini

originalno sekundarno zobniško razmerje

?konjev pri ?obratih

max navor

fergazar mm

tovarniška top hitrost

način kako je bike vleku

-stalen navor

-švoh v nizkih, močni srednji visoki

-...

tip olja v mašini+količina+servisni interval

ugrez amortizacije+možne nastavitve-rebound, kompresija

suha, mokra teža

prostornina tanka+rezerva...

kompresija bata

iz tega bi poskušal še izluščit zakaj je ta bike precej rad na zadno gumo lezu

Objavljeno
gumy, ni sicer vprašanje za v Dakar; nekje v prazgodovini sem zbrskal da si imel XR 600, mene pa zelo zanimajo karakteristike in tehnični podatki tega motorja

:idea: Suzuki250, odpri temo v kategoriji motocikli oz. pobrskaj če že obstaja kje v "arhivu"...

Objavljeno

Ce bo vse po sreci, se vam naslednje leto pridruzim tudi sam.

Ne zavidam vam pa samo 100%................vsaj 1000000000000% :roll: :wink: :?

lp, se vidmo drugic

Objavljeno
[

Kriza mal ja, če je samo 17litrov tank... a da bi pa kakšne nosilce za 2x10l ali pa vsaj 2x5l kante naredil, ti pa ni?

Tank je samo 12l. 17l je torej že s 5l kantico, ki jo nameravam voziti na prtljažniku. Da bi bila torej res kakšna bistvena razlika, bi moral imeti kakšnih 30l bencina s sabo. To pa pomeni da bi moral imeti tank 17l ali pa od adventure (23l), kar pa je drago (350 EUR) in še zadaj kantice. Z nosilci za kantice je tako: en kup dela če hočeš dobr nardit, potem bom pa 14 dni tisto železje prevažal, ki sploh ne vem če se bo obneslo ali če ga bom rabu. Pri strani je tudi problem nardit nosilce na levi, kjer je avspuh. Rally mašine z originalnimi zadnjimi tanki imajo avspuh speljan nižje, pod tankom. Kot sem reku, dokler vozmo skupej je bencin tako ali tako v avtu, lahko pa jaz potegnem kakšno etapo naprej in potem čakam avtomobile (pa seveda malo počijem).

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Danes (23.12.) je v športni rubriki Dnevnika članek o udeležbi Mirana Stanovnika na Dakarju 2003. S KTM-om bo, kot je napisano, nastopil v kategoriji "maraton", kjer ni dovoljena menjava vitalnih delov motorja. Miran je tudi na kratko komentiral letošnjo pot rally-ja. Meni, da je bolj dirkaško naravnana, zato bo verjetno najbolj pogodu voznikom močnejših dvocilindrskih KTM-ov.

Še devet dni... 01.01.2003 zvečer bo v Marseille-u zagrmelo! 8) :D

Objavljeno

Nekaj najdete tudi na motosvetu... članek o letošnjem Dakarju, podroben opis etap, zemljevid, itd...

Objavljeno

Super opis. Noise, kdaj pa ti odrineš na pot?

Objavljeno

Oops... :oops: Datum odhoda našel v email novicah. Noise, Lee Dee in ostali iz Motosvet team-a - srečno!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!