Skoči na vsebino

DAKAR 2003


Fallen Angel

Priporočene objave

Uf sem že ves na trnih. Ali sem vse spakiral, ali je na motorju vse OK? Kakorkoli že, čez 12 ur smo na poti in v torek ognjeni krst v prvih sipinah. Držite pesti.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jaz vam vsem zelim srecno pa uzitkov polno voznjo po afriskem soncu :smilecolros:

bos potem povedal kako izgleda...

p.s.: pa na mojga prjatla mateja mal popazi :D :wink:

cypena ma vas rad :x-mas:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lep pozdrav, prijatelji zlahtne kapljice!

Mene pa zanima, kako je z dotakanjem goriva na rallyjih (tud drugih, ne samo Dakar). Hitrostne preizkusnje so tolk dolge, da z enim tankom ne znese. A je potrebno tovorit svoj bencin v kanticah al ti ga lahko spremljevalna ekipa 'dostavi'? Sam pol je za spremljevalno ekipo rally glih tko ena huda dirka... Pa se eno vprasanje: dvocilindrasi. Kako se kaj obnesejo na dirki v primerjavi z enocilindrasi? No, ce se komu da, naj se mal razpise o tehnicnih vidikih Dakarja, da si jaz na cisto pridem. Tnx

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gorivo se na daljših etapah dotaka na kaki od vmesnih časovnih kontrol. Sicer pa imajo motocikli praviloma dodatna stranska rezervoarja zadaj, pod sedežem. Če vseeno zmanjka goriva, ustavijo kakega od voznikov in pretočijo. Zgodilo se je že, da je motorist iz enega od dodatnih rezervoarjev odstopil nekaj goriva avtomobilistu. Avtomobilisti morajo ponavadi ustaviti več voznikov, od vsakega dobijo malo goriva.

Seveda je rally za spremljevalne ekipe izjemno naporen. Dirkajo pa tudi spremljevalna vozila. Pravzaprav je na ta način prišlo tudi do dirke tovornjakov na Dakarju...

Glede dvocilindrašev - lani je zmagal Meoni na KTM-ovem dvocilindrskem motorju. 2-cilindrski motorji so seveda močnejši in težji, zato jim bolj "ležijo" hitre in tehnično manj zahtevne etape. Pri dirki gre predvsem za kompromis med težo in močjo motocikla oziroma posledično med hitrostjo in "vozno lahkotnostjo" motorja na etapah z zahtevnejšim terenom.

Sicer pa - če imaš Eurosport, bodo tam, tako kot vsako leto, dnevna poročila. Tam zveš veliko o sami dirki. organizaciji, logistiki itd.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Pa se je začelo! :D Včeraj sem na Eurosportu že gledal prvo poročilo. V glavnem je šlo za prikaz opremljanja vozil z nalepkami in oznakami, "brzinec" je bil pa le 1km dolg "show dance" za publiko po nekakšni pohlevni kros stezi. Komaj čakam Afriko...

Morda kratek povzetek: pri motoristih so omenjali in kazali izključno KTM-e, ker jih pač vozi vsa smetana moto udeležencev rally-ja. Presenetilo me je, da Roma res vozi 850-kubični KTM LC8 za razliko od ostalih dvocilindrskih LC8 KTM-ov, ki so 950-kubični (enega vozi seveda Meoni). Sta pa oba, 850 in 950, precej lepi kravi...

Pri tovornjakih ni nobenih presenečenj: "drzna trojka" so še vedno Tschaguine (Kamaz), Loprais (Tatra) in Sugawara (Hino), spet pa vozita tudi oba De Rooya (DAF), oče in sin.

Največ presenečenj, vsaj zame, je letos pri avtomobilih. Lanski zmagovalec Masuoka je ostal pri Mitsubishi-ju, ki je letos zanj pripravil lažji in močnejši avto. Mitsubishija vozi tudi Stephane Peterhansel. Shinozuka je presedlal k Nissanu, Jutta Kleinschmidt pa k Volkswagnu :shock: . Po sedmih letih se je za dirko spet odločil legendarni Ari Vatanen, ki vozi Nissana. Zlobnež Schlesser nastopa s svojim buggy-jem, ki ga tokrat žene Fordov bencinski motor (prej Renaultovi motorji). Enak buggy vozi njegov teamski kolega Servia, ki je lani vozil z dizelskim motorjem. Naj spomnim, da je lani Schlesserjev buggy zgorel, Servii pa je odpovedal dizelski motor, tako da sta bila oba buggyja Schlesser Team-a "out of the game". Najbrž malce "kazni" za grdobije, ki jih je Schlesser počel predlani na dirki, predvsem nešportnost do Masuoke... :evil: Letos pri avtomobilih nastopa tudi BMW z X5.

Vsak večer ob 22:30 je na Eurosportu polurno dnevno poročilo, ki ga ponovijo ponoči in še dvakrat naslednji dan. Sprotne informacije s slikami z rallyja so na voljo na:

http://www.eurosport.com

ter

http://www.dakar.com

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:D Pa se je začelo! :D Včeraj sem na Eurosportu že gledal prvo poročilo. V glavnem je šlo za prikaz opremljanja vozil z nalepkami in oznakami, "brzinec" je bil pa le 1km dolg "show dance" za publiko po nekakšni pohlevni kros stezi. Komaj čakam Afriko...

Morda kratek povzetek: ...

Vsak večer ob 22:30 je na Eurosportu polurno dnevno poročilo, ki ga ponovijo ponoči in še dvakrat naslednji dan. Sprotne informacije s slikami z rallyja so na voljo na:

http://www.eurosport.com

ter http://www.dakar.com

Transalp hvala za povzetek, ti si mi podal prve info. Prej nisem utegnil sledit dakarju, pa ne zaradi :drinking: ampak zaradi dela :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ziv!

A kdo ve, kaksna so razmerja casov, ki jih na hitr. preizk. nardijo motorji razlicnih razredov in avtomobili razlicnih razredov (predvsem primerjava: avto-motocikel)?

Koliko so vozniki kao Stanovnik, ki komaj shajajo z denarjem, v tehnicnem smislu na slabsem glede na tovarniske voznike? Ce pogledas cestnohitrostne dirke, so stroji, ki so kao race replike stoletje za pravimi dirkalniki (predvsem gume in materiali). Je v off-road svetu ta meja manj izrazita?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Presenetilo me je, da Roma res vozi 850-kubični KTM LC8 za razliko od ostalih dvocilindrskih LC8 KTM-ov, ki so 950-kubični

Tudi sam sem videl, da je na Eurosportu pisalo da ima Roma 850-tko, ampak jaz še vedno mislim da gre za napako. Če pogledaš na www.ktm.at, piše da ima 950, in tudi Nani sam pravi tako. www.naniroma.com

to je on:

JuanRoma.jpg

ni pa nujo da je pravi motor, ker jaz komaj ločim med 660 in 950

Transalp, drugače si se pa potrudil in lepo napisal.

Pa še to: Francoz Casteu vozi Hondo, Čeh Machacek pa Yamaho. Ali kdo ve za kakšne motorje gre?

dodatno: Sem že ugotovil kateri motorji so to: Honde so predvsem XR650 in XR400, Yamahe so TTR600, Suzukiji so DR400, BMWjev je največ 650, eden pa se imenuje 100RS :) Za Romo pa še vedno trdijo da vozi 850. Res čudno da še niso popravili če gre za napako.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, Jason, tudi meni se zdi čudno. Poštrihan je pa Nanijev KTM čisto drugače kot Meonijev, vsaj tako je bilo včeraj videti na Eurosportu (mislim, da je bilo na motorju precej modre barve...). Ampak do konca dirke bomo gotovo vse izvedeli! Si že pripravljam piskrček, da si ga obesim pod spodnjo čeljust. Doma ne pustijo, da po tleh kaplja... :lol:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj zvečer sem gledal poročilo 2. dne Dakarja. "Brzinec" je bil, z upoštevanjem, da še niso v Afriki, kar luštkan. V glavnem zemlja, ponekod prav fine blatne luže. Pri Romi na Eurosportu še vedno pišejo, da je njegov KTM 850-kubičen! :roll: Meoni je povedal, da je dal vse od sebe, vendar je bila etapa pisana na kožo enduro voznikom, ki jih na rallyju seveda ne manjka. Meoni čaka Afriko. Jaz pa tudi... :D

Zelo na kratko so pokazali tudi Mirana Stanovnika - iz čelade se je najprej pokazal njegov nezgrešljivi široki nasmeh, Miran je pomahal v kamero, potem se je pa videlo še startno št. 48 na motorju.

Od zanimivosti naj omenim smolo Jutte Kleinschmidt v Volkswagnovem rally buggy-ju. Tik pred zdajci so enega od kovinskih sestavnih delov pri ročici ročne zavore nadomestili s karbonskim, ki pa se je takoj odlomil. Iz sistema je zato iztekla vsa zavorna tekočina, tako da je uboga voznica odpeljala celotno hitrostno preizkušnjo (43km) povsem brez zavor. Zaostanek na koncu je bil le 10 minut - bravo, Jutta!

Sicer pa so ob etapni tovornjakarski zmagi "ata" De Rooy-a (drugi je bil pa njegov sin...) spet pokazali posnetek nesreče z rallyja sredi osemdesetih let. Od tovornjaka De Rooy-a je takrat ostalo zelo malo, njegov sovoznik pa je v nesreči umrl. Zaradi tragičnega dogodka je De Rooy za kar precej let zapustil rally Dakar...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri poročilu z 2. dne Dakarja, mi je bil najbolj smešen prispevek o nekem entuziastičnem novinarju, ki se je na dirko odpravil z BMW R65 - čisto cestni motor. Na posnetku je imel cestne gume in polno natovorjen motor. Tudi oblečen je bil bolj kot gospod (usnjeni 3/4 plašč). Je mogoče kdo ujel, če je tip prišel do cilja? Sicer pa o čudežnih zmogljivostih njegovega motorja ne dvmom, saj sem pred nekaj meseci na Šmarni gori (!) srečal ful nažganega možakarja iz Smeldnika. Imel je tudi sopotnico, gor in dol pa sta prišla "brez problema".

Pri avtomobilig pa sem opazil, da Mitsubishijem zelo poka iz izpuha (ki ga imajo pred zadnjim parom koles, pri strani). Vidi se tudi velik plamen. Ali kdo ve zakaj je to in kakšni motorji so v teh Pajerotih? (turbo?)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaoj, model je bil res zmesan, jaz sem se poscal od smeha, ko sem ga videl... govoril pa je tudi take traparije kao: ne maram tega peska, sovrazim ga ipd. Peesda stari, ostan doma ne pa v puscavo rint s tistimi jajci!? Ni koncal dirke, jasno, da ne. Ampak dajo pa taki friki dirkam 'sirino', he, he.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avtom ponavad ogenj seka iz sudpuha zato , ker imajo sistem ,ki poskrbi ,da se turbina vrti tud ko voznik spusti gas (v auspuh kaplica benza in stvar se vžge ter požene turbino) . možno ,da je to :roll:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

3. dan Dakarja: 8km hitrostna preizkušnja na vlažni, globoko udirajoči se mivki na morski obali. Težav in padcev pri motoristih je bilo kar nekaj, zelo spektakularen je bil predvsem eden, ki so ga pokazali kar trikrat. Po prav zanimivem opletanju se je k sreči končalo s pohlevnim padcem brez posledic. Prekucnil se je tudi eden od avtomobilov, mislim, da ga je vozila hčerka senegalskega predsednika... Avto je bil kar dobro pošvedran, posadki pa k sreči nič...

Etapa je (baje) terjala tudi prve odstope pri avtomobilistih. Tako je vsaj povedal komentator, čeprav je na uradni spletni strani Dakarja rubrika "Withdrawals" prazna... :?: Videli smo tudi prave moške solze enega od voznikov, za katerega je bilo po komentatorjevih besedah dirke konec. Po vsem vloženem trudu, pripravah in konec koncev tudi denarju odstopiti še pred odhodom v Afriko je najbrž res prehudo. Ker pravi Dakar je Afrika. Še kamen bi se zjokal... :cry:

Danes čaka udeležence prevoz s trajektom v Tunizijo, kjer jih bo pričakalo tudi nekaj Motosvetovcev (Noise, Gumy,...). Na trajektu bo za dirkače zabava. Današnje poročilo na Eurosportu bo zato najbrž postreglo z nekaj več podatki in zanimivostmi iz prejšnjih dni. Jutri pa - "Hello, Africa!" :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

tako je, dakar se za moje pojme začne šele v Afriki, ker takrat pravi rallysti šele zaživijo

prispevki so sumač prekratki, pa še takrat pokažejo samo elito, ko jih jebe, to ni nič

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

avtom ponavad ogenj seka iz sudpuha zato , ker imajo sistem ,ki poskrbi ,da se turbina vrti tud ko voznik spusti gas (v auspuh kaplica benza in stvar se vžge ter požene turbino) . možno ,da je to :roll:

Ta sistem iz turbo avtomobilov poznam. Prav zato sem zraven napisal "turbo?". Nisem vedel da so Pajeroti turbači - če sploh so. Kako pa je pri turbo dizlih? Ali tudi kaj seka?

Sicer sem pa že videl, da udari iz auspuha tudi avtomobilu, ki ni turbo. Saj je tudi pri motorjih tako. Še bolj pogosto. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Včeraj je bil 4. dan letošnjega Dakarja. Udeleženci rallyja so bili na trajektu na poti v Afriko, skupaj dve noči in en dan plovbe. Po besedah enega od udeležencev so ta čas izrabili predvsem za temeljit počitek pred afriškimi napori.

Na Eurosportu so skoraj celotno dnevno poročilo namenili pregledu 25-letne zgodovine dirke. Pokazali so lepo zbirko utrinkov iz vseh minulih let, iz katerih se je odražala vsa lepota, pa tudi krutost rallyja Dakar. Ni manjkalo solz veselja na cilju, pa tudi solz razočaranja ob odstopih sredi puščave. Človek ob tem dojame, da tisti na cilju niso zmagovalci nad Afriko, ampak jim je Afrika dovolila priti do konca.

Bilo je tudi veliko zanimivih in iskrenih izjav iz minulih let. Eden od izčrpanih voznikov, ki ga je v puščavi ujela noč, je v kamero povedal, naj ga prijatelji drugo leto na vsak način odvrnejo od prijave na Dakar, če bo tako nor, da se bo spet prijavil. Komentator je po tej izjavi o udeležencih dirke povedal: "Being crazy certainly helps!" :lol:

Sam se spominjam prikazanih utrinkov tja do leta 1988, odkar lahko doma gledamo Eurosport. Od takrat sem menda zamudil le spremljanje Dakarja leta 1989, ko sem bil pri vojakih...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dakar, 5. dan, 4. etapa. Končno Afrika. Sicer kratek "brzinec", bolj za pokušino, pa vendar - Afrika. Prah, kamenje, rjavo-zelena pokrajina. Etapni zmagovalci: Roma pri motociklih, avtomobili: Peterhansel (velja za letošnjega favorita), tovornjaki: spet ata De Rooy. Do sedaj so se po besedah komentatorja zgodili štirje odstopi.

Zanimivosti včerajšnjega dne: še en spektakularen padec enega od motoristov, k sreči povsem brez posledic za voznika in motocikel. Narediti med vožnjo obrat za 180 stopinj in pri tem skoraj ostati "v sedlu" je kar umetnost. :shock: :D Pri avtomobilih počena pnevmatika Jutte Kleinschmidt, ki se je odločila peljati do cilja brez menjave kolesa. Kolo je polnjeno s posebno penasto gumo, tako da se je nekako peljalo. Z menjavo bi menda izgubila preveč časa na tako kratki hitrostni preizkušnji, komentator pa je dodal, da so v Volkswagnovem buggy-ju menda tako dobro pritrdili dvigalko, da je ni bilo mogoče dobiti iz avta v doglednem času... :lol:

Danes prvi prava Dakarska hitrostna preizkušnja: 285km po Tuniziji. Marsikaj se lahko že danes obrne na glavo. Tudi dobesedno...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp, lepo za nas, ki nimamo časa stalno spremljati Eurosporta. Kar tako naprej, podeljujemo ti naziv ekskluzivni poročevalec iz Eurosporta za Motosvet.

Mogoče se bo pa še Noise kaj oglasil iz kraja dogajanja v živo. Važno je, da so informacije iz prve roke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

učeri je pa že bilo kej za videt, ko je kamenje letelo na vse strani izpod prehitro vrtečih koles :D okorno okretnih motorjev

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp, lepo za nas, ki nimamo časa stalno spremljati Eurosporta. Kar tako naprej, podeljujemo ti naziv ekskluzivni poročevalec iz Eurosporta za Motosvet.

Mogoče se bo pa še Noise kaj oglasil iz kraja dogajanja v živo. Važno je, da so informacije iz prve roke.

Kje je NOISE? V Afriki :shock: :shock: :?:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!