Skoči na vsebino

DAKAR 2003


Fallen Angel

Priporočene objave

Spremlja dakar? Pa ni me zraven povabu :x  :evil:

hmmmmm........ jah.......trpi. :twisted: :lol: :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na uradni Dakar strani piše, da je bil Stanovnik danes 19. in je sedaj skupno na 20. mestu :D

Gasssaaaaaaa..................................

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp, lepo za nas, ki nimamo časa stalno spremljati Eurosporta. Kar tako naprej, podeljujemo ti naziv ekskluzivni poročevalec iz Eurosporta za Motosvet.

Mogoče se bo pa še Noise kaj oglasil iz kraja dogajanja v živo. Važno je, da so informacije iz prve roke.

Lojzi, upam da ne grem komu preveč na živce s tem opisovanjem "TV vtisov". :oops: Dakar se mi tako dopade, da kar moram vsak dan napisati nekaj stavkov. Vsak večer že pol ure pred dnevnim poročilom visim pred TV (na Eurosportu, seveda) in "stražim" daljinca... :? :D

Tudi jaz upam, da se bo oglasil Noise. Sicer pa, ko se "Motosvetova odprava" vrne, bo gotovo veliko zanimivih zgodb! Upam, da bo letos spet tudi kako srečanje z Miranom Stanovnikom...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Transalp, lepo za nas, ki nimamo časa stalno spremljati Eurosporta. Kar tako naprej, podeljujemo ti naziv ekskluzivni poročevalec iz Eurosporta za Motosvet.

Mogoče se bo pa še Noise kaj oglasil iz kraja dogajanja v živo. Važno je, da so informacije iz prve roke.

Lojzi, upam da ne grem komu preveč na živce s tem opisovanjem "TV vtisov". :? :D...

Ti kar nadaljuj saj fajn napises, ne se pustit motit :D :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja Transalp, ti kar nadaljuj svoje delo!!!

v službi ni radia, tv pa bolj malo gledam :oops:

tko, da najlažje tukej kaj izvem... 8)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lojzi, upam da ne grem komu preveč na živce s tem opisovanjem "TV vtisov".  :oops:  Dakar se mi tako dopade, da kar moram vsak dan napisati nekaj stavkov. Vsak večer že pol ure pred dnevnim poročilom visim pred TV (na Eurosportu, seveda) in "stražim" daljinca...  :?  :D

Veš kaj Transalp, če mi gre kaj na živce, pač ne preberem, in od drugih pričakujem enako. In, če je tema Dakar, potem vsaj jaz razumem, je odprta ravno za take stvari. Torej imamo že dva ekskluzivna poročevalca, iz cestnohitrostnega področja Suzuki &Co, iz Dakarja pa Transalp.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Dakar, 6. dan, 5. etapa. Prava afriška preizkušnja - dolga, prašna, kamnita in - kruta... Največji "davek" je pobirala med avtomobili, a k sreči ne med avtomobilisti. Bilo je veliko predrtih pnevmatik, pa tudi nesreča s kar petkratnim prevračanjem enega od Volkswagnov (avto popolnma uničen), ki se je k sreči končala brez posledic za posadko. Avto je zapeljal na skalo na poti, na katero je kasneje nemarno zapeljal eden od BMW-jev X5 in še kdo... Vozniki - "žrtve skale" - so se pritoževali nad cestno knjigo (roadbook-om), v kateri so organizatorji kamnito grdobo, ki je štrlela kakega pol metra iz prašnih tal, označili le z enim klicajem za opozorilo, čeprav bi si zaslužila tri. Verjetno je svoje dodal še prah - voznik spredaj se izogne, tisti zadaj pa v prahu zapelje na skalo...

Prva prava puščavska etapa je postavila na vrh dobro znane mušketirje: lanski zmagovalec Masuoka, Peterhansel in Shinozuka. Vedno nasmejani Masuoka je bil neulovljiv, na koncu pa je povedal, da je vozil z 90% svojih sposobnosti... :shock: Kot pravi komentator Eurosporta: "Kaj šele bo..."

Najmanj težav je bilo seveda pri tovornjakih. Kljub temu je Afrika tudi tu postavila iz prejšnjih let znani red: na vrhu je Tschaguine (Kamaz), sledi Loprais (Tatra), De Rooy, ki je blestel na umetnih evropskih preizkušnjah in afriški "etapi za predjed", je zaenkrat na skupnem 3. mestu.

Za motoriste je bila etapa zelo naporna. Predvsem sta imela veliko težav oba favorita na dvocilindrskih KTM-ih (pri Romi še vedno piše 850ccm!), saj jima je povsem razcapalo zadnji gumi. Pri poskakovanju po kamnih se je lepo videla razlika v masi med enocilindrskimi "gazelicami" in bolj slonovskim priklanjanjem prednjih vilic dvocilindrskih strojev. Kljub temu sta Meoni in Roma končala na drugem oz. tretjem mestu včerajšnje etape. Zmagal je Sainct, enak pa je tudi trenutni skupni vrstni red pri motoristih. Lanski motoristični zmagovalec Meoni upa, da bodo naslednje etape bolj pisane na kožo dvocilindrašem in višjim hitrostim.

Naš Miran Stanovnik je v skupni razvrstitvi trenutno na odličnem 20. mestu!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

6 mesto, na Eurosportu so mu v večernem poročilu z dirke namenili precej časa - cca. 20 sekund! (highligth of the day, kar se motoristov tiče :lol: )

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

nisem vidu, god damn

sicer gledam vedno samo nočne reprize-12.45

če mi kdo najde sliko-e od TTR spedenani za dakar seveda v puščavski akciji, plačam laško

sam iščem že ko zmešan :silly:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse čestitke miranu....mater se pjeb pela....a ma kdo mogoce eurosport narihtan na nemške komentatore :?: ....zasledil sem da nikak ne morejo skupaj spravit priimka Stanovnik...od zdaj naprej je Milan Stankokovnik... :twisted: :shock: .....je pa bil vseeno intervju v slovenščini.... 8) ....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kazen v obliki casovnega pribitka,diskvalifikacija (ce je spustil CP) ali so se zmotili pri pisanju/evidentiranju/whatever.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se bojim da mu trenutno slabo kaže ga ni še na CP2!

Je pa že bil na CP3... :wink: Upam, da je napaka pri podatkih na web strani in da ni falil kontrolne točke. :? :roll:

V bistvu je že na cilju na 14.mestu. Brez penalty zaenkrat.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se bojim da mu trenutno slabo kaže ga ni še na CP2!

Je pa že bil na CP3... :wink: Upam, da je napaka pri podatkih na web strani in da ni falil kontrolne točke. :? :roll:

V bistvu je že na cilju na 14.mestu. Brez penalty zaenkrat.

Stanovnik dobil 2 uri kazni :cry: in je zdej skupno na 33 mestu. V 7 etapi pa je zaradi kazni padel iz 14 na 53 mesto.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To se pa res ne zgodi velikokrat, da nekdo kar eno kontrolno točko pozabi :shock: :? :(. Ko bi vsaj dve uri s tem profitiral :roll: :P. Upam, da bomo zvedeli kaj ga je zbegalo :wink:.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ker ni bilo prej časa, šele zvečer pogrevam včerajšnjo župo... :roll:

Rally Dakar, 7. januar - 7. dan, 6. etapa. Spet prava puščavska etapa, pa vendar precej drugačna od včerajšnje kamnite poti. Predsem prvi del hitrostne preizkušnje je bil zelo hiter, v drugem pa so se vozniki srečali s pravimi peščenimi sipinami. Pri avtomobilistih tako ni manjkalo dela z lopatami in "deskami" za pod kolesa, motoristi pa so spet presnečali z izjemno spretnostjo reševanja motorjev, nasedlih in zaritih v grebene peščenih sipin.

Pri avtomobilih se ni zgodilo nič posebnega, če odštejemo odpoved Fordovega motorja Schlesserjevega buggy-ja. To je zanj pomenilo konec letošnje avanture kljub iskrici upanja ob čakanju na podporni tovornjak. Sicer pa je bil tokrat najhitrejši Peterhansel pred Masuoko, tretji pa De Mevius, kakršen je bil po včerajšnji etapi tudi vrstni red. Presenetil je Luc Alphand, ki je s popravilom BMW-ja X5 ob bližnjem srečanju s skalo na prejšnji etapi izgubil kakih pet ur, včeraj pa je skušal nadomestiti čimveč in je prehitel kar 115 drugih vozil! Kot je povedal, sta s sovoznikom natančno štela... :D Kot so pokazali včeraj, je bilo ob srečanju s skalo vseeno nekaj poškodb v posadki uničenega VW buggy-ja, k sreči ne težjih.

Pri tovornjakih je vrstni red nekoliko spremenjen - vodeči Tschaguine (Kamaz) je dobil kazenski časovni pribitek zaradi prehitre vožnje na povezovalni (transfer) etapi, zaradi česar je zdrsnil na 5. mesto. Na povezovalnih etapah kot tudi delih hitrostnih preizkušenj, ki potekajo skozi naselja, se morajo udeleženci držati hitrostnih omejitev, hitrostne kontrole organizatorjev dirke pa so pogoste... Na vrhu pri tovornjakih je bil včeraj spet legendarni De Rooy.

Največje in letos gotovo najbolj prijetno presenečenje pa je bilo včeraj pri motociklih - Miranova nadodlična etapna uvrstitev na 6. mesto (prvih pet motoristov - sama zveneča imena Dakarja...), s čemer si je prislužil posebno omembo na Eurosportu in med motoristi enega daljših govorov pred kamero. Pri tem je svoje mnenje povedal v slovenščini, ki je na Eurosportu ne slišimo ravno pogosto. Miran, dvakrat bravo! Skupno je bil Miran včeraj na 18. mestu. Tretjič bravo!

Sledita dva dneva brez pomoči mehanikov, kar pomeni, da bodo morali vozniki sami "pokrpati" svoja vozila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po skoraj treh dneh spet na forumu... Torej - nekaj o zadnjih treh etapah Dakarja. Skupni imenovalec: sipine, pesek, ogromno prahu, veliko nesreč in odstopov. Žal tudi nesreče spadajo k vsakoletni sliki Dakarja - najtežjega rally-ja na svetu...

8. januar, 7. etapa ("maratonska", brez pomoči mehanikov):

najdaljša etapa letošnjega Dakarja - 584km, mogočne sipine. Tokrat nekaj več težav pri tovornjakih - prevrnjena Tatra Lopraisa, enega od favoritov. K sreči brez poškodb posadke, Tatra pa je bila preveč poškodovana za nadaljevanje dirke. Po tršem pristanku "letečega DAF-a" je preživelo vzmetenje le na enem kolesu tovornjaka starejšega De Rooya. Menjava vzmetenja na ostalih treh kolesih je seveda vzela precej časa...

Sicer pa kar nekaj težav z navigacijo - tudi pri posadkah "starih mačkov", kot sta Masuoka in Shinozuka. Slednjega je etapa spravila v precej slabo voljo... Kdo ve, morda je tudi to pripomoglo k hudi nesreči naslednji dan. Zanimivo je, da je bila v večini primerov navigacijskih težav omenjena prav druga kontrolna točka, ki jo je žal zgrešil tudi naš Miran Stanovnik in tako dobil 2 uri kazenskega časovnega pribitka.

9. januar, 8. etapa:

Spet čudovite mogočne sipine - pokrajina kot s puščavskih razglednic. Hitrostna preizkušnja je tokrat merila 497km. Žal je bila ena najlepših etap zaznamovana s hudo nesrečo Nissanove posadke Shinozuka/Delli Zotti. Avto se je prevrnil pri spustu preko strme strani "sesute" sipine. Tisti, ki spremljate Dakar že dalj časa, verjetno veste, da so takšne sipine ena najzahrbtnejših pasti puščave. Shinozuka, ki je k Nissanu letos presedlal od Mitsubishija, kjer je baje vozil kar 16 let, je utrpel hude poškodbe glave. Z obrazom je močno udaril v volanski obroč, zaradi česar so njegove poškodbe precej hujše kot pri sovozniku Delli Zotti-ju. Shinozuko so priključili na aparat za vzdrževanje dihanja in je na ta dan še v smrtni nevarnosti...

Pri motociklih je od znanih imen odstopil Alfie Cox, ki si je ob padcu zomil ramo. Alfie je znan po svoji pravi dirkaški žilici, zato včasih prekrši pravila vodij team-a, ki ukažejo vožnjo v skupini. Menda je šlo za nekaj podobnega tudi tokrat, a se je za prijaznega Alfie-ja, ki na Dakarju vsako leto praznuje tudi svoj rojstni dan, slabo končalo.

10. januar, 9. etapa:

521km dolga hitrostna preizkušnja, ogromno prahu, kombinacija peska in vulkanskega površja. Odstop Nanija - Juana Rome, ki je bil po padcu pri cca. 140 do 150km/h precej grdo potolčen, a bi se lahko dosti slabše končalo. Njegov razbiti motocikel je odpeljal tovornjak, pri tem pa so še zadnjič navedli, da gre za 850ccm dvocilindrski KTM (?). Romi je prvi pomagal Meoni, hitrostno preizkušnjo pa je dobil Sainct, ki zopet malenkostno vodi pred Meonijem. V vodilno skupino motoristov po odstopu Cox-a in Meonija prihajajo nova (seveda znana) imena...

Po jutranjih dobrih novicah glede ponesrečenega Shinozuke, ki je v bolnišnivi v Tunisu izven smrtne nevarnosti in je pričel spet sam dihati (odklop z aparatov) je njegov teamski kolega Ari Vatanen "od veselja nad življenjem" (njegove lastne besede...) dobesedno letel in tudi dobil hitrostno preizkušnjo. Sicer na vrhu pri avtomobilih ni sprememb - najprej oba Mitsubishija - Peterhansel in Masuoka, za katera se letos zdi, da zanju fizikalni zakoni ne obstajajo, sledi De Mevius z BMW X5.

Tovornjaki: nič posebnega, razen tega, da si drugi udeleženci najmanj želijo srečanja s tovornjakom, ki za seboj dvigne pravi peščeni vihar. Zaradi prahu je vidljivost enaka ničli... Sicer pa zadnja dva dneva vse poteka v znamenju borbe med De Rooy-em mlajšim (DAF) - starejši je izgubil precej časa s popravilom podvozja - in Rusom Tschaguine-om (Kamaz). Trenutno vodi De Rooy mlajši.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

11. januar, 10. etapa, brez GPS navigacije:

Kljub dobrim novicam o poškodovanem Shinozuki, ki je "prišel k sebi" in v bolnišnici tudi že spregovoril, se je rally Dakar zavil v črno. Na kraju nesreče je umrl sovoznik prevrnjene Toyote, Bruno Cauvy. :cry:

Hitrostna preizkušnja je tokrat merila 521km, večinoma je šlo za široko, ravno peščeno planjavo, vozniki pa so prečkali tudi nekaj sipin. Udeleženci so se morali zanesti na klasično navigacijo, saj GPS na tej etapi ni bil dovoljen.

Fabrizio Meoni je na tej etapi računal pridobiti nekaj časovnega naskoka pred tekmeci, a je zaradi okvare motorja večino poti prevozil le z enim samim delujočim cilindrom svojega KTM LC8 950. Na koncu dneva je za vodilnim Sainctom zaostajal 37 minut. Meoni je izjavil, da ga je ta okvara že lahko stala prvega mesta na letošnjem rally-ju. Vendar - do konca je še daleč...

Etapni zmagovalec pri motociklih je bil že kar znameniti Šved Per-Gunnar Lundmark, ki ima letos s sabo (menda lastno) ekipo, sicer pa ga iz minulih let poznamo kot zagrizenega "pravega zasebnika" z nahrbtnikom z orodjem. Lundmark pravi, da je s podporo ekipe seveda lažje...

Pri avtomobilih nič posebnega - oba Mitsubishija (Peterhansel, Masuoka) sta še naprej nepremagljiva, zelo zagrizen pa je postal tudi Fontenay (tudi Mitsubishi), ki je mimogrede na prejšnji etapi s pnevmatikami kar lepo zalagal Masuoko. Fontenayu očitno diši tretja stopnička v Sharm-el-Sheiku...

Pri tovornjakih De Rooy mlajši (DAF) ostaja v malenkostni prednosti pred Tchaguinom (Kamaz). Sicer je imel na poti manjšo okvaro, vendar mu je pomagal ata De Rooy, ki s seboj vozi celo mehanično delavnico in kup tovornjaških delov, tako da je bilo hitro urejeno.

Od zanimivosti so včeraj pokazali enega od voznikov quad-a ("štirikolesni motocikel"), ki je imel težave z iskanjem nadomestnega ventila motorja. Na robu "klobučka" ventila se je namreč odlomil košček materiala. Kljub spraševanju mehanikov in celo razdiranju enega od pokvarjenih motociklov primernega ventila za svoj Bombardier-ov stroj ni našel, zato so mu navarili material na poškodovani ventil in zadevo pobrusili... :? Če bo ventil tesnil in zdržal peklenski tempo, se ne ve, je pa vsaj poskusiti nadaljevati dirko vsekakor v duhu Dakarja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Upam, da tole temo še kdo pogleda - sicer pa "pišem dnevnik zase"... :D

Dakar, 12. januar, 11. etapa:

Tokrat bolj ali manj nič posebnega, vsaj kar se vrstnega reda pri vrhu tiče. Teren je bil podoben prejšnji etapi - puščava, nepregledna planjava, pesek, sipine,...

Pri motoristih se je Meoni odločil dirkati na vse ali nič. Etapo je seveda dobil, zaostanek za vodilnim Sainctom pa je zmanjšal s 37 na 28 minut. Meoniju bi letošnja zmaga veliko pomenila, saj bi tako nanizal kar tri zaporedne najvišje stopničke Dakarja. V nasprotju z Meonijem se je tokrat Sainct odločil za nekoliko bolj zadržano dirkanje pred jutrišnjim dnevom počitka.

Žal je odstopila letošnja najboljša motoristka Patsy Quick (Honda XR 650). Pri padcu ji je počila vranica, zato je bila potrebna takojšnja operacija.

Od zanimivosti so pokazali tudi očeta in sina, oba motorista, ki vozita skupaj. Oče stalno pomaga sinu in mu nekaj prigovarja, pomaga pri okvarah motorja ipd. - skratka, pravi zaščitnik. In potem se je zgodilo - sin je padel z motorjem, oče, ki je pripeljal za njim, pa ga je povozil. K sreči brez hujših poškodb, vendar je bilo dirke za mladeniča konec.

Tudi pri avtomobilih nič novega - slike Mitsubishijev trenutno vodilnega Peterhansla, ki je naskok še povečal, in drugouvrščenega Masuoke smo že kar vajeni. Vozita drug ob drugem, dokaj široko razmaknjena, še vedno tekmujeta med seboj (dokler ne "pade" ukaz iz vodstva Mitsubishijeve ekipe), avtomobila pa - kot bi letela tik nad puščavskimi tlemi... Ljubitelji Dakarja verjetno veste, da je Peterhansel šestkratni motoristični zmagovalec Dakarja, če mu bo letos uspelo obdržati vodstvo, pa bo to zanj prva avtomobilistična zmaga na rallyju Dakar. Skoraj gotovo pa je, da bo zmagovalec letošnje dirke ena od obeh "letečih" posadk v Mitsubishijevih Pajerih.

Na včerajšnji etapi je prišlo do okvare turbo polnilnika na 1900 kubičnem turbodizelskem Volkswagnovem motorju buggyja Jutte Kleinschmidt, ki jo je podporni tovornjak privlekel na cilj etape in je izgubila ogromno časa. Zaenkrat sicer ni odstopila, vendar je, kot sama pravi, zanjo rally seveda izgubljen.

Še vedno dirka tudi Servia v drugem buggyju Schlesser teama (Jean-Louis Schlesser je odstopil zaradi odpovedi Fordovega motorja). Kot pravijo, Jean-Louis spremlja dirko in pomaga Servii po svojih močeh.

Tovornjaki - tudi tu brez sprememb. De Rooy mlajši (DAF) še vedno vodi, naskok pred drugouvrščenim Tschaguineom (Kamaz) je še povečal in sedaj znaša okrog pet minut, kar je za Dakar zelo malo. Ena "okvarica" pobere precej več časa...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!