Skoči na vsebino

Dejmo se kako o endurah


Yiani

Priporočene objave

Veliko je bilo povedanega o cestnih motorjih pa dejmo se kako rect o endurah, en cilinder pa dober sound. Ne o teh zadnjih modnih muhah amapk o starejsih stvarcar. Z izkusnjami na dan pa nej se cestaki slisiji kako grofovska voznja je z enduro. Kje ste XT-ji, DR-ji, KLR-ji Transalpisti pa tko naprej.

Veliko lepega vremena pa prevozenih km!

Yiani

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Meni se zdijo visoke in nerodne. Res pa je, da sem samo neko yamaho par kilometrov zapeljal.

Ni šans, da se da z endurami cez ovinke tako kot s kakšnim Monstrom peljat.

hotschko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Se strinjam s Hotssdfasofoa-om!

Sem imel enduro, pa ce cisto narahlo priznam, da je sedaj s cestakom voznja skozi ovinke bistveno bolj prijetna. Je pa res, da za daljse voznje ni in me je kra malo strah delati 400km skupaj, ker mi malo hrbet ven seka. Mogoce je pa od starosti?"

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pri endurah nisem navajen bremzanja. Že misliš, da boš cez belanco zletel.

Za po zadnjem so pa super. Le za po gozdu so pa vseeno kakšni XT ali KLR in DR malce pretežki, po cesti pa premalo stabilni.

Tudi sovoznica po mojem ne bi bila ravno najbolj zadovoljna s sedenjem. Pri kakih 150 pa tudi vožnja ni vec užitek.

Peljal KLR 650 pa KMX 125 pa DT 125 aja pa moj CTX 90.

So pa OK, ker se jih že za manj denarja dobi, pa ker se z njimi lahko kam zapelješ kamor ne gre z cestnim ali avtom.

Me pa zanimajo vaše izkušnje pri vožnji prtljage in ljubice na takšnem motorju in ce je primeren za daljšo vožnjo (kaj maš Yiani)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Meni se zdijo visoke in nerodne. Ni šans, da se da z endurami cez ovinke tako kot s kakšnim Monstrom peljat.

hotschko

To da so visoki, je lahko tudi res, da so pa nerodni? Enduro ne more biti neroden, ce je namenjen voznji po terenu, tam pa z nerodnim motorjem pac ne prides dalec. O tem se lahko prepricas tudi na kaksni tekmi drzavnega prvenstva v spretnostni voznji, kjer se z endurami postavljajo dalec najboljsi casi.

O voznji skozi ovinke pa tole: Na zaviti cesti, kjer maksimalna hitrost ne preseze 100-120km/h, je enduro (da ne govorimo o supermoto), najmanj toliko hiter kot katerikoli cestni motor. O tem pa se lahko prepricas na kaksni gorski dirki (Vrabce, Mirna,...)

Ko govorimo o endurah, pa bi bilo potrebno tudi specificirati o kaksnih govorimo. Tu je treba razlikovati najmanj med tremi kategorijami:

1. Hard enduro: KTM, Husqvarna, Husaberg, Vor,..

2. Klasika: KLR, XT, DR, 650GS, Pegaso,..

3. potovalni: Africa twin, 1150GS, Varadero,..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za žep najbolj ugodni so št.2 klasika.

Povej kaj o njih

-vzdrževanje

-kolk zdržijo gume, ketna v primerjavi z ostalimi

-poraba

-potovanje, kufri, ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Me pa zanimajo vaše izkušnje pri vožnji prtljage in ljubice na takšnem motorju in ce je primeren za daljšo vožnjo

Tukaj je spet odvisno o kaksnih endurah govorimo. Ce se omejim na klasiko:

Prtljago das v top-case, dobi pa se tudi tank torba za endure. Ce si zelo zahteven se da narediti tudi okvir za stranske kovcke. Potovati se da, ce se ti prevec ne mudi, pa seveda ne po avtocestah.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Za zep je res najbolj ugodna klasika, ce motor uporabljas v okviru njegovih zmoznosti. To pomeni, da lahko pozabis na voznjo po resnem terenu, skoke, itd. Makadam (pa ne preagresivno cez luknje), pa lepo pocasi po kaksnem kolovozu, pa bo. Treba je vedeti, da so danes najcenejse endure (XT in KLR), ki staneta 9990 DEM slabse, kot so bile pred desetimi leti. Tudi teza je visoka (180kg), kar je vse posledica znizevanja cene. Zato najprej dobro razmisli za kaksne voznje potrebujes motor. Ce razmisljas tudi o kaksnem daljsem potovanju in te teren ne zanima, je BMW 650GS zelo dober kompromis.

Poraba goriva, verige in gum pa je tako kot pri drugih motorjih predvsem odvisna od voznika. Lahko povem za sebe (KTM 640):

poraba 6 do 6.5l, zadnja guma 3000km, prednja 6000km, veriga 20 do 25000km. Predvsem pa je pri endurah (hard in delno klasika) padec zelo poceni ali celo zastonj, saj le tezko razbijes kaj dragocenega.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sicer ne nameravam kupiti enduro, ce pa ne bo dovolj denari in dovolj razlogov pa mogoce tudi nekoc.

Sam tko me zanima in koga druzga mogoče tud.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

probaj za malce ambicioniranim super-moto_ristom skozi "ozke" ovinke .....imas da se zjoces.on na fusraster,ti tud,pa ti odbezlja.je pa prva ravnina spet moja.sam kaj,ko jih ni tolk,da bi se splacalo.....ravnin mislim.

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jest sem probal Kawasaki KX-125 (sfriziran za dirke). Taki pospeški pa tako lahki in obvladljiv moped - uživancija, ampak sam za cez drn in strn, pa še to le za nekaj km pol pa generalka...

Kawasaki KMX-125:ce imaš omejitev do 125ccm je zelo dobra izbira (ce te ne moti izgled in zvok)

Kawasaki KLR 650 tengai:grd ko hudic, švoh mašina, pa še neroden na makadamih, je pa poceni.

Yamaha XTZ 660 tenere:Ta mi bil še najbolj všec. (Skoraj) dost mocna mašina, dosti lahek in okreten, odlicne bremze,(le original izpuh bi blo treba zamenjat)... Ko sem se vsedel iz moje 535 na 660tenere sem kar letel po ovinkasti cesti - ne moreš se furat pocasi. Razlika je neverjetna(udobje pa sploh)-coperisti enduro morate probat, magari na skrivaj.

BMW 1150-GS:Zakon od motorja (abs, gretje, pospeški, udobje, preglednost, izgled...). Ko greš po cesti in ovinkih, sploh ne cutiš njegove teže (ce nimaš 100kg in 200cm ne priporocam na teren).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja kar se cene tice so endure mal bolj dostopne sam okol voznje pa mi ne bo noben govoru da so nerodne. So tolk nerodne k sam voznik, ovinki res niso za polagat k lohk hiter odradiras in si potem res "monster" kar se lokalnih cest tice ga pices v peto pa sam mal z gasom pomagas. Kolona motoristov ma tko svoj tempo in z vsako mal tezjo enduro se da prilagajat kdo pa hoce bit prvi pa kr ...cesta je dovolj dolga.

Skor ni pravega motorista k se ni padu in ce je bil z enduro je mal stokal pa nc postenga zlomu, na cestni "plastiki" pa jok in krik.

Kolega ma Yamaho fazer pa mu jo je nek frend sesipal, skode je blo za 1.000.000 tolarckov kriza je pa v tem da se sploh ni fejst pelu.

Se pravi endura je zakon

Ok, sej so drugi motorji tud super, vazn je da piha!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Yamaha XTZ 660 tenere:Ta mi bil še najbolj všec. (Skoraj) dost mocna mašina, dosti lahek in okreten, odlicne bremze,(le original izpuh bi blo treba zamenjat)... Ko sem se vsedel iz moje 535 na 660tenere sem kar letel po ovinkasti cesti - ne moreš se furat pocasi. Razlika je neverjetna(udobje pa sploh)-coperisti enduro morate probat, magari na skrivaj.

BMW 1150-GS:Zakon od motorja (abs, gretje, pospeški, udobje, preglednost, izgled...). Ko greš po cesti in ovinkih, sploh ne cutiš njegove teže (ce nimaš 100kg in 200cm ne priporocam na teren).

SE STRINJAM S TABO TAKO GLEDE TENEREJA KOT GSA! JE PA ORIGINAL TENERE TOLK ZADUSEN V IZPUHU, DA GA JE RES POTREBNO MENJAT.

GS PAC OSTAJA TRAUMBIKE - JEBI GA!

badfreek

rock till you drop

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Še primerek za ljubitelje: MG QUOTA

lp Easyrider

aha,DÄR-quota z 120 km in 35 kg lazja kot serijska.hehehe,sam ko je draga predelava.

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Jaz pa zdaj nameravam kupit kakšen 125 kubicen enduro motor. Kakšnega mi priporocate?

enega zelo poceni,pri katerem vzdrzevanje nic ne stane,nic ne porabi,se ne kvari,gre ko strela in s katerim sploh ne bos imel problemov.

vidis kaksno vprasanje si zastavil?

kaj pricakujes od motorja? koliko si pripravljen placati? itd.

-----

clean and sober

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kupil bi nekaj rabljenega, poceni, poceni stroški za vzdrževanje. Drugace pa bi vglavnem vozil po asvaltiranih cestah, vcasih pa bi se še na kakšno brezpotje podal.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ce vam bo kaj pomagalo, naj povem, da bo to moj prvi motor. Do zdaj mi je zvesto služil Tomosov ATX, malo sfriziran, tako da je koncna hitrost okoli 90km/h.

Kaj pa pravite o Kawasaki KMX-u?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

SE STRINJAM S TABO TAKO GLEDE TENEREJA KOT GSA! JE PA ORIGINAL TENERE TOLK ZADUSEN V IZPUHU, DA GA JE RES POTREBNO MENJAT.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ae moje izkuanje z YAMAHO XTZ 660:

Sem extralahkokategornik, tko da me motor krepko prevaga, pa nimam glih problemov med voznjo, je pa res da nisem extremist. Ni pa ta motor za teren, najvec kakaen makedam. Sem v Grciji zapelu na eni plazi v mivko in se potem krepko namucu, da sem jo sam zvleku ven. Mam namontiran wingrack od givija in vse tri maxi kufre, kar zaradi ogromnega originalnega dimnika pomeni - airok v P. M. in desni kufer atrli za 10 cm bolj ven. Zato moraa recimo pazit mal kako nalagaa telo, levo desno!

Dva na motorju, z vso opremo (aotor, spalke, podloge, kuhna, obleke, hrana, neki orodja, ...):

1. pazi da ga cim bolj obremenia ae spredi, ker drugac balanca kar plava (vidva pa tud kmal). Jaz mam zaacitno ogrodje spredaj, na katerega sem pripel v torbice zavito orodje, pa ae v tanktorbo sem nalagal cimbolj telke stvari.

2. men se zdi da ma mal premal navora, kar pomeni, da ves cas aaltaa gor pa dol ko zmeaan.

3. sovoznica-k, nima nic privzdignjenega sedela (ki tko al tko ni dober) in nic ne vidi, razen obstrani. Zadevo sem nekako reau ae iz mopedisticnih iskuaenj - pripnea kos krznene odeje lepo zlolene v povatr, ki ob postanku postane podloga za sedet, odejica za piknik, ...

3. ma visok tank, tko da ce hocea dat velko tank torbo gor, zgine atevc z vidnega polja, kar men ni vaec, tko da sem vozu samo s pol torbe (mam dvonadstropno)

4. poraba mala cca. 5 l, aarla sva po vukojebini (makedam, slabe ceste ne pa teren) pa se je odnesla super.

5. aja, k je tko poln, se zadej zlo posede zato moraa pazt, ce ga parkiraa s stransko tacko - rata predolga in ce je mal napacne neravnine se ti kipna na drugo stran (dvakrat v Grciji, pobrat sem ga mogu pa sam )

lp climber

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

TOM:

125 enduro := Kawa KMX, Yama DT --> najvec pri nas, pa najugodneje

KTM,... pri nas predrag

Lahko pa poišceš topic kater motor naj kupim, ali nekaj podobnega in si tam kaj vec prebereš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Glede na tvoje zahteve je KMX najboljsa izbira. Rabljeni so poceni in z njimi ni kaksnih vecjih problemov. Sem imel KMX 200 pred leti in sem bil zelo zadovoljen.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

quote:

Kawasaki KLR 650 tengai:grd ko hudic, švoh mašina, pa še neroden na makadamih, je pa poceni.

Yamaha XTZ 660 tenere:Ta mi bil še najbolj všec. (Skoraj) dost mocna mašina, dosti

Imel sem dva KLRja (letnik 88 in 87) in nisem imel obcutka, da bi mi lahko kolega s teneretko uael, razen pri koncni hitrosti.

Ce se ne motim ima teneretka 48 KM, tastar KLR ima tudi 48 KM (novejai okol 42, kot XT). Tengai je pa isti ku*ac kot tastar KLR, le da ima boljae bremze in veliko hitrolomljive plastike.

Ne vem, od kod bi bila v moci maaine taka razlika.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!